Świat kolejek wąskotorowych SMF
19 Kwiecień 2024, 05:44:21 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolej wąskotorowa cukrowni Brześć Kujawski  (Przeczytany 48616 razy)
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1482 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #20 : 22 Listopad 2008, 19:40:43 »
0

2WLs40 to chyba chodliwy towar. Słyszałem że te z Kruszwicy też poszły na pniu za niemałe pieniądze...
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1019 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #21 : 22 Listopad 2008, 19:59:54 »
0

Ale ciekawe że Wls40 już tak pożądanym towarem nie jest, patrz Allegro. Niedawno była taka na sprzedaż za 8000zł i nie było chętnych. Ale z drugiej strony gdzie można by taką jeździć?
Zapisane

kamicz
SGKW
*
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #22 : 22 Listopad 2008, 20:50:05 »
0

Cytat: "Marcin117"
Ale ciekawe że Wls40 już tak pożądanym towarem nie jest, patrz Allegro. Niedawno była taka na sprzedaż za 8000zł i nie było chętnych. Ale z drugiej strony gdzie można by taką jeździć?

Zwykłych WLs'ek jest sporo, tu sprzedano 2WLs co jest już rzadkością :wink:
Zapisane

Pozdrawiam, Kamil
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
www.sgkw.eu
Phinek
Gość
« Odpowiedz #23 : 23 Listopad 2008, 01:04:00 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 03:40:59 wysłane przez Phinek » Zapisane
mylene
Gość
« Odpowiedz #24 : 23 Listopad 2008, 07:49:37 »
0

Cytat: "Piottr_tt"
Michale, mógłbyś powiedzieć, jakie były ceny wywoławcze tych lokomotyw?
Cena za którą poszła Wls40 świadczy o tym, że licytacja chyba była ostra...



Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytanie Piotra.

2Wls40 - 3500 zł
Wls 150 - 6000 zł każda.
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 1976 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #25 : 23 Listopad 2008, 17:25:08 »
0

Dzięki Pawle za podanie cen wywoławczych.

Sześciokrotne przebicie na 2WLs40 pokazuje, jak bardzo chodliwy to jest towar obecnie....
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
mylene
Gość
« Odpowiedz #26 : 23 Listopad 2008, 18:16:09 »
0

Cytat: "Piottr_tt"
Dzięki Pawle za podanie cen wywoławczych.....


Licytowaliśmy do prawie 20 000 zł, ale nie daliśmy się zwariować.
Kupiec reprezentował muzeum państwowe, co za tym idzie państwowe finanse, a takie wydaje się łatwo.
Gdyby ten człowiek miał wyłożyć ze swojej kieszeni taką sumę, to pewnie skończyłby licytację na 10 000 zł.  

Podobno mają na terenie tamtejszego muzeum położyć 3 km toru i wozić zwiedzających. Oby tak się stało.
Mam nadzieję, że ta sprawna lokomotywka nie spocznie jedynie na ekspozycji.
Zapisane
konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #27 : 23 Listopad 2008, 18:26:10 »
0

Zastanawia mnie taka jedna rzecz... dlaczego słabsza lokomotywa poszła za większą cenę, czy to kwestia "rzadkości" czy stanu technicznego, czy też jeszcze czegoś?
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #28 : 23 Listopad 2008, 18:37:02 »
0

Ekonomii...  Porównaj koszta eksploatacji 2Wls40 do Wls150 ...
Te parę tysięcy różnicy szybko się zwróci, a  na 3-kilometrowy tor ogrodowej (muzealnej?) kolejki jak znalazł.

Czy "w pakiecie" były także części zamienne (podobno był spory stan magazynowy)?
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #29 : 23 Listopad 2008, 19:36:14 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 03:40:33 wysłane przez Phinek » Zapisane
Łukasz
SGKW
*
Długość toru:: 203 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #30 : 23 Listopad 2008, 21:11:47 »
0

A co z taborem po kolejce KWK Janina w Libiążu? Tabor już został upłynniony czy może jeszcze jest szansa na jego zakup? W sumie było tam też chyba 750mm  :razz:
Zapisane
mylene
Gość
« Odpowiedz #31 : 23 Listopad 2008, 21:32:34 »
0

Cytat: "Leśny Dziadek"

Czy "w pakiecie" były także części zamienne (podobno był spory stan magazynowy)?


Nic nie było, kiedy oglądałem lokomotywownię.

Są tam jeszcze węglarki, kilka typowych i cztery samowyładowcze.
Wiem, że idą pod palnik.
Może kogoś zainteresują.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #32 : 23 Listopad 2008, 22:39:21 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 03:40:21 wysłane przez Phinek » Zapisane
mylene
Gość
« Odpowiedz #33 : 24 Listopad 2008, 09:58:37 »
0

Cytat: "Phinek"
Cytat: "mylene"
...Są tam jeszcze węglarki, kilka typowych i cztery samowyładowcze.
Wiem, że idą pod palnik.
Może kogoś zainteresują.


Masz jakieś namiary? Z kim rozmawiać? najchętniej tel.



Telefon dałem na PW.
Zapisane
Atterdag
Mechanik
***
Długość toru:: 196 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #34 : 06 Sierpień 2009, 19:26:58 »
0

Trafiłem na ciekawe zdjęcie z Kujawskich KD.



I stąd mam pytanie: Czy jeszcze i gdzie stoi/stał widoczny na zdjęciu most.
Zapisane

Ha!
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 409 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #35 : 06 Sierpień 2009, 20:37:36 »
0

Mi to wyglada na istniejący most na rz.Zgłowiączce przed Lubrańcem.
Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #36 : 06 Sierpień 2009, 23:09:43 »
0

Może to ten most (ogólne warunki: długość przęsła, wysokość nasypów, rodzaj przyczółków zgadzają się), ale dziś kratownica jest z pewnością inna (nowsza).
W kwietniu 2004 most pod Lubrańcem wyglądał tak:



Na zdjęciu z NAC kratownica jest wyższa (sposób skratowania dwóch dźwigarów powyżej skrajni) a poszczególne elementy bardziej ażurowe. Do tego kilka innych, drobniejszych ale wyraźnych różnic.

Pozdrawiam
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #37 : 06 Sierpień 2009, 23:29:01 »
0

Na archiwalnej fotce widać ze to czas budowy jest i niektóre elementy to po prostu rusztowanie a konstrukcja nie jest ukończona (dlatego jest tymczasowa podpora po środku mostu)
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #38 : 06 Sierpień 2009, 23:37:50 »
0

Chodzi mi o ten element:

Współczesna kratownica mostu w Lubrańcu na tle wyglądała by mniej więcej tak:


Wygląda na próbę obciążenia. Przyczółki też jeszcze nie obsypane.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #39 : 06 Sierpień 2009, 23:55:50 »
0

http://www.skkw.pl/galeria/displayimage.php?album=68&pos=14 widok z boku (fotka z tego roku)

Porównując aktualna fotkę z archiwalną dochodzę do wniosku ze to inny most o bardzo podobnej konstrukcji i podobnej długości (raczej dłuższy niż  w Lubrańcu).
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!