Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 06:16:44 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Uprzejmie donoszę, czyli z książki skarg i wniosków...  (Przeczytany 22471 razy)
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #20 : 07 Sierpnia 2014, 22:15:37 »
0

Sezon ogórkowy normalnie  ....  Chyba zapodam zaraz coś merytorycznego w innym dziale, albo co ?
Zapisane

kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #21 : 07 Sierpnia 2014, 22:16:54 »
0

Zapodaj
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #22 : 10 Sierpnia 2014, 17:17:15 »
+2

Gwoli ścisłości, to co do jednego Pan Andrzej miał rację: we wagonie nie było wieszaków. Zwrotu pieniędzy nie było...

Wieszak najprostszy na allegro - 1,35.
http://allegro.pl/wieszak-pokojowy-meblowy-kapeluszowy-przykrecany-i4444484155.html
Satysfakcja klienta - bezcenna.

Jest takie przysłowie, że jeden zadowolony klient zacheci 10 swoich znajomych, ale jeden niezadowolony klient zniechęci stu swoich znajomych.
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #23 : 10 Sierpnia 2014, 17:44:05 »
+2

Jest takie przysłowie, że jeden zadowolony klient zacheci 10 swoich znajomych, ale jeden niezadowolony klient zniechęci stu swoich znajomych.
To nie jest przysłowie - to dokładnie sprawdzona praktyka


*  (306.17 KB, 1024x1438 - wyświetlony 821 razy.)
Zapisane

kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #24 : 10 Sierpnia 2014, 18:19:34 »
0

Uprzedzając ripostę o tym, że skąd te liczby (tu 3 a tam 12) itd uproszczę te zasadę do jednego prostego prawidła: Dużo łatwiej jest stracić klienta niż pozyskać nowego."

pzdr
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
SADEK
Młotkowy
**
Długość toru:: 84 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #25 : 10 Sierpnia 2014, 23:05:37 »
0

Ja bym się nie zgodził bo ilu z tych 12 to gołodubcy którzy nigdy żadnej kasy poza wirtualną nie zostawią
Zapisane
kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #26 : 11 Sierpnia 2014, 08:13:36 »
+5

Wystarczy, że będzie ich pięciu. Poza tym oni przekazują informację dalej i z 12 nagle robi się 144 itd. Reputacja  to coś co można bajecznie łatwo stracić a odzyskać piekielnie trudno. Apeluję o zakończenie komuszego myślenia przez wąskotorowych aktywistów, bo ten system dawno już się skończył. A jak wydaje wam się, że klient jest mało ważny bo w małym stopniu zasila budżet to się mylicie. Jak nie będzie klienta to nikt wam nie da dotacji. O czym zresztą przekonało się już sporo podmiotów, które padły w związku z nikłym zainteresowaniem. Pracujcie na to dalej to o pracy jako mechanik czy parowoziarz już niebawem będziecie musieli zapomnieć. Dzisiaj miernikiem celowości istnienia podmiotu jest zapotrzebowanie na jego usługi a nie związek emocjonalny mikola z kanałem tudzież budką maszynisty. Truizmy to są, ale lepiej przypomnieć

pzdr
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #27 : 11 Sierpnia 2014, 10:22:24 »
+2

Apeluję o zakończenie komuszego myślenia przez wąskotorowych aktywistów, bo ten system dawno już się skończył.
Przyłączam się do apelu.
Bez klientów kolejki są nikomu niepotrzebnym kwiatkiem do kożucha. Jak bardzo niepotrzebnym, widziałem wczoraj, kiedy jechałem wzdłuż śladów po liniii Anastazewo - Sompolno.
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #28 : 11 Sierpnia 2014, 10:54:52 »
0

Wszystko to prawda, ale...
Ze swojej strony zwrócę tylko uwagę, że niektórym klientom nie da się dogodzić, nawet robiąc im łaskę bez polskich znaków. Zwyczajnie albo nie trafili na to, co ich interesuje, albo po prostu z zasady są zblazowani, niezadowoleni i dopiero napisanie sążnistej skargi poprawia im nastrój. Znam też delikwenta (Polaka na wyjeździe), który z zasady żąda zwrotu kasy, składa reklamacje itd. bo odkrył, że w Usiech niektórzy nie weryfikują tego, co pisze, tylko w ramach "polityki zadowolonego klienta" zwracają kasę / przysyłają drugi egzemplarz lub przynajmniej jakiś bonus dla załagodzenia sytuacji. Dla niego to już rodzaj sportu.

Nie piszę tego w kontekście tej akurat sytuacji, ale ogólnych rozważań dotyczących "niezadowolonego klienta, który zniechęca 12 innych". Po prostu niektóre straty są nieuniknione, co nie zmienia faktu, że należy je możliwie ograniczać. Należy też analizować nawet takie ogólnie niedorzeczne skargi. Tam też mogą się zaplątać przydatne uwagi na przyszłość. No, ale to chyba oczywista oczywistość.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #29 : 11 Sierpnia 2014, 12:51:45 »
+4

Mamy też prawdę - nie objawioną ale sprawdzoną:

"Dobrze załatwiona reklamacja to klucz do pozyskania lojalnego klienta"
Zapisane

Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #30 : 29 Sierpnia 2014, 02:27:07 »
+3

A tak odbiegając od moralnej oceny niemoralności publikowania skarg chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jeden aspekt sprawy. To jest prawa autorskie. Tak się składa, że jako wikipedysta i administrator Enkolu temat praw autorskich (lub ich braku) wałkuję na okrągło, w wałek, kulkę i kluchę. Otóż w myśl ustawy o prawie autorskim i prawach pochodnych rzeczone prawa w przypadku listu przysługują jego autorowi. Mało to prawdopodobne, ale MOŻE się tak zdarzyć, że upierdliwy klient, który odkryje, że ktoś poprawia humor sobie i innym jego skargą, w ramach dalszego uprzykrzania życia przyczepi się do praw autorskich właśnie.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!