Swego czasu cała dokumentacja wisiała na stronie Gminy. Mam ją na dysku, tyle że sam projekt dotyczący linii w PDFie waży ponad 90 MB.
W skrócie:
Projektem objęto odcinek od km 25,400 do km 35,573.
Założenia ruchowo eksploatacyjneDługość pociągu do 100 m
Prędkość jazdy do 30 km/h (z ograniczeniem do 15 km/h na przejazdach z ograniczoną widocznością)
Możliwość sporadycznego kursowania pociągów trnsporterowych
Obciążenie taborem do 10 ton/oś
Pochylenie miarodajne 2%.
Najmniejszy promień łuku 100 m
Skrajnia zgodnie z D24 i Wytycznymi MK dot. przewozów transporterowych
Nawierzchnia
Cała istniejąca nawierzchnia do rozbiórki ze względu na przebudowę podtorza
Szyny S49 lub S42 staroużyteczne,
Podkłady betonowe, drewniane tam, gdzie to konieczne ze względów technicznych
Podsypka tłuczniowa
Rozjazdy typu S42-100-1:7 z miejscowego odzysku
Nawierzchnia klasyczna z możliwością spawania w odcinki do 60 m, styki wiszące.
Rozstaw podkładów 0,8 m a na łukach R</=150 m - 0,7 m
Szerokość torowiska - 4,2 m (4,3 na łuku z przechyłką)
Korekta profilu w postaci jego podwyższenia (zwiększenie gr. nawierzchni, szer. torowiska, popr. odwodnienia)
Warstwy:
Podsypka tłuczniowa 0,20 m + Warstwa ochronna z kruszyw nat. 0,15 m
Profilowanie skarp, zmiany dot odwodnienia (rowy, przepusty itp.)
W sumie powinien wyjść kawałek całkiem porządnej kolei