Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:54:13 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wznowienie ruchu turystycznego do Grójca, a nawet i dalej  (Przeczytany 81669 razy)
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #60 : 23 Sierpnia 2009, 19:33:39 »
+2

Posłusznie melduję, że Grójec został oficjalnie i rozkładowo zdobyty  :grin:
Kilka zdjęć na gorąco:

Stoi w Piasecznie lokomotywa...


Można startować.

 
Pierwszy po kilku latach przerwy pociąg z turystami wjechał na stację w Grójcu wzbudzając spore zainteresowanie.


Został oficjalnie pokropiony...


... i dalej już nie pojechał.


Na szczęście przybyła kawaleria...



... dzięki czemu skład pojawił się w Piasecznie precyzyjnie o czasie, czyli koło 16.


Czajnik ostatni raz widziany był w okolicach przystanku Złotokłos.

Reszta - jak tylko się obrobię z pracą, czyli...                         ... a może i później.
Pełna relacja lepiej poinformowanych - jak tylko wyleczą kaca, którego właśnie hodują  :wink:

Krótko i zwięźle: SUKCES
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #61 : 23 Sierpnia 2009, 19:48:48 »
0

czajniczek miał bilet w jedno stronę??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #62 : 23 Sierpnia 2009, 20:04:26 »
+1

Cytat: "andrzej2110"
czajniczek miał bilet w jedno stronę??

Zbuntował się, bo za dużo MiKoli do jednego pociągu wsiadło - jak mu skład odpięli od razu sam wrócił do domu :wink: .

Panewka - szczegóły niech już sam opiekun wyjaśnia (jak tylko dojdzie do siebie).
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Phinek
Gość
« Odpowiedz #63 : 23 Sierpnia 2009, 22:32:11 »
0

kurma... zmniejszajcie foty... 15 min czekania to naprawdę za dużo.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #64 : 23 Sierpnia 2009, 22:34:45 »
0

czasem to 15 min mało....
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
agneskate
Global Moderator
*****
Długość toru:: 77 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #65 : 23 Sierpnia 2009, 23:04:49 »
0

Hmm.. albo zmieńcie szybkość transferu. Mi szybciutko się załadowało...
Janusz już smacznie śpi, ale jutro jak dojdzie do siebie po imprezie w drezyniarni to na pewno będzie co czytać...
Ci którzy nie dotrwali niech żałuja...
OJ DZIAŁO SIĘ!!!! Chichot
p.s
Marek szkoda, że jednak nie zostaliście z Justynką byśmy się pościgali ręczną drezynką...
Zapisane

Pozdrawiam
Aga
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #66 : 24 Sierpnia 2009, 18:11:31 »
0

Przejazd bardzo fajny i udany.

Super że udało się przejechać trasę na dwoma trakcjami tzn. do parowozem a na powrót lokomotywą spalinową.

Jak mawiają tramwajarze niema świętowania bez zatrzymania(czyli jakiejś awarii)

Super była część nieoficjalna czyli integracja wszystkich ze wszystkimi.

Szkoda że sztywniaki z Rogowa nie umieją się tak bawić jak ziomale z Piaseczna,także jeszcze raz wielki szacun dla załogi kolei Piaseczyńskiej :grin:
Zapisane

Jakub Szadkowski
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #67 : 24 Sierpnia 2009, 19:30:49 »
+1

NIE MA ŚWIĘTOWANIA BEZ ZATRZYMANIA

czyli Grójec widziany okiem maszynisty.


Aby zrozumieć mój post trzeba przypomnieć sobie film "Dzień świra" Marka Koterskiego.

Był pochmurny, niedzielny poranek...

7.43
Telefon dzwoni o nieludzkiej porze przerywając Kucykowi tarmoszenie pingwina.
-Qrrr..! Kogo diabli niosą? – zastanawia się Kuc.
Diabli nieśli Michała, który meldował o awarii rozrusznika w drezynie którą miał jechać sprzęt nagłaśniający. Kucyk zmuszony został tym samym do pozostawienia nielota w spokoju i udania się na stację.

8.10
Okazuje się, że zgodnie z tradycją, upalił się przewód prądowy od akumulatora.

8.30
Ekipa pod wodzą Bogdana przygotowywała parowóz, Kazimierz wraz z Krzysztofem i wolontariatem zestawiali skład, a kolega Drezyniarz marudził (bo jazdą tego nie można nazwać) Grażynką Wmc159 do Grójca z nagłośnieniem na pace. Kuc w tym czasie szwędał się po stacji wieszając jakieś tabliczki, wodował i smarował salonkę, oczywiście zerkając od czasu do czasu na zacne forum 750mm.

10.40
Bogdan podstawił parowóz do składu, co było okazją do wszczęcia awantury między fotografującymi Mikolami. Po zakopaniu zwłok MK Kucyk mógł już przystąpić do zainstalowania się na lokomotywie i ustalenia co kto robi, wszak do poprowadzenia nie był jednowagonowy skład, tylko 137 ton!

Podział ról był prosty:
Krzysztof – steam engine manager;
Przemek – water manager;
Bogdan – coal manager;
Kuc – internal supervisor.

11.01
Wyjazd odbywa się planowo.
Do Runowa pociąg drze jak strzała, Krzysztof zamyka szafę, pary i pojazdu nie żałuje. Praca parowozu z maksymalną mocą prawie non stop. Czasy przelotu niewiele odbiegają od piątkowego pociągu testowego, gdy z identycznym składem Grójec osiągnięto w 55 minut, co dało średnią prędkość rzadko spotykaną obecnie na wąskotorówkach - 30,5km/h.

Jest taka zasada, że jak próba generalna wypadnie bezbłędnie, to wiadomo, że na premierze musi się wszystko spier... Od Runowa zaczyna się ów "dzień świra".

11.21
Parowóz przestaje robić parę, wszelkie wysiłki na nic.

11.25
Złotokłos. Parowóz dojeżdża z ciśnieniem 7atn i minimalnym poziomem wody w kotle. Postój na robienie pary. Przyczyną jest to, że na tendrze jest nie węgiel, a ziemia do kwiatów. W piątkowej dostawie dostarczono towar zawierający w połowie miał. Tego nie wyczuł coal manager i nie przystosował odpowiednio techniki palenia. Na skutek tego został przesunięty na stanowisko water manager'a, zaś audyt wewnętrzny prowadził Przemek, a Kuc musiał palić.

11.40
Sytuacja parowo-wodna stabilna, jazda dalej.

11.44
Marylka. Zaczyna piszczeć łożysko osiowe w salonce. Postój, oliwienie, poprawienie przyrządu smarnego. Ale już wkur... udziela się wszystkim z działu mechanicznego.

11.47
Rwanie dalej, ale skoro wagon Wernigerode nie piszczy, to parowóz zaczyna tłuc. Redukcja prędkości.

11.50
Wjazd na stację Tarczyn. Tu jest zaplanowany kilkunastominutowy postój, gdyż asekuracyjnie (i całe szczęście!) wjazd do Grójca zaplanowano na 12.30, więc trochę czasu jest do stracenia. Oględziny czajnika. Okazuje się że wytopieniu uległa główna panewka wiązarowa prawej strony i stąd to stukanie.

12.00
Odjazd do Grójca. Po kilku kilometrach, w wyniku zmiany geometrii napędu, zaczyna grzać się panewka osiowa drugiego zestawu z lewej strony. Postoje, smarowania, czas jazdy się wydłuża.

12.25
W Lesznowoli dołącza do niej panewka zestawu napędnego z prawej strony. Postój, smarowanie i dalej w drogę.

12.31
Jakby mało było atrakcji, Bogdan melduje, że skończył się olej w zbiorniku do centralnego smarowania. Szybkie nalewanie, ale nie ma jak powietrza tłoczącego podłączyć, więc próba smarowania grawitacyjnego.

12.38
Przejazd na Janówku. Tu niespodzianka: Promocja OSŁANIA pociąg! Tak, pan Policjant w miejsce pajaca zatrzymuje ruch!!!

12.40
Z dziesięciominutowym opóźnieniem wjazd do Grójca z dwoma śmierdzącymi i gorącymi panewkami.

13.00
Teraz nie czas na pierdoły, tylko konkrety. Krótka decyzja: aby nie opóźniać powrotu skład ściągnie lokomotywa spalinowa która stoi w Piasecznie. Szybka akcja dostarczenia Krzysztofa i Kuca do Piaseczna.

13.46
Lok 454 jedzie na trasę ustanawiając nowy rekord przejazdu odcinka Piaseczno – Grójec 41 minut – średnia 41km/h!

15.00
Odjazd pociągu do Piaseczna. Krzysztof znów nie żałuje pojazdu. Przed Pawłowicami jednak lok słabnie. Potem znów odzyskuje od Tarczyna werwę, ale w Zalesinku gaśnie na biegu jakby paliwo nie dopływało. Załamka, czyżby nie dane było pociągowi wrócić do Piaseczna?

15.55
Heroiczne wysiłki Michała uruchamiają zatrzymany, we wciąż jadącym rozpędem pociągu, silnik lokomotywy.

16.02
Pociąg 1210 wjeżdża na stację Piaseczno Miasto.

Kolega Drezyniarz przymarudził drezyną  z Grójca o 16.30, zaś czajnik dotarł lokiem o 17.50, ale i tak Bogdan miał z nim przygody, bo sukinsyn nie chciał robić pary, a tuż po wjeździe na stację w Piasecznie woda w tendrze się skończyła!

Dziś razem z Bogdanem odkryliśmy przyczynę awarii parowozu. Zatkany był odpryskiem stopu łożyskowego kanał doprowadzający olej smarujący panewkę wiązarową, co spowodowało jej wytopienie, zaś powstałe luzy i uderzenia przeciążyły nadmiernie panewki osiowe, które zaczęły się grzać.

Kocioł nie chciał właściwie wytwarzać pary, bo na skutek niesamowitej wręcz jakości dostarczonego węgla, ¾ dymnicy zapełniło się leszem i niemalże nie było przepływu spalin przez siatkę odiskierną.


Teraz ktoś by mógł się zastanowić po co Kucyk to napisał? Że zamiast zachwalać uroki imprezy opowiadał o kłopotach przedstawicieli służby trakcji.

Kucyk napisał to po to, bo właściwie nikt z turystów nie odczuł kłopotów! Jest to wynikiem profesjonalizmu obsługi. Pociąg dojechał tam, gdzie miał dojechać i zrobił furorę. To, że dojechał 10 minut później niż zaplanowano, nie ma, wobec sześcioletniej przerwy w kursowaniu, żadnego znaczenia.

Ale tu się sprawdziło prawo Murphi'ego, że jeżeli coś ma się zepsuć - zepsuje się w najmniej odpowiedniej chwili!

Podziękowania wielkie dla userów tego zacnego forum 750mm którzy sprawili, że pasażerowie nie odczuli kłopotów drużyn trakcyjnych:

@Jerzy Ch – za ekspresowy transport do Piaseczna po lokomotywę;

@Buczek_PKP – za ofiarność przy reanimacji lokomotywy w Zalesinku.


Poza tym impreza była super i widok tłumu mieszkańców Grójca witających nas na stacji, jak również obstawiona przez fotografujących autochtonów cała trasa (sic!) przerosła nawet wyobrażenia Kuca o randze reaktywacji.

Zaś część nieoficjalna też była niczego sobie, za co dziękuję userom: Drezyniarzowi, Marcinowi117, Gajosowi, Powerpackowi, Bakowi – Złomiarzowi, Jackowiglm, gkw i wszystkim innym, przez których jeszcze w tej chwili słabo się czuję, pomimo zapodania przed chwilą trzech Tuskich...

@2xm
Super było Ciebie i Justynę spotkać, niestety przez ten cały dzień świra nie było czasu na rozmowę...

@Bartczak – skład opału
Za ten węgiel, coś mi go przywiózł, to powinieneś dostać bana. Oczywiście jeśli byś był userem tego zacnego forum 750mm. :razz:

Kuc
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Hypnos
Nowicjusz
*
Długość toru:: 37 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #68 : 25 Sierpnia 2009, 10:09:17 »
0

Cytat: "Kucyk"

Odjazd pociągu do Piaseczna. Krzysztof znów nie żałuje pojazdu...


Prawie teżewe. Ciężko się było na "siedzeniu" utrzymać.   :mrgreen:

Cytuj

bo właściwie nikt z turystów nie odczuł kłopotów!


Malkontenci jednak byli: "dlaczego nie jedzie?", "o, znowu stoimy!" itd.  :roll:

Cytuj

Poza tym impreza była super i widok tłumu mieszkańców Grójca witających nas na stacji, jak również obstawiona przez fotografujących autochtonów cała trasa (sic!) przerosła nawet wyobrażenia Kuca o randze reaktywacji.


Najlepsza była panna w czerwonym tańcząca w sadzie i wędkarze przy moście. Widok ich min bezcenny  :mrgreen:


Podziękowania dla całej piaseczyńskiej ekipy!
Zapisane

bzykanie co większych much ...
E583.002
Dyrektor
*****
Długość toru:: 541 m

W terenie W terenie

M-sta tr. elektr.


« Odpowiedz #69 : 25 Sierpnia 2009, 14:48:34 »
+1

Cytuj

Kucyk napisał to po to, bo właściwie nikt z turystów nie odczuł kłopotów! Jest to wynikiem profesjonalizmu obsługi. Pociąg dojechał tam, gdzie miał dojechać i zrobił furorę. To, że dojechał 10 minut później niż zaplanowano, nie ma, wobec sześcioletniej przerwy w kursowaniu, żadnego znaczenia.
Kuc

Wrodzona skromnośc jest jedną z twoich cnót Janek! Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi! A tak poważnie to cieszę się, że Grójec wreszcie został że tak powiem "dojechany". Mam nadzieje, że na następny wypad uda mi się przyjechać. Pozdrowienia i gratulacje dla ekipy Piaseczyńskiej (jacekglm, drezyniarz, Michał no i dla Kuca )  :mrgreen:
Zapisane

Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #70 : 25 Sierpnia 2009, 21:48:56 »
+1

Jako, że Jacenty jeszcze nie zamieścił relacji z inauguracji z przejazdu do Grójca chciałbym zaprezentować zdjęcia Kolegi Łukasza z forum powiatu piaseczyńskiego . Nie jest on żadnym świrem kolejowym, ale umiał w obiektywie uchwycić to, czego nie jeden Mikol nie złapie. I do tego trafnie, i nieco ironicznie, skomentować...

Cytat: "looky"


Wjeżdża na stację lokomotywa... Px48-3917 się nazywa... (tak, wiem - to parowóz :wink: )





Jeszcze tylko podpiąć i można jechać... (Wagony do niej już doczepione i popełnienie za chwilę będzie także włączone - przyp. Kuca)




Kierpoć objaśnia to i owo... (A kto nie zje krówki wąskotorówki, ten dostanie w ryj - przyp. Kuca)




Dotychczasowa ostatnia stacja i ciepłe powitanie...





Jedni czekali na nas po drodze przy torach




Inni dołączali w trakcie jazdy... (Michał musiał odegrać pajaca na DK50 - przyp. Kuca)




Jeszcze inni nie dotrwali do przyjazdu kolejki  :mrgreen: (Mój najlepszy funfel - przyp. Kuca)




Uroczysty wjazd na stację GRÓJEC  




Przemowa polityków...




I następna lokomotywa jedzie, aby nas zabrać z powrotem do Piaseczna.

Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #71 : 25 Sierpnia 2009, 22:27:01 »
+1

Cytat: "Kucyk"



Jeszcze tylko podpiąć i można jechać... (Wagony do niej już doczepione i popełnienie za chwilę będzie także włączone - przyp. Kuca)



Najpierw łączycie węże a potem sprzęgi? Mnie tam uczyli żeby spinać w odwrotnej kolejności...
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #72 : 25 Sierpnia 2009, 22:40:16 »
+1

Konrad! Przecież to jest zdjęcie puszczone od tyłu!  :mrgreen:
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #73 : 25 Sierpnia 2009, 22:41:44 »
0

Cytat: "konrad"
Cytat: "Kucyk"



Jeszcze tylko podpiąć i można jechać... (Wagony do niej już doczepione i popełnienie za chwilę będzie także włączone - przyp. Kuca)



Najpierw łączycie węże a potem sprzęgi? Mnie tam uczyli żeby spinać w odwrotnej kolejności...

Nawet jeśli?
Mnie też tak uczono,ale gdy i wagony i lokomotywa są zachamowane to jaka to różnica?
Tak może jest w danej  sytuacji wygodniej,może trzeba przejść na drugą stronę zderzaka ,by łańcuch skręcić?
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
Jacekglm
Zawiadowca
****
Długość toru:: 351 m

W terenie W terenie


jacenty.wierzchowski
WWW
« Odpowiedz #74 : 25 Sierpnia 2009, 22:54:51 »
0

Uwaga.Uwaga.
Po torze 1 przy peronie 2 przejedzie relacja z niedzielnej reaktywacji Grójca.
Prosimy o zachowanie ostrożności i opróżnienie jam ustnych,gdyż istnieje możliwość zabrudzenia monitora :wink:

Ekipa zwiadowcza przed wyjazdem z Piaseczna.

Prędkość zacna.Aż obraz się rozmazuje za oknem :grin:

Audyt mostu na Jeziorce w Lesznowoli.



Właściwe narzędzie we właściwych rękach :grin:

Kolega Buczek ustala ostatnie sczegóły "programu artystycznego".
Tego Pana chyba kojarzy cała wycieczka+mieszkańcy Grójca,którzy przybyli na powitanie pociągu.

Reaktywowana obrotnica.
Była koncepcja wykorzystania jej jako karuzeli i pobierania 5zł od łebka  :grin:

-A tu zagramy od gis
-od gis?
-No tak.Od gis...


Sekcja drezynowa wita zgromadzoną dziatwę.

Soudżersy grójeckie...

... i mieszkańcy Grójca,którzy tłumnie przybyli na powitanie pociągu.

Konferansjerka pierwsza klasa.

-Są.Widzę ich.Właśnie mijają Tarczyn...

Na pierwszym planie oficjele.Pierwszy z lewej:burmistrz Gminy i Miasta Piaseczna,Józef Zalewski.

Dobre perspektywy ma kolej w Grójcu  :lol:

I oto po tylu latach...



Drużyna konduktorska.

Chyba najbardziej emocjonujący fragment powitania.
Po przywitaniu przez mieszkańców kolejarzy chlebem i solą.

Oficjele.Poseł Suski

Poseł Piechociński.

Sygnał do zabawy podany.

Kobiety na kolej!Kolej na kobiety!



Chyba nikt(poza Buczkiem) nie spodziewał się tego,że tego samego dnia do Grójca zawita jeszcze Rumun.

Uniwersytet Trzeciego Wieku z Warszawy.Taaaaakie dziewczyny...

Na koniec wystąpiło jeszcze "Trzech tenorów" i trzeba wracać do Piaseczna.

Stacja Tarczyn.


Oczywiście p oficjalnej części odbyła się część nieoficjalna,o czym obecni mieli okazję się przekonać.
W pojedynku Drezyniarze vs.kolejarze wygrali oczywiście Drezyniarze.
W wyścigach "single" już nie było tak łatwo i rozrzut czasowy spory.


Oczywiście nie mogło się odbyć bez dwóch dyskwalifikacji.
Kolega Gajos musi jeszcze potrenować hamowanie(miała być nawrotka za bramą a nie w środku drezyniarni),przez co dziś odrabia w piaseczyńskim warsztacie.
Zaś kolega Mateusz dostał tarczę D1 od sędziego za wykolejenie drezyny.Jak to zrobił na prostym odcinku toru nie mam pojęcia do dziś pomimo przeanalizowania monitoringu :shock:

Dzięki wszystkim za przybycie i za mile spędzony czas.

I tradycyjnie pozdrawiam tych do dotrwali do końca :cool:


Aaaaaa...
Stać.Konkurs jeszcze.

Zadania są dwa:
1.Ilu userów tego zacnego forum pozuje na zdjęciu grupowym?
2.Ile piw zamawia Kucyk?

Matriał pomocniczy:


Jeszcze raz pozdrawiam...
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #75 : 25 Sierpnia 2009, 23:03:24 »
0

Cytat: "Jacekglm"
W pojedynku Drezyniarze vs kolejarze wygrali oczywiście Drezyniarze.


Może i tak było, ale pytania w konkursie były nadwyraz tendencyjne!
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Jacekglm
Zawiadowca
****
Długość toru:: 351 m

W terenie W terenie


jacenty.wierzchowski
WWW
« Odpowiedz #76 : 25 Sierpnia 2009, 23:10:39 »
0

Przy reaktywacji Mogielnicy możemy się umówić na rewanż :mrgreen:
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #77 : 25 Sierpnia 2009, 23:13:22 »
0

odp 1 duzooooo
odp 2 jeszcze więcej Chichot
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Hypnos
Nowicjusz
*
Długość toru:: 37 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #78 : 25 Sierpnia 2009, 23:42:03 »
0

Oooooo, przygotowania do spuszczenia paliwa z rumuna.
Za chwilę nasz bohater włączy pompę co by szybciej baniak napełnić.  

 :mrgreen:

Zapisane

bzykanie co większych much ...
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #79 : 26 Sierpnia 2009, 17:16:53 »
0

Dla tych co nie wiedzą, to mamy przerobiony uklad paliwiwy i właśnie w ten sposób tankuje się lokomotywe :mrgreen:
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!