Świat kolejek wąskotorowych SMF
23 Luty 2020, 15:04:19 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lxd2-465  (Przeczytany 58164 razy)
tomek242
Młotkowy
**
Długość toru:: 56 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #40 : 08 Kwiecień 2010, 21:05:45 »
0

A są w ogóle pod to uszczelki??
Zapisane

SKW
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3947 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #41 : 08 Kwiecień 2010, 21:24:11 »
0

Oczywiście, że są!
Żyjemy w kraju gospodarki rynkowej w której popyt stymuluje podaż a nie odwrotnie. Jak się ma flotę to wszystko dziś jest do dostania.

Wymiana uszczelnień na wejściu momentu obrotowego do skrzyni hydraulicznej.

Zdechły o-ring (sparciał i spłaszczył się) pod paluchem w rękawiczce



Zniszczony przez czas simmering (sparciał i wykruszył się).

Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
Phinek
Gość
« Odpowiedz #42 : 12 Kwiecień 2010, 22:31:37 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 11:58:30 wysłane przez Phinek » Zapisane
AmaSoft
Młotkowy
**
Długość toru:: 66 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #43 : 12 Kwiecień 2010, 23:56:41 »
0

Cytat: "Kucyk"


Hahaha jestem na tym filmiku:D

Zastanawiałem się wtedy, gdzie jedziecie tym dziwnym składzikiem złożonym z Lxd2 platformy i Lxd2. Myślałem, że do Grójca po szyny (tam ich pełno luzem leży) do budowy torów na stacji.

I ciekawi mnie też co to za dodatkowe tory są budowane na stacji Piaseczno miasto.

PS: Tego dnia Piaseczno spowiła wielka chmura dymu z silnika Lxd2, bardzo, bardzo gęstego, który utrzymywał się  długo po odjeździe. pozdrawiam
Zapisane
Jerzy Ch.
Nowicjusz
*
Długość toru:: 39 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #44 : 18 Czerwiec 2010, 07:19:33 »
0

Jeszcze kilka cwanych ruchów ręką i głową Michała i Kucyka a lokomotywa pojedzie 27 czerwca w dziewiczy rejs pasażerski do Grójca.
Zapraszamy gorąco !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #45 : 18 Czerwiec 2010, 07:27:17 »
0

Już nie mogę się doczekać... zawsze chciałem się przejechać MBxd2 na torze 1000mm, a do Gryfic daleko.
Zapisane
Jerzy Ch.
Nowicjusz
*
Długość toru:: 39 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #46 : 18 Czerwiec 2010, 08:29:08 »
0

Pismo Święte mówi, że "cierpliwi będą wynagrodzeni"....skrzynia już jest złożona, tylko jeszcze chwilę trzeba, aby ją założyć i pojechać. Chyba z tego powodu przygotujemy jakąś nie mała ,ani nie za dużą uroczystość.
Pozdrawiam kolegę
Zapisane
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1185 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #47 : 18 Czerwiec 2010, 10:08:56 »
0

Cytat: "Phinek"
Już nie mogę się doczekać... zawsze chciałem się przejechać MBxd2 na torze 1000mm, a do Gryfic daleko.


Ale tu nie chodzi o MBxd2
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Phinek
Gość
« Odpowiedz #48 : 19 Czerwiec 2010, 00:26:16 »
0

:oops: Jakoś tak od razu skojarzyłem Piaseczno z motorówką... A to przecież o Lxd2 chodzi...
Zapisane
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 404 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #49 : 19 Czerwiec 2010, 09:12:04 »
0

To ja zamieszczę trochę świerzych informacji co zostało nam do dokończenia w Lxd2-465.
a) Zamontowanie termometrów wody i oleju w silniku(narazie oczekujemy aż przyjdą od producenta)
b) Zamontowanie filtrów powietrza do silnika.
c) Uruchomienie piasecznic i przerobienie układu ich sterowania(chcemy pozbyć się zaworów EP)
d) I najgorsza sprawa...   Naprawić układ sterowania zmiany kierunku jazdy :Co?:
e) A na koniec pomalować ładny żółty pas, namalować oznaczenia i jeszcze pare innych małych pierdół.
Zapisane
Jerzy Ch.
Nowicjusz
*
Długość toru:: 39 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #50 : 20 Sierpień 2010, 18:12:04 »
0

Buczku ! Kucyku ! Pochwalcie się przed kolegami tym co dzisiaj osiągnęliście. Wielkie gratulacje i szacun ogromny dla rezultatu Waszej pracy !!!!!!!!!!!
Jeszcze tylko wymalujcie pas i wszyscy będą Wam zazdrościć ....mam nadzieję w pozytywnym tego słowa znaczeniu :-)))))))))
Zapisane
Bogdan_KRK
Zawiadowca
****
Długość toru:: 435 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #51 : 20 Sierpień 2010, 20:34:22 »
0

Witam !  No i czemu nikt się nie chwali?  Ciekawość mnie zżera! Pewnie rumun ożył !  Szok Pozdrawiam. Bogdan.
Zapisane

"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 404 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #52 : 20 Sierpień 2010, 21:59:50 »
0

Rumunek ożył   W dniu dzisiejszym dwa razy zawitał w Tarczynie. Za pierwszym razem tylko z Lxd2-454 na haku. Za drugim razem podłączyliśmy do niego 6 klas rumuńskich+brankard+Lxd2-454.  Lokomotywka dzielnie dawała sobie radę. Żadnych usterek nie stwierdzono... Do zrobienia pozostało namalować zółty pas, oznaczenia, wymalować kabinę i zrobić tą nieszczęsną zmiane kierunku jazdy.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3947 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #53 : 20 Sierpień 2010, 23:12:03 »
0

He, właściwie to można powiedzieć, że 465 wraca do pracy, bo nic temu nie stoi na przeszkodzie. Plan jest chytry: 454 będzie wykonywała manewry na stacji Piaseczno Miasto, a 465 będzie pełniła rolę parowozu - dymiła i prowadziła pociągi.

Podczas naprawy pojawiały się różnorakie problemy. Jednym z ostatnich, a za razem najniewdzięczniejszym, był wyciek oliwy z dyfrów na uszczelnieniach wyjść osi. W wyniku, ogólnie pisząc zaniedbań, obudowy uszczelniające zostały częściowo uszkodzone, co widać po prawej stronie zdjęcia:



Zapobiegł temu Michał i 0,5m2 filcu, ale kosztowało to trzy dni wytężonej pracy.

Próby jazdy luzem i z obciążeniem 150t wykazały, że 465 ma moc. Przy rozpędzaniu nawet takiego składu "wgniata w fotel". Podczas jazd próbnych nie żałowaliśmy pojazdu, jak również po jazdach dokładnie sprawdziliśmy czy nic tam ze spodu nie wycieka, co daje dowody na solidność pracy wykonanej przez Buczka. No, ale zobaczymy co czas pokaże...

Dwa zdjęcia na koniec. Pierwsze wykonano podczas jazdy "luzem" - lokomotywa 454 miała być ratunkiem na wypadek awarii. Na zdjęciu warto zwrócić uwagę nie tylko na Janka Piekarskiego, ale i na chmurę oparów wydobywającą się z wypalającego się silnika przez nie zakryty dach. Drugie przedstawia pociąg testowy. 6 klas rumuńskich, buda i lok. Fajnie się ciągnie takiego węża...







Zatem pozostaje tylko domalować to i tamto, założyć uchwyty przy stopniach manewrowych, opisać loka, oczywiście rozprawić się ze zmianą kierunku jazdy, a przede wszystkim zmienić te wieśniackie pasy na czołownicy. I się dopiero będzie jeździło!
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
agneskate
Global Moderator
*****
Długość toru:: 77 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #54 : 21 Sierpień 2010, 21:56:55 »
+1

A może tak filmik z testów? 
Małe | Duże
Zapisane

Pozdrawiam
Aga
sinyou135
Młotkowy
**
Długość toru:: 82 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #55 : 31 Sierpień 2010, 19:34:59 »
0

Przez te pasy bardzo przypomina tego loka : http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50315
« Ostatnia zmiana: 01 Wrzesień 2010, 10:30:43 wysłane przez Phinek » Zapisane
michciu22
Zbanowany
Nowicjusz
*
Długość toru:: 25 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #56 : 01 Wrzesień 2010, 10:29:58 »
0

Testy już dobiegły końca ? Skoro w niedziele już jeździła 
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3947 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #57 : 01 Wrzesień 2010, 12:13:44 »
0

Tak, testy zostały zakończone i lokomotywa 465 weszła do eksploatacji. Z uwagi na bardzo dobre przyspieszenie, wysoką kulturę pracy przekładni hydraulicznej i oszczędne zużycie paliwa będzie zasadniczym pojazdem trakcyjnym w pociągach turystycznych.
454 będzie lokomotywą rezerwową i do wykonywania manewrów, bądź mniej odpowiedzialnych pociągów.
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #58 : 01 Wrzesień 2010, 13:15:23 »
0

będzie zasadniczym pojazdem trakcyjnym w pociągach turystycznych.
A to szkoda.   Zawstydzony
Zapisane
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 404 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #59 : 15 Grudzień 2010, 23:17:15 »
0

Małe | Duże
       Oglądając początek tego filmu przestraszylem się, że nasz turbodymomen ma konkurencje za granicą:)   
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!