whisper
Młotkowy
 
Długość toru:: 78 m
W terenie
|
 |
« : 06 Lipca 2009, 10:18:42 » |
0
|
Relacja kolegi z forum toruńskiego: Dwa duńczyki (15+80) były zamierzone. Pierwotnie jeden dla zwykłych pasażerów, drugi dla VIPów. Gdy zorientowano się ilu jest chętnych grudziądzan, to udostępniono również jeden człon z MR vipowskiego. Po drodze dosiadały się kolejne grupy chętnych, najliczniejsze w Kwidzynie oraz Malborku. Między Malborkiem a Szymankowem duńczyki pokazały co potrafią  W Szymankowie zmiana kierunku. Do Nowego Dworu szlakowa lepsza niż na Chełmża - Grudziądz :smile: W Nowym Dworze Gd. pociąg powitała orkiestra oraz spora grupa mieszkańców. Tu przesiadka na wąskotorówkę - co najmniej 400 osób, ale wszyscy się zmieścili. MRy dojechały planowo, natomiast wąskotorówka do Sztutowa złapała ok 30 minut spóźnienia, potem skomplikowane manewry obracania składu na trójkącie (lok i 9 lub 10 wagonów) i ostatecznie w drogę powrotną skład ruszył z około godzinnym opóźnieniem - max. 40 pasażerów. W Nowym Dworze przesiadka na MRy i z dokładnie 60 minutowym opóźnieniem ruszyliśmy do Torunia (przedłużony w soboty 5532 Malbork - Toruń). W Szymankowie przy peronie spotkanie z mocno spóźnionym Słonecznym do Gdyni, za nim pod wjazdowym stał też spóźniony Jantar. My po zmianie kierunku od razu ruszamy. W Malborku zostawiamy MR 15 i kontynuujemy jazdę. Nadal prawie godzina w plecy, ale w Chełmży już tylko 40  Wydaje się, że pomysł pociągu nad morze chwycił. W Grudziądzu już po godz. 6 na peronie zaczęli gromadzic się chętni - całe rodziny z plecakami z prowiantem, parasolami plażowymi, rowerami... Prawdopodobnie w każdą sobotę skład będzie zestawiony z dwóch duńczyków. Dobrze rokuje, nieprawdaż? 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #1 : 06 Lipca 2009, 12:12:08 » |
0
|
Szkoda tylko ze na wąskim opóźnienie takie było. Zamiast tego trójkąta przydało by się normalne torowisko do oblotu.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
whisper
Młotkowy
 
Długość toru:: 78 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2 : 06 Lipca 2009, 12:16:12 » |
0
|
Zdaje sie, ze w niektorych ramionach trojkata jest. Byc moze sklad byl za dlugi...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #3 : 07 Lipca 2009, 12:25:12 » |
0
|
Niebywale się cieszę że pomysł wypalił. Ma ktoś fotki z tej powalającej frekwencji?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Atterdag
|
 |
« Odpowiedz #5 : 10 Lipca 2009, 21:57:58 » |
0
|
Rewelacyjna sprawa. Mam nadzieję, że kursy w wakacje będą pojawiać się regularnie. Poza tym takie inicjatywy łączonych przejazdów normalny - wąski stanowią idealne rozwiązanie dla ożywienia ruchu na tych drugich.
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Alois Pietrucha
Nowicjusz

Długość toru:: 46 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #6 : 12 Lipca 2009, 15:34:14 » |
0
|
Poza tym takie inicjatywy łączonych przejazdów normalny - wąski stanowią idealne rozwiązanie dla ożywienia ruchu na tych drugich. A w którym jeszcze miejscu w Polsce istniałaby możliwośc ożywienia nieczynnej linii normalnotorowej za sprawą wąskiej?
|
|
|
Zapisane
|
PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście - Mój zakład pracy. The best:) Nienawidzę Arriva PCC SP42+4Bhp - pociąg przyszłości w woj. kujawsko - pomorskim.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #7 : 12 Lipca 2009, 16:13:53 » |
0
|
A kto powiedział ze musi być nieczynna?? Kwestia zgrania odpowiednich pociągów na stacji stycznej. Ogłoszenie jako ciągłości przejazdu.
A jak było wczoraj?? Dużo ludzi jechało??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
MK-waskotorowiec
|
 |
« Odpowiedz #8 : 12 Lipca 2009, 21:13:28 » |
0
|
Jakieś 150 - 200 osób.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Atterdag
|
 |
« Odpowiedz #9 : 12 Lipca 2009, 22:20:54 » |
0
|
Poza tym takie inicjatywy łączonych przejazdów normalny - wąski stanowią idealne rozwiązanie dla ożywienia ruchu na tych drugich. A w którym jeszcze miejscu w Polsce istniałaby możliwośc ożywienia nieczynnej linii normalnotorowej za sprawą wąskiej? Dokładnie tak jak powiedział Andrzej. A w teorii to na każdej stycznej z siecią normalnotorową... w teorii.
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #10 : 13 Lipca 2009, 09:52:34 » |
0
|
A w którym jeszcze miejscu w Polsce istniałaby możliwośc ożywienia nieczynnej linii normalnotorowej za sprawą wąskiej? Na pewno takim miejscem mógłby być Trzebiatów gdzi pięknie by się wpisało w region nadmorski połączenie Kołobrzeg - Rewal - Pogorzelica. Po głowie mi jeszcze chodzi kolejka Bieszczadzka, ale tam pociag normalnotorowy musiałby jechać do Łupkowa bezpośrednio z Rzeszowa.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #11 : 13 Lipca 2009, 10:28:49 » |
0
|
Może jak kolejka osiągnie Łupków to coś wspólnie zorganizują.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
MK-waskotorowiec
|
 |
« Odpowiedz #12 : 13 Lipca 2009, 13:03:04 » |
0
|
Z Rzeszowa, to może jeszcze do Przeworska łatwo by było dojechać na PKD. Z Katowic do Bytomia na GKW. Tras jest wiele, ale nasze propozycje nie mają większego sensu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #13 : 13 Lipca 2009, 13:40:05 » |
0
|
No niekoniecznie. Trzebiatów jest jak najbardziej sensowną propozycją - albowiem tam kolejka jedzie dokądś tak samo jak NDG- Stegna a nie jedzie bo jedzie tak jak niestety zasadnicza więksość kolejek. Taki Dynów nie będzie nigdy Rewalem ani Jantarem, do ktorego się jedzie nad morze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #14 : 13 Lipca 2009, 15:12:29 » |
0
|
Na końcu wąskotorówki musi być jakaś atrakcja aby było do czego jechać. Wtedy będą turyści. W Gnieźnie kolejka nad jezioro. Jak by połączyć z rozkładem normalnotorowym to by było. Jeszcze żeby nad jeziorem było wesołe miasteczko :roll:
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
MK-waskotorowiec
|
 |
« Odpowiedz #15 : 13 Lipca 2009, 16:42:42 » |
0
|
Gdyby udrożnić odcinek Pogorzelica - Trzebiatów, to byłoby sensowne "kółeczko". Z Gryfic do Trzebiatowa wąskotorówką, a później powrót z Trzebiatowa do Gryfic normalnym torem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
tczewianin
|
 |
« Odpowiedz #17 : 15 Lipca 2009, 10:19:23 » |
0
|
Parę lat temu też rozkład kolejki znajdował się w rozkładzie internetowym PKP, oczywiście nie można było znaleźć jakiegokolwiek połączenia z innej części kraju :wink:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #18 : 15 Lipca 2009, 12:09:03 » |
0
|
Należy wpisać Stegnę gdańską Można też wstukać Stegnę Morską - wybór jak, nie przymierzając, w Skierniewicach :lol: Do tego dwie pary pociągów: poranny i popołudniowy. Pięknie to wygląda - szkoda, że tylko w soboty.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #19 : 17 Lipca 2009, 13:16:59 » |
0
|
Z Rzeszowa, to może jeszcze do Przeworska łatwo by było dojechać na PKD. Z Katowic do Bytomia na GKW. Tras jest wiele, ale nasze propozycje nie mają większego sensu. Zimowe pociagi GKW "Srebrnym Torem do Rozrywki" oraz "Elektrozug" byly na stacji Bytom skomunikowane z pociagami z kierunku Gliwic, Katowic i Lublinca (Tarnowskich Gor). Skomunikowanie pociagow letnich GKW z pociagami PKP PR, niestety, jest niemozliwe z przyczyn technicznych (sypnalby sie nam caly rozklad).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|