Świat kolejek wąskotorowych SMF
09 Listopada 2024, 12:04:58 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Mława - dawniej, dziś, ...  (Przeczytany 55326 razy)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #40 : 23 Maja 2012, 13:40:11 »
+2

Czarna prawda. Mławy nic juz nie uratuje bo jej istnienie jest po prostu niesensowne, niczym nie uzasadnione, dlatego uważam że powinno się tę agonię skrócić. Eutanazja. Nie ma co prowokować ani płakać mikolsko bo to prawo rynku. Ani tam ekipy, ani taboru, ani zabytków do zwiedzania, ani chęci władz do ratowania kolejki. Więc zanim podzieli losy Nasielska lepiej zrobić z niej użytek. Czy się to mikolom podoba czy nie.
Przesadzasz. Jakiś tabor jest. Może i ludzie by się znaleźli jak by była szansa na uruchomienie kleiki. Władza się zmienia co jakiś czas. Skąd wiesz ze po wyborach władza nie będzie bardziej przychylna kolejce?? Zezłomować zawsze można. Odbudować później już nie jest tak łatwo i jak na nasze warunki raczej niemożliwe zwłaszcza przy tak długim szlaku.

A co by było gdyby w 96 roku pocięto tory na żuławach?? Dziś nikt by tego nie odbudowała. Tam taboru nie było. W Koszalinie podobnie.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #41 : 23 Maja 2012, 14:17:01 »
+2

1. Likwidacja jednej kolejki nie jest w stanie w żaden sposób pomóc w uratowaniu innych. Może jedynie dać zarobek PKP SA. i kilku podmiotom zajmującym się obrotem złomem *.
PKP be, handlarze be ale lokalna żuleria regularnie rozkradająca kompletne maszyny np. w Przasnyszu, już OK?
Oczywiście rodzi się pytanie czy z likwidacji Mławy którakolwiek kolej byłaby w stanie skorzystać? Czy znalazłyby się stosowne środki na zakupy/transporty etc. Sam widzę jak wielkim problemem finansowym dla nas jest sprowadzenie 20 ton szyn które dostaliśmy za darmo.

W przypadku Mławy jak i innych padających inicjatyw nie ma łatwych odpowiedzi i łatwych decyzji, jak byśmy nie kombinowali będzie źle.
Zapisane

2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #42 : 23 Maja 2012, 16:10:34 »
0

Cytuj
Oczywiście rodzi się pytanie czy z likwidacji Mławy którakolwiek kolej byłaby w stanie skorzystać?
O to właśnie mi chodziło. Nie było w mojej wypowiedzi żadnych podtekstów. Nie jestem złośliwy ani zawistny . Rozumiem dlaczego PKP rozbiera nieużywane linie, nie dziwi mnie to i nie oburza. Nie musi mnie to jednak cieszyć...
« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2012, 16:14:32 wysłane przez 2xm » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #43 : 23 Maja 2012, 19:13:30 »
0

Przy okazji tematu obdzielania przybytkiem, czy wiadomo kto śmiga po szynach pochodzących z rozbiórki Nasielskiej?
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #44 : 23 Maja 2012, 22:54:46 »
0

@ Axel
Wiesz, że ta dyskusja była już prowadzona wielokrotnie i nigdy z niej nic pozytywnego nie wynikło. Zaczynanie jej po raz kolejny nie ma absolutnie żadnego sensu:
1. Likwidacja jednej kolejki nie jest w stanie w żaden sposób pomóc w uratowaniu innych. Może jedynie dać zarobek PKP SA. i kilku podmiotom zajmującym się obrotem złomem *.
2. Kolejką zarządza Gmina Krasne (czy co tam innego) i będzie tak, dopóki urzędnikom ostatecznie się nie znudzi (chyba, że w końcu nastąpi ten wyczekiwany przez niektórych koniec świata).
3. Konserwator trzyma łapę i dopóki całość nie zmieni się w stertę gruzu - nie odpuści tak łatwo. To jednak nie Nasielsk, i daleko (jeszcze) do tego stanu. Zresztą, odpuszczenie Nasielska wzmacnia w pewnym stopniu pozycję Mławy jako ostatniej kolei wąskotorowej w tej części Mazowsza.

Czas zweryfikuje wszelkie plany. Let it be...**

* Tu, gdybym był złośliwy (lub zawistny) dodałbym: i ewentualnie handlarzom taborem wąskotorowym.
** Był to ostatni singel The Beatles wydany przed oficjalnym rozpadem zespołu.



Mi tam zamknięcie kolejki do sprzedaży taboru do niczego nie jest potrzebne. Ale za to stanowczo wolę żeby cokolwiek trafiło na czynne linie jak na kieliszki chleba lokalnych żuli.
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!