mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« : 14 Października 2005, 19:49:47 » |
0
|
Zastanawiam sie ile pali Wmc i jakie są koszty np patrolowania szlaku...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #1 : 14 Października 2005, 21:41:36 » |
0
|
Drugi Ryflak nam rośnie :-(
Kolego, dzisiejsza młodzież to by wszystko chciała mieć na talerzu podane. Za moich czasów nie było Google, altavista raczkowała. Poszukaj sobie, zapewniam Cię że taka informacja w Sieci jest...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zombi
|
 |
« Odpowiedz #2 : 15 Października 2005, 22:30:10 » |
0
|
wmc nie wiem ale lxd2 kolo 120 L /100 km
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Michał
Młotkowy
 
Długość toru:: 55 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #3 : 15 Października 2005, 22:39:25 » |
0
|
wmc nie wiem ale lxd2 kolo 120 L /100 km Wszystko zależy od silnika. Lxd występowała w dwóch odmianach; z moterem Maybach oraz Henschel, dość znacząco wpływa to na zużycie paliwa.
|
|
|
Zapisane
|
Ciasne tory???............... wąskie tory
|
|
|
Zombi
|
 |
« Odpowiedz #4 : 16 Października 2005, 19:49:13 » |
0
|
jesli Lxd2 byl na pelnym obciazeniu i mial silnik Maybach to potrawil spalis ponad 200 L
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #5 : 21 Października 2005, 17:49:59 » |
0
|
Właśnie googlalem i znalazłem spalanie Lxd 2 z sil maybach: praca manewrowa 8 kg/h, praca pociągowa w zalezności od ciężaru pociągu: 100ton-1,5kg/km; 200ton-2,7kg/km; 300ton-3,4kg/km; 400ton-4,1kg/km wiem że silnik henschel byłsilniejszy. Czy palił jeszcze więcej?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zombi
|
 |
« Odpowiedz #6 : 23 Października 2005, 23:45:53 » |
0
|
na Henschelu mnie pali maybach jest mniej ekonomiczny
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
 |
« Odpowiedz #7 : 28 Października 2005, 19:09:55 » |
0
|
Wmc z silnikiem S-21 pali około 15 l na 100. Przy sprzyjającch wiatrach to nawet mniej. Lxd2: Silnik Maybach ma normę około 18 l na motogodzine, Henschel pali około 12 l na motogodzinę ale to jest takie mniej więcej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #8 : 29 Października 2005, 20:32:35 » |
0
|
Wmc z silnikiem S-21 pali około 15 l na 100. Przy sprzyjającch wiatrach to nawet mniej. . oj Przemek następnym razem to Ty bedziesz kupawał paliwo do Wmc to zobaczysz ile wciaga mnie sie zdaje że spalanie to około 20 l / 100 km w sprzyjajacych warunakch , w ciężkich może być więcej ale to jest obserwacja Wmc w Bieszczadach gdzie profil trasy jest trudny , jeżdzi sie powoli i tylko na II biegu , bo III to juz jest za szybko więc ekonomia jazdy jest taka sobie
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #9 : 29 Października 2005, 23:47:48 » |
0
|
a jakie silniki były w tych wmc disla czy benzynowe??bo jak benzynowe to na gaz by mozna było zrobic
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #10 : 30 Października 2005, 00:26:05 » |
0
|
"c" oznacza silnik benzynowy. Były to silniki od Żuka. W Rogowskiej Wmc-009 jest wstawiony silnik diesla Andoria.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #11 : 30 Października 2005, 00:34:31 » |
0
|
no to benzynowy mozna jak najbardziej przerobic na gaz bo raczej żuk to nie jest oszczędny samochód np. na butle wózkoe jak w wózkach widłowych takei rozwiązanie było by id3ealne pomyslcie nad tym
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #12 : 30 Października 2005, 10:42:50 » |
0
|
tylko wózki widłowe są na gaz CNG a benzyniaka trzeba przerobić na LPG na CNG też by szło ale koszty przerobienia silnika są dużo wyzsze. A gdzie tankować LPG? Podjedziesz wuemcetką na shell'a? :wink:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #13 : 30 Października 2005, 11:32:04 » |
0
|
tylko wózki widłowe są na gaz CNG a benzyniaka trzeba przerobić na LPG na CNG też by szło ale koszty sa dużo wyzsze. A gdzie tankować LPG? Podjedziesz wuemcetką na shell'a? :wink: jaki cng co ty gadasz za głupoty każdy benzyniak będzie chodził na butlach wózkowych a nawet i na domowych kwestia ustawienia butli do dołu zaworem a ty myślisz że czym się różni gaz w butli od gazu na stacjach po za tym że jest troche brudniejszy i częściej trzeba czyścić układi niewiem niby czemu wg ciebie gaz w butli jest droższy ty chyba nie masz o tym co piszesz zielonego pojęcia
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #14 : 30 Października 2005, 11:41:16 » |
0
|
W Mlawie tez mamy drezyne Wmd czyli z silnikiem wysokopreznym Andoria (prawdopodobnie wyjety z Lublin-a). Jesli chodzi o jej zuzycie paliwa to jzalanie 30 litrow paliwa pozwolilo nam zrobic dobre 150 km oraz wszelkie postoje kiedy silnik byl wlaczony, podjazdy, jazda pod gore itp.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #15 : 30 Października 2005, 12:35:54 » |
0
|
LPG to gaz płynny, a CNG to metan. Owszem benzyniak bedzie chodził na gazie z butli ale chodziło mi, że przystosowanie silnika do cng wymaga wiecej nakładu niz na gaz płynny A za pare lat samochody bedą jeździć na CNG bo taniej wychodzi (w Warszawie juz jest jedna stacja do tankowania cng tylko mało ludzi przerabia na niego samochody bo drogo) Na CNG może też chodzić diesel
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #16 : 30 Października 2005, 13:01:18 » |
0
|
...a ty myślisz że czym się różni gaz w butli od gazu na stacjach po za tym że jest troche brudniejszy... Chyba nie rozróżniasz gazu płynnego(LPG) od ziemnego (CNG), owszem benzyniak bedzie chodził na gazie z butli ale chodziło mi, że przystosowanie silnika do cng wymaga wiecej nakładu niz na gaz płynny A za pare lat samochody bedą jeździć na CNG bo taniej wychodzi (w Warszawie juz jest jedna stacja do tankowania cng tylko mało ludzi przerabia na niego samochody bo drogo) Na CNG może też chodzić diesel hahahahahahahahahahahahahhqhahaha chłopie ale mnie rozbawiłeś a od kiedy to w butlach jest gaz ziemny jeszcze o tym nie słyszałem hahahahahahahaha niewypowiadaj się lepiej na temty o których nie masz pojecia bo wtym momencie się ośmieszyłeś hahahaha
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mikus
Młotkowy
 
Długość toru:: 100 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #17 : 30 Października 2005, 13:05:50 » |
0
|
:shock:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
krzysiek20
Gość
|
 |
« Odpowiedz #18 : 30 Października 2005, 13:13:38 » |
0
|
powąchaj gaz w kuchence ,a przyłóż ręke do pistoletu na stacji lpg - Reka odmrożona Nie wierzysz - pogogluj wpisz lpg a cng ja pierdole człowieku co ty za głupoty piszesz :?: w butlach jest taki sam gaz jak na stracjach CZYLI PROPAN-BUTAN!!!!! weż se butle gazową postaw zaworem do dołu to gaz będzie leciał w fazie płynnej i też se popażysz ręke ,jak to ktos powiedział nowy ryflak nam rośnie chyba gorzej bo ty piszesz takie bzdury i jeszcze próbujesz to udowodnić a powiedz mi jeszcze jedno po co miał by być gaz ziemny w butlach 11 kg?  ??!??!?!!?!?? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #19 : 30 Października 2005, 13:59:48 » |
0
|
gaz zmieny ma zasadnicza wade jesli chodzi o zastosownie w ppjazdach : cieżko jest go skropic i dlatego , stosuje sie butle wyskokocisnieniowe , ktore sa dosc ciezkie i malo pojemne a zalety to : ze nie potrzeba parownika gazu i mozna odpalac zimny silnik na gazie
zas LPG : stosuje sie w stanie plynnym . tankujesz bo niskocisnieniowej butli , stamtąd do parownika i w postaci gazowej w silnik.
Ponieważ drezyne ciezko tankowac na stacji benzynowej jedynym rozwiazaniem jest modyfikacja instalacji gazowej: wywalamy orygianlna butle i instalujemy wymienny butle 11kg używane do wózków widłowych , róznia sie one od tych uzywanych w kuchniach tym ze maja zainstalowany syfon dzieku czemu mozn podawac gaz w stanie plynnym , reszta instalacji bez zmian butla 11kg zawiara okolo 25 l gazu
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
|