NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1420 : 06 Września 2010, 23:28:25 » |
0
|
Klamra suwakowego zamknięcia nastawczego rozjazdu popularnie nazywa się jaskółczym ogonem ze względu na swój kształt. http://www.transportszynowy.pl/kolzamknast.html
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #1421 : 07 Września 2010, 09:17:05 » |
0
|
Tak, oczywiście Wiktor zadaje następne pytanie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1422 : 07 Września 2010, 23:17:51 » |
0
|
191. Od jakiego numeru inwentarzowego rozpoczęto numeracje pierwszych transporterów Tw6a.
|
|
« Ostatnia zmiana: 07 Września 2010, 23:20:39 wysłane przez NTP-13 »
|
Zapisane
|
|
|
|
Maciek JKD
|
 |
« Odpowiedz #1423 : 07 Września 2010, 23:25:30 » |
0
|
2
|
|
|
Zapisane
|
Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1424 : 07 Września 2010, 23:28:51 » |
0
|
Nie numer był pięciocyfrowy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1425 : 07 Września 2010, 23:35:24 » |
0
|
Może: 7020-?
Gdzie ? jest cyfrą kontrolną
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1426 : 07 Września 2010, 23:37:12 » |
0
|
Przed 1974 mieliśmy numer pięciocyfrowy a o samokontrolce nikt nie myślał
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1427 : 08 Września 2010, 18:34:54 » |
0
|
71751
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1428 : 08 Września 2010, 22:04:48 » |
0
|
Jak najbardziej poprawna odpowiedz
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1429 : 09 Września 2010, 07:33:48 » |
0
|
192. Do dnia dzisiejszego pozostały 3 budynki dawnych parowozowni WKD - 800 mm. W Karczewie, w Jabłonnie a gdzie trzeci?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #1430 : 09 Września 2010, 12:21:34 » |
0
|
Chodzi o Drewnicę?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1431 : 09 Września 2010, 12:38:26 » |
0
|
Nie, nie chodzi o Drewnicę. Tam nic nie zostało.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1432 : 09 Września 2010, 12:52:00 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #1433 : 09 Września 2010, 12:52:14 » |
0
|
Chodzi o parowozownię kolei Wilanowskiej, która mieściła się pomiędzy Piasecznem a Jeziorną - w Chylicach o ile mnie pamięć nie myli.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #1434 : 09 Września 2010, 13:04:20 » |
0
|
Phinku czy Drewnica była w tym miejscu? Bo szukam jej tak samo jak pozostalości w Jabłonnej 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1435 : 09 Września 2010, 13:17:53 » |
0
|
Z googla i kilometrarza pasuje wręcz idealnie na halę murowaną "nową" w Drewnicy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #1436 : 09 Września 2010, 13:41:24 » |
0
|
Może w fundamentach szopy coś nowego postawiono? Bo kąt ustawienia budynku się zgadza a porównując do współczesnych budynków wygląda jak pomyłka geodety który sobie ciągle wzrok polepszał 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1437 : 09 Września 2010, 13:48:05 » |
0
|
Chodzi o parowozownię kolei Wilanowskiej, która mieściła się pomiędzy Piasecznem a Jeziorną - w Chylicach o ile mnie pamięć nie myli.
To jest prawidłowa odpowiedź.  Drewnica niestety nie - dach z szopy w Drewnicy znalazł się .....w Karczewie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #1438 : 11 Września 2010, 05:50:51 » |
0
|
Tym razem coś dla historyków 193. Z jaką inną koleją wąskotorową połączona była kolej cukrowni w Płochocinie.
PS. Nie ma mnie do niedzieli
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1439 : 11 Września 2010, 06:57:28 » |
0
|
Z koleją wąskotorową cegielni "Leonów" w Brwinowie.* * - historykiem nie jestem, ale "Stalowe Szlaki" (Nr 1/99) posiadam 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|