werner18
Młotkowy
Długość toru:: 86 m
W terenie
Brudno! Rozpuścił was Mechanik!
|
|
« Odpowiedz #520 : 23 Sierpnia 2013, 18:31:34 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #521 : 23 Sierpnia 2013, 22:10:06 » |
0
|
Niech treść wyprzedza formę - w dwuosiowej letniej skorupce nastawiacz klocków hamulcowych:
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #522 : 24 Sierpnia 2013, 10:16:43 » |
0
|
Komfort pasażera ponad wszystko.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #523 : 24 Sierpnia 2013, 21:14:36 » |
0
|
No zasadniczo Brood.K się z Tobą zgodzę, ale jest "ale" z którym wszystkie kolejki się borykają- dostępność dla niepełnosprawnych. O kulach jakoś tam się wtarabani człowiek, a na wózku ni cholery... Tu fakt- i tak sukces na miarę pierwszego kroku człowieka po księżycu- pierwszy, gruntowny remont na wąskim torze...
Pozdrawiam z MMz
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #524 : 24 Sierpnia 2013, 21:17:27 » |
0
|
Któryś wagon będzie przystosowany dla osób na wózkach.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
kanalarz
Gość
|
|
« Odpowiedz #525 : 25 Sierpnia 2013, 15:34:05 » |
0
|
Komfort pasażera ponad wszystko. ...raczej roweru pasażera - ten wagon wygląda jakby miał same stojaki na rowery... chociać odkąd to wozi się rowery drugą klasą? Ten wagon winien mieć chyba oznaczenie zgrubsza Whpi ...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #526 : 26 Sierpnia 2013, 17:47:24 » |
+2
|
No zasadniczo Brood.K się z Tobą zgodzę, ale jest "ale" z którym wszystkie kolejki się borykają- dostępność dla niepełnosprawnych. O kulach jakoś tam się wtarabani człowiek, a na wózku ni cholery... Tu fakt- i tak sukces na miarę pierwszego kroku człowieka po księżycu- pierwszy, gruntowny remont na wąskim torze...
Pozdrawiam z MMz
A dwie ng połączone z modernizacją dla górnośląskich kw w latach 2011 (3 sztuki Mavex Rekord z Raciborza, w 2012 2 sztuki Kolmag z N. Sącza?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #527 : 26 Sierpnia 2013, 20:53:42 » |
0
|
A to przypomnij szczegóły,bo mogło mi coś umknąć... Dzięki z góry... Pozdrawiam z MMz
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
grzegorz_sykut
|
|
« Odpowiedz #528 : 27 Sierpnia 2013, 00:06:07 » |
+3
|
Dorzucę jeszcze choćby modernizacje wagonu barowego oraz przebudowa platformy na wagon do przewozu rowerów na Nadwiślańskiej Kolejce Wąskotorowej. Obie modernizacje wraz z odświeżeniem 3 rumuńskich doczep wykonała firma Kol-Mag z Nowego Sącza w 2011 roku.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #529 : 27 Sierpnia 2013, 18:29:49 » |
+2
|
@Harry: naprawa wagonów pasażerskich dla GKW obejmowała zakres naprawy głównej, czyli: zestawy, układy hamulcowe, wymianę burt z drewnianych na stalowe, zabudowę nowych ławek, zabudowę (od zera) gablot ogłoszeniowych, śmietniczek, uchwytów na gaśnice oraz hamulców postojowych (koło w dolnej części burty wagonu). Zestawy zostały poddane badaniu defektoskopowemu i obtoczeniu, wymieniono zbiorniki powietrzne, zregenerowano lub wymieniono pozostałe części układu hamulcowego. Poddano badaniom i wymieniono lub zregenerowano elementy układu cięgłowo - zderznego. Całość pomalowano idiotoodporną farbą, naniesiono wszelkie konieczne napisy technologiczne oraz nowe oznaczenie klasy (3 zamiast 2) oraz nowe numery taborowe. Rozważaliśmy montaż instalacji nagłośnieniowej, ale w tej chwili nie pamiętam, czy ostatecznie to zostało zlecone, czy nie (chyba nie).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #530 : 27 Sierpnia 2013, 23:21:59 » |
0
|
Dzięki Panowie i pozdrawiam z MMz
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
trzebiatow wask
Nowicjusz
Długość toru:: 17 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #531 : 29 Sierpnia 2013, 21:25:03 » |
0
|
Dzis na stacje Niechorze po 3 latach przyjechal pierwszy pociag z szynami prowadzony przez lok -LXD 2 -479 + 3 transportery zaladowane szynami - szlak GRYFICE-POGORZELICA przejezdny .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pyzacz
Nowicjusz
Długość toru:: 44 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #532 : 29 Sierpnia 2013, 21:43:12 » |
0
|
No to pięknie! Powoli trzeba się szykować na sobotę z kolejką
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
ZyGa
|
|
« Odpowiedz #534 : 31 Sierpnia 2013, 21:55:39 » |
0
|
Potwierdzam przejezdność szlaku. Jechałem ty m rumunkiem z szynami
|
|
|
Zapisane
|
NKW ZyGa
|
|
|
ZyGa
|
|
« Odpowiedz #535 : 03 Września 2013, 22:37:44 » |
+4
|
No to rozpoczynamy sezon 2013 !!! 13.09.2013 o 8:40 !!! Px48-3916 + nowy skład
|
|
|
Zapisane
|
NKW ZyGa
|
|
|
Wojtek_SZN
|
|
« Odpowiedz #536 : 04 Września 2013, 09:56:41 » |
+2
|
Miła i jakże oczekiwana wiadomość, szkoda że ani stronka Rewala ani samej kolejki nic jeszcze nie piszą na ten temat. W dn. 13.09. wypada piatek. Przesądny niby nie jestem ale..... Rozumiem że można planować najbliższy weekend " pod parą". Czy rzeczywiście Parys będzie trzymany na gorąco przez te dni ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Skruczaly
Młotkowy
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #537 : 04 Września 2013, 19:32:45 » |
+1
|
A mnie zastanawia to spawanie szyn termitem widoczne na fotkach tzn. kiedyś Ogon mi się produkował iż na kolejach wąskotorowych jest to nie dopuszczalne ponieważ nie zezwalają na to przepisy... W to że nie zezwalają na to przepisy jestem w stanie uwierzyć bo w końcu prawo dotyczące koleji wąskotorowych jest sto lat za murzynami... pytanie za 10 puntów jest takie czy Niemcy nie wiedzieli o tym spawając te szyny?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #538 : 04 Września 2013, 19:51:16 » |
+2
|
W Rewalu spawają piętnastometrowe szyny w odcinki 60 m, co jest zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie.
Mnie osobiście ciekawi czy jeśli już pojadą pociągi, to będą chęci aby dokończyć wszelkie prace zarówno w podtorzu jak i w nawierzchni (szczególnie chodzi mi o kwestię regulacji), czy zgodnie z polską tradycją machnie się na to ręką, bo skoro jeździ, to po co grzebać - wszak i tak jest lepiej niż było.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
werner18
Młotkowy
Długość toru:: 86 m
W terenie
Brudno! Rozpuścił was Mechanik!
|
|
« Odpowiedz #539 : 04 Września 2013, 22:10:36 » |
0
|
No, swietna wiadomosc Czy 15.09 wyjedzie Lxd2? Wiadomo jak postepy przy 473 i 478?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|