|
sinyou135
Młotkowy
Długość toru:: 85 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #1 : 04 Maja 2010, 21:16:18 » |
0
|
Hmm.. Kolejka WPKiW z tego co się orientuje posiada tylko jedną wlp50 i dwa wagoniki osobowe, o żadnej rezerwie taborowej nie wiem a normalnie funkcjonują. Być może i tak postąpią w przypadku Krośnic...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #2 : 04 Maja 2010, 21:20:05 » |
0
|
sinyou135, faktycznie, w Chorzowie jest tylko "Wlepka"Ale wagony osobowe są 3 i jest jeszcze placiok jako tabor techniczno-gospodarczy.
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
vutik
Młotkowy
Długość toru:: 126 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #3 : 05 Maja 2010, 09:02:58 » |
0
|
Ja coś cienko tę kolejkę w Krośnicach widzę... obym się mylił. Ciekawe, czy wiecie, że Krośnice już któryś rok z kolei zajmują pierwsze miejsce w "konkursie" na najbardziej zadłużony samorząd Polski: http://www.newsweek.pl/artykuly/wydanie/0/budzety-na-dopingu,57645,1
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
|
« Odpowiedz #4 : 02 Sierpnia 2010, 16:49:37 » |
0
|
Dostawa materiałów do budowy kolejki wąskotorowej na terenie zespołu pałacowo - parkowego Krośnice - Wierzchowiceokreślenie przedmiotu zamówienia: 1) podrozjazdnice dębowe nowe nasycone ciśnieniowo typu IB z zabezpieczonymi końcami przed pęknięciami poprzez opaskowanie: a) o długości 1,90m - 66 szt. b) o długości 2,00m - 33 szt. c) o długości 2,10m - 33 szt. d) o długości 2,20m - 44 szt. e) o długości 2,30m - 44 szt. f) o długości 2,40m - 33 szt. g) o długości 2,50m - 33 szt. h) o długości 2,60m - 22 szt. i) o długości 2,70m - 22 szt. j) o długości 2,80m - 22 szt. k) o długości 2,90m - 22 szt. l) o długości 3,00m - 22 szt. m) o długości 3,10m - 22 szt. n) o długości 3,20m - 33 szt. 2) płytki staroużyteczne Pżb 18 z płaskimi spodami - 374 szt. 3) nowe wkręty 49A - 3000 szt. 4) mocowanie szyn staroużyteczne: podkładka BL3+2 komplety mocujące (komplet mocujący: 2 śruby stopowe M22x65; 2 pierścienie Z2fi 25; dwie łapki ŁP2;) - 1066 szt. 5) mocowanie szyn staroużyteczne: podkładka BL3+2 komplety mocujące (komplet mocujący: 2 śruby stopowe M22x65; 2 pierścienie Z2fi 25; jedna łapka ŁP2 i jedna łapka ŁPZ1;) - 60 szt. 6) łubki staroużyteczne Ł 49 metalowe, sześciootworowe - 56 szt. 7) łubki staroużyteczne Ł 42 metalowe, czterootworowe - 132 szt. 8 ) wkręty staroużyteczne 49A - 2200 szt. 9) rozjazdy zwyczajne staroużyteczne S42 R205 1:9, z akcesoriami przystosowane do toru o prześwicie 750 mm z koziołkiem zwrotnicowym i przeciwwagą, mocowanie iglic szynowo sprężyste bez podrozjazdnic i bez latarni, o długości całkowitej 22,20 m (2 lewe i 1 prawy) - 3 szt. 10) pierścienie sprężyste podwójne nowe Z2 fi 25 - 1000 szt. 11) śruby łubkowe staroużyteczne M24 z nakrętką i pierścieniami Z2 fi 25 - 432 kpl.
|
|
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2010, 17:00:20 wysłane przez feyg »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #6 : 07 Kwietnia 2011, 22:48:19 » |
-2
|
A dlaczego miałby byś prima aprilis? To całkiem poważna inwestycja bardzo poważnych ludzi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #7 : 07 Kwietnia 2011, 22:53:49 » |
0
|
Poza oczywistym - ktoś chce budować kolejkę wąskotorową jest jeszcze jeden: Krośnice, dnia 1 kwietnia 2011 roku Znak sprawy: BD.I.271.1.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO Choć nie wątpię, że jest to poważna sprawa - BIP to nie miejsce na dowcipy.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Pechu
Młotkowy
Długość toru:: 107 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #8 : 08 Kwietnia 2011, 19:51:48 » |
0
|
A dlaczego miałby byś prima aprilis? To całkiem poważna inwestycja bardzo poważnych ludzi.
Wiem, wiem :-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #10 : 06 Listopada 2011, 10:57:18 » |
0
|
Ciekawe czy w Rewalu torowisko będzie tak wyglądać.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Andrzej M.
Nowicjusz
Długość toru:: 35 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #11 : 06 Listopada 2011, 13:20:07 » |
0
|
Ciekawie to wygląda. Może powstaną też jakieś zabudowania?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #12 : 06 Listopada 2011, 13:55:29 » |
0
|
Ciekawe czy w Rewalu torowisko będzie tak wyglądać.
W Rewalu tor ma być na mocowaniach sprężystych.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
|
« Odpowiedz #13 : 06 Listopada 2011, 18:09:57 » |
+2
|
Oglądając ten film przez większość czasu mam wrażenie że autor nie rozróżnia aparatu od kamery. Z całym szacunkiem dla autora, ale filmowanie nieruchomych scen jest bez sensu, lepiej umieścić ostre zdjęcia jako stopklatka w filmie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Pechu
Młotkowy
Długość toru:: 107 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #14 : 07 Listopada 2011, 18:29:02 » |
0
|
Ciekawie to wygląda. Może powstaną też jakieś zabudowania?
Aktualnie wykonywane są fundamenty pod budynek lokomotywowni. Obok lokomotywowni, w trójkącie torowym, powstanie budynek stacyjny. Oprócz tego będzie kilka przystanków-każdy z wiatą na peronie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
|
« Odpowiedz #15 : 08 Listopada 2011, 21:55:32 » |
0
|
Jaką długość będzie miała kolejka i kiedy zakończą się prace?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Pechu
Młotkowy
Długość toru:: 107 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #16 : 14 Grudnia 2011, 08:23:27 » |
+1
|
Jaką długość będzie miała kolejka i kiedy zakończą się prace?
całkowita długość obu pętli ok 3km, w chwili obecnej wykonanych jest ok 85% prac przewidzianych na etap 1, a etap 2 ruszy na wiosnę. Zakończenie wszystkich prac - optymistycznym terminem wydaje się przełom lata i jesieni 2012. Zapraszam do galerii - kilka zdjęć z 10 grudnia. http://750mm.pl/index.php?action=media;sa=album;in=43
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Pechu
Młotkowy
Długość toru:: 107 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #17 : 18 Kwietnia 2012, 05:31:14 » |
+2
|
A w Krośnicach roboty trwają pełną parą ( a propos pary - też z czasem będzie na tej kolejce :-) ) Trwa budowa nowych torowisk-kolejny etap budowy całości układu torowego. W trójkącie powstał budynek lokomotywowni (pod 2 tory), został przekryty więźbą dachową oraz budowany jest obiekt dworca. Lada chwila wezmą się za zagospodarowanie terenu trójkąta, drogi dojazdowe itp. Trzy nowe zdjęcia w galerii: http://750mm.pl/index.php?action=media;sa=album;in=43
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Pechu
Młotkowy
Długość toru:: 107 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #18 : 04 Czerwca 2012, 09:13:58 » |
+1
|
A w Krośnicach roboty trwają pełną parą ( a propos pary - też z czasem będzie na tej kolejce :-) ) Trwa budowa nowych torowisk-kolejny etap budowy całości układu torowego. W trójkącie powstał budynek lokomotywowni (pod 2 tory), został przekryty więźbą dachową oraz budowany jest obiekt dworca. Lada chwila wezmą się za zagospodarowanie terenu trójkąta, drogi dojazdowe itp. Trzy nowe zdjęcia w galerii: http://750mm.pl/index.php?action=media;sa=album;in=43W galerii dodałem parę nowych zdjęć. Aktualnie trwają poważne prace przy zagospodarowaniu terenu trójkąta głównej stacji oraz układka toru na kolejnych odcinkach "pętli". Przy okazji- proponuję stworzyć osobny wątek, gdyż ta kolejka rozwija się i podejrzewam, że będziemy na bieżąco pisać co tam w Krośnicach w parku piszczy...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #19 : 20 Czerwca 2012, 21:57:07 » |
+5
|
Galeria z terenu budowy kolejki parkowej w Krośnicach. Co tu dużo mówić - to robi wrażenie jako chyba pierwsza od lat tak profesjonalna budowa nowego wąskotorowego systemu kolejowego. http://gdario.republika.pl/Pozycja nr 3
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|