dobrzyn
|
|
« Odpowiedz #20 : 22 Listopad 2008, 19:40:43 » |
0
|
2WLs40 to chyba chodliwy towar. Słyszałem że te z Kruszwicy też poszły na pniu za niemałe pieniądze...
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Marcin117
|
|
« Odpowiedz #21 : 22 Listopad 2008, 19:59:54 » |
0
|
Ale ciekawe że Wls40 już tak pożądanym towarem nie jest, patrz Allegro. Niedawno była taka na sprzedaż za 8000zł i nie było chętnych. Ale z drugiej strony gdzie można by taką jeździć?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW
Długość toru:: 298 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #22 : 22 Listopad 2008, 20:50:05 » |
0
|
Ale ciekawe że Wls40 już tak pożądanym towarem nie jest, patrz Allegro. Niedawno była taka na sprzedaż za 8000zł i nie było chętnych. Ale z drugiej strony gdzie można by taką jeździć? Zwykłych WLs'ek jest sporo, tu sprzedano 2WLs co jest już rzadkością :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #23 : 23 Listopad 2008, 01:04:00 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 03:40:59 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
mylene
Gość
|
|
« Odpowiedz #24 : 23 Listopad 2008, 07:49:37 » |
0
|
Michale, mógłbyś powiedzieć, jakie były ceny wywoławcze tych lokomotyw? Cena za którą poszła Wls40 świadczy o tym, że licytacja chyba była ostra... Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytanie Piotra. 2Wls40 - 3500 zł Wls 150 - 6000 zł każda.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
|
« Odpowiedz #25 : 23 Listopad 2008, 17:25:08 » |
0
|
Dzięki Pawle za podanie cen wywoławczych.
Sześciokrotne przebicie na 2WLs40 pokazuje, jak bardzo chodliwy to jest towar obecnie....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mylene
Gość
|
|
« Odpowiedz #26 : 23 Listopad 2008, 18:16:09 » |
0
|
Dzięki Pawle za podanie cen wywoławczych..... Licytowaliśmy do prawie 20 000 zł, ale nie daliśmy się zwariować. Kupiec reprezentował muzeum państwowe, co za tym idzie państwowe finanse, a takie wydaje się łatwo. Gdyby ten człowiek miał wyłożyć ze swojej kieszeni taką sumę, to pewnie skończyłby licytację na 10 000 zł. Podobno mają na terenie tamtejszego muzeum położyć 3 km toru i wozić zwiedzających. Oby tak się stało. Mam nadzieję, że ta sprawna lokomotywka nie spocznie jedynie na ekspozycji.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
|
« Odpowiedz #27 : 23 Listopad 2008, 18:26:10 » |
0
|
Zastanawia mnie taka jedna rzecz... dlaczego słabsza lokomotywa poszła za większą cenę, czy to kwestia "rzadkości" czy stanu technicznego, czy też jeszcze czegoś?
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
|
|
|
Leśny Dziadek
|
|
« Odpowiedz #28 : 23 Listopad 2008, 18:37:02 » |
0
|
Ekonomii... Porównaj koszta eksploatacji 2Wls40 do Wls150 ... Te parę tysięcy różnicy szybko się zwróci, a na 3-kilometrowy tor ogrodowej (muzealnej?) kolejki jak znalazł.
Czy "w pakiecie" były także części zamienne (podobno był spory stan magazynowy)?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #29 : 23 Listopad 2008, 19:36:14 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 03:40:33 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Łukasz
SGKW
Długość toru:: 203 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #30 : 23 Listopad 2008, 21:11:47 » |
0
|
A co z taborem po kolejce KWK Janina w Libiążu? Tabor już został upłynniony czy może jeszcze jest szansa na jego zakup? W sumie było tam też chyba 750mm :razz:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mylene
Gość
|
|
« Odpowiedz #31 : 23 Listopad 2008, 21:32:34 » |
0
|
Czy "w pakiecie" były także części zamienne (podobno był spory stan magazynowy)?
Nic nie było, kiedy oglądałem lokomotywownię. Są tam jeszcze węglarki, kilka typowych i cztery samowyładowcze. Wiem, że idą pod palnik. Może kogoś zainteresują.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #32 : 23 Listopad 2008, 22:39:21 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 03:40:21 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
mylene
Gość
|
|
« Odpowiedz #33 : 24 Listopad 2008, 09:58:37 » |
0
|
...Są tam jeszcze węglarki, kilka typowych i cztery samowyładowcze. Wiem, że idą pod palnik. Może kogoś zainteresują. Masz jakieś namiary? Z kim rozmawiać? najchętniej tel. Telefon dałem na PW.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Atterdag
|
|
« Odpowiedz #34 : 06 Sierpień 2009, 19:26:58 » |
0
|
Trafiłem na ciekawe zdjęcie z Kujawskich KD. I stąd mam pytanie: Czy jeszcze i gdzie stoi/stał widoczny na zdjęciu most.
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Romas
|
|
« Odpowiedz #35 : 06 Sierpień 2009, 20:37:36 » |
0
|
Mi to wyglada na istniejący most na rz.Zgłowiączce przed Lubrańcem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #36 : 06 Sierpień 2009, 23:09:43 » |
0
|
Może to ten most (ogólne warunki: długość przęsła, wysokość nasypów, rodzaj przyczółków zgadzają się), ale dziś kratownica jest z pewnością inna (nowsza). W kwietniu 2004 most pod Lubrańcem wyglądał tak: Na zdjęciu z NAC kratownica jest wyższa (sposób skratowania dwóch dźwigarów powyżej skrajni) a poszczególne elementy bardziej ażurowe. Do tego kilka innych, drobniejszych ale wyraźnych różnic. Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #37 : 06 Sierpień 2009, 23:29:01 » |
0
|
Na archiwalnej fotce widać ze to czas budowy jest i niektóre elementy to po prostu rusztowanie a konstrukcja nie jest ukończona (dlatego jest tymczasowa podpora po środku mostu)
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #38 : 06 Sierpień 2009, 23:37:50 » |
0
|
Chodzi mi o ten element: Współczesna kratownica mostu w Lubrańcu na tle wyglądała by mniej więcej tak: Wygląda na próbę obciążenia. Przyczółki też jeszcze nie obsypane.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #39 : 06 Sierpień 2009, 23:55:50 » |
0
|
http://www.skkw.pl/galeria/displayimage.php?album=68&pos=14 widok z boku (fotka z tego roku) Porównując aktualna fotkę z archiwalną dochodzę do wniosku ze to inny most o bardzo podobnej konstrukcji i podobnej długości (raczej dłuższy niż w Lubrańcu).
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|