Świat kolejek wąskotorowych SMF
06 Grudzień 2019, 22:32:34 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: spotkanie  (Przeczytany 26679 razy)
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1002 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #40 : 01 Maj 2014, 21:47:40 »
0

Mhmm, więc wg. ciebie gmina powinna na to przeznaczyć środki/dofinansowanie bo...?
Zapisane

prof_klos
Mechanik
***
Długość toru:: 284 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #41 : 01 Maj 2014, 22:00:22 »
+2

Witam,chodzi wlasnie o pomoc finansowa wiadomo brakuje gdzie nigdzie szyn albo podkladow.Wiadomo ze na stacji Trzebiatow Wask wszystkie zwrotnice sa zniszczone i trzeba zakupic nowe.
Zawsze można zaproponować (czego nie chwalę) pewien kanibalizm, by zabezpieczyć szyny z jakiś niepotrzebnych już miejsc, gdzie na 100% nigdy nic by nie przejechało (bocznica do nieistniejących już zakładów, dodatkowe, zdekompletowane tory stacyjne czy już rozkradzione odcinki), i w ten sposób pozyskany materiał "przełożyć" tam, gdzie są ubytki na szlaku przewidywanym do uruchomienia.
Zapisane

Filozofia sztuką życia...!
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3905 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #42 : 01 Maj 2014, 22:24:24 »
+3

Taaa... A kto to sfinansuje?

Moim zdaniem ten wątek jest jedynie pożywką dla jaro - trolla niepotrafiącego sklecić jednego, prawidłowego zdana - ale niech Wam będzie: piszcie, radźcie, liczcie, proponujcie.
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
jaro08023
Nowicjusz
*
Długość toru:: 10 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #43 : 03 Maj 2014, 18:10:53 »
0

Co do dofinansowania Trzebiatow slynal kiedys z waskotorowki wiec gmina moze by cos pomyslala.A co do szyn pod Jarominem do kogo one naleza?Pytam bo calkiem dobry jest tam odcinek troche zakrzaczony ale jednak jest.



Użytkownicy forum prosili Cię grzecznie, żebyś pisał staranniej. Brak znaków interpunkcyjnych i diakrytycznych powoduje, że Twoje posty są trudne do zrozumienia. Nikt nie oczekuje stuprocentowej poprawności językowej. Wymagamy i oczekujemy jedynie elementarnej staranności. Albo się do tego dostosujesz, albo rozstaniesz się z tym zacnym forum. A tymczasem ostrzeżenie. // PN
« Ostatnia zmiana: 03 Maj 2014, 20:49:42 wysłane przez Paweł Niemczuk » Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2616 m

Na służbie Na służbie



« Odpowiedz #44 : 16 Maj 2014, 15:39:00 »
0

Czy te spotkanie doszło do skutku??? Są jakieś ustalenia??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3905 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #45 : 16 Maj 2014, 21:11:05 »
+9

Są jakieś ustalenia??

Ustalono, że w rejonie Trzebiatowa cena prasowania słomy będzie wynosiła 145zł/h.
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2616 m

Na służbie Na służbie



« Odpowiedz #46 : 16 Maj 2014, 21:11:45 »
+2

To za mało jak dla mnie Język
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3905 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #47 : 16 Maj 2014, 21:37:49 »
+2

No, i teraz wiadomo czemu się do inicjatywy jaro nie dołączysz.
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!