2xm
|
|
« Odpowiedz #1220 : 16 Sierpień 2010, 01:14:23 » |
0
|
Wygląda na zaporę... Może drugi koniec kraju, czyli Solina.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #1221 : 16 Sierpień 2010, 06:50:15 » |
0
|
No to już jest lepszy trop, ale w Solinie było by widać góry na horyzoncie.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
MichałŁ
|
|
« Odpowiedz #1222 : 16 Sierpień 2010, 07:22:40 » |
0
|
To skoro nie Solina bo rzeczywiście brzeg zarośnięty a nad Soliną tam jest przystań, to może trzeba trochę niżej. Czyli Myczkowce.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #1223 : 16 Sierpień 2010, 10:46:24 » |
0
|
Cały czas za wysoko.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #1224 : 16 Sierpień 2010, 10:52:03 » |
0
|
Włocławek.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #1225 : 16 Sierpień 2010, 11:21:51 » |
0
|
Nie - teraz trochę za nisko
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
janeczek
|
|
« Odpowiedz #1226 : 16 Sierpień 2010, 11:56:14 » |
0
|
Trochę mi przypomina Zalew Zegrzyński - Dębe.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #1227 : 16 Sierpień 2010, 12:09:16 » |
0
|
No wreszcie Tak - zięcia są wykonane na stopniu wodnym Dębe, a wózek służy do wywożenia drewna które zatrzymuje się na wlotach do turbin elektrowni. Długość trasy to trochę ponad 100m. Na murku widać też tor suwnicy. No to teraz zobaczymy o co nas zapyta Janeczek
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
janeczek
|
|
« Odpowiedz #1228 : 16 Sierpień 2010, 12:31:28 » |
0
|
Na patkach mundurów kolejarzy normalnotorowych niebieskie wypustki oznaczały trakcyjników, czerwone - ruchowców, zielone - drogowców.
161. Jakim kolorem, w latach sześćdziesiątych zamierzano wyróżnić pracowników kolei wąskotorowych PKP?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OnlyBreslau
|
|
« Odpowiedz #1229 : 16 Sierpień 2010, 18:10:45 » |
0
|
Zielone
|
|
|
Zapisane
|
Ar kas jums patinka, o ne tai, ką jūs pasiūlymas
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #1230 : 16 Sierpień 2010, 19:47:54 » |
0
|
niebieskie wypustki oznaczały trakcyjników, czerwone - ruchowców, zielone - drogowców... ...żółte zabezpieczenie ruchu i łączność, szare - służbę zdrowia. Pozostaje... kolor brązowy? Wszak biały jakoś mi nie pasuje... Faktem jest, że o ile może i takie plany koloryzacji były, to jednak w rzeczywistości nie sposób było po wyglądzie (nie piszę tu o "stanie") odróżnić dystynkcji kolejarza z ciasnych torów od tego z normalnych.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #1231 : 16 Sierpień 2010, 19:54:49 » |
0
|
Kolor biały miała administracja. Gdzieś to czytałem, a teraz nie mogę znaleźć gdzie Edit 5 minut później: Znalazłem: http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=20490#20490Odpowiedzi na pytanie o kolor wąski tam nie ma..
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpień 2010, 19:58:53 wysłane przez Brood.K »
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
|
« Odpowiedz #1232 : 16 Sierpień 2010, 20:34:48 » |
0
|
że o ile może i takie plany koloryzacji były, I aby nie przeciągać tematu, to te powątpiewania Kucyka należy uznać za odpowiedź prawidłową. Takich planów nie było ..... przynajmniej ja o niczym takim nie słyszałem. Kucyk ciągnij ...... tzn pytaj.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #1233 : 16 Sierpień 2010, 20:47:56 » |
0
|
Tak naprawdę to "odpowiedź", że nie było różnicy w wąskich i normalnych, zawdzięczam rozmowie ze znanym niektórym Kazimierzem Piaseckim. Przygodę z koleją zaczynał jako hobbysta na początku lat '70 budując wraz z kolegą makietę pulpitu nastawni i "prowadząc" z niej ruch pociągów na widzianej z okna mieszkania stacji w Piastowie. Potem został, tak jak to sobie zaplanował, dyżurnym ruchu. Ale to już inna historia... Skoro Kazimierz nie chce zadać pytania, to uczynię to ja, kontynuując "Janeczkową" grę skojarzeń: 162. Czajnik transwestyta.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Maciek JKD
|
|
« Odpowiedz #1234 : 16 Sierpień 2010, 21:05:58 » |
0
|
Pw53-02 czyli wykastrowany Tw53 (obcięcie zbiorników i powiększenie zadka) ?
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpień 2010, 21:08:46 wysłane przez Maciek JKD »
|
Zapisane
|
Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #1235 : 16 Sierpień 2010, 21:16:45 » |
0
|
Nie, mi chodzi nie o operację plastyczną, ale o zmianę płci*. *) tak od drugiej minuty.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
janeczek
|
|
« Odpowiedz #1236 : 16 Sierpień 2010, 21:25:28 » |
0
|
Wiem, że to nie jest odpowiedź, na którą oczekujesz ale taką zmianę płci wymyślili tracyjnicy na Stalowej. Parowozy 1910-1914 były rodzaju żeńskiego, czyli mówiono o nich dziesiątka, jedenastka,itd natomiast 1786 traktowano w rodzaju męskim - ten.
A może Pan Ciuchcia.
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpień 2010, 21:28:06 wysłane przez janeczek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #1237 : 16 Sierpień 2010, 21:31:32 » |
0
|
Rzeczywiście nie o aż taką głęboką wiedzę mi chodzi. Dodam, że ten temat już był poruszony na tym oto zacnym forum 750...
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #1238 : 16 Sierpień 2010, 21:38:58 » |
0
|
Pewnie chodzi o Px38-805 Dawniej lokomotywa nazywała się "Basia" (napis na kominie): A teraz nazywa się "Leon" (napis na budce):
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #1239 : 16 Sierpień 2010, 21:43:16 » |
0
|
He, a nu dawaj Ptr!
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
|