student
|
 |
« Odpowiedz #100 : 04 Marca 2013, 13:42:46 » |
0
|
Pytanie o nawierzchnię i technologię zabudowy jest jak najwłaściwsze - chodzi o to aby nie popełnić błędów już popełnianych na innych kolejach Spokojnie, byle kto tego nie będzie robił. Niestety nie znam się na tego typu pracach za dobrze, więc nie mogę podjąć dyskusji. Wiem tylko, że największy problem w tym miejscu sprawiał brak podkładów na jednym z obecnych przęseł (błąd firmy remontującej DK10 ładnych parę lat temu) co powodowało, że szyny mocno pracowały rozbijając regularnie asfalt. Drugie przęsło, gdzie pozostawiono podkłady i tylko zalano je asfaltem, zachowuje się dzielnie do dziś mimo upływu lat. Pozdrowienia
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #101 : 04 Marca 2013, 18:33:58 » |
0
|
i w jakiej technologii będzie wykonany? Tu niestety moja wiedza nie jest wielka, w grę wchodzą dwa przęsła 20 m prawdopodobnie z szyn S42 i podkładów betonowych na tor 750. Betoniaki na 750 w torze 600 na przejedzie przy tak ruchliwej drodze??? To można zrobić na szlaku ale nie na przejeździe. Tu by były najlepsze szyny tramwajowe na podkładach z ceownika. Wszytko ze sobą dobrze zespawane żeby nie było luzów. Wszytko zalane jedno warstwo asfaltu. Nie można robić warstw bo to zaraz się rozsypuje.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #102 : 04 Marca 2013, 19:43:39 » |
0
|
Dlaczego mowa jest o dwóch przęsłach po 20 m? DK 10 jest w rejonie Kosztowa dwujezdniowa?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #103 : 04 Marca 2013, 19:54:48 » |
0
|
Kochani będzie przęsło, będzie zrobione tak jak się należy - zostawiamy to fachowcom. Jeśli znajdziecie czas to zapraszamy bo nie ma co gadać trzeba działać i nie patrzeć na przeciwności, linia aż się prosi do jazdy!!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #104 : 04 Marca 2013, 19:59:31 » |
0
|
tam jest jedna jezdnia i chodnik po obu stronach. Ale równoległe do torów biegnie droga wiec mamy podwójne skrzyżowanie. Ale to i tak jedno przęsło 20m powinno wystarczyć.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #105 : 04 Marca 2013, 20:22:24 » |
+2
|
powinno wystarczyć....... ..... tej czczej pisaniny  Tak jak jeden z Kolegów wcześniej napisał: Kochani będzie przęsło, będzie zrobione tak jak się należy - zostawiamy to fachowcom
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #106 : 04 Marca 2013, 20:23:53 » |
+2
|
Dobrze Radku, bastuję. Rozumiem że mamy fachowcom nie napraszać się z wiedzą zdobytą na przestrzeni ponad dziesięciu lat eksploatacji kolei wąskotorowych. Miejmy nadzieję że nie będą musieli uczyć się na błędach... własnych.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #107 : 04 Marca 2013, 20:25:53 » |
0
|
Kochany ta kolejka dla Powiatu i pobliskich gmin to czysta przyjemność i zysk dlatego nie spartolą sprawy a bynajmniej MY z TWKP nie pozwolimy na to
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #108 : 04 Marca 2013, 20:34:14 » |
0
|
Dlatego była seria pytań, może nie bezpośrednich, którą można wspólnie zatytułować: "Czy znacie niebezpieczeństwa jakie występują przy budowie skrzyżowań linii kolejowych z drogami krajowymi?"
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #109 : 04 Marca 2013, 20:55:59 » |
0
|
Rozumiem że mamy fachowcom nie napraszać się z wiedzą zdobytą na przestrzeni ponad dziesięciu lat eksploatacji kolei wąskotorowych. Jak zwykle ..... nadinterpretacja. Oprócz takich fachowców tu są też "fachowcy" od klawiatury. I do tych kierowałem swój wpis.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
student
|
 |
« Odpowiedz #110 : 04 Marca 2013, 21:56:54 » |
0
|
Koledzy - wrzućcie na luz, naprawdę nie ma się o co sprzeczać. Pracami przy przejeździe będą się zajmować ludzie, którzy nie raz już takie rzeczy robili (mamy kilka zaprzyjaźnionych ekip), tak więc cierpliwie poczekajcie na ukończenie prac.
Pozdrowienia
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #111 : 04 Marca 2013, 22:17:39 » |
+5
|
Kolego Studencie, nie chodzi tu o "napinanie się" a jedynie o "dmuchanie na zimne" bo całość operacji pachnie dobrymi chęciami i tylko tym. Wykonanie trwałego przejazdu przez drogę o takim natężeniu ruchu nie może być podbudowane wyłącznie dobrymi chęciami. Potrzebna jest dobra podbudowa - zarówno w rozumieniu dosłownym jak i w przenośni. Co do fachowców, zwłaszcza tych zaprzyjaźnionych. Sam mam doświadczenia jak rozmaite ludzie, którzy nie raz już takie rzeczy robili potrafili robotę spaprać. Jak napisałem: chcecie to pomożemy uniknąć błędów gdzieś indziej popełnionych, nie chcecie - Wasza sprawa.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #112 : 05 Marca 2013, 15:19:12 » |
+5
|
Sam mam doświadczenia jak rozmaite ludzie, którzy nie raz już takie rzeczy robili potrafili robotę spaprać.
To np.a propos //\ \ na 465? ;-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
student
|
 |
« Odpowiedz #113 : 05 Marca 2013, 19:04:38 » |
+1
|
całość operacji pachnie dobrymi chęciami i tylko tym. Ok. Przekonamy się  Pozdrowienia
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #114 : 07 Marca 2013, 20:31:12 » |
0
|
Co prawda od jesieni z przyczyn oczywistych (brak czasu, kasy, mobilizacja na sezon itp) nie uczestniczę czynnie w życiu TWKP, ale z dobrze wiem że to co pisze Student to nie są czcze słowa. Oczywiście każdą robotę można spaprać (stara maksyma mówi "temu co nic nie robi, wszystko się udaje, a najlepiej gadanie "), lecz bądźmy dobrej myśli. Na pewno będziemy potrzebować wiele rąk do pracy, może więc potraktujemy to jako okazję aby bliżej poznać się przy wspólnej pracy  Nagrodą będzie możliwość premierowego przejazdu pojazdem szynowym poza hektometr 12,0 
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
student
|
 |
« Odpowiedz #115 : 18 Marca 2013, 11:39:34 » |
0
|
Miło mi poinformować, że dzięki współpracy polsko - niemieckiej szlak oczyszczony został do stacji w Jeziorkach Kosztowskich  Pozostają w torze jeszcze gdzieniegdzie korzenie, które trzeba usunąć koparką, ale jesteśmy dobrej myśli. Prace będą kontynuowane gdy nastanie przyjemniejsza aura. W kwietniu, jak Bóg da, ruszamy na Wysoką http://feldbahn.forumieren.com/t8240-6-1-2-arbeitseinsatz-bei-der-wirsitzer-kreisbahnPozdrowienia
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
Bart
Młotkowy
 
Długość toru:: 132 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #116 : 18 Marca 2013, 21:57:45 » |
0
|
Wir haben keine passwort. 
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2013, 22:01:13 wysłane przez Bart »
|
Zapisane
|
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #117 : 18 Marca 2013, 22:45:48 » |
0
|
Niestety powyższy link wymaga zarejestrowania na forum.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #118 : 18 Marca 2013, 23:22:02 » |
+2
|
Moin zusammen, nach toller Koordination mit Peter und dem Verein in Weißenhöhe sind wir letztes Wochenende mit einem kleinen Stoßtrupp an die Strecke gefahren... Im Rahmen der Ökoausbildung hat uns das Wetter nicht im Stich gelassen (ein Tag nach Abreise kam das böse Schneetief..). Ziel unserer Aktion war die Strecke nördlich der B10  Von dort aus ging es Richtung Gleisdreieck Zuckerfabrik, wo die polnischen Kollegen in den letzten Wochen schon gute Arbeit gemacht haben. Lediglich ein Erdhaufen ist noch im Wege, wenn man Richtung Osten (Falmierow) abbiegt.  Ansonsten freie Fahrt in Richtung Czajcze. Abgesehen von Kraut, Gras und Blättern....  Bei Streckenkilometer näherten wir uns schließlich der berüchtigten Ortsdurchfahrt von Schönsee (Jeziorke). Dort standen reihenweise Bäume im Gleis.  Bei km 13,2 in Richtung Norden wurde der Wald noch dichter....  Nach unserem Einsatz vier Stunden später sah es anders aus  Gleismässig hat sich in den letzten hundert Jahren nicht viel verändert  Der Strecke weiter in Richtung Czajcze folgend entstanden dann diese Bilder       Nach drei Tagen Einsatz kamen wir dann endlich zu unserem Ziel, dem Haltepunkt in Schönsee (zweigleisig)  Rückblickend haben wir viel geschafft, Wissek und Lobsens ein gutes Stück näher zu kommen  Ein Ausblick auf die Strecke zwischen Czajcze und Lobsens.... Dort liegen zumindest bis kurz vor Lobsens auch noch alle Schienen......  Mit diesem tollen Grundstein freuen wir uns schon, Euch alle beim Einsatz im April in und um Weißenhöhe wiederzusehen... Liebe Grüsse, Robert Tłumaczyć nie będę
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2013, 23:31:28 wysłane przez andrzej2110 »
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
student
|
 |
« Odpowiedz #119 : 18 Marca 2013, 23:26:36 » |
0
|
Tłumaczyć nie będę Przepraszam zainteresowanych. Moja wina; nie zwróciłem uwagi, że niektóre tematy są tam zamknięte dla niezalogowanych. Dzięki andrzej2110  Pozdrowienia
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
|