Piszesz że semafor stał na odcinku z Lubrańca do Sompolna. Ale skrzyżowanie o które pytałem było między Lubrańcem, a Płowcami (linia do Dobrego Kujawskiego).
I chyba właśnie o to miejsce chodzi. Semafor w polu (a właściwie dwa) załapał się najwyraźniej nawet na mapę
(Geoportal). Jeśli stał w połowie lat '80, to o dobre kilkanaście lat musiał przeżyć samą linię cukrowniczą. Chyba podobnie jak semafor i tarcza przed wjazdem do Sierpowa od strony Leśmierza. Zakładam, że urządzenia srk należały do PKP, więc cukrownia ich nie zdemontowała rozbierając linię, a pekapowi wówczas się tak nie spieszyło z upłynnianiem zbędnego majątku. Na mapie widać też budynek posterunku osłonnego (jak rozumiem w latach '80 już go nie było).
PS
Jednopoziomowe skrzyżowania linii o tej samej szerokości (wąskiego) toru bez łącznicy to byłby ciekawy temat do wiecznego konkursu.