Świat kolejek wąskotorowych SMF
19 Lipiec 2019, 05:45:44 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy tabor w Rudach: Lxd2-08, Lxd2-09 i Lxd2-11  (Przeczytany 20406 razy)
Brecht
Młotkowy
**
Długość toru:: 130 m

W terenie W terenie


ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็


« : 31 Styczeń 2012, 18:01:41 »
+3

Z Huty Pokój w Rudzie Śląskiej przyjechały do Rud 3 Rumuny  Język

Załadunek na terenie huty

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze



Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze



Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


Rozładunek w Rudach

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze



Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze



Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze



Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze



Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


I tak:
Lxd2-08

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


Lxd2-09

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


Lxd2-11

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


Wnętrze Lxd2-11 (Trochę przykurzone, ale 5 minut akcji ze ścierką i będzie jak nowe Uśmiech

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


Filmy z załadunku i rozładunku wkrótce.
Zapisane
Karol
Zawiadowca
****
Długość toru:: 357 m

W terenie W terenie


Gdiniô


« Odpowiedz #1 : 31 Styczeń 2012, 18:08:00 »
0

Co z kadziami z huty? Udało się jakieś uratować?
Zapisane

.
Mefin
Nowicjusz
*
Długość toru:: 19 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 31 Styczeń 2012, 18:33:38 »
0

Super zdjęcia Filip, pozdrawiam Uśmiech
Zapisane
WIĆUŚ
Mechanik
***
Długość toru:: 232 m

W terenie W terenie

kolejkowy zawrót głowy


WWW
« Odpowiedz #3 : 31 Styczeń 2012, 18:43:51 »
0

Gdzieś słyszałem, że rumuny z Huty Pokój nie posiadają instalacji hamulca zespolonego.

« Ostatnia zmiana: 31 Styczeń 2012, 18:55:26 wysłane przez WIĆUŚ » Zapisane

Blog o mojej kolei ogrodowej: http://kolejogrodowa.blogspot.com/
Mefin
Nowicjusz
*
Długość toru:: 19 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #4 : 31 Styczeń 2012, 18:45:57 »
0

Posiadają, tylko że chwilowo końcówki hamulca zespolonego są zaślepione.
Zapisane
Brecht
Młotkowy
**
Długość toru:: 130 m

W terenie W terenie


ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็


« Odpowiedz #5 : 31 Styczeń 2012, 18:52:18 »
0

Jeszcze 2 fotki z rozładunku, z jednym z dźwigów były pewne problemy.

Gdy drabiny brak, a trzeba dolać oleju

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze


Planking dźwig edition

Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze
Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #6 : 31 Styczeń 2012, 18:56:39 »
0

Posiadają, tylko że chwilowo końcówki hamulca zespolonego są zaślepione.
Na zdjęciu z kabiny widać tylko uproszczony zawór hamulcowy lokomotywy. Czy inne Lxd2 maja zawory zespolone ?
Zapisane

Mefin
Nowicjusz
*
Długość toru:: 19 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #7 : 31 Styczeń 2012, 18:59:15 »
0

Problem polegał na tym, że żuraw Hydros T351 napędzany jest osobnym silnikiem (znany andrychowski 6 cyl. diesel) i niestety ten silnik nie przeszedł próby mrozu Smutny Najpierw szlag trafił pompkę paliwa, a potem (dziwnym trafem Mrugnięcie ) rozgnieceniu uległa chłodnica oleju silnikowego. Ale wszystkie usterki udało się nam usunąć i tym samym przywrócić żuraw do pracy. Uśmiech
Zapisane
Mefin
Nowicjusz
*
Długość toru:: 19 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 31 Styczeń 2012, 19:00:43 »
0

Wszystkie te Lxd2 mają hamulce zespolone, ale ze względu na charakter pracy tych maszyn w hucie zostały one czasowo zaślepione.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3851 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #9 : 31 Styczeń 2012, 19:07:04 »
+2

Na zdjęciu z kabiny widać tylko uproszczony zawór hamulcowy lokomotywy
Ekhm!... Jaki zawór? To jest typowy kran hamulca ST-60 stosowany w Lxd2. Zawiera opcję sterowania zarówno hamulcem bezpośrednim, jak i zespolonym...
Zapisane

W każdym moim zwycięstwie
Jest trud i krew poświęceń.
Mefin
Nowicjusz
*
Długość toru:: 19 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #10 : 31 Styczeń 2012, 19:25:07 »
0

Kucyk - fachowiec:), którego miałem okazję poznać w Rudach, przy okazji naprawy przepustnicy w parowozie Las49, ma jak zwykle rację Uśmiech

Pozdrawiam Uśmiech
Zapisane
Brecht
Młotkowy
**
Długość toru:: 130 m

W terenie W terenie


ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็


« Odpowiedz #11 : 31 Styczeń 2012, 20:14:57 »
+1

A oto filmik z załadunku i rozładunku:
Załadunek Lxd2 w Hucie Pokój i rozładunek w Rudach Małe | Duże

Zapisane
Bartosz Uryga
SGKW
*
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #12 : 31 Styczeń 2012, 23:08:49 »
+3

Lokomotywy te są zakupione przez gminę, czy też jest to kolejny tabor zasilający niemałe szeregi taboru "prywatnego" znajdującego się na stacji i stojącego w hali?
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...' Uśmiech

www.sgkw.eu
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1622 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #13 : 01 Luty 2012, 02:53:57 »
0

L45H vel Lxd2 dostarczane dla przemysłu nie posiadają hamulca zespolonego. A fakt, że kran, na oko, wygląda tak samo, jak w maszynach pekapowskich niczego nie zmienia. Po prostu posiada jedynie 3 pozycje: hamowanie, odcięcie i luzowanie.
Zapisane
pawel.adamczyk
Mechanik
***
Długość toru:: 261 m

W terenie W terenie



Nałęczów Wąskotorówka
« Odpowiedz #14 : 01 Luty 2012, 15:13:06 »
-1

Witam.

Duże  zdjęcia i sporo ,i niestety nie chcą się  wyświetlić  na raz wszystkie. Smutny
Nie wszyscy z nas mają super szybkie łącza ,szczególnie na wsiach  i skutek taki że po 5 minutach ładowania  łącze staje
a ćwiartki załadowanych zdjęć znikają,  Złość tylko tekst zostaje.

Postarajcie się wstawiać małe zdjęcia ,które można sobie pojedynczo  powiększyć,  a jeśli już  duże ,to linki do
każdego z nich.   Taka tylko drobna  uwaga.

Szansa na obejrzenie w kafejce internetowej ,o ile nie są one zablokowane dla niezalogowanych.


Zapisane

UNITRA z.r.k    Diora,  Tonsil.
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1078 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #15 : 01 Luty 2012, 17:28:02 »
0

L45H vel Lxd2 dostarczane dla przemysłu nie posiadają hamulca zespolonego. A fakt, że kran, na oko, wygląda tak samo, jak w maszynach pekapowskich niczego nie zmienia. Po prostu posiada jedynie 3 pozycje: hamowanie, odcięcie i luzowanie.
A to po co w takim razie w czołownicy są wyprowadzone zaślepione końcówki jakichś rurek w miejscu gdzie normalnie jest sprzęg hamulca? Czyżby fabrycznie zespolony miały i później zdemontowano podczas remontu i tak zaślepiono pozostałą po tej instalacji dziurę?
Zapisane

To jest przekaz.
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 904 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #16 : 01 Luty 2012, 18:07:43 »
0

A pytanie Bartka Urygi - jakoś umknęło? Pytam też, z czystej ciekawości?
Zapisane

buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 400 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #17 : 01 Luty 2012, 18:25:37 »
0

L45H vel Lxd2 dostarczane dla przemysłu nie posiadają hamulca zespolonego. A fakt, że kran, na oko, wygląda tak samo, jak w maszynach pekapowskich niczego nie zmienia. Po prostu posiada jedynie 3 pozycje: hamowanie, odcięcie i luzowanie.


Dobra... To w takim razie jeżeli nie ma pozycji jazdy ani "fali" to po co manometr cisnienia w przewodzie głównym. Żeby załączyć sterowanie musi zamknąć się presostat, a więc musimy mieć ciesnienie w przewodzie głównym... No chyba, że go zmostkujemy na krótko Duży uśmiech. Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby były wywalone zawory rozrządcze, podwójne zawory zwrotne i zbiorniki powomocnicze, a zostawione zostały króćce do kranów na czołownicach.
Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 581 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #18 : 01 Luty 2012, 19:07:42 »
0

Przecież na tej focie http://www.tadomenajuzistnieje.cba.pl/fotki/rudy/DSC01616.JPG
 która jest parę postów wyżej widać że to St60 po liczbie ząbków ustalających pozycje.
Przecież podobnie jest zrobione w Lyd2 z Bieszczad gdzie są zaślepine końcówki na sprzęgi PG
Zapisane
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 400 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #19 : 01 Luty 2012, 19:18:07 »
+1

Po liczbie ząbków widać, że są wszystkie pozycje.  Poniżej zamieszczam zdjęcie bebechów hamulcowych będących z przodu lokomotywy, pomiędzy modułami chłodnic. Prosiłbym chłopaków z Rud aby zweryfikowali czy owe zbiorniki, podwójne zawory zwrotne i rozrządcze są na Rudzkich lokomotywach. Wtedy się wszystko wyjaśni w 100%. Warto też pamiętać, że zawór zrywakowy czuwaka odziaływuje na przewód główny:)

Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!