NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #40 : 30 Styczeń 2017, 17:44:51 » |
+2
|
1) Brakes types are automatic and manual parking 2) Length for the frame - 9700 mm Length for coupling - 10 600 mm Width the maximum - 2450 mm Width for the frame - 2230 mm Height maximum - 1303 mm Height Floor - 800 mm Load capacity - 23 tons The area of the floor - 20.7 m2 Volume - 10,3 m3 Gauge - 750-900 mm Option - with Drop Sides and without drop sides 3) letniak - based on the wagon.
|
|
« Ostatnia zmiana: 30 Styczeń 2017, 17:48:21 wysłane przez NGR_RU »
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #41 : 05 Luty 2017, 23:56:09 » |
+1
|
Ile hołmaczy, przepraszam, skolko ugodno? Nie to żebym chciał kupić, ale kogo na to stać?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #42 : 06 Luty 2017, 00:38:07 » |
0
|
Ile hołmaczy, przepraszam, skolko ugodno? Nie to żebym chciał kupić, ale kogo na to stać?
Stać tego kto ma kasę  A tak na poważnie dołączam się do pytania o cenę tych nówek funkiel nie śmiganych sztuk taboru trakcyjnego i wagonowego? Może być w zielonych lub jewrocentach.
|
|
|
Zapisane
|
"Kto jest głuchy, ślepy i milczy, ten żyje sto lat w spokoju".
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #43 : 06 Luty 2017, 11:13:21 » |
+1
|
Узкоколейный тепловоз ТУ10 для детских железных дорог спроектирован конструкторами завода. На тепловозе применены энергосберегающие технологии. Он оборудован двумя унифицированными кабинами управления, с эргономическими пультами управления и креслами машиниста. Установлены система «климат-контроль», светодиодные сигнальные приборы, фонари освещения, прожекторы и буферные фонари. Тепловоз имеет четыре наружных выхода, два тамбура разделяющих кабины и дизельное помещение, окна боковые раздвижные, прислонного типа.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #44 : 06 Luty 2017, 15:35:38 » |
-2
|
Czytałem gdzieś o tym powyżej. To jest "14WE-izacja" TU2. Nowe plastikowe body na starą ramę. Ale wygląda ładnie i nowocześnie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #45 : 06 Luty 2017, 16:24:39 » |
+1
|
Czytałem gdzieś o tym powyżej. To jest "14WE-izacja" TU2. Nowe plastikowe body na starą ramę. Ale wygląda ładnie i nowocześnie.
Nie, to jest zupełnie co innego. Opisałem jakiś czas temu tą konstrukcję (Tu10) na enkolu: http://enkol.pl/TU10Ogólnie ta lokomotywa z Tu2 nie ma nic wspólnego, za to wiele podzespołów i rozwiązań dzieli z Tu7.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #48 : 01 Czerwiec 2017, 01:23:33 » |
0
|
Cena? Nie to żebym chciał kupić 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #50 : 18 Październik 2017, 18:22:03 » |
+3
|
Nowa lokomotywa i wagony (750 mm).
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #51 : 19 Październik 2017, 08:22:27 » |
0
|
Nowa lokomotywa i wagony (750 mm).
A razem z cłem i VAT to ile ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #52 : 19 Październik 2017, 09:02:35 » |
0
|
Tak się zastanawiam, co jest bardziej kosztowne; przywrócenie do ruchu jakiegoś parowozu z krzaków, czy wyprodukowanie nowego od zera? W każdym razie uznanie za technologię pozwalająca na takie zabawy. A ТУ7 jest jak Łada 2107 lub jak Lenin - wiecznie żywa.
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #53 : 19 Październik 2017, 10:32:25 » |
+1
|
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #54 : 19 Październik 2017, 19:43:19 » |
+1
|
Wagon silnikowy
|
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #56 : 09 Kwiecień 2020, 15:47:58 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacek Fink-Finowicki
Młotkowy
 
Długość toru:: 59 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #57 : 10 Kwiecień 2020, 00:59:41 » |
0
|
A co w tym wózku jest nowoczesnego?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #58 : 10 Kwiecień 2020, 14:37:08 » |
0
|
A co w tym wózku jest nowoczesnego? Tak, to typowa konstrukcja Diamonda, tylko że pospawana z blach kształtowych, więc raczej mało nowoczesna.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #59 : 10 Kwiecień 2020, 18:07:56 » |
0
|
Nowa konstrukcja ramy wózka, nowe maźnice i zestawy kołowe. Wózek przeznaczony jest do wagonów towarowych o ładowności do 36 t, szerokość toru 800-1000 mm.
Wózek z serii 750 przeznaczony jest do wagonów towarowych o ładowności do 24 t, szerokość toru 600-1000 mm.
|
|
|
|
|