Skytruck
Nowicjusz
Długość toru:: 28 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #20 : 17 Marca 2013, 08:54:40 » |
0
|
Raczej nie o gusta tu chodzi, tylko Jędrzejów musiałby się tu określić, czy bardziej interesuje ich funkcjonalność czy może zachowanie historycznego kształtu tej maszynki. Bawimy się w historię? Interesuje nas żeby przed lokomotywą było jasno jak przed Lxd2, czy może wolimy nastrojowy półmrok znany z Ursusa C-360? I właśnie o to chodzi, żeby się zdeklarować "co to ma być". Z prezentowanych zdjęć wynika, że chodzi raczej o historię. Druga kwestia, o której wspomina Brood.K, to oświetlenie przed lokomotywą. Żadna z aktualnie jeżdżących wąskotorówk nie prowadzi ruchu nocą (zapomniałbym o Piasecznie i Koszelinie z pociągami sylwestrowymi). Więc raczej ursusowy półmrok jest tu bardziej na miejscu
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wojtek_SZN
|
|
« Odpowiedz #21 : 17 Marca 2013, 10:31:25 » |
-1
|
Mamy więc Lidkę o niepowtarzalnych oczach. Śliczny motyw na wiosnę i " Śrubki " zapewne popełnią zaraz jakąś nową piosenkę wąskotorową . Myślę że w przypadku Jędrzejowa aspekt " lepszego wzroku" jest jednak istotny ( kosztem historycznej wierności, to prawda ). Faktem jest że rozkładowe pociągi zjeżdżają do bazy przed zmrokiem, ale z drugiej strony kolej ta realizuje liczne pociągi zamawiane ( w sezonie nierzadko we wszystkie dni tygodnia za wyjątkiem niedziel) a te kończą swój bieg o różnych porach dnia i nocy. A zresztą, jak mogą na normalnych torach występować ST43 z mniejszymi i większymi reflektorami to niech i Lidka ma prawo do makijażu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #22 : 17 Marca 2013, 10:32:49 » |
0
|
I w Jędrzejowie zdarzały się pociągi wracające po zmroku. Mnie bardziej zastanawia czemu nie ma wyjścia na hamulec pneumatyczny.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #23 : 17 Marca 2013, 10:50:51 » |
0
|
Prawdopodobna odpowiedź: Gdyż owa maszyna nie ma zespolonego...
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
arti281
|
|
« Odpowiedz #24 : 17 Marca 2013, 13:03:41 » |
+2
|
Czy planowany jest demontaż w waszej Wls, pasujących jak pięść do oka reflektorów od Lxd2,będących zresztą radosną twórczością mistrzów z Piotrkowa i zastąpienie ich oryginalnymi np.od ciągnika rolniczego,wszak otwory montażowe jak widać na zdjęciu pozostały? A tak poza tym szacun za bardzo ładne wykonanie renowacji Wls-a. My mieliśmy radosna twórczość i oświetlona drogę jak się należy nie bawąc sie w szegóły!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
arti281
|
|
« Odpowiedz #25 : 18 Marca 2013, 18:45:03 » |
0
|
A ja mam pytanie odnośnie Lyd 2 . Czy bedzie z nią coś robione? Czy czeka lepszych czasów?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #26 : 18 Marca 2013, 22:08:55 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sarna
|
|
« Odpowiedz #27 : 18 Marca 2013, 22:33:04 » |
0
|
Można by się postarać o zdjęcia w wyższej rozdzielczości
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łukasz
SGKW
Długość toru:: 204 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #28 : 18 Marca 2013, 22:48:09 » |
0
|
A co z tą rumuńską klasą widoczną za Lydką, jest też w trakcie naprawy? Prócz malowania jaki był zakres rewizji Wls150-7084?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #29 : 18 Marca 2013, 23:11:41 » |
+1
|
1. Reflektory zostaną bo takie zostały zamontowane w Piotrkowie, poza tym są po prostu dobre, dodane zostaną gniazda 24V (jak w Lyd1-252) i światła czerwone. Nocne pociągi nie są rzadkością, a światełka od Ursusa nadają się co najwyżej do drezyny 2. Podczas rewizji naprawiony został m.in. silnik 3. Węglarki są w trakcie naprawy 4. Lyd2 czeka na silnik (nie miałem najmniejszych szans w licytacji orkiestrowej) 5. Widoczna klasa rumuńska jest w trakcie naprawy
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #30 : 18 Marca 2013, 23:40:39 » |
+1
|
Nie chcę się czepiać, ale Lydki na 750mm miały numery z zakresu Lyd1-2xx. Dla tej sztuki, jako pierwszy raz oznaczonej wg MW-11, powinien być to zdaje się numer 229.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
andy
|
|
« Odpowiedz #31 : 18 Marca 2013, 23:43:56 » |
-1
|
To może od razu 92 51 5 710 001-9 ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
|
« Odpowiedz #32 : 18 Marca 2013, 23:49:54 » |
+1
|
To poniżej
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
dobrzyn
|
|
« Odpowiedz #33 : 19 Marca 2013, 09:47:50 » |
-1
|
A tak przy okazji dywagacji na temat historyczności malowania 7084 i reflektorów od rumuna w kontekście tego malowania, to 7084 OIDP nigdy nie jeździła na PKP...
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Marca 2013, 12:17:49 wysłane przez dobrzyn »
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #34 : 19 Marca 2013, 10:15:43 » |
+2
|
I nie będzie jeździć Nad oznaczeniem jest ŚKD a nie PKP.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
grzegorz_sykut
|
|
« Odpowiedz #35 : 19 Marca 2013, 11:06:59 » |
-1
|
Szkoda tylko że wyszedł estetyczny potworek. Wygląda jakby dobór kolorów determinował stan magazynowy pobliskiego marketu budowlanego.Miała być zielona i nikt nie zarzuci, że jest inaczej szablon i napisy - posiadając choćby najprostszy edytor i drukarkę można wykonać dużo bardziej estetyczny szablon. Ten zwyczajnie wygląda słabo... Oczywiście fajnie że maszyna jest odmalowana, jeździ i ma się dobrze!
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
dobrzyn
|
|
« Odpowiedz #36 : 19 Marca 2013, 11:10:26 » |
+1
|
Nad oznaczeniem jest ŚKD a nie PKP.
Aczkolwiek schemat jest pekapowski. Więc ani schemat, ani reflektory historyczne nie są
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Ariel Ciechański
|
|
« Odpowiedz #37 : 19 Marca 2013, 12:10:26 » |
+2
|
Dżisas - szablon w Corelu to góra 10 minut roboty...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br />
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #38 : 19 Marca 2013, 12:20:46 » |
0
|
Dżisas - szablon w Corelu to góra 10 minut roboty... Jasne, znów mikolskie skamlenie. Kowalskiemu co będzie jechał z dzieciorami z Pińczowa na piknik do Umianowic nawet to się nie rzuci w oczy a niejednokrotnie powie jeszcze, że to parowóz. Ważne, że ładnie odmalowana i naprawiona, zachowana dla potomności a nie jak maszyny z Krośniewic kol. P.Sz. pocięt na złom.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
|
« Odpowiedz #39 : 19 Marca 2013, 18:09:58 » |
0
|
Jasne, znów mikolskie skamlenie. Kowalskiemu co będzie jechał z dzieciorami z Pińczowa na piknik do Umianowic nawet to się nie rzuci w oczy a niejednokrotnie powie jeszcze, że to parowóz.
Rafał - jakoś Pt47-13 na odwal się nie robiłeś... Bardziej chodzi o estetykę, a nie czy jest czcionka BN-67 czy np. Arial...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br />
|
|
|
|