Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:29:13 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co słychać w Jędrzejowie?  (Przeczytany 323791 razy)
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #240 : 16 Listopada 2013, 09:21:28 »
+1

http://expres-ponidzie.k-ow.net/galeria/konrad/20131107/b007.htm

coż tu napisać......logo sponsora jeszcze nie jest takie złe, ale ten napis na "burcie" wzdłuż całej lokomotywy Smutny. Wątpię czy turyści będą zadowoleni ze zdjęć przy lokomotywie z taką DUŻĄ reklamą. To tak jakby stanąć przy bilbordzie np. proszku do prania ....jak tu potem umieścić w rodzinnym albumie takie zdjęcie

Drugi news:

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131115/POWIAT0102/131119367


Marudzisz. Kolejka jest dla gawiedzi a nie dla obślinionych mikoli. Zdjęcie to zdjęcie. Z reklamą czy bez ma być wspomnieniem po wycieczce wąskotorówką. W Bieszczadach od lat jeżdżą Husqwarny i co? I wszyscy zadowoleni.

« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2013, 09:27:07 wysłane przez AXEL » Zapisane
Maciek JKD
Mechanik
***
Długość toru:: 198 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #241 : 16 Listopada 2013, 10:56:55 »
0

Z drugiej strony malowniczo będzie wyglądało, jak ktoś się podłoży na przejeździe pod Lxd2-332.
Moim zdaniem  - "centrum likwidacji problemów" byłoby nieco bardziej na miejscu

Pozdrawiam
Maciek
Zapisane

Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
Łukasz
SGKW
*
Długość toru:: 209 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #242 : 16 Listopada 2013, 11:17:45 »
+1

W tym roku w Bieszczadach CWO Lyd2-01 nie miała już reklamy Husqvarny, ale wcześniej i tak wg. mnie reklama ta nie przeszkadzała, była dosyć dobrze wkomponowana w ogólną malaturę. MBxd2 w Koszalinie ma na burtach reklamy i zdecydowanie popieram coś takiego, gdy przynosi to dochód dla kolejki i umożliwia jej dalsze funkcjonowanie. Natomiast malowanie rumuńskich klas w Jędrzejowie całą paletą barw dostępnych akurat w magazynie i każdego wagonu w innym schemacie ciężko nazwać ładnym, może nawet różnobarwny schemat podobałby się najmłodszym pasażerom ale ja odnoszę wrażenie nieładu i dziadostwa.
Swoją drogą, w artykule o budowie ścieżki rowerowej jest mowa o wyburzeniu dwóch budynków gospodarczych w Jasionnie, to oznacza że sam budynek dworca będzie dalej istniał czy ktoś również zakwalifikował go jako gospodarczy?
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #243 : 16 Listopada 2013, 11:43:11 »
0

Według projektu jest do wyburzenia.... Nie rozumiem dlaczego konserwator wyraził na to zgodę...
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
andy
Dyrektor
*****
Długość toru:: 831 m

W terenie W terenie



CiuchciaJKD
WWW
« Odpowiedz #244 : 16 Listopada 2013, 12:32:58 »
0

Natomiast malowanie rumuńskich klas w Jędrzejowie całą paletą barw dostępnych akurat w magazynie
Zawsze można dorobić więcej kolorów
Zapisane
Bogdan_KRK
Zawiadowca
****
Długość toru:: 435 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #245 : 16 Listopada 2013, 13:00:20 »
0

Witam.
 Konserwtor nie musiał na nic wyrażać zgody.A powód jest prosty.Budynek stacyjny nigdy nie był wpisany do Rejestru Zabytków. I co najdziwniejsze,jest to najstarszy zachowany budynek na Śkd. Szlak wpisano,ale o budynku nikt nie pomyślał... Pozdrawiam.Bogdan
Zapisane

"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
grzegorz_sykut
Global Moderator
*****
Długość toru:: 846 m

W terenie W terenie


waskotorowka
« Odpowiedz #246 : 16 Listopada 2013, 19:12:24 »
+1

http://expres-ponidzie.k-ow.net/galeria/konrad/20131107/b007.htm

coż tu napisać......logo sponsora jeszcze nie jest takie złe, ale ten napis na "burcie" wzdłuż całej lokomotywy Smutny. Wątpię czy turyści będą zadowoleni ze zdjęć przy lokomotywie z taką DUŻĄ reklamą. To tak jakby stanąć przy bilbordzie np. proszku do prania ....jak tu potem umieścić w rodzinnym albumie takie zdjęcie

Drugi news:

http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131115/POWIAT0102/131119367


Marudzisz. Kolejka jest dla gawiedzi a nie dla obślinionych mikoli. Zdjęcie to zdjęcie. Z reklamą czy bez ma być wspomnieniem po wycieczce wąskotorówką. W Bieszczadach od lat jeżdżą Husqwarny i co? I wszyscy zadowoleni.


Rafał daruj sobie te epitety o obślinionych mikolach. Nie musisz w każdym poście ostentacyjnie dystansować się od tego całego "miłośniczego" grona. Żeby przypadkiem nikt nie próbował nazwać Cię miłośnikiem?
A po drugie Jędrzejów od dawna znany jest z dosyć osobliwego podejścia do kwestii estetyki, szczególnie w kwestii malowania taboru.

Zajmowałem się w swoim życiu trochę tematami plastycznymi i uważam, że jędrzejowskie malowanie jest słabe. Nie dla tego, że subiektywnie mi się nie podoba, ale dlatego że jest właśnie estetycznie niespójne i zionie pstrokacizną. Nietrafione zestawienia kolorów, paleta barw jakby z wyprzedaży w pobliskim markecie budowlanym, brak przemyślanego schematu malowania. Ale oczywiście nie mam na ten temat żadnego wpływu, więc nie podejmuje dalszej polemiki.

Akurat Lyd2 z BKL był według mnie najlepszym przykładem jak na wąskim torze ze smakiem pomalować lokomotywę w barwach sponsora. Niestety, malowanie z Jędrzejowa wypada w tym zestawieniu blado.
Zapisane

Pozdrawiam

Grzegorz Sykut
Stowarzyszenie
Na Rzecz Rozwoju
Nadwiślańskiej KW
Bogdan_KRK
Zawiadowca
****
Długość toru:: 435 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #247 : 16 Listopada 2013, 20:52:29 »
+1

Witam. Ponieważ malowanie jędrzejowskiej Lxd-2 jest powiedzmy... kontrowersyjne,prosze Kolegów o nie robienie z tego "WIELKIEGO PROBLEMU". Tak jak przy "Lidce",przy klasach rumuńskich i reszcie taboru malowanej pod tekst piosenki Maryli Rodowicz. Nie mamy na to wpływu! A Kol. AXEL dobrze napisał o tych "obślinionych Mikolach". Ostatnio coraz mniej imprez typowych dla MK. Ale dla sąsiadów zza Odry nawet takiego świeżo pomalowanego Rumuna dałoby się przywrócić do fabrycznej malatury... Wtedy dopiero by się ślinili Pozdrawiam.Bogdan
Zapisane

"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
Łukasz
SGKW
*
Długość toru:: 209 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #248 : 16 Listopada 2013, 21:10:49 »
+1

Imprez było akurat bardzo dużo, choćby weźmy ostatni okres czasu, kiedy we wrześniu były przejazdy dla MK na GKW, pożegnanie pary na Wielkopolsce czyli Środa i Gniezno, Przeworsk, przejazd do Wysokiej drezyną na BWKD, przejazd na kolejce w Starachowicach, impreza na Żuławach czy w Bieszczadach. W zasadzie jakby imprez było więcej, to pewnie musiałyby się zacząć nakładać terminy. Są też kolejki gdzie przejazdów dawno nie było i do tego grona zalicza się Jędrzejów czy Nałęczów, ale nie można powiedzieć żeby przejazdów dla MK było ostatnimi czasy mało 
Zapisane
Bogdan_KRK
Zawiadowca
****
Długość toru:: 435 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #249 : 16 Listopada 2013, 21:42:27 »
0

Witam. Kolego Łukaszu mnie chodziło o Śkd i dla tego wypowiedziałem się w tym temacie. Wiem,że na  innych kolejkach imprez był w tym roku dostatek. A w Jędrzejowie tylko IV Piknik Drezynowy (zorganizowany tylko pod naciskiem Kol.Wojciecha_SZN).  Pozdrawiam.Bogdan
Zapisane

"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
Łukasz
SGKW
*
Długość toru:: 209 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #250 : 16 Listopada 2013, 22:20:37 »
+1

Ostatni przejazd typowo dla MK to był z pługiem w 2009 roku, czy później jeszcze coś pojechało?
Zapisane
Wojtek_SZN
Mechanik
***
Długość toru:: 194 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #251 : 23 Listopada 2013, 00:26:49 »
+1

To spora przesada z tym moim naciskiem Bogdanie. Wspólpraca przy tegorocznych IV Świętokrzyskich Spotkaniach Drezynowych była bardzo dobra i kreatywna, także ze strony LGD Gryf Jędrzejów.
Rzeczywiście trzeba pomyśleć o imprezie dla MK w przyszłym roku. Będzie okazja zaprezentować Jędrzejowską stację po renowacji i przebudowie.
Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #252 : 28 Listopada 2013, 12:58:17 »
+2

Remont budynku stacyjnego trwa.


*  (299.24 KB, 1280x960 - wyświetlony 908 razy.)

*  (386.76 KB, 1280x960 - wyświetlony 813 razy.)

*  (270.79 KB, 1280x960 - wyświetlony 835 razy.)
Zapisane

Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #253 : 28 Listopada 2013, 13:23:50 »
0

Śnieg u Was padał?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #254 : 28 Listopada 2013, 13:34:48 »
0

Śnieg u Was padał?
Jak widać trochę spadło. Ale nie pytaj mnie proszę, jaki to ma wpływ na jakość wykonawstwa 
Zapisane

Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #255 : 28 Listopada 2013, 20:36:26 »
+1

Nie o jakość mi chodziło, a o wątpliwość czy biała aura wzięła się z nieba, czy z przycierania styropianu na ścianach, bo o ile ośnieżenie peronów jest jak najbardziej możliwe przy gładzeniu ocieplenia, to zastanawiałem się jakim cudem kuleczki tworzywa znalazły się na dachu...  
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Bogdan_KRK
Zawiadowca
****
Długość toru:: 435 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #256 : 28 Listopada 2013, 22:18:44 »
+4

Witam! Ten śnieg na dachu,to kulki styropianu których wszędzie jest pełno. A ponieważ Jędrzejów leży w dawnym województwie kieleckim wiatr może robić wszystko w myśl powiedzenia: 3,14 ździ jak w kieleckim . Jeśli chodzi o jakość wykonania,wolę się nie wypowiadać.Wystarczy,że policzyłem miejsca po szpachlowaniu kołków mocujących styropian... Ale jest i plus. Antena satelitarna ze ściany budynku trafiła na słup oświetleniowy i ten nowopowstały strych... Może moje wnuki za kilkadziesiąt lat (przy optymistycznym podejściu do dalszych losów kolejki) coś tam znajdą . Pozdrawiam.Bogdan
Zapisane

"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
TW Kolejofil
Młotkowy
**
Długość toru:: 133 m

W terenie W terenie



tomasz.wcislik
WWW
« Odpowiedz #257 : 01 Grudnia 2013, 12:21:43 »
+1

Dobrze, że socrealistyczny barakowaty twór w pstrokatych kolorkach zmieni się jednak w elegancki dworzec. Jakość jakością, trzeba było dobrą gwarancję zapisać w umowie, jak nie to po ptokach...

A co do lokomotywy:
Może być na różowo?
Tylko nie na różowo..... I na fioletowo też nie.
Proponuję na tęczowo, to przyciągniemy miłośników z Zepsutego Zachodu, protestujące mohery, tzw. "prawdziwych patriotów" i telewizję

A na serio, to rzeczywiście idea przywrócenia malowania fabrycznego jest godna uwagi. Chociaż nie jestem aż takim purystą estetycznym, żeby obecną kolorystykę uważać za pstrokaciznę - równie dobrze można by się czepiać (gdyby nie uświęcenie historią), że pomarańcz nie komponuje się dobrze z zielenią na Lyd1 albo SM42, dlatego proponowałbym zakończyć wreszcie bezsensowną dyskusję o gustach. Wagony może i nie wyglądają dobrze w tych kolorach, ale przeciętny pasażer woli to od łuszczącej się albo porysowanej farby/lakieru w oryginalnym kolorze. Czy wąskotorówka musi być skansenem jeśli chodzi o malowanie taboru? Nie można już niczego nowego wymyślić, nawet jeśli okaże się błędem? A może końserwantór zabytków ma pilnować malowania taboru, jak na kradzieże szyn i asfaltowanie przejazdów mu się nie chce zwrócić uwagi?

Każdy już napisał, co mu się podoba albo nie i dlaczego? To ja jeszcze dodam, że nie podobał mi się zwłaszcza brak numerów na lokomotywie Ale widzę, że w październiku już są, więc OK, bo już miałem oferować namalowanie własnym nakładem (to chyba w Piasecznie by się przydało)
Zapisane

Inż. bud. kol. --> Student mgr. PWr
W budowie rower szynowy v2.0
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #258 : 03 Stycznia 2014, 21:49:57 »
0

Wiosenna, styczniowa aura sprzyja jędrzejowskim budowlańcom  Chichot
Trwają przymiarki do wykonania planowanego zadaszenia na budynku od strony peronu. Wykonywane jest również utwardzenie kostkowe peronów gruntowych.


* jedrzejow (1).jpg (225.93 KB, 1024x768 - wyświetlony 751 razy.)

* jedrzejow (2).jpg (188.12 KB, 1024x768 - wyświetlony 1913 razy.)

* jedrzejow (3).jpg (202.94 KB, 1024x768 - wyświetlony 657 razy.)

* jedrzejow (4).jpg (248.95 KB, 1024x768 - wyświetlony 2203 razy.)

* jedrzejow (5).jpg (197.82 KB, 1024x768 - wyświetlony 2069 razy.)
Zapisane

Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #259 : 03 Stycznia 2014, 21:50:56 »
0

cd


* jedrzejow (6).jpg (198.59 KB, 1024x768 - wyświetlony 706 razy.)

* jedrzejow (7).jpg (219.04 KB, 1024x768 - wyświetlony 615 razy.)

* jedrzejow (8).jpg (223.54 KB, 1024x768 - wyświetlony 613 razy.)

* jedrzejow (9).jpg (213.75 KB, 1024x768 - wyświetlony 1843 razy.)

* jedrzejow (10).jpg (222.25 KB, 1024x768 - wyświetlony 671 razy.)
Zapisane

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!