Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 00:01:22 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 215   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wieczny Konkurs  (Przeczytany 1758379 razy)
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #1720 : 16 Grudnia 2010, 13:46:07 »
0

Stare Bojanowo także nie.

Dla ułatwienia dodam, że nie była to stacja styczna z linią normalnotorową. Może to coś ułatwi.
Zapisane

Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #1721 : 16 Grudnia 2010, 18:00:34 »
0

Może stacja Krośniewice.
Zapisane

Jakub Szadkowski
PAFAWAG
Mechanik
***
Długość toru:: 172 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #1722 : 16 Grudnia 2010, 23:12:09 »
0

Strzał drugi: Śmigiel.
Zapisane

"Jeśli kolejka tak bardzo przeszkadzała mieszkańcom, to dlaczego podczas ostatniego jej przejazdu wzdłuż trasy musiały stać oddziały milicji, bo ludzie potestowali przeciw jej zamknięciu?" Wrocław Wąsk. - Trzebnica Gaj, 27.05.1967...
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #1723 : 17 Grudnia 2010, 06:13:29 »
0

Może stacja Krośniewice.
Tak jest, chodziło o Krośniewice. Pozostałości tych urządzeń można było jeszcze jakiś czas temu zobaczyć na stacji.
Zapisane

dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #1724 : 17 Grudnia 2010, 19:23:06 »
0

czyli strzeliłem z dokładnością do jednej kolejki, ale przestrzeliłem
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #1725 : 18 Grudnia 2010, 11:02:25 »
0

A w Śmiglu są dwie tablice kluczowe. Jedna u dyżurnego ruchu, a druga pochodząca ze Str.Bojanowa leży w rupieciarni ;-)

Jedźcie z 240-tym - ja się wetnę na pyt.241 w takim razie.


* CRIM0071.jpg (82.58 KB, 425x294 - wyświetlony 561 razy.)
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #1726 : 18 Grudnia 2010, 13:39:06 »
0

A to w takim razie jak tak liczyć, to w Rogowie są 3 tablice... 1 "rogowska", druga "nasielska" i trzecia "sulejowska"
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #1727 : 19 Grudnia 2010, 16:05:49 »
0

240.Proszę podać poprawną kolejność zapłonów silnika V12 71H12A.
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2010, 16:09:01 wysłane przez Jakub Szadkowski » Zapisane

Jakub Szadkowski
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1728 : 19 Grudnia 2010, 17:50:50 »
0

1 lewy, 6 prawy, 5 lewy, 2prawy, 3 lewy, 4 prawy, 6 lewy, 1 prawy, 2 lewy, 5 prawy, 4 lewy, 3 prawy.
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #1729 : 19 Grudnia 2010, 19:38:17 »
0

Kolejność błędna i podana w sposób bardzo nieprzejrzysty*

*kolejność zapłonów należy podać jako szereg liczb 1-12.
Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #1730 : 20 Grudnia 2010, 03:33:26 »
0

1-8-5-10-3-7-6-11-2-9-4-12
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #1731 : 20 Grudnia 2010, 18:16:09 »
0

Kolega Phinek podał prawidłową kolejność i we właściwy sposób,więc jest proszony o zapodanie następnego pytania.
« Ostatnia zmiana: 20 Grudnia 2010, 18:22:22 wysłane przez Jakub Szadkowski » Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #1732 : 20 Grudnia 2010, 19:09:35 »
0

Numeracja cylindrów wg. producenta:

  (12 )    (11 )    (10 )    ( 9 )    ( 8 )    ( 7 )|-|  
                                                    |K|===
 ( 6 )    ( 5 )    ( 4 )    ( 3 )    ( 2 )    ( 1 ) |_|
  
K- koło zamachowe

Numeracja cylindrów wg. współcześnie przyjętych standardów*:
 

  ( 1 )    ( 2 )    ( 3 )    ( 4 )    ( 5 )    ( 6 )|-|  
                                                    |K|===
 ( 7 )    ( 8 )    ( 9 )    (10 )    (11 )    (12 ) |_|


* - Numeracja cylindrów następuje kolejno od przodu silnika (niezależnie od umieszczenia silnika w pojeździe koło zamachowe znajduje się z zawsze tyłu silnika). W silnikach widlastych numeruje się najpierw rząd lewy a potem prawy.

Stąd prawidłowa odpowiedź wedle współczesnych standardów winna brzmieć:

1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9

Co "graficznie" można przedstawić następująco:


  ( 1 )    ( 9 )    ( 5 )    (11 )    ( 3 )    ( 7 )|-|  
                                                    |K|===
 ( 8 )    ( 4 )    (12 )    ( 6 )    (10 )    ( 2 ) |_|


Pokrywa się to z:
1 lewy, 6 prawy, 5 lewy, 2prawy, 3 lewy, 4 prawy, 6 lewy, 1 prawy, 2 lewy, 5 prawy, 4 lewy, 3 prawy.

Więc uchylając się od zadania pytania, przekazuję pałeczkę sztafety MichałŁowi
« Ostatnia zmiana: 20 Grudnia 2010, 19:13:43 wysłane przez Phinek » Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1733 : 21 Grudnia 2010, 07:31:58 »
0

Nie ma tak łatwo niech autor pytania rozsądzi bo jemu chyba właśnie o to chodziło że ten silnik ma na odwrotnie ponumerowane cylindry.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #1734 : 22 Grudnia 2010, 11:14:02 »
0

To może...

Jedźcie z 240-tym - ja się wetnę na pyt.241 w takim razie.

Wszak teraz 241 właśnie będzie.
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #1735 : 22 Grudnia 2010, 19:47:25 »
0

Numeracja cylindrów wg. producenta:

  (12 )    (11 )    (10 )    ( 9 )    ( 8 )    ( 7 )|-|  
                                                    |K|===
 ( 6 )    ( 5 )    ( 4 )    ( 3 )    ( 2 )    ( 1 ) |_|
  
K- koło zamachowe

O taki fabryczny sposób numeracji cylindrów i kolejności zapłonów z nim związanych mi chodziło.
« Ostatnia zmiana: 22 Grudnia 2010, 19:50:14 wysłane przez Jakub Szadkowski » Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #1736 : 23 Grudnia 2010, 00:40:59 »
0

Więc może skoro nikt się nie kwapi do przejęcia sztafety...

241. Jakie inne silniki kolejowe posiadają "nieznormalizowaną" numerację cylindrów?

Wystarczy podać jeden przykład.
Zapisane
PAFAWAG
Mechanik
***
Długość toru:: 172 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #1737 : 23 Grudnia 2010, 01:06:07 »
0

Ja znowu strzelę (więc jak napiszę bzdurę to plis nie śmiać się ) - przychodzi mi na myśl silnik konstrukcji prof. Ludwika Ebermanna.
Zapisane

"Jeśli kolejka tak bardzo przeszkadzała mieszkańcom, to dlaczego podczas ostatniego jej przejazdu wzdłuż trasy musiały stać oddziały milicji, bo ludzie potestowali przeciw jej zamknięciu?" Wrocław Wąsk. - Trzebnica Gaj, 27.05.1967...
Phinek
Gość
« Odpowiedz #1738 : 23 Grudnia 2010, 08:31:00 »
0

Akurat ten strzał jest chybiony... mimo, że dawno temu, to był to silnik konstruowany przez naukowca, który wiedział, gdzie jest przód, a gdzie tył... podpowiem, że chodzi o firmę istniejącą do dziś.
Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1739 : 23 Grudnia 2010, 10:36:44 »
0

Produkty fabryki z Kołomny. Np. 14D40 gdzie gdzie cylindry mają właśnie oznaczenie 1 lewy, a prawy itd. albo np silniki z rodziny D49 gdzie jeden rząd nazywa się A a drugi B a numeracja zaczyna się od strony prądnicy.
Zapisane
Strony: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 215   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!