Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 16:32:01 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [MBxd1] - MBxd1-168 stan aktualny  (Przeczytany 86358 razy)
Phinek
Gość
« Odpowiedz #60 : 30 Września 2010, 00:04:50 »
0

Panowie, a czy nie lepiej by było po prostu, aby tak jak zacząłem onegdaj było napisane wprost, co kto kogo.. i wszystko jasne?
Teraz znów bawimy się w ciuciubabkę po n-tematach i i tak nic po za fermentem z tego nie wyniknie.
Zapisane
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #61 : 30 Września 2010, 00:12:58 »
+1

To znaczy co dokładnie zaczyna mówić Ci ta układanka?

Przede wszystkim wskazuje na to że na owym forum panuje totalna cenzura... Albo przynajmniej próbowano ją wprowadzić.
To raz
Po drugie to cała sprawa wygląda tak, jakoby zainteresowany wiedział iż wygra ten przetarg i wszystkich dookoła uciszał... Czemu?? Prawdą jest też, że SKKW również o całej sprawie (tj. planowanej wywózce MBxd1-168) wiedziało, próbowaliśmy nawet zatrzymać ten wagon zakładając na niego tzw. Białą Kartę w WUOZ w Łodzi i uciekając się do kilku innych forteli. Co z tego wyjdzie zobaczymy.

Swoją drogą cieszę się że Burmistrzowa Krośniewic tak łatwo nie chce oddać tego wagonu. Został on skonstruowany w Krośniewicach, tam pracował przez cały okres dotychczasowej eksploatacji i tam powinien pozostać...
To tyle
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 00:33:31 wysłane przez Kamil » Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #62 : 30 Września 2010, 00:28:26 »
0

Po drugie to cała sprawa wygląda tak, jakoby zainteresowany wiedział iż wygra ten przetarg i wszystkich dookoła uciszał... Czemu??
Nie przetarg tylko rokowania z negocjacjami to raz. Dwa, sprawa została oficjalnie rozstrzygnięta i ogłoszona dobry czas temu. Trzy jest w pełni transparentna i legalna.
Prawda jest taka że SKKW również o całej sprawie wiedziało, próbowaliśmy nawet zatrzymać ten wagon zakładając na niego tzw. Białą Kartę w WUOZ w Łodzi. Co z tego wyjdzie zobaczymy.
Wpis do rejestru zabytków nie ogranicza prawa właściciela z tytułu przechowywania zabytku ruchomego, nakłada jedynie obowiązek powiadomienia konserwatora o zmianie meijsca stacjonowania.

Swoją drogą cieszę się że Burmistrzowa Krośniewic tak łatwo nie chce oddać tego wagonu. Został on skonstruowany w Krośniewicach, tam pracował przez cały okres dotychczasowej eksploatacji i tam powinien pozostać...
Ta sama burmistrz która deklarowała chęć sprzedaży części taboru ? W Polsce istnieje coś takiego jak prawo własności, pojawi się na stole 150 000 PLN to pogadamy, narazie szczęśliwym właścicielem wagonu jest Powiat Milicz. Szanujcie fakt, ze coś co lubicie Wasze nie jest i Właściciel ma prawo zrobić z tym co tylko zechce (w granicach prawa).

Cały temat Milicza zostanie przeze mnie opisany zaraz po tym jak ostatnia sztuka taboru opuści obecne miejsce stacjonowania i pójdzie na remont zgodnie z umową. Cierpliwości moi drodzy

Chciałbym ostudzić wasze emocje, cały projekt z racji finansowania UE jest do bólu transparentny i legalny i zgodny z prawem. Oczywiście z racji dość zagmatwanych spraw własnościowych na naszej kochanej kolei niektóre sprawy nie idą najkrótszą drogą. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości i naprawdę wszystkie karty padną na stół, zadacie swoje pytana na które mam nadzieję uda mi się udzielić w pełni wyczerpujących odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 00:39:18 wysłane przez KLAN PALUCHOWSKICH » Zapisane

Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #63 : 30 Września 2010, 01:02:08 »
+1

Wpis do rejestru zabytków nie ogranicza prawa właściciela z tytułu przechowywania zabytku ruchomego, nakłada jedynie obowiązek powiadomienia konserwatora o zmianie meijsca stacjonowania.

Z tego co wiem po złożeniu stosownego dokumentu do Urzędu Ochrony Zabytków, konserwator może zatrzymać taki pojazd i zabronić jego wywozu poza granice województwa. Należy "jedynie" dokładnie udokumentować i udowodnić przynależność historyczną takiego pojazdu do miejsca jego obecnego stacjonowania.

Szanujcie fakt, ze coś co lubicie Wasze nie jest i Właściciel ma prawo zrobić z tym co tylko zechce (w granicach prawa).

Z jednej strony szanuję owszem, z drugiej zaś kosztem jednej kolejki cierpi druga kolejka. Mimo iż Milicz to ciekawa inicjatywa, to faktem jest że nas interesuje przede wszystkim ta druga - Krośniewicka. Na tej kolei już i tak pozostało bardzo mało taboru. Teraz szykuje się kolejna wywózka i to do tego jeszcze jakże cennego egzemplarza.
Kolejna kwestia to taka, że na chwilę obecną wagon stoi przynajmniej pod zadaszeniem, a w Miliczu po ochlastaniu go z wierzchu farbą - będzie stał najpewniej pod chmurką...
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 01:24:28 wysłane przez Kamil » Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #64 : 30 Września 2010, 01:46:07 »
0

Z jednej strony szanuję owszem, z drugiej zaś kosztem jednej kolejki cierpi druga kolejka. Mimo iż Milicz to ciekawa inicjatywa, to faktem jest że nas interesuje przede wszystkim ta druga - Krośniewicka.
Wasze święte prawo którego nikt nie neguje, Pani Burmistrz żąda dokumentów mając nadzieję ze może jednak coś, dokumenty zaś niezbicie mówią kto jest właścicielem.
Na tej kolei już i tak pozostało bardzo mało taboru. Teraz szykuje się kolejna wywózka i to do tego jeszcze jakże cennego egzemplarza.
1. Jak dba o pozostały tabor którego jest przecież tak mało ?
2. Czy jest w stanie zapłacić 150 000PLN ? Nawet gdyby Milicza nie było to wagon i tak jest własnością SKPL. Jest a jakby go nie było.
Poprostu pachnie mi to troszkę psem ogrodnika, sam nie zjem (remont do stanu czynnego bagatela 400 000PLN) innym nie dam (choć nie moje).
Kolejna kwestia to taka, że na chwilę obecną wagon stoi przynajmniej pod zadaszeniem, a w Miliczu po ochlastaniu go z wierzchu farbą - będzie stał najpewniej pod chmurką...
Ochlastać to można najwyżej się Chichot Wagon zostanie należycie zabezpieczony i zakonserwowany pod okiem Inżyniera Kontraktu czyli Phinka co wiecej, przez 5 lat ma zapewnioną pełną opiekę i ochronę.
Zapisane

adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #65 : 30 Września 2010, 08:01:46 »
0

witam - dziwi mnie to ,że mówi się ,"że to jedzi" - jeżdzi  , glosny silnik , ma światla tam gdzie potrzeba , szkoda tylko tego ,że sprawny  ,a za razem nie wyglądający wzrokowo ladnie wagon bedzie stal na dworzu. Bo gdyby mial iść na inną kolejkę np.Pleszew bylby odnowiony ekstra , bylby nadal w ruchu to jeszcze lepiej chociaż okazjonalnym - ale by jezdzil . To tak jak u kolegów z Bieszczad mają sprawny parowóz to może od jutra bo ma wlaścieciela postawimy go na postumencie .
Naprawdę szkoda , po drugie jest to ostatni wagon sprawny  nie ma nigdzie innego  , bo gdyby bylo ich 5 sztuk , nie ma problemu niech sobie tam idzie  , ale jest jeden.  Podobny byl przypadek wagonu Mbxd1-204 by sprawny do końca bo gdyby nie by , nie dojechalby do Gniezna , przecież wiadomo ,że byl odstawiony pod montownię bez lamp , bez kompletnego silnika , a pózniej też mia jezdzić i jak na razie ma po zaklejane okna dyktą i wygląda gorzej jak Mbxd1-203 przed malowaniem przez szanownych czlonków FPKW.Gmina Mlicz ma jeszcze chrapkę na doczepę rumuńską ale nic nie dostaną od gminy , może faktycznie pies ogrodnika , ale jeżeli faktycznie ma to jedzić to niech jedzi w miejscu swojego przeznaczenia a nie zasila przed wyborcze chęci posiadania taboru , która z czasem będzie wyglądala jak kupa zlomu .
A jest tak ,że na 14 radnych 11 bylo przeciwnych oddania wagonu  , 3-em to zwisalo  , a druga sprawa to taka , jeżeli w tej machinie nie porządku SKPL stal się jakimś cudem wlasciecielem taboru , ale aby bylo ciekawiej to odchodzący naczelnik  zdal tabor do gminy wraz z tym wagonem , który jest na ewidencji.
Wagon wraz z innym taborem jest na stanie gminy , bo przecież inne pojazdy które nie byly na stanie jak WLS-150  czy ta co jest teraz w Mlawie , czy te lokomotywki z Cukrowni Nowy Staw bylo wiadomo ,że są obce. Oficjele z gminy uznali krótko ,że jest podstawiony czlowiek przez bylego operatora , gdyż operator  mial problemy z gminą i nic by z zabrania tego wagonu nie wyszlo .  A czy ma ten wagon za darmo czy za konkretną forsę od SKPL-u  , bo jeżeli jest wlaściecielem  to co kupil go za 20 zl ?
Więc tak ostatni wagon sprawny , proszę bardzo jak będą go wyciągali niech uruchomią  myslę bez żadnego problemu , a przecież chyba na tym polega drodzy MK czy wlaściciele taboru aby ściągać pomniki znalezć sponsora i uruchomic je a nie odwrotnie.  
Może z czasem znajdzie się mądra i mądrze mysląca osoba , która tak jak z parowozem z Cuk.Kruszwica czy parowozem z jak to Chlapowa  wczesniej Sompolna , która zrobila ekstra robotę. Może i wagon musi odstać swoje po remoncie na  terenie otwartym  jak parowóz w Markach  , jeżeli naród dorósl to wagon bedzie kompletny , tylko ,że z miasta trzeba bylo po usuwać wandali , pijaków , zlomiarzy i mlodzierzy po dopalaczach  tych co niby nie uzależniają  i mieć go i inny cenny tabor na oku czy to w realu czy kamery. Ach.... brak slów tylko poszczycenie się ,że ma się wagon to jest dopiero wtedy ,że on jest gotowy do jazdy zabrać chętnych MK czy zwyklych ludzi na nie zwyklą podróż a nie postawienie go na torowisku i wyobrażanie sobie ,że jedzie wszędzie do nikąd - pozdrawiam
 Dwudniowe małe ostrzeżenie celem zapoznania się z zasadami interpunkcji. Oraz zweryfikowanie gdzie stoją: MBxd1-201, 203 i 204
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 08:15:31 wysłane przez adam » Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #66 : 30 Września 2010, 09:54:28 »
+1



Z tego co wiem po złożeniu stosownego dokumentu do Urzędu Ochrony Zabytków, konserwator może zatrzymać taki pojazd i zabronić jego wywozu poza granice województwa. Należy "jedynie" dokładnie udokumentować i udowodnić przynależność historyczną takiego pojazdu do miejsca jego obecnego stacjonowania.

Radzę uważnie postudiować Ustawę o ochronie zabytków. Primo nie zachodzą przesłanki do wpisania pojazdu do rejestru zabytków. Odbywa się to albo na wniosek właściciela, albo z urzędu ale tylko w przypadku zagrożenia utratą bądź wywiezienia zagranicę kraju. Secundo - zabytek ruchomy można w każdej chwili przemieścić, należy jednak w ciągu 30-dni od zaistnienia sytuacji powiadomić właściwy dla miejsca ostatniego postoju WUOZ.
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #67 : 30 Września 2010, 12:50:01 »
+1

No nic, pozamiatane. Dostałem właśnie info, że odbyło się przekazanie spornego taboru właścicielowi.  Smutny
Dalsza dyskusja jest raczej bezcelowa, choć chcąc odpowiedzieć na pytania Klanu:

Jak dba o pozostały tabor którego jest przecież tak mało??

Na pewno lepiej niż Wy docelowo ustawiając Wasz pod chmurką...

Poprostu pachnie mi to troszkę psem ogrodnika, sam nie zjem innym nie dam (choć nie moje).

Nie moje pod względem własności, ale jest to kolejka z którą jestem związany (kolejka czyli nie tylko szyny ale również i ludzie) stąd właśnie moja reakcja taka a nie inna... Pozbawianie kolejki krośniewickiej taboru.
Jesteś Pan Panie Paluchowski związany z FPKW i kolejką rogowską, zapytam zatem jak byś zareagował gdyby przyjechał Ci na stację Rogów jakiś ludek podstawiony np. przez... (no przez tych których imię zakazane) i zażądał wydania np. Px48-1911??

co wiecej, przez 5 lat ma zapewnioną pełną opiekę i ochronę.

Aha super!! A co po tych pięciu latach?? Wagon o ile będzie jeszcze przypominał dawnego MBx-a, będzie gnił i się rozpadał na oczach ludzi podobnie jak reszta ustawionych tam "eksponatów"?? Smutny
Zastanawiam się wszakże nad jednym... Na naszych oczach ginie kolejka Mławska, no o Nasielskiej już nawet nie wspomnę  Smutny a tu widzę że nagle cały Naród pokochał kolejkę Milicką...  Szok
Coś podobnego...

A i jeszcze jedno tak na zakończenie

Ochlastać to można najwyżej się Chichot

Panie Paluchowski pozostawię to bez komentarza

Pomimo dużego poróżnienia Naszych poglądów - pozdrawiam
bośmy podobno obaj miłośnicy
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 13:14:52 wysłane przez Kamil » Zapisane
Karol
Zawiadowca
****
Długość toru:: 357 m

W terenie W terenie


Gdiniô


« Odpowiedz #68 : 30 Września 2010, 13:25:13 »
0

Wąskotorówki i ich tabor to nie kolejka PIKO miłośników a właściciel ma święte prawo do zarządzania swoją własnością (przecież jej nie niszczy). Mogliście sami zainteresować się kupnem wagonu zamiast płakać jak dziecko któremu zabrano zabawkę.
Zapisane

.
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #69 : 30 Września 2010, 13:34:26 »
0

Cytuj
Zastanawiam się wszakże nad jednym... Na naszych oczach ginie kolejka Mławska, no o Nasielskiej już nawet nie wspomnę  Smutny a tu widzę że nagle cały Naród pokochał kolejkę Milicką...  Szok
Naród kocha tych, którzy mają nie tylko piękne pomysły, ale przede wszystkim je realizują. Gdyby władze Mławy i innych okolicznych gmin (dotyczy to w zasadzie również Krośniewic, zaś Nasielsk można spisać od razu na straty) potraktowały temat równie poważnie co Milicz, kolejka zasuwałaby w każdy wolny dzień od maja do października... Były przecież projekty, mogło być dofinansowanie, ale niestety - nie było komu zebrać wkładu własnego... Wolą się kłócić wspólnie z częścią MK i udowadniać, jacy to inni są be... Operatora, który (lepiej lub gorzej ale jednak) próbował prowadzić jakieś przewozy pogoniono. A Milicz widać, że się stara...
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #70 : 30 Września 2010, 13:49:50 »
+1

O i nagle Naród przemówił:

(przecież jej nie niszczy)

Pożyjemy zobaczymy w jakim stanie będzie ten wagon za 5 lat, a w jakim np. za 7...

Mogliście sami zainteresować się kupnem wagonu zamiast płakać jak dziecko któremu zabrano zabawkę.

Wybacz żem się rozpłakał...
Interesowaliśmy, niestety nagle okazało się kto jest jego właścicielem i że nie jest to gmina  Smutny
Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #71 : 30 Września 2010, 14:01:45 »
0

No cóż, władze Milicza jakoś poradziły sobie szybko i sprawnie z ustaleniem właściciela...
Przyznajcie się lepiej, że daliście (wspólnie z Panią Burmistrz) ciała i skończmy temat.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #72 : 30 Września 2010, 14:08:41 »
+1

No cóż, władze Milicza jakoś poradziły sobie szybko i sprawnie z ustaleniem właściciela...

Zgadza się Smutny

No nic, pozamiatane. Dostałem właśnie info, że odbyło się przekazanie spornego taboru właścicielowi.  Smutny

Powyższymi słowami już dałem to do zrozumienia.
Ja ze swojej strony temat kończę
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #73 : 30 Września 2010, 15:47:04 »
0

Na pewno lepiej niż Wy docelowo ustawiając Wasz pod chmurką...
Tabor nie jest mój, jest powiatu, więc proszę nie sugerować mi bycia współwłaścicielem. Znam conajmniej kilkanaście pomników kolejowych w Polsce o które dbają władze lokalne, stoją pod chmurą i są naprawdę w bardzo dobrym stanie. Wiele wskazuje że Milicz będzie kolejną taką perełką.

Nie moje pod względem własności, ale jest to kolejka z którą jestem związany (kolejka czyli nie tylko szyny ale również i ludzie) stąd właśnie moja reakcja taka a nie inna... Pozbawianie kolejki krośniewickiej taboru.
Rozumiem twoje emocje masz do nich pełne prawo szanuje to w pełni.

Jesteś Pan Panie Paluchowski związany z FPKW i kolejką rogowską, zapytam zatem jak byś zareagował gdyby przyjechał Ci na stację Rogów jakiś ludek podstawiony np. przez... (no przez tych których imię zakazane) i zażądał wydania np. Px48-1911??
Gdyby nabył go legalnie i posiadał dokumenty zakupu mógłbym jedynie zacisnąć zęby ale nic więcej. Prawo jest prawem niezależnie czy to nam się podoba czy nie.


Aha super!! A co po tych pięciu latach??
Co sie stanie po przekazaniu Krośniewic samorządom ? Znamy plany ale nigdzie nie ma jakichkolwiek  gwarancji. Tak samo jest i tu.

Wagon o ile będzie jeszcze przypominał dawnego MBx-a, będzie gnił i się rozpadał na oczach ludzi podobnie jak reszta ustawionych tam "eksponatów"?? Smutny
Wspominałem już o pełnych gwarancjach bezpieczeństwa.

Na naszych oczach ginie kolejka Mławska, no o Nasielskiej już nawet nie wspomnę  Smutny
Czasy i sytuacja ekonomiczna się zmieniły, kolejki jako element systemu transportowego przestały być potrzebne, jedyną nadzieję jest ruch turystyczny i albo mamy potencjał żeby utrzymać się samemu albo dostajemy dotacje o których w Mławie nie słychać. Widać jedynie tabor wywieziony do Przasnysza, sprawne maszyny które są w coraz gorszym stanie. Wagony których ubywa z dnia na codzień i tu mi się serce kraje, że dobry sprzęt przez kogoś jest niszczony i dewastowany. Może czas tym się zająć ?

a tu widzę że nagle cały Naród pokochał kolejkę Milicką...  Szok
Policz ilośc postów Milicz-Friendly na tym forum i odpowiedz mi czy naród aby napewno kocha Milicz.
Zapisane

adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #74 : 30 Września 2010, 21:53:39 »
0

witam - Phinku masz racje pomylilem się chodzilo mi o wagon 201 do Gniezna a nie 204 ,  - więc 201 Gniezno , 202 zlom 203 Rogów i 204 Krośniewice. Wracając do tematu zgodnie z obowiązującym prawem bez mydla wlasiciel zaliczyl gminę Krośniewice - tabor jest jego czyli Milicza , a to  że SKPL byl wlaścicielem po ZN ,a potem Pan "dino" ktoś tam jeszcze wszystko mi jedno , to wielka bzdura ten czy ten . Wagon zawsze byl SKPL-u i już  - umowa koleżeńska  ,żadnej forsy przysluga za przyslugę  , wątpię ,że  Pan x czy y zaciągnęli kredyt ,albo mieli gotówę  na to takie jest moje prywatne zdanie , choć nie tylko moje , pogadajcie z kolearzami z Krośniewic jak to wyglądalo , ale nikt się nie spyta bo za dużo brudu by wyplynelo  na wierzch.  Bylo minęlo.  Panie wlaścicielu  , ja na Pana miejscu bym go nie sprzedawal , bo jak jestem takim wielkim fanem kolei , to nawet bym go wyporzyczal i trzepal taką czy inną forsę , a nie czynnego stawial na wystawę ,ale co tu pisać Lxd2-240 też byla sprawna i wlaściciel zrobil co chcial.A chcialem zaznaczyć ,że dodatkowego taboru gmina Milicz niech szuka u innych MK "nie dla kolei" bo w Krośniewicach się nie pożywi . Trochę przypomina mi to moloch urzędników PKP , gdyż ktoś z forumowiczów pisal - perelka Milicza , perelka na chodzie nie na torze gdzie za jakiś czas będzie wyglądal jak PX z Dynowa gdzie mu brakowalo więcej niż mial. Piękna incjatywa , tylko pozazdrościć  , brawo  i to robią milośnicy kolei  , którzy zakadają stowarzyszenia lub w nie wstępują i klepią hasla w statutach dotyczące ochrony zabytków , mienia ruchomego  , dbania itd . I nie chce mi się wierzyć ,że wszyscy MK są porąbani do tego celu .aby spieniężyć  co się tylko da , aby zarobić  , a czy to jezdzi czy nie  to co z tego  - ja mam wagon a Wy nie , a przecież napewno na tym forum  czy gdzie kol wiek indziej są MK którzy dla swej kolejki zrobili by wszystko . Róbcie co chcecie.
Ponowne ostrzeżenie w celu nakłonienia do popracowania nad interpunkcją i stylem pisania postów. "Strumień świadomości" jest dobry u Jamesa Joyce'a, na forum o kolejach wąskotorowych jednak bardzo utrudnia życie czytelnikom. //PN



A tak po za tym to tak :

Milicz: Renowacja taboru na cele ekspozycyjne
Numer ogłoszenia: 261247 - 2010; data zamieszczenia: 22.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1 Nazwa: Lokomotywa Lyd1-Wls150-7223
http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50833
(a SKPL się zarzekal ,że nigdy nic nie sprzeda nawet motorówki , sila kasy robi swoje )

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    * Zakład Elektromechaniczny, Anna Łużna, Os. Tęczowa 3b/9, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.
      Cena wybranej oferty: 24400,00
      Oferta z najniższą ceną: 24400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40534,50
 
Część NR: 2 Nazwa: Wagon motorowy Mbxd1-168
http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=51440

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    * Zakład Elektromechaniczny, Anna Łużna, Os. Tęczowa 3b/9, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.
      Cena wybranej oferty: 28548,00
      Oferta z najniższą ceną: 28548,00 / Oferta z najwyższą ceną: 48336,40
 
Część NR: 4 Nazwa: Wagon osobowy Bxhpi 3 AW

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    * PHU KARAPA Paweł Bimkiewicz, Ul. Letnia 7, 64-761 Krzyż Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.
      Cena wybranej oferty: 39906,20
 
Część NR: 5 Nazwa: 3 wagony osobowe Bxhpi A208P

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    * PHU KARAPA Paweł Bimkiewicz, Ul. Letnia 7, 64-761 Krzyż Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.
      Cena wybranej oferty: 425780,00
 
Część NR: 6 Nazwa: Wagon Brankard

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    * Zakład Elektromechaniczny, Anna Łużna, Os. Tęczowa 3b/9, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.
      Cena wybranej oferty: 47580,00
       Oferta z najniższą ceną: 47580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56998,40

Zedytowałem bo to było nieczytelne.. Phinek

scalone
« Ostatnia zmiana: 01 Października 2010, 16:14:19 wysłane przez Phinek » Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #75 : 01 Października 2010, 01:40:09 »
-1

No i co ja mam Wam napisać co? Rzucacie niektórzy moim nazwiskiem i co? Kupiłem, a i owszem. Nie tylko to.
Płaczecie, że nie wasza własność (moja póki co) a wasza historia wyjeżdża z KrKD.
Panowie, trochę męskiej godności. Nie wasze - poszło, sprzedane. Pozamiatane. Ja wiem jaki będzie dalszy ciąg tej historii bo uwierzcie mi jak NIKT powtarzam jak NIKT na tym forum znam kulisy tego co będzie dalej. To ja podpisywałem umowy, to ja przekazywałem tabor. NIKT kto tutaj się wypowiada nie zna niuansów sprawy. NIKT !!!! Każdy post w sprawie Milicza mogę obeśmiać bo zalatuje mi chęcią pokazania się na tym forum. Chcecie? Powiem. Jak wszystko będzie na miejscu. Opowiem wszystko od początku. Uwierzcie mi, taborowi nie stanie się krzywda. Postoi swoje a potem pojeździ, szybciej jak niektórzy mądrzy tu piszą ale nie wszyscy są wtajemniczeni.
Do rzeczy.
Była kasa więc kupiłem, to co z wagonem stanie się później - moja sprawa i jego następnego właściciela, jak napisałem wyżej.
Nie jest to złomiarz z grupy Segromet z Sokołowa Podl. więc niema obaw, w złe ręce nie trafił.

Gromkim BACZNOŚĆ pozdrawiam rozsądnych.

Rafał Osiewicz
Zapisane
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #76 : 01 Października 2010, 10:35:27 »
0

a ja mam tylko jedno pytanie ,na pozór nie związane z tematem : A GDZIE TEN ZABYTKOWY WAGON MOTOROWY MIAŁ JEZDZIĆ NA KRKD !!!???

Przecież tak uwielbiana przez Ciebie Adamie Pani Burmistrz nie dochowała żadnego wczesniej obiecanego terminu z uruchomieniem kolejki ( podawała chyba ze trzy terminy ).

Fakty mówią same za siebie.

Nawet wiem co będzie dalej , kolejny tabor który wyjedzie do :
a) huty - transportery wąskotorowe
b) innych włascicieli - MBxd1-204, MBxd2

Gmina Krosniewice znajduje się w katastrofalnej sytuacji finansowej - co ma do zbycia wszyscy wiemy.
« Ostatnia zmiana: 01 Października 2010, 10:39:30 wysłane przez obserwator » Zapisane
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #77 : 01 Października 2010, 13:59:29 »
0

To szanowny Panie Tomaszu ,może ma Pan rację burmistrzowa raz mówi tak raz tak . Druga sprawa to taka ,ze chyba nie bzdura , że w związku z budową ścieżki rowerowej  , a może raczej podtorza???
Od Milicza w tamtą stronę do miejscowości  - odbudowa torowiska z pieniążków unijnych , 120 tyś za wagon gmina zaplacila? - a reszta też myslę coś dostanie.Co nie którzy mają dlugie języki i duzo mówią. W gminie Milicz wiele mozna się dowiedzieć legalnie - a czy historia wyjeżdża z KrKD no cóż  , że ZN sprzedal go po cenie zlomu  - Jestem ciekaw kto i jak go wyciągnie gdyż przed bramą stoją wagony i przed nim Px - kolejarze umywają ręce.  
A druga sprawa to czy wyjedzie , to raczej nie wyjdzie Mbxd2 i 204 , bo gminę najeżdżali na okrąglo , to po to to po tam to i nic nikt nigdzie nie sprzeda i nie zezlomuje  Ale jest tak ,że każdy ma swoje racje  , a Lxd2-240  nie przydala by się teraz , nie można bylo jej w calości sprzedać?



A tak pisano parę lat temu:
 - 2. Pisze że SKPL złomował to czy tamto, tak prawda złomował , ale jednostki taborowe odkupione od ZN Łódź i nie nadające si ę do dalszego użytku. Szkoda że zapomniał iż dzięki temu iż złomowani i tak bezużyteczne jednostki zakupiono od PKP dodatkowe transportery potrzebne do przewozów towarowych oraz naszą "ukochaną" babcie Mbxd1-168, bo likwidator zostawił sobie ją do upłynnienia być może zagranicę.
Oczywiście po paru latach doszlo trochę więcej rzeczy - milosnicy kolei

scalone.
« Ostatnia zmiana: 01 Października 2010, 16:12:08 wysłane przez Phinek » Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Phinek
Gość
« Odpowiedz #78 : 01 Października 2010, 16:49:24 »
0

...Ja wiem jaki będzie dalszy ciąg tej historii bo uwierzcie mi jak NIKT powtarzam jak NIKT na tym forum znam kulisy tego co będzie dalej. To ja podpisywałem umowy, to ja przekazywałem tabor. NIKT kto tutaj się wypowiada nie zna niuansów sprawy. NIKT !!!! Każdy post w sprawie Milicza mogę obeśmiać bo zalatuje mi chęcią pokazania się na tym forum...

Hmmm... ciekawe czy to należy komentować, czy tylko się uśmiechnąć ?
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #79 : 01 Października 2010, 20:05:47 »
0

Uderz w stół a nożyce się odezwą?
 Niezdecydowany
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!