Brecht
Młotkowy
Długość toru:: 130 m
W terenie
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
|
|
« : 31 Styczeń 2012, 18:01:41 » |
+3
|
Z Huty Pokój w Rudzie Śląskiej przyjechały do Rud 3 Rumuny Załadunek na terenie huty Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarzeRozładunek w Rudach Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarze Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarzeI tak: Lxd2-08 Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarzeLxd2-09 Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarzeLxd2-11 Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarzeWnętrze Lxd2-11 (Trochę przykurzone, ale 5 minut akcji ze ścierką i będzie jak nowe Kliknij obrazek, aby otworzyć go w pełnym rozmiarzeFilmy z załadunku i rozładunku wkrótce.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
|
« Odpowiedz #1 : 31 Styczeń 2012, 18:08:00 » |
0
|
Co z kadziami z huty? Udało się jakieś uratować?
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
Mefin
Nowicjusz
Długość toru:: 19 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #2 : 31 Styczeń 2012, 18:33:38 » |
0
|
Super zdjęcia Filip, pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
WIĆUŚ
|
|
« Odpowiedz #3 : 31 Styczeń 2012, 18:43:51 » |
0
|
Gdzieś słyszałem, że rumuny z Huty Pokój nie posiadają instalacji hamulca zespolonego.
|
|
« Ostatnia zmiana: 31 Styczeń 2012, 18:55:26 wysłane przez WIĆUŚ »
|
Zapisane
|
|
|
|
Mefin
Nowicjusz
Długość toru:: 19 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #4 : 31 Styczeń 2012, 18:45:57 » |
0
|
Posiadają, tylko że chwilowo końcówki hamulca zespolonego są zaślepione.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #6 : 31 Styczeń 2012, 18:56:39 » |
0
|
Posiadają, tylko że chwilowo końcówki hamulca zespolonego są zaślepione.
Na zdjęciu z kabiny widać tylko uproszczony zawór hamulcowy lokomotywy. Czy inne Lxd2 maja zawory zespolone ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mefin
Nowicjusz
Długość toru:: 19 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #7 : 31 Styczeń 2012, 18:59:15 » |
0
|
Problem polegał na tym, że żuraw Hydros T351 napędzany jest osobnym silnikiem (znany andrychowski 6 cyl. diesel) i niestety ten silnik nie przeszedł próby mrozu Najpierw szlag trafił pompkę paliwa, a potem (dziwnym trafem ) rozgnieceniu uległa chłodnica oleju silnikowego. Ale wszystkie usterki udało się nam usunąć i tym samym przywrócić żuraw do pracy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mefin
Nowicjusz
Długość toru:: 19 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #8 : 31 Styczeń 2012, 19:00:43 » |
0
|
Wszystkie te Lxd2 mają hamulce zespolone, ale ze względu na charakter pracy tych maszyn w hucie zostały one czasowo zaślepione.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #9 : 31 Styczeń 2012, 19:07:04 » |
+2
|
Na zdjęciu z kabiny widać tylko uproszczony zawór hamulcowy lokomotywy Ekhm!... Jaki zawór? To jest typowy kran hamulca ST-60 stosowany w Lxd2. Zawiera opcję sterowania zarówno hamulcem bezpośrednim, jak i zespolonym...
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Mefin
Nowicjusz
Długość toru:: 19 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #10 : 31 Styczeń 2012, 19:25:07 » |
0
|
Kucyk - fachowiec:), którego miałem okazję poznać w Rudach, przy okazji naprawy przepustnicy w parowozie Las49, ma jak zwykle rację Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brecht
Młotkowy
Długość toru:: 130 m
W terenie
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
|
|
« Odpowiedz #11 : 31 Styczeń 2012, 20:14:57 » |
+1
|
A oto filmik z załadunku i rozładunku:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
SGKW
Długość toru:: 343 m
W terenie
WRS Bytom Karb
|
|
« Odpowiedz #12 : 31 Styczeń 2012, 23:08:49 » |
+3
|
Lokomotywy te są zakupione przez gminę, czy też jest to kolejny tabor zasilający niemałe szeregi taboru "prywatnego" znajdującego się na stacji i stojącego w hali?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #13 : 01 Luty 2012, 02:53:57 » |
0
|
L45H vel Lxd2 dostarczane dla przemysłu nie posiadają hamulca zespolonego. A fakt, że kran, na oko, wygląda tak samo, jak w maszynach pekapowskich niczego nie zmienia. Po prostu posiada jedynie 3 pozycje: hamowanie, odcięcie i luzowanie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
|
« Odpowiedz #14 : 01 Luty 2012, 15:13:06 » |
-1
|
Witam. Duże zdjęcia i sporo ,i niestety nie chcą się wyświetlić na raz wszystkie. Nie wszyscy z nas mają super szybkie łącza ,szczególnie na wsiach i skutek taki że po 5 minutach ładowania łącze staje a ćwiartki załadowanych zdjęć znikają, tylko tekst zostaje. Postarajcie się wstawiać małe zdjęcia ,które można sobie pojedynczo powiększyć, a jeśli już duże ,to linki do każdego z nich. Taka tylko drobna uwaga. Szansa na obejrzenie w kafejce internetowej ,o ile nie są one zablokowane dla niezalogowanych.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #15 : 01 Luty 2012, 17:28:02 » |
0
|
L45H vel Lxd2 dostarczane dla przemysłu nie posiadają hamulca zespolonego. A fakt, że kran, na oko, wygląda tak samo, jak w maszynach pekapowskich niczego nie zmienia. Po prostu posiada jedynie 3 pozycje: hamowanie, odcięcie i luzowanie.
A to po co w takim razie w czołownicy są wyprowadzone zaślepione końcówki jakichś rurek w miejscu gdzie normalnie jest sprzęg hamulca? Czyżby fabrycznie zespolony miały i później zdemontowano podczas remontu i tak zaślepiono pozostałą po tej instalacji dziurę?
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Leśny Dziadek
|
|
« Odpowiedz #16 : 01 Luty 2012, 18:07:43 » |
0
|
A pytanie Bartka Urygi - jakoś umknęło? Pytam też, z czystej ciekawości?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
|
« Odpowiedz #17 : 01 Luty 2012, 18:25:37 » |
0
|
L45H vel Lxd2 dostarczane dla przemysłu nie posiadają hamulca zespolonego. A fakt, że kran, na oko, wygląda tak samo, jak w maszynach pekapowskich niczego nie zmienia. Po prostu posiada jedynie 3 pozycje: hamowanie, odcięcie i luzowanie.
Dobra... To w takim razie jeżeli nie ma pozycji jazdy ani "fali" to po co manometr cisnienia w przewodzie głównym. Żeby załączyć sterowanie musi zamknąć się presostat, a więc musimy mieć ciesnienie w przewodzie głównym... No chyba, że go zmostkujemy na krótko . Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby były wywalone zawory rozrządcze, podwójne zawory zwrotne i zbiorniki powomocnicze, a zostawione zostały króćce do kranów na czołownicach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
buczek_pkp
|
|
« Odpowiedz #19 : 01 Luty 2012, 19:18:07 » |
+1
|
Po liczbie ząbków widać, że są wszystkie pozycje. Poniżej zamieszczam zdjęcie bebechów hamulcowych będących z przodu lokomotywy, pomiędzy modułami chłodnic. Prosiłbym chłopaków z Rud aby zweryfikowali czy owe zbiorniki, podwójne zawory zwrotne i rozrządcze są na Rudzkich lokomotywach. Wtedy się wszystko wyjaśni w 100%. Warto też pamiętać, że zawór zrywakowy czuwaka odziaływuje na przewód główny:)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|