|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #142 : 23 Maja 2016, 09:23:52 » |
+3
|
parowóz wąskotorowy Tx2-355 z 1911 roku
Mnie ciekawi niezwykle to, jakim sposobem z Muzeum w Wenecji wyjeżdża sobie "ot-tak" ponad stuletni parowóz, szczególnie istotny dla tej placówki (pierwszy eksponat, wręcz symbol ekspozycji, wraz z Tx26). O ile doceniam chęć utrwalenia we Wrocławiu pamięci o kolei wąskotorowej, o tyle wybór akurat tego egzemplarza (szerokość toru, konstrukcja niezwiązane z Wrocławską KD) obnaża skraj niekompetencji i nieznajomość tematu pewnych instytucji kultury. Utrzymywanych ze środków publicznych! To kolejny argument, który potwierdza moją tezę, że nikt tak nie rozwali polskich heritage railways jak samorządy. Pozdrawiam serdecznie FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #143 : 23 Maja 2016, 09:30:31 » |
0
|
Większość ludzi i tak nie zauważy czy rozstaw jest poprawny czy nie. I tak będzie "oo ciuchcia". Choć faktycznie na takie ekspozycje to lepiej było by coś wyciągnąć "z krzaków" .
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Zgroza
|
 |
« Odpowiedz #144 : 23 Maja 2016, 20:13:45 » |
+2
|
Czy nie powinniśmy jakoś zareagować, jakiś liścik do mediów/starostwa/województwa? Jak my nie zareagujemy, to kto?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Arczi
|
 |
« Odpowiedz #145 : 25 Maja 2016, 00:52:22 » |
+4
|
parowóz wąskotorowy Tx2-355 z 1911 roku
Mnie ciekawi niezwykle to, jakim sposobem z Muzeum w Wenecji wyjeżdża sobie "ot-tak" ponad stuletni parowóz, szczególnie istotny dla tej placówki (pierwszy eksponat, wręcz symbol ekspozycji, wraz z Tx26) Czy nie powinniśmy jakoś zareagować, jakiś liścik do mediów/starostwa/województwa? Jak my nie zareagujemy, to kto?
Zamiast zadawać tak durne pytania i snuć teorie spiskowe, wystarczy zadzwonić i dowiedzieć się u źródła. Z tego co się dowiedziałem od dyrekcji muzeum , został wypożyczony na określony czas w zamian za remont warty kilkadziesiąt tysięcy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zgroza
|
 |
« Odpowiedz #146 : 25 Maja 2016, 18:58:38 » |
0
|
Dobrze wiedzieć i fajnie, że zadzwoniłeś.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #147 : 23 Czerwca 2016, 10:47:04 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #148 : 29 Czerwca 2016, 18:54:42 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #149 : 02 Lipca 2016, 20:32:16 » |
+2
|
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #150 : 05 Września 2016, 22:37:02 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #151 : 05 Września 2016, 23:58:16 » |
+1
|
Takie pytanie techniczne przy okazji - czy dało by się zrobić tak aby w galeri mozna było przegladać maksymalnie powiększone zdjęcia (miniatura-> normalne zdjęcie -> zoom)?
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #152 : 06 Września 2016, 13:13:19 » |
0
|
Pytanie do znawców trasy - jaki to przystanek na szlaku Milicz-Sulmierzyce ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paskud
|
 |
« Odpowiedz #153 : 06 Września 2016, 17:36:54 » |
0
|
Pytanie do znawców trasy - jaki to przystanek na szlaku Milicz-Sulmierzyce ?
Gądkowice 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam! Mateusz
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #154 : 06 Września 2016, 20:40:18 » |
0
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 06 Września 2016, 20:52:30 wysłane przez Dariusz »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #156 : 30 Października 2016, 08:33:00 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #157 : 30 Października 2016, 14:24:50 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
urga
Czytelnik
Długość toru:: 2 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #159 : 03 Listopada 2016, 20:25:57 » |
+5
|
w Miliczu: w rzeczywistości to wygląda dużo gorzej. Późną wiosną byłem w tej sprawie w Starostwie, zrobili wielkie oczy i zdziwili się bo nikt wcześniej nie zgłosił, obiecali że się zajmą sprawą. O zawalonym i cuchnącym kiblu na stacji nie wspominałem, wszak to na wschód od Odry norma. Zdjęcia wysłałem natychmiast po zrobieniu Tomkowi Polowi ( www.kleinbahn.pl ) Sułów zaliczyłem wczoraj i machnąłem ręką na wszystko. Szkoda kasy, zachodu kilku pasjonatów, całe szczęście że dużo taboru z tej kolejki poszło na tory szwedzkie i niemieckie, przynajmniej ma drugie życie. Polski naród to dzikusy i wszystkie zabytki techniki powinny zostać zabrane do cywilizowanych krajów, choćby na siłę. Albo trzymane pod karabinami maszynowymi. Jedyne co jeszcze jako tako wygląda to wielkie akwarium na stacji Milicz Zamek. Jakości ścieżki się nie czepiam bo im gorsza, tym mniej ludzi jeździ a ja tłoku nie lubię na szlaku Aha, w Sułowie zaczęto remont fasady budynku stacji, a więc niemal na pewno żegnaj widoku https://www.google.pl/maps/@51.4891749,17.1644751,3a,75y,271.38h,84.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1szLKv7dmVVRi0SQ2sp1nKCw!2e0!7i13312!8i6656
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|