polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« : 17 Sierpnia 2005, 20:20:42 » |
0
|
... już pod parą , podobno jeżdził już po stacji :lol: :lol:
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Krzysiek
|
 |
« Odpowiedz #1 : 17 Sierpnia 2005, 21:28:15 » |
0
|
Brawo! Nie spodziewałem się, że to nastąpi tak szybko.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Krzysiek
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #2 : 17 Sierpnia 2005, 22:49:00 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #3 : 18 Sierpnia 2005, 08:30:30 » |
0
|
Brawo! Nie spodziewałem się, że to nastąpi tak szybko. Kolega Zbyszek T. siedzi już miesiąc w BKL. To on głównie pracował przy remoncie parowozu. Miło mi słyszeć, że Lasek już jeździ.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #4 : 18 Sierpnia 2005, 19:03:36 » |
0
|
Kolega Przemek też mieszka na BKL już 2 tyg. i walczy wraz z ekipą nad ożywieniem martwej natury do życia
a przypominam że ten parowóz to już stał jako pomnik mało kto wierzył że kiedyś będzie jeździł
jutro jadę na BKL działać przy WMc postaram się porobić fotki Laskowi
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #5 : 19 Sierpnia 2005, 17:21:04 » |
0
|
Kolega Przemek też mieszka na BKL już 2 tyg. i walczy wraz z ekipą nad ożywieniem martwej natury do życia
Najświeższe info z BKL. Parowóz trochę pojeździł po stacji, ale niestety wykryto "wyciek" pary przy jednym z cylindrów. Będzie więc z nim trochę nieco roboty.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #6 : 20 Sierpnia 2005, 11:36:17 » |
0
|
Gdzie są jakieś fotosy... ?? To historyczna chwila !!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
 |
« Odpowiedz #7 : 21 Sierpnia 2005, 21:18:31 » |
0
|
Najświeższe info z BKL. Parowóz trochę pojeździł po stacji, ale niestety wykryto "wyciek" pary przy jednym z cylindrów. Będzie więc z nim trochę nieco roboty. To rzeczywiście problem Nie takie imprezy się kładło  :D:D:D:D:D:D :lol: :lol: :lol: Kolega Przemek też mieszka na BKL już 2 tyg. i walczy wraz z ekipą nad ożywieniem martwej natury do życia Nad tym czajnikiem pracowało wielu ludzi i nawet nie miałem okazji wszystkich poznać. Mój wkład w to keremesło jest może i cenny ale nie tak wielki żeby mnie znowu chwalić na publicznym forum 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #8 : 27 Marca 2006, 10:13:45 » |
0
|
W prasie się pojawiło, że w tym sezonie Las wejdzie do ruchu planowego. Ktoś zna szczegóły, jak będzie wyglądał drugi (wreszcie, przy takim popycie!) obieg na BKL?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #9 : 27 Marca 2006, 11:30:41 » |
0
|
Las jest technicznie gotowy do jazdy , będzie uruchamiany jak tylko będą chętni zapłacić za pociąg specialny z parowozem , Las może pociągnąć tylko 2 wagony , więc w planowym ruchu pasażerskim nie będzie używany
a gdzie taka informacja została umieszona ?
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #10 : 27 Marca 2006, 11:39:09 » |
0
|
Las może pociągnąć tylko 2 wagony , więc w planowym ruchu pasażerskim nie będzie używany Cóż, szkoda. Moja wizja używania tak małego parowozu na BKL w ruchu planowym jest następująca: :arrow: parowóz rozpalamy w piątek rano, wygaszamy w niedzielę wieczorem :arrow: w piątek po południu, sobotę i niedzielę, robi kurs przeciwbieżny do obiegu głównego, z krzyżowaniem w Cisnej w drodze powrotnej :arrow: na pociag z parowozem obowiązuje bilet + miejscówka, rozwiązuje to problem dwuwagonowego składu i kosztów utrzymania Myślę, że przy takiej frekwencji jaką ma BKL latem, chętni na zapłacenie 15-20 zł dodatkowo za miejscówkę na pewno się znajdą. Jak będziesz w Bieszczadach podpowiedz ten pomysł Naczelnikowi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gkw
|
 |
« Odpowiedz #11 : 27 Października 2007, 20:31:42 » |
0
|
No prosze jednak na YouTube można znaleźć coś ciekawgo:
Fenomenalny film z parowozem "Las" w roli głównej. Polecam obejrzeć Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #12 : 28 Października 2007, 09:33:20 » |
0
|
fantastyczny , niestety nie było mi dane być wtedy na BKL ale z relazcji moich rodziców , którzy byli na tym kursie to fajnie było , tylko trochę się dłużyły te fotostopy , najazdy do filmownia i t d
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #13 : 20 Stycznia 2011, 23:00:50 » |
0
|
Bardzo fajny materiał z BKL - moim zdaniem naprawdę nieźle oddaje klimat Bieszczad i samej kolejki. Do tego tak rzadkie na naszych kolejkach ujęcia z samolotu.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #14 : 21 Stycznia 2011, 07:01:30 » |
0
|
to ja wam dołoże jeszcze jedne z 2008r,
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
|
Mateusz
|
 |
« Odpowiedz #16 : 25 Lutego 2011, 13:21:51 » |
0
|
A jakie plany ma LAS w nadchodzącym sezonie...? Planuję wybrać się na BKL w okolicach lipca...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #17 : 03 Listopada 2012, 19:37:30 » |
+1
|
Las'ek w "kapeluszu". Rzadko ostatnio widywany widok, możliwe że prędko go w tym wydaniu nie zobaczymy. Inna sprawa, że raczej nie ma czego żałować. Zdjęcie z mojej dzisiejszej bytności na stacji. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #18 : 03 Listopada 2012, 19:53:21 » |
0
|
Lasek wygląda mi na uschnięty...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #19 : 03 Listopada 2012, 20:07:21 » |
0
|
Bieszczadzkie Las'y o tej porze roku zapadają w sen zimowy. Jak niedźwiedzie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|