WITOM, PO trocha mocie racjo alle jako osobówka to zaczynała od Bytomia do kochlowitz, co do dworca i 1 szej fotki jak dołeś, schodki , to były dla pracowników koleji aby mogli na nastawnia sie dostac itp. co do peronu to wyglądał tak jak tu (podobny schemat i z mostu sie złaziło na niego
http://1.bp.blogspot.com/_3a3QgS1Po8I/SqYJGPGEXdI/AAAAAAAAA0I/xWm6csasNjw/s400/KL_dworzec02-kopia.jpg z tym schematym nie umiołech sie pochytac na poczatku bo na opak obejżołem alle gdy od strony Orzegowa patrzec na schemat to pasuje czyt linia karb to z rudy w lewo a z orzegowa w prawo ,
http://s35.photobucket.com/user/Senda70/media/IMG_6629.jpg.html obróć schemat do góry nogami i wszystko pasuje.
co do osobówki(wąski tor), cug jeździł od orzegowa na kopalnio karol i na paulus i do Bytomia alle to było kajs w 1950 roku,w 1975 byłech bajtlem to wniedziela sie jeździło (szerokim torem)na fryna przez kafchaus , na kafchauzie maszyniok zwolnioł amy wyskakowali z wagonika , bo do dzis jest jeszcze peron na frynie przy policyji obecnie,tyla pamiyntom,downiyj to tor na torze był a teraz?? wspomniynia.
pozdrowiom wos wsyckich jak mi sie co wspomni to wom napisza, acha a przy peronie jeszcze była tzw schron 1 osobowy chyba w wojnie wykorzystywany, byda mioł czas to sie tam przejada oblukac co sie ostało
Father był maszyniokiem a jo jego synem, a jak miołech 6 lot to 1 roz t-45 prowadziłech siedziołec h na stołku maszynisty.
aha w 80 latach zawarli ta stacyjka i zlikwidowali schody.
ps ponoć otwarli wąskotorówka od bytomia do miasteczka ślaskiego , niedawno.
ps2 co do pieca chlebowego-- to taki tani trik niemiecki z wojny dla ludności , abo kożdy mógł se chleb upiec dlo cołkiej rodziny, do dziś w niemczech są takie piece w wsiach i działają.