LISTA ZACHOWANYCH W POLSCE DREZYN Wmc:
Wmc 003 750 mm 050/1975 r. Środa Wielkopolska Sprawna
Wmc 004 750 mm 054/1978 r. Mercedes Nowy Dwór Gdański Sprawna
Wmc 009 750 mm Andoria Rogów Sprawna
Wmc 010 750 mm Przeworsk Odstawiona
Wmc 011 750 mm brak silnika Przeworsk Zdewastowana, brak osi i silnika
Wmc 014 750 mm S-21 Rogów Odstawiona, złamana oś
Wmd 015 750 mm Ełk Sprawna
Wmc 016 750 mm Sochaczew Eksponat
Wmc 017 600 mm 001/1969 r. Białośliwie Sprawna, ex 750mm
Wmc 017 750 mm Sochaczew Eksponat, fałszywy numer podmieniony w muzeum
Wmc 020 750 mm Perkins Śmigiel Sprawna
Wmc 025 750 mm Ełk Sprawna
Wmc 028 750 mm brak silnika Mława Odstawiona, obie osie toczne
Wmc 029 750 mm Andoria Mława Odstawiona, oznaczona Wmc 038
Wmc 035 750 mm Przeworsk Sprawna
Wmc 038 750 mm brak silnika Mława Zdewastowana, oznaczona Wmc 029
Wmc 039 750 mm Andoria Karczmiska Sprawna
Wmc 039 750 mm Perkins Krośniewice Sprawna, numer zdublowany
Dm 101 750 mm ZNTK Wrocław 1956 Majdan Sprawna
Dkc 101 750 mm Przeworsk 1972 S-47A Sochaczew Eksponat
Wmc 101 785 mm Mercedes Rudy W trakcie remontu
Wmc 106 785 mm 018/19?? r. S-21 Bytom Karb Sprawna
Ws 152 1000 mm Gryfice Eksponat
Wmc 153 1000 mm Mercedes Koszalin Odstawiona
Wmc 158 1000 mm brak silnika Piaseczno Zdewastowana, wybebeszona, brak osi
Wmc 159 1000 mm S-21 Piaseczno Sprawna
Wmc 201 600 mm Wenecja Eksponat
Wmc 204 750 mm 054/1977 r. brak silnika Białośliwie Używana jako wagon, bez silnika, ozn. serią S 00-00912 4018-1
Wmc 204 600 mm Wenecja Eksponat, prawdopodobnie prawdziwy numer to Wmc 206
Wmc 206 600 mm Perkins Żnin Sprawna, prawdopodobnie prawdziwy numer to zdublowany Wmc 204
Wmc 205 600 mm Poznań Zdewastowana
Wmc 307 1000 mm Dobra Nowogardzkie Odstawiona
Wmc 309 1000 mm Gryfice Sprawna
Wmc

750 mm Krośniewice Zdewastowana, prawdopodobnie Wmc 023
Wmc

750 mm Zbiersk Sprawna, prawdopodobnie Wmc 018
Wmc

750 mm Zbiersk Zdewastowana
Wmc158, nr fabr. 27, rok prod. 1971, własność starostwa piaseczyńskiego - wrak totalny.
Wmc159, nr fabr. 28, rok prod. 1972, własność prywatna Jerzego Ch. - sprawna, napęd na tył, silnik "Żuk".
Gryfice - napęd na dwie osie.