Przemek
|
 |
« Odpowiedz #60 : 09 Grudnia 2005, 20:06:13 » |
0
|
Kupiła, więc powiedz.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #61 : 09 Grudnia 2005, 21:36:18 » |
+1
|
Qrcze !!! Przemek czy ja nie wyrażam sie jasno? Nikt nic nie kupił... Jak będzie cokolwiek sfinalizowane czy faktycznie zakupione to napewno dowiesz się pierwszy... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
 |
« Odpowiedz #62 : 09 Grudnia 2005, 22:52:34 » |
0
|
Wsumie racja, jeszcze nie zapłacili ale to kwestia czasu. Mozesz juz zacząć nakładać wosk na lakier 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #63 : 09 Grudnia 2005, 23:17:27 » |
+1
|
Zawijaj rękawy... będziesz miał przy niej co robic 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #64 : 10 Grudnia 2005, 08:23:43 » |
0
|
Drażnie mnie twój ton Axel , robisz z całej spzedaży jakąś tajemnicę , anie jest nią to że od dłuższego czasu toczą się rozmowy z BKL , nie jest też nią to że ostatnimi dniami , kierownik z BKL oglądał tę lokomotywę i według jesgo słów , transakcja jest finalizowana i ta "prawie sprawna " lokomotywa trafi wiosna na BKL gdzie będzie trzeba będzie ją skompletować . NIe jest też tajemnicą że lok ma braki w wyposażeniu , nie ma chłodnic , osprzętu nastawników , a zestawy kołowe są delkitanie mówiać w kiepskim stanie , co dało się stwierdzić mimo panującego już półmroku i tylko Bóg wie jeszcze co jej brakuje do stanu "prawie do jazdy".
Więc proszę Cie nie rób z tego konspiracji , skoro i tak wszycy domyślamy się jak ta sprawa się zakończy.
NO chyba że masz jakąś niespodziankę ...........
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #65 : 10 Grudnia 2005, 08:35:23 » |
+1
|
Nie robie z tego żadnej tajemnicy. Nie chciałem nic mówić dopóki nie zastanie to sfinalizowane. Mam do tego prawo. Póki co to jeszcze "mój" lok... Więc uszanuj to. A co do stanu lokomotywy... cóż... jest jak piszesz. Ale zawsze to i tak mniej do uzupełnienia niż w większości innych lokomotyw, które kosztowałyby napewno więcej... Z resztą niedługi czas pokaże jak się to wszystko zakończy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
fidzio
Gość
|
 |
« Odpowiedz #66 : 24 Stycznia 2006, 00:15:02 » |
0
|
Albo coś tu jest nie tak albo jestem głupi , bo swego czasu kol. AXEL zarzekał się (znam to tylko z relacji osób 3-cich) "ze poki zyje" nie pozwoli na to żeby ten rumun poszedł gdzie indziej tylko do Starachowic i że na pewno nie trafi w Bieszczady. Czyzby kol. AXEL mial dwa życia?? O co tutaj właściwie chodzi??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #67 : 24 Stycznia 2006, 07:07:08 » |
+1
|
Dyplomatyczny unik Fidzio. Czytaj między zdaniami i nie rób plotek typu głuchy telefon jak to określiłeś od osób trzecich. Nie zachowuj sie jak pismak do tego niedorosły. Ktoś Cie oszukał... Niczyj poza moim to interes gdzie ta lokomotywa pojedzie  a pojedzie do Cisnej. Tylko dlatego że do Starachowic miała być ściągnięta Lyd1 jak z resztą się stało. Sprawa Rumuna jest zakończona. Na dzień dzisiejszy rozważany jest rodzaj transportu. Drogowy może być realizowany dopiero na wiosnę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
fidzio
Gość
|
 |
« Odpowiedz #68 : 24 Stycznia 2006, 07:46:52 » |
0
|
Dyplomatyczny unik Fidzio. Czytaj między zdaniami i nie rób plotek typu głuchy telefon jak to określiłeś od osób trzecich. Nie zachowuj sie jak pismak do tego niedorosły. Ktoś Cie oszukał...
Rozumiem informacja z pierwszego źródła jest zawsze najlepsza. Niczyj poza moim to interes gdzie ta lokomotywa pojedzie  a pojedzie do Cisnej. Nie mam takich zapędów  , dla mnie jest już wszystko jasne dzieki za odpowiedz. PZDR
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #69 : 24 Stycznia 2006, 09:31:23 » |
0
|
I bardzo dobrze że ta lokomotywa trafi na kolejkę z perspektywami. Na pewno przyda się kolejce Bieszczadzkiej, przy tych potokach pasażerskich Rumun jest jak znalazł. Oby im długo i dzielnie służyła. ATSD ile łącznie wagonów osobowych w tym letniaków posiada BKL? Czy to prawda, ze przebudowywali brankardy na towosy czy mi się pomyliło z jakąś inną kolejką?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
 |
« Odpowiedz #70 : 30 Stycznia 2006, 20:57:52 » |
0
|
letniaki możesz obejrzeć na zdjęciach w wątku parowóż w cisnej. Są to przebudowane brankardy. Wagonów krytych typu Bxh jest osiem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
bigbird
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #71 : 04 Lutego 2006, 11:44:48 » |
0
|
I co czy beda latem na mlawskiej kolejce jakies pociagi turystyczne? Czekam niecierpliwie na jakies wiadomosci 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kolejdojazdowamarecka
Gość
|
 |
« Odpowiedz #72 : 05 Lutego 2006, 19:26:55 » |
0
|
człowieku ty się módl by wreszcie ruszyły towarowe, chociaż jeden... bo bez nich będzie ciężko o kasę na turystyczne, a pracownicy mkd muszą przecież żyć z czeghoś ponad zasiłek z UP...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kudłaty
Nowicjusz

Długość toru:: 12 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #73 : 01 Kwietnia 2006, 22:23:55 » |
0
|
A dziś przy myciu samochodu widzialem jak jechał Lxd2. No i mam parę pytań jak daleko udało się dojechać ?? i czy tory nie są bardzo zarosnięte??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pawels
Nowicjusz

Długość toru:: 10 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #74 : 01 Kwietnia 2006, 22:31:00 » |
0
|
31 marca widziałem większą ekipę prowadzącą jakieś prace na przejeździe przez drogę krajową nr 7 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kudłaty
Nowicjusz

Długość toru:: 12 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #75 : 01 Kwietnia 2006, 23:21:43 » |
0
|
Dziś lokomotywa wracała z tego właśnie kierunku więc może może to te same prace 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kolejarz Przasnysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #76 : 06 Czerwca 2006, 16:19:43 » |
0
|
Miałbym pytanie do pana Naczelnika, czy i w jaki sposób są konserwowane tory na odcinku Grudusk - Przasnysz i Przasnysz - Krasne?Słyszałem ostatnio ,ze pociągi jeżdżą i bardzo mnie to cieszy, natomiast torowisko w stronę Krasnego jest naprawdę w kiepskim stanie( rosną drzewa, podkłady są miejscami do wymiany, przez most przed Lesznem bałbym się przejechać. I jeszcze czy mogłoby zostać przywrócone oznakowanie na odcinku miasta? W samym Przasnyszu pozostał jeden znak, reszta spadła lub została ukradziona. Mówię o tym , gdyż na jednym 500 metrowym odcinku są 4 przejazdy, przy torach mieści się slams ludzie chodzą i jeżdżą po nich przyzwyczajeni , że pociągu nie ma. Pozdrawiam serdecznie panie Naczelniku i życzę postawienia mławskiej kolei na nogi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #77 : 07 Czerwca 2006, 03:28:44 » |
0
|
Obawiam sie ze Twoja prosba nie trafi do naczelnika Mlawskiej KD. Nie wiem kto nim teraz jest, ale mysle ze nie czyta tego forum. Ja zrezygnowalem z tej pracy juz jakis czas temu, zas obecnie przebywam w Irlandii  Zas samej kolei mlawskiej zycze powodzenia. A samym milosnikom proponuje zamiast ciagle gadac, udac sie na stacje w mlawie i zaproponowac pomoc. Montowanie znakow, malowanie slupkow i inne prace porzadkowe nie sa zbyt wyczerpujace wiec mozecie sie wykazac czyms wiecej niz tylko gadaniem na forum internetowym. No chyba ze nie jestescie prawdziwymi milosnikami 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
kalito
|
 |
« Odpowiedz #78 : 07 Czerwca 2006, 10:14:30 » |
0
|
Panowie prosze o zakladanie osobnych topicow z poszczegolnymi pytaniami i tematami. Nie moze tak byc, ze topic ma dlugosc 15 tys postow, ktore stanowia mieszanine przeroznych problemow. Ten topic zamykam.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
|