Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1240 : 16 Sierpnia 2010, 23:04:39 » |
0
|
Pytanie 163 Jakie oznaczenie fabryczne noszą wagony MBxd1 o numerach od 161 do 169?
(Chodzi mi o takie oznaczenie jak A20 D-P dla Mbxd2)
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1241 : 17 Sierpnia 2010, 00:32:48 » |
0
|
1Mw
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1242 : 17 Sierpnia 2010, 00:44:24 » |
0
|
A nie. 1Mw to miały te z konstalu, a tu chodzi o inne 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1243 : 17 Sierpnia 2010, 08:00:23 » |
0
|
Fabryczne? To były przebudowane 1Aw.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1244 : 17 Sierpnia 2010, 09:49:35 » |
0
|
No masz racje - przebudowane w Pleszewie i Krośniewicach 1Aw - powinienem więc napisać "fabryczne" w cudzysłowie. Niemniej jednak opracowano osobną dokumentacje tych przebudowanych wagonów i wyróżniono je innym oznaczeniem typu - i właśnie oto oznaczenie pytam.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1245 : 17 Sierpnia 2010, 15:12:34 » |
0
|
Pozwolę sobie na strzał - skoro wagony z Konstalu miały oznaczenie typu 1Mw to te jako konstrukcja późniejsza - 2Mw.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1246 : 17 Sierpnia 2010, 15:52:39 » |
0
|
A sorry, racja.
1Maw64
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1247 : 17 Sierpnia 2010, 16:52:38 » |
0
|
Naprowadzę was może w ten sposób, że Janeczek w swoim porannym poście podał prawie prawidłową odpowiedź 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1248 : 17 Sierpnia 2010, 17:08:35 » |
0
|
No to gdzieś jest błąd. Zasugerowałem się tym co znalazłem w necie a konkretnie na stronie Rogowa:
"Nie mogąc doczekać się obiecanych dostaw przemysłu nowych wagonów silnikowych PKP rozpoczęły budowę we własnych warsztatach: w latach 1965-67 wagonów typu 1Maw64 serii MBxd1 (numery 161-169) przebudowywanych z osobowych wagonów 1Aw w warsztatach w Pleszewie (pierwszy egz.) i od numeru 162 w Krośniewicach"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1249 : 17 Sierpnia 2010, 17:53:52 » |
0
|
No tak, po przeanalizowaniu dostępnych mi informacji przyznaję Ci rację i uznaję odpowiedź 1Maw64. Przepraszam za zamieszanie - pytanie wziąłem z pamięci i stąd pewnie mój błąd. W takim razie czekamy na pytanie AXELA.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1250 : 17 Sierpnia 2010, 18:39:23 » |
0
|
 Panowie i Panie: są to rury. Jakie? Kotłowe, bezszwowe, walcowane. Od czego? Ano od kotła parowozu, konkretniej są to płomieniówki. Pytanie 164: Jak wygląda ich drugi koniec po obróbce.
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2010, 18:41:49 wysłane przez AXEL »
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1251 : 17 Sierpnia 2010, 19:10:00 » |
0
|
Rozszerzony i wywinięty na scianę dymnicy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1252 : 17 Sierpnia 2010, 19:32:50 » |
0
|
Oczywiście tak. Ściślej... Rury w ścianie sitowej od strony skrzyni ogniowej są zwężone a w ścianie sitowej od strony dymnicy są rozsszerzone i po włożeniu dopiero rozwalcowane czyli jak to kol. janeczek napisał wywinięte.
Janeczek GO ! Twoja kolej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1253 : 17 Sierpnia 2010, 21:08:34 » |
0
|
Ściślej... rozwalcowane czyli jak to kol. janeczek napisał wywinięte Ech... 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1254 : 17 Sierpnia 2010, 21:18:55 » |
0
|
165. Zapewniał przyrost naturalny na Grójeckiej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Maciek JKD
|
 |
« Odpowiedz #1255 : 17 Sierpnia 2010, 22:26:44 » |
0
|
Młot w kuźni po uruchomieniu wywalał fazę w połowie miasta?  Pozdrawiam Maciek
|
|
|
Zapisane
|
Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1256 : 17 Sierpnia 2010, 22:45:27 » |
0
|
Gerstmann lub Fronczak? Oni żadnej nie przepuścili... Nawet granicę działań bojowych ustanowili - swoistą linię demarkacyjną, którą stała się normalnotorowa S-Ł. Gerstmann rezydujący w Piasecznie miał tereny łowów na północ od granicy, Fronczak (z Grójca) na południe. No, jeśli któraś ze stron zapuściła się na teren obcy, odwet był nieunikniony.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1257 : 18 Sierpnia 2010, 07:30:08 » |
0
|
W pytaniu chodzi o konkretny parowóz.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1258 : 18 Sierpnia 2010, 08:00:28 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #1259 : 18 Sierpnia 2010, 08:26:12 » |
0
|
Brawo.  Na załączonym zdjęciu widzimy czynny parowóz Ty6-3286, którego w Piasecznie nazywano Bocianem. Obecnie Bociana możemy oglądać w Sochaczewie. Pytanko proszę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|