Bartosz Uryga
|
 |
« : 04 Lutego 2010, 19:09:13 » |
0
|
Witam! Wszystkich MK, którzy chcieliby poszerzyć swoje zawężone horyzonty (o całe 35 mm, a czasem nawet o 150 mm  ) serdecznie zapraszam do udziału w pracach odbywających się cyklicznie co weekend na Górnośląskich Kolejach Wąskotorowych w Bytomiu i nie tylko tam... Trochę o nas...Bez personelu pracującego komercyjnie (maszyniści, kierownicy, rewidenci itp.), nasza wąskotorowa ekipa liczy sobie obecnie 8 osób pojawiających się systematycznie (tj. co najmniej dwa weekendy w miesiącu) oraz w +/- dalsze ok. 10 osób wspomagających nas mniej lub bardziej fizycznie bądź finansowo  Niestety, jak na cały bajzel jakim zarządzamy jest to stanowczo za mało... Dlatego siejemy naszą propagandę na 750mm mając nadzieję, że zachęcimy do współpracy kilka nowych osób  Małopolska, Dolny Śląsk czy Góry Świętokrzyskie nie są daleko od Bytomia (GKW), Chorzowa (KP WPKiW) czy Starachowic (SKW) Co jest do roboty?Aktualnie, z powodu zimowej aury, która nie sprzyja pracom na zewnątrz, oferujemy włączenie się do następujących projektów: => produkcja/rewitalizacja wskaźników drogowych na Kolej Parkową WPKiW w Chorzowie => rewitalizacja obudów na pędnie drutowe lub zwrotnicowe napędy mechaniczne - na wiosnę chcemy je zamontować, aby móc ukończyć remont mechanicznych urządzeń zrk w okręgu nastawni dysponującej BKw => pomoc przy produkcji elementów drewnianych na ławki zewnętrzne oraz ławki do wagonów letnich => pomoc przy zakładaniu instalacji elektryczno-oświetleniowej na hali lokomotywowni w Bytomiu => pomoc przy naprawie bieżącej silnika Lxd2 Wraz z nastaniem wiosny ruszą prace w terenie, tj. naprawa i konserwacja infrastruktury oraz wycinka zielska, tak aby zdążyć z udrożnieniem skrajni na 1 IV/1V 2010 Co oferujemy?=> każdy nasz Wolontariusz (po wypełnieniu ankiety osobowej) jest objęty ubezpieczeniem od NW => w przypadku dłuższych pobytów (kilka dni) wyżywienie => noclegi: jak jest ciepło to na stacji, a w czasie chłodów w zaprzyjaźnionych domach  => satysfakcję z pomocy przy eksploatacji kolei, które na pociągach rozkładowych rocznie łącznie wykonują ponad 21 tysięcy pockm* => niepowtarzalny industrialny klimat Górnego Śląska - często robimy wycieczki w różne ciekawe miejsca i do ciekawych zakładów przemysłowych  => sympatyczną atmosferę kolei obsługiwanych przez MK *) wg założeń RJ na rok 2010Kiedy?Poza okresem lata spotykamy się głównie w weekendy. W okresie wakacji - stacja w Karbiu staje się centrum dowodzenia Wszechświatem czynnym całodobowo Wchodzę w to!Jeśli jesteś zainteresowany przyjazdem, albo po prostu masz pytania to skontaktuj się: => ze mną: Bartosz, gg: 2511212, e-mail: b.uryga@sgkw.eu=> z kolegą Kamilem, gg: 3804265, e-mail: k.czarnecki@sgkw.euNajbliższe praceW okresie ferii szkolnych/uczelnianych zapraszamy w terminach: 5-7, 12-14, 19-21 oraz 26-28 lutego. Szczegóły najbliższych prac podane są na forum 785mm --> KLIK! O pracach będziemy też informować tutaj  Serdecznie zapraszam w imieniu ekipy SGKW!!!
|
|
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2011, 10:07:05 wysłane przez OczeQ »
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #1 : 04 Lutego 2010, 21:27:14 » |
0
|
Witam... Pozwolę sobie napisać co nieco, odwiedziłem Bytomską kolej już 3 razy, i za każdym razem spotkało mnie tam miłe przyjęcie, ciepłe słowo, ciepła herbata no i przyjemność z pomocy chłopakom  wbrew pozorom, jak Bartek napisał, do Bytomia nie jest daleko  nawet w zimę znajdzie się ciepły kąt do noclegu, koledzy opowiedzą o historii kolejki, przeszłości i planach na przyszłość... a wieczorem po dniu pracy wycieczka w niesamowite industrialne klimaty śląska... kopalnie, koksownie i inne zakłady przemysłowe... zapomniana rozkradziona stacja Maciejkowice pozostawia niezapomnianą szramę na sercu mk, aj się rozpisałem... jednym słowem, polecam wizytę  edit: zapomniałem dopisać, mają bajzel na hali  więc się nie przestraszcie 
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #2 : 04 Lutego 2010, 22:29:54 » |
0
|
Witam... Pozwolę sobie napisać co nieco, odwiedziłem Bytomską kolej już 3 razy, No i skubaniec nie zabrał mnie ze sobą... :wink: Oczywiście jak śniegi puszczą to ciężko wam bedzie odpędzić sie od Ogona  Przewącham wam całe torowisko w poszukiwaniu usterek i pięknych kobiet :mrgreen: i w miare możliwości usunę je  (mowa o usterkach ) Na Ogoniastą pomoc możecie liczyć również w Starachowicach i Iłży :wink:
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #3 : 01 Marca 2010, 19:43:42 » |
0
|
odwiedziłem Bytomską kolej już 3 razy, i za każdym razem spotkało mnie tam miłe przyjęcie(...)
Tak u nas fajnie, że podczas delegacji z Rogowa w składzie Phinek, Klan Paluchowskich oraz Konrad temu ostatniemu tak się spodobało, że został na kilka dni :razz: Poniżej mała relacja za minione 2 tygodnie. Prace trwały w dniach 13-27.II z małymi przerwami na "PK wolontariuszy". Co ciekawe przez kilka dni prace na stacji trwały 24/24. Na potrzeby prac zbudowano w szopie nową szopę z folii bąbelkowej (foto). Pomieszczenie to było ogrzewane dwiema kozami, chwilami rozgrzanymi do czerwoności. Temperatura w zależności od umiejętności palacza oraz warunków pogodowych wahała się w granicach 8-18 C - można było pracować w krótkim rękawku :mrgreen: Dodatkowo przez ferie ogrzewano warsztat oraz pomieszczenie socjalne. Głównym tematem prac była oczywiście kontynuacja naprawy Lxd2-364. Udało się wymontować 2 tłoki, tuleje oraz korbowody wraz z panewkami. Ze względu na nadmierne zużycie się panewki (foto) podjęto decyzję o wymianie panewki. Udało się dopasować komplet nowych większych panewek (zużycie się tej wynika prawdopodobnie ze złej naprawy silnika podczas ostatniej rev.). Po przygotowaniu porysowanego wykorbienia nowe panewki wraz z tuleją, tłokiem i korbowodem wrócą na swoje miejsce. "Sprzęt" wyciągnięty z silnika 364. Po lewej na dole widoczne zużyte panewki, nowe natomiast są skręcone już w korbowodzie. W ramach przeglądu przekładni osiowych rozpoczęto demontaż pomp olejowych w celu przeglądu. Przed założeniem ich w należyte miejsce przekładnie przejdą jeszcze mycie pod ciśnieniem w celu pozbycia się starego szlamu. O wymianie oleju na nowy chyba nie będę wspominać :razz: Pompa olejowa po czyszczeniu Równolegle trwały prace przy rurach układu wodnego w/w lokomotywy. Po czyszczeniu, usunięciu wykrytych pęknięć, malowaniu zostaną ponownie zamontowane w maszynie. W szopie powstaje także nowe oświetlenie, bardziej wydajniejsze oraz oszczędniejsze. Demontowane są także pozostałości po rozkradzionej szafie elektrycznej lok. Lxd2-375, jeśli wszystko dobrze się potoczy, maszyna powinna zostać wstępnie uruchomiona w niedługim czasie :wink: Oj, rozpisałem się coś... oczywiście to nie wszystko. Relacja relacją ale lepiej przeżyć to na żywo !!! No nie mechaniku Konradzie ? :razz: W pracach uczestniczyli wolontariusze SGKW powiększone o kol. Konrada. Podziękowania za wizytę oraz pomoc dla Klanu Paluchowskich (fajnie się kimało na maszynie?  ) oraz Phinka :wink: Zapraszamy na kolejne prace !!! *czyli mycie i sen 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #4 : 01 Marca 2010, 22:27:33 » |
0
|
Podziękowania za wizytę oraz pomoc dla Klanu Paluchowskich (fajnie się kimało na maszynie?  ) Na dachu rumuna z nogamiw silniku to chyba jeszcze nikt nigdy nie spał  Przykręcicie ogrzewanie to natychmiast zrobi się rześko i efektywność skoczy w górę 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #5 : 01 Marca 2010, 22:43:47 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 12:30:19 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
musso
SGKW

Długość toru:: 25 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #6 : 02 Marca 2010, 01:09:21 » |
0
|
A jak z pozostałymi tulejami? Będziesz macał czy odpuszczasz? Wyciągamy wszystkie tuleje i tłoki, oglądamy resztę panewek, bo nie wiadomo czy tak czasami jeszcze jakaś nie jest uszkodzona. Składamy wszystko do kupy na nowych uszczelkach i jazda :wink: .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #7 : 02 Marca 2010, 01:30:49 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 12:29:10 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #8 : 03 Marca 2010, 23:54:02 » |
0
|
Jeśli ktoś planuje się nudzić w weekend w domu (albo na innej kolejce  ), to zapraszam na prace na GKW oraz KP WPKiW w Chorzowie. W sobotę mamy w planach wyjazd drezyną w celu udrożnienia odcinka Bytom Karb - dawna st. Lazarówka oraz uzupełnienia dość znacznych braków we wkrętach i płytkach między Suchą Górą a Lazarówką. Niestety, część wkrętów roztopiła się razem ze śniegiem. A może przepiła... No dobra, w niedzielę zapraszamy do chorzowskiego parku. Zamierzamy obejść cały szlak w celu zinwentaryzowania zakresu robót oraz rozpocząć porządkowanie peronów na stacjach. Szczegółowy telegram służbowy na prace w dn 5-7 III można przeczytać właśnie tu. Serdecznie zapraszam wszystkich maniaków i wariatów torowych ;-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #9 : 12 Marca 2010, 16:28:04 » |
0
|
W poprzedni weekend udało się wybrać na wycieczkę w tory. Był to pierwszy przejazd w kierunku Miasteczka Śląskiego od listopada zeszłego roku. Niestety dojazd na miejsce opóźnił się ze względu na focha Wmc oraz godzinne (!) odkuwanie kilkunastu metrów toru z gliny. Z tego powodu wykonaliśmy około połowy zaplanowanej pracy polegającej na uzupełnianiu wkrętów i płytek w okolicy Lazarówki. Kilka fotek z prac: Foto 1, Foto 2 oraz Foto 3. Co prawda w najbliższy weekend nie wybieramy się w tory, ale też można wpaść się zakoleić  Wyjątkowo prace zorganizowane będą się odbywać tylko w niedzielę. W programie m.in.: naprawa i malowanie skrzynek pędniowych, mycie głowic od MB836Bb, budowa instalacji elektryczno-oświetleniowej na hali, sortowanie materiału torowego i inne niespodzianki Szczegółowy telegram w sprawie prac jest tu. Zapraszamy! :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #10 : 26 Marca 2010, 09:00:15 » |
0
|
W ten weekend serdecznie zapraszamy na następujące akcje: - piątek-sobota: ciąg dalszy walki z Maybachem w Lxd2-364 - piątek: początek przeglądu sezonowego Lxd2-352 - piątek: likwidacja wyrwy w nasypie w rejonie tzw. Wiaduktów Szombierkowskich (nad linią PKP 131 i 132) Szczegółowy telegram w sprawie prac Serdecznie zapraszamy!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #11 : 29 Marca 2010, 18:17:56 » |
0
|
Skromna relacyjka, co się działo w weekend w Bytomiu i nie tylko W ten weekend serdecznie zapraszamy na następujące akcje: - piątek-sobota: ciąg dalszy walki z Maybachem w Lxd2-364 Wszystkie głowice z 364 są już na swoim miejscu wstępnie dokręcone, pozostało dokręcić je odpowiednim momentem, zamontować resztę osprzętu i modlić się aby zagadała jak trzeba :wink: - piątek: początek przeglądu sezonowego Lxd2-352 Wyszło w sobotę, no cóż  W 352 "na zero": - usunięto, dyskwalifikującą jazdę, usterkę wózka jezdnego; - zdiagnozowano usterkę układu wodnego (również dyskwalifikującą maszynę z normalnej pracy). W najbliższym czasie przewiduje się uzdrowienie rumuństwa i próbne odpalenie faura ze snu zimowego. - piątek: likwidacja wyrwy w nasypie w rejonie tzw. Wiaduktów Szombierkowskich (nad linią PKP 131 i 132) Osunięcie nasypu zostało zabezpieczone "murem oporowym" ze staroużytecznych podkładów i następnie zasypane ziemią. Dodatkowa atrakcją było prowadzenie pociągu roboczego losowo (na zasadzie widzimisię) torami 1, 2 lub 3 stacji Bytom Karb Wąsk. z wykorzystaniem (od nie pamiętam kiedy) wschodniej głowicy stacji (okręg nastawczy BKw1). Dodatkowo w sobotę i niedzielę część ekipy (Darek, Musso, Oczeq) reprezentowała GKW w Katowicach na XVI Międzynarodowych Targach Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego GLOB 2010. W czasie weekendu przewinęli sie przez stację Mastif, Ikalus, BU, Kamicz, Musso, pan Wiesio, Janusz, Oczeq. Trochę dokumentacji zdjeciowej jest tutaj: http://www.koleje.webd.pl/forum/album_cat.php?cat_id=75i tutaj: http://koleje.webd.pl/forum/album_personal.php?user_id=744ps: sezon grillowy na stacji Bytom Karb wąsk. oficjalnie otwarto. Kamil przyjarał karkówkę (no, może naszej (Mastif, BU, Oczeq) winy też w tym trochę było, bo zamiast czekać na żarcie - ciężko pracowaliśmy); ale i tak była dobra :]
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #12 : 08 Kwietnia 2010, 21:36:06 » |
0
|
W najbliższy weekend będzie się działo! - coroczny przegląd budowlany linii w WPKiW - c.d. punktowej wymiany podkładów w rejonie p.o. Bambino na szlaku Wesołe Miasteczko - ZOO w WPKiW - smarowanie, wstępny przegląd i brumknięcie Lxd2-352 - kosmetyczne prace przy składaniu silnika w Lxd2-364: zakładania armatury wodnej i tego typu pierdółek Wszystkich żądnych przygód miłośników zapraszamy! Chętnych proszę o wcześniejszy kontakt Szczegółowa rozpiska zadań w telegramie
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #14 : 13 Kwietnia 2010, 18:33:17 » |
0
|
Wygląda na to, że zostałem korespondentem wojennym z okołobytomskich frontów walki o przyszłość waszą i naszą (czyli o wąskie tory), więc krótko i na temat: :arrow: 9(piątek) i 10(sobota) kwietnia przeprowadzono kompletną diagnostykę KP WPKiW (murzynem obsługującym toromierz byli BU w sobotę i ja w piątek). :arrow: W sobotę równolegle do pomiarów torowiska rozpoczęto i po około 5 godzinach zakończono drugi etap inwestycji " wymiana podkładów wraz z poprawą mocowań na KP WPKiW w rejonie zlikwidowanego p.o."Bambino"". Pierwszy etap opisany został w poście powyżej. Tak więc poprawiono licowanie w styku, przyszyto 10 logrów wymienionych wcześniej, przyszyto 15 logrów wymienionych "bardzo wcześniej" :wink: http://www.koleje.webd.pl/forum/album_page.php?pic_id=835http://www.koleje.webd.pl/forum/album_page.php?pic_id=836Po zakończonej robocie wszyscy udali się do domów.... :?: :arrow: NIE!! Po zakończeniu roboty w Chorzowie, ekipa przetransportowała się na szopę w Karbiu w celu prac dalszych. Nawodowowano i rozpalono kocioł w 352 (a co, Vapor to też kocioł). Rumun ociągając się nieco obudził sie ze snu zimowego, jeno biegać mu się na razie nie chce - chodzi sobie tempem spacerowym; ale my go jeszcze do sprintu zmusimy! :arrow: Oprócz tego co duże i czerwone, Janusz zajął się transformatorem od semafora, skutkiem czego wspomniany semafor znowu świeci. I to w zasadzie tyle relacji, jak czegoś zapomniałem uprasza sie dopisać. Relację z działań dywersyjnych desantu na terenie woj. świętokrzyskiego i mazowieckiego przekaże kol. Mastif w osobnym poscie. W rolach głównych:
Zachdni teatr działań: Linia frontu KP WPKiW: Bartek (prezes) Łukasz (viceprezes) Artur (diagnosta) Krzysiek (p.o. toromistrza) Darek Michał
Linia frontu WMD Bytom Karb: Claudia (zabezpieczenie socjalno-bytowe) Kamil (główny specjalista ds technicznych) Janusz (dyżurny elektryk) Bartek (prezes) Łukasz (viceprezes) Darek
Wschodni teatr działań, linia frontu WRs Iłża Mirek Błażej Marcin Dawid
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #15 : 25 Kwietnia 2010, 14:04:37 » |
0
|
W piątek od południa ruszyły prace na BKw ! Wypad po paliwo, ostatnie regulacje Wmc'ty i wypad na szlak. Przed nami trochę przejazdów do czyszczenia, jakieś drzewka, i inne pierdółki. Powrót w godzinach wieczornych, zakończony posiłkiem z grilla  W sobotę działania na froncie rozpoczęły się już od godziny 7. Ostatnie przygotowania lokomotywy, regulacja hamulców, grzanie, tankowanie - już niebawem znowu karbska codzienność. Oprócz tego trzeba było oczywiście przygotować wagony - czyli zamiatanie i mycie. W międzyczasie część ekipy urwała się na odkopywanie z piasku szkód górniczych. Około godziny 12.20 po podaniu sygnału Sw2 na semaforze wyjazdowym C, ruszył pierwszy w tym roku pociąg pasażerski na GKW - kilka godzin wcześniej rozpoczęła działalność pasażerską Kolej Parkowa WPKiW. Prace toczyły się później na kilku frontach. Jedni demolowali wagony z wszystkiego co drewniane, a inni porządkowali okolice piaskowni ze zbędnych szweli - BTW, po 3 latach platforma jest znowu "wolna" :wink: , a jeszcze inni grabili liście... Kto był, ten widział i zapewne nie żałuje co się działo. Przez stację przewinęli się: Oczeq, Musso, BU, Darek, Klaudia, Radek, Roksana, Janusz, Leszek, Mastif, Marek W., Mateusz, kierownik sezonu 2009 Janusz i Ja. Wyjazd pierwszego zugu w 2010 Manewry 2 loków na grupie Manewry 1, Manewry 2, Manewry 3, Manewry 4, Manewry 5, Mastif i jego słodka chwila 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #16 : 29 Kwietnia 2010, 18:17:51 » |
0
|
TELEGRAM SŁUŻBOWY W SPRAWIE ORGANIZACJI PRAC 30 IV - 3 V Towarzyszki! Towarzysze! Z okazji zbliżającego się Święta Pracy zachęcamy do przekraczania norm i planów w zakresie czynów społecznych (dobrowolnych) na następujących frontach walki o lepsze jutro na Kolejach Dojazdowych i Odjazdowych: 30 kwietnia 2010 - piątek, Iłża- wymiana podkładów podzłączowych w rejonie Błazin - obchód odcinka Iłża - po Marcule Nadleśnictwo 30 kwietnia 2010 - piątek, WPKiWWPKiW: Zapraszam na prace w terenie. Zaczynamy ok. godz. 10:00, prace będą trwały prawdopodobnie aż do wieczora. Przed przyjazdem na prace, proszę o kontakt. Kontakt: 0-660 509 106. 30 kwietnia 2010 - piątek, GKWObchód szlaku przed pierwszymi planowymi pociągami. (Oczeq) Wolnych miejsc na tę imprezę już nie ma 1 maja 2010 - sobota, Bytom Karb- sprzątanie (głównie liście) Bytomia Głównego - wyjazd na pasy w Dąbrowie Miejskiej (w zależności od liczby osób) - wykonanie nowej instalacji elektrycznej w budynku biurowym (Mastif) - przygotowanie pociągu do jazdy - konserwacja rozjazdów Zapraszamy między 8.00 a 8.30. Koordynuje: BU Zgłosili się: Mastif. 2 maja 2010 - niedziela, WPKiW- prace porządkowe na stacji Przystań - wycinka krzaków i gałęzi ze skrajni Zapraszamy na 10.00 na Zajezdni. Koordynuje: Sancho Chętni proszeni są o kontakt z Sanchem (pw, tel./sms na 0-660 509 106 itp.) 3 maja 2010 - poniedziałek, Bytom KarbPrace różne: - demontaż wagonów przed wysłaniem do NG - sprzątanie przystanku Sucha Góra - konserwacja rozjazdów Zapraszamy między 8.00 a 8.30 Koordynuje: BU Zgłosili się: chyba Oczeq 4 maja 2010 - wtorek, Bytom KarbWe wtorek pojedzie pociąg dodatkowych do Tarnowskich Gór. Chętnych do pomocy przy uruchomieniu pociągu zapraszamy na 7.00 na depo  Koordynuje: Musso Zbiórka: 7.00 Serdecznie zapraszamy! Samo się nie zrobi :]
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #17 : 06 Maja 2010, 20:27:00 » |
0
|
TELEGRAM SŁUŻBOWY w sprawie organizacji prac w najbliższy weekend Po ustaleniu z właściwymi WDZ, WMD i WRs organizacja weekendu będzie następująca: 7 maja - piątekWPKiW:1. Porządki na stacji Planetarium (masakrycznie dużo śmieci pod mostem) 2. Odkopywanie chodników prowadzących do stacji ZOO 3. Obmiar naprawy prześwitu na styku Zbiórka: o 15 pod Zajezdnią Koordynuje: Sancho Aktyw: Sancho, Kiler, OczeQ, BU BytomObchód linii przed weekendowymi pociągami. Chętnych proszę o wcześniejszy kontakt. Zbiórka w godzinach porannych. Aktyw: OczeQ, BU. 8 maja - sobotaWPKiW:1. Jeśli będzie dobra pogoda: poprawa poszerzenie i wzmocnienie styku nieopodal st. ZOO 2. Być może wycinka piłą mechaniczną: pochylone drzewo, drzewa i drzewka w skrajni 3. Kontynuacja prac z piątku Aktyw: OczeQ, BU, Darek, Mastif (jeśli go dziewczyna nie zbałamuci), Sancho, Jacek P. Zbiórka: zaczynamy o 9.00 pod Zajezdnią 9 maja - niedzielaNa niedziele się klaruje ekipa, ale nie wiadomo czy jej się to w końcu uda  Chętnych proszę o kontakt na priva  Ponadto w najbliższym czasie Kamil z Łukaszem F. będą walczyli z 364. Serdecznie zapraszamy!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kiler021
SGKW

Długość toru:: 43 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #18 : 06 Maja 2010, 22:23:27 » |
0
|
Popraw jeszcze daty, a będzie dobrze 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #19 : 13 Maja 2010, 22:35:27 » |
0
|
Wszystkich chętnych chcących walczyć o lepsze jutro Kolei Dojazdowych zapraszamy do działania: 14 maja 2010 - piątek: Chorzów - Poprawiania estetyki peronów i chodników ciąg dalszy - w razie niepogody naprawa tablicy stacyjnej na peron przy ZOO Koordynuje: Sancho. Póki co będzie Kiler. Zbiórka: godzina 16.00 pod Zajezdnia 15 maja 2010 - sobota: Chorzów - Poprawiania estetyki peronów i chodników ciąg dalszy. - wycinka trawy z torowiska - w razie niepogody naprawa tablicy stacyjnej na peron przy ZOO Koordynuje: Sancho. Póki co będzie Mastif, Kiler. Zbiórka: godzina 9:15 pod Zajezdnia W przypadku dużego deszczu prace mogą być odwołane! 16 maja 2010 - niedziela: Bytom - mamy nadzieję, że ostateczne poskładanie układu wodnego 364 oraz próba szczelności układu, regulacja klawiatur - mycie przekładni osiowych 364 - wymiana przeciwwagi w zwrotniku w Rz 44 z uwagi na brak skrajni taboru Koordynuje: Kamil. Chętni: OczeQ, Kiler. Zbiórka: o 10 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|