Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:24:56 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ZABYTKOWA ET21 - 100 WANTED !!!  (Przeczytany 18280 razy)
ok333
Dyrektor
*****
Długość toru:: 596 m

W terenie W terenie


« : 30 Kwietnia 2006, 16:18:43 »
0

Na wstepie lojalnie stwierdzam , ze dzialam bez upowaznienia i zgody KSK Wroclaw i i jego Prezesa R.Boduszka , ale uwazam , ze Miastu i Gminie JAWORZYNA SLASKA  TRZEBA BEZINTERESOWNIE POMOC !

Poprostu ,, wsiakla '' - jak kamien w wode ! Spytacie szpilka Co? NIEEEE!!!
ZABYTKOWA LOKOMOTYWA   ET21-100, ktora stacjonowala na terenie Muzeum w Jaworzynie Slaskiej.

http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/dokumenty/pismo1.jpg

Wesze szwindel! Chuck Norris nam nie pomoze!  Chichot A wiec Milosnicy Kolei - KTOKOLWIEK WIDZIAL , KTOKOLWIEK WIE!!! Szukamy jak Polska dluga i szeroka.

Tutaj macie jej podobizne :

http://www.mundek.krakow.pl/images/elektryczne/et21/index.html

Pozdraweiam z zaplakanej Pd.Wielkopolski.

ok333
Zapisane

Ratujmy Koleje Waskotorowe  !!!
-----------------------------------------------
,, Najlatwiej niszczyc .
   Trudno zachowac to , co warte zachowania.''
Wislawa Szymborska
OczeQ
SGKW
*
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #1 : 30 Kwietnia 2006, 20:12:31 »
0

ZTCW maszynę kupił jeden z prywaciarzy (nie mam pojecia który) i po naprawie ma ona zasilic park maszyn tego przewoźnika...
a co do miejsca pobytu to najprawdopodobniej "kant" nr 100 stoi w Gliwicach w ZNLE.
___________________
OczeQ vel Puchacz
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2 : 14 Maja 2006, 22:23:13 »
0

:x No i kolejna afera... Teraz juz wszyscy powiedzą że stowarzyszenia handluja taborem.

Brak słów...

Lokomotywa przejeżdżała 12-04-2006r. przez Pyskowice

Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #3 : 15 Maja 2006, 09:08:01 »
0

Po malowaniu widzę, że wrak holuje lokomotywa STK Wrocław. Może dorobili się pierwszego elektrowozu, a może holują go na zlecenie dla kogoś.

Swoją droga nie rozumiem o co dym, skoro z wraka lokomotywa ma zostać dopowadzona do żywego eksponatu. Pozostaje pilnować żeby została zachowana w jak najbardziej historycznym stopniu.

ZTCW Muzeum Przemysłu w Jaworzynie od niedawna ma niewiele wspólnego z miłośnikami. Model Rud Raciborskich pozostaje wiecznie żywy w tym *** kraju
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
MaciejPrekurat
Gość
« Odpowiedz #4 : 14 Lipca 2006, 16:02:10 »
0

Od jednego mechanika z CM Lublin (lok. Łuków), który przyjechał do Siedlec jednym z KMowych EN57, dostałem numer 'Głosu maszynisty', gdzie było napisane, że prywaciarze potrafią poskładać nawet pociętego loka, czyli nie dają spokoju ŻADNEMU, nawet zabytkowemu pojazdowi.

Bo prywaciarze to chapale, a program de-strukturyzacji & prywatyzacji PKPy jest po prostu do kitu.
Zapisane
fidzio
Gość
« Odpowiedz #5 : 15 Lipca 2006, 08:29:02 »
0

Cytat: "MaciejPrekurat"
Od jednego mechanika z CM Lublin (lok. Łuków), który przyjechał do Siedlec jednym z KMowych EN57, dostałem numer 'Głosu maszynisty', gdzie było napisane, że prywaciarze potrafią poskładać nawet pociętego loka, czyli nie dają spokoju ŻADNEMU, nawet zabytkowemu pojazdowi.
Bo prywaciarze to chapale, a program de-strukturyzacji & prywatyzacji PKPy jest po prostu do kitu.


Taaaaaaaaaak Chichot pkp remontuje zabytkowe lokomotywy i dba o ich stan techniczny, szczególnie palnikiem. A ci niedobrzy prywaciarze to by je tylko składali, uruchamiali i zajeżdzali. Koszmar
Zapisane
Marek Sz
SGKW
*
Długość toru:: 321 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #6 : 17 Lipca 2006, 13:59:45 »
0

Cytat: "MaciejPrekurat"
Od jednego mechanika z CM Lublin (lok. Łuków), który przyjechał do Siedlec jednym z KMowych EN57, dostałem numer 'Głosu maszynisty', gdzie było napisane, że prywaciarze potrafią poskładać nawet pociętego loka, czyli nie dają spokoju ŻADNEMU, nawet zabytkowemu pojazdowi.


Poza tym wydeptują kręgi w zbożu i są odpowiedzialni za wysychanie jeziora Aralskiego.
Zapisane
MaciejPrekurat
Gość
« Odpowiedz #7 : 12 Listopada 2006, 20:05:20 »
0

Jasne!
Jak tylko będę miał czas to wrzucę ten artykuł TUTAJ! Jest w nim także zdjęcie jakiejś zdemolowanej niemal M62 z podpisem "Prywatni przewoźnicy nie darują podobnym pojazdom".
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #8 : 13 Listopada 2006, 08:42:52 »
0

Cytat: "MaciejPrekurat"
Jasne!
Jak tylko będę miał czas to wrzucę ten artykuł TUTAJ! Jest w nim także zdjęcie jakiejś zdemolowanej niemal M62 z podpisem "Prywatni przewoźnicy nie darują podobnym pojazdom".


Co znaczy zdemolowanej ? Łuszcząca i wyblakła farba? Powybijane szyby? Porozbijany pulpit ? Nasrane w kabinie ? Jak widac na przykładzie 14WE to pojęcie "zdemolowany" praktycznie nie istnieje !! Jest rama i wozki?? jest lokomotywa A reszta to tylko sprawa mniej lub bardziej rozległej naprawy.

Skoro prywaciaż za własną kasę wyjmuje zabytkowy tabor z krzaków (mniejsza tu o sposób pozyskania ET21-100 bo to inna bjka) remontuje go zgodnie ze sztuką i przywraca do pełnej sprawności to jest to tylko i wyłącznie powód do RADOŚCI panowie, wszak o taki stan nam wszystkim w tym kolejowym szaleństwie chodzi
Zapisane

Marek Sz
SGKW
*
Długość toru:: 321 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #9 : 16 Listopada 2006, 13:37:07 »
0

Cytat: "MaciejPrekurat"
Jasne!
Jak tylko będę miał czas to wrzucę ten artykuł TUTAJ! Jest w nim także zdjęcie jakiejś zdemolowanej niemal M62 z podpisem "Prywatni przewoźnicy nie darują podobnym pojazdom".


to może poszukaj jeszcze jakis artykułow o niekompetencji carguli.
A swoją drogą to dlaczego Cargo skupia się głownie na dowalaniu prywaciarzom a prywaciarze na wzroście przewozów a nie na kretyńskich artykulikach?
Ot taka mała ciekawostka
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #10 : 16 Listopada 2006, 20:40:50 »
0

Cytat: "Marek Sz"

to może poszukaj jeszcze jakis artykułow o niekompetencji carguli.
A swoją drogą to dlaczego Cargo skupia się głownie na dowalaniu prywaciarzom a prywaciarze na wzroście przewozów a nie na kretyńskich artykulikach?
Ot taka mała ciekawostka


Artykuł pisze się w 3 godziny a atrakcyjną ofertę, markę, renomę i profesjonalne podejście do klienta wyrabia sie latami...
Zapisane

Przemek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 531 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #11 : 17 Listopada 2006, 08:20:33 »
0

Cytat: "fidzio"
A ci niedobrzy prywaciarze to by je tylko składali, uruchamiali i zajeżdzali. Koszmar

Taka jest rzeczywistość. NG według prywaciaży to ładne pomalowanie starego trupa. Jeżdrzenie tym syfem to naprawde koszmar. Wiecznie się psuje. Widziałem już zajechane loki przez prywaciarzy. Widziałem jak się  je zajeżdrza. Maszynista, który stanie w obronie lokomotywy jest uważany za konfliktowego. :neutral:
Wszystko po to by przewieść jak najwięcej, nie ważne jak, nie ważne czym. Góra na tym zyskuje a my chłopi odrabiamy tylko pańszczyzne.
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #12 : 17 Listopada 2006, 10:21:58 »
0

Tiaaa. I to wszystko w sytuacji, kiedy prywatni przewoźnicy cierpią na braki taborowe. Zalecam rzadsze słuchanie bajań panów mechaników z PKP Cargo.
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Przemek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 531 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #13 : 21 Listopada 2006, 16:07:16 »
0

Cytat: "Ariel Ciechański"
Zalecam rzadsze słuchanie bajań panów mechaników z PKP Cargo.

Następnym razem zastanów się co piszesz. Jeśli nie masz dowodow na to że masz racje to nie pisz nic. Nie zażucaj komuś bajania jesli nie masz pojęcia o temacie.
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #14 : 21 Listopada 2006, 22:42:07 »
0

Cytat: "Przemek"

Następnym razem zastanów się co piszesz. Jeśli nie masz dowodow na to że masz racje to nie pisz nic. Nie zażucaj komuś bajania jesli nie masz pojęcia o temacie.

Ja ma prosty dowód logiczny - lokomotywy są zbyt rzadkim dobrem, aby robić naprawy powierzchownie. O dodatkowych kosztach ściągania pociągów ze szlaku nie wspomne. Prawda jest taka, że i Cargo i prywaciarze jeżdżą takim samym szrotem. Ale to wynika z braku środków na inwestycje. Co zaś do zarzucania nie znajomości tematu - Drogi Kolego, nie jestem może tak wybitnym znawcą kolei, jak Ty, ale jednak jakoś tak dziwnie się składa, że parę publikacji w temacie rynku transportu kolejowego popełniłem. I jeszcze jedno opanuj trochę nerwy - nie piszesz do 15 letniego dziecka.
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Przemek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 531 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #15 : 23 Listopada 2006, 08:11:10 »
0

Cytat: "Ariel Ciechański"
Ja ma prosty dowód logiczny - lokomotywy są zbyt rzadkim dobrem, aby robić naprawy powierzchownie. O dodatkowych kosztach ściągania pociągów ze szlaku nie wspomne.

Rzeczywiście jest to prosty logiczny dowód że kompletnie nie masz pojęcia o temacie. Naprawy główne polegają na ładnym pomalowaniu i wyczeszczeniu ze starego smaru. Lokomotywy są ściągane ze szlaku jak się zepsują i nie jest to rzadkością. Przeglądy kontrolne polegają na otwarciu i zamknieciu drzwi do silnika itd.

Cytat: "Ariel Ciechański"
Prawda jest taka, że i Cargo i prywaciarze jeżdżą takim samym szrotem. Ale to wynika z braku środków na inwestycje.

Czy takim samym to nie wiem. Wątpie. Środki na inwestycje są i to ogromne tylko po co inwestować skoro za te pieniądze można wybudować wille lub pojechać na Karaiby?

Cytat: "Ariel Ciechański"
Co zaś do zarzucania nie znajomości tematu - Drogi Kolego, nie jestem może tak wybitnym znawcą kolei, jak Ty, ale jednak jakoś tak dziwnie się składa, że parę publikacji w temacie rynku transportu kolejowego popełniłem.

To jeszcze nie czyni cie mądrzejszym. Czytałem już rózne ksiażki na różne tematy i wiele razy zdarzało się że były w nich kompletne bzdóry chcociaż autor był uznawany za autorytet w tej dziedzinie.

Cytat: "Ariel Ciechański"
I jeszcze jedno opanuj trochę nerwy - nie piszesz do 15 letniego dziecka.

Twój wiek mnie nie obchodzi. Każdy jest równy w moich oczach. Pozatym 15 latek to już nie dziecko.
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #16 : 23 Listopada 2006, 09:18:18 »
0

Cytat: "Przemek"

Rzeczywiście jest to prosty logiczny dowód że kompletnie nie masz pojęcia o temacie. Naprawy główne polegają na ładnym pomalowaniu i wyczeszczeniu ze starego smaru. Lokomotywy są ściągane ze szlaku jak się zepsują i nie jest to rzadkością. Przeglądy kontrolne polegają na otwarciu i zamknieciu drzwi do silnika itd. .

No to łaskawie napisz skąd czerpiesz swoją wiedzę, bo jak na razie jest warta tyle samo co mój wywód logiczny. I jeszcze jedno co do inwestycji - to nie Cargo inwestuje w tabor trakcyjny, a włąsnie przewoźnicy prywatni. Tak więc śmiem twierdzić, że rozpowszechniasz obiegowe opinie kreowany przez związki zawodowe w PKP Cargo. I dopóki nie udowodnisz, że się mylę, swego zdania nie zmienię.[/scroll]
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Marcin Przybysz
Gość
« Odpowiedz #17 : 23 Listopada 2006, 11:26:40 »
0

Panowie, starczy już, proszę. Przecież widać, że jeden drugiego nie przekona, a dyskusja zaraz zamieni się w pyskówkę - Przemek ma temperament, oj ma, zdarzyło mi się popełnić kiedyś z nim taką "dyskusję"

Koniec - proszę.... Bo Wam wątek zamknę , a szkoda by było, sam jestem ciekaw, kiedy i gdzie pojawi się tytułowa ET.

Marcin
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #18 : 23 Listopada 2006, 21:50:50 »
0

Cytat: "Ariel Ciechański"
   
No to łaskawie napisz skąd czerpiesz swoją wiedzę, bo jak na razie jest warta tyle samo co mój wywód logiczny. I jeszcze jedno co do inwestycji - to nie Cargo inwestuje w tabor trakcyjny, a włąsnie przewoźnicy prywatni. Tak więc śmiem twierdzić, że rozpowszechniasz obiegowe opinie kreowany przez związki zawodowe w PKP Cargo. I dopóki nie udowodnisz, że się mylę, swego zdania nie zmienię.


Przemek jako pracownik i warsztatu i przyszły pomocnik u jednego z prywaciarzy śmiem twierdzić że wie co mówi

Dobra, również proponuję wrócić do tematu.

Więc w jakich barwach wyjedzie Jaworzyńska "setka"
Zapisane
fidzio
Gość
« Odpowiedz #19 : 24 Listopada 2006, 08:49:15 »
0

Cytat: "AXEL"
Przemek jako pracownik i warsztatu i przyszły pomocnik u jednego z prywaciarzy śmiem twierdzić że wie co mówi


I analogicznie z Arielem... :wink: W końcu ktoś kto jest doktorantem również ma chyba pojęcie o tym co mówi
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!