Świat kolejek wąskotorowych SMF
10 Października 2024, 20:18:25 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Milicka ścieżka do kolejki  (Przeczytany 229370 razy)
Phinek
Gość
« : 30 Września 2010, 01:21:22 »
0

Czy mogli by koledzy skoncentrować Milicki przepływ informacji w jednym wątku, a nie rozwalać tego po 3 różnych działach?

To taka mała drobna prośba tytułem wstępu.

Zaś zanim pojawi się klawiaturowy słowotok to zapraszam do uważnego przejrzenia tego co na następującej stronie się znajduje:
http://bip.milicz-powiat.pl/

oraz jako miłe czytadło przeglądnąć podstronę:
http://www.milicz-powiat.pl/component/content/article/1073.html

Wszelakie wątpliwości mam nadzieję, że wyczerpująco będę mógł rozwiewać, aby ta jakże ciekawa inicjatywa samorządu lokalnego była nam bliższa i milsza. Abyśmy temu kibicowali, a nie doszukiwali się lewych kombinacji.
« Ostatnia zmiana: 06 Października 2010, 20:32:54 wysłane przez Phinek » Zapisane
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 06 Października 2010, 10:10:27 »
0

do uważnego przejżenia .
słownika ortograficznego...... 
Zapisane
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 11 Października 2010, 21:26:08 »
+1

Witam  - wracając do ekspozycji taboru kolejowego w 3 miejscach jak wychodzi z opisów na stronie:
http://bip.milicz-powiat.pl/site.php?pobierzSiwz
Jak widać Ełk pozbył się 2 faurów , mławska także 1 faura bo pisze ,że miejsce stacjonowania  Pszasnysz , lojdek Zbiersk , Mbxd1 wiadomo , 1AW i 3AW Mława , bramkard Nasielsk i nigdzie nie jest napisane ,że w najbliższym czasie będzie co kolwiek  i czy kolwiek jezdziło jak np Faury gdzie po demontażu wnętrza będą służyły jako całość w ich wnętrzu na elementy muzealne i tu nie chodzi o następną kłótnię. Wracając do Mbxd1 - kolejarze stwierdzili  ,nie wiem dlaczego tak  ,ale laweta była z rejestracją "tutejszą" i nie wiem dlaczego ale nie wierzą że wagon dotarł  tam gdzie powinien być mówią  ,że Zbiersk  i tych "albo" i innych znaków zapytania jest wiele.
# Renowacja taboru na cele ekspozycyjne
Wagon Mbxd1-168:
Stan docelowy

Ponieważ gruntowny remont wagonu do stanu czynnego nie jest uzasadniony ani organizacyjnie, ani technicznie, ani tym bardziej finansowo, toteż należy przeprowadzić zewnętrzny remont zachowawczy.
Remont powinien polegać na usunięciu największych ognisk korozji. Zabezpieczeniu wszelkich otworów. Poprawie mocowania ścian do konstrukcji nosnej oraz na zapewnieniu odpowiedniej kolorystyki wagonu.
Zakres remontu poszczególnych podzespołów

    

* SIWZ -Renowacja kolejki wąskotorowej.doc z dnia 23.08.2010 ( 195.5 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Część 1 Lyd1 - Wls150-7223.doc z dnia 23.08.2010 ( 81.6 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Część 2 MBxd1-168.doc z dnia 23.08.2010 ( 129.1 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Część 3 Bxhpi 1AW.doc z dnia 23.08.2010 ( 93.7 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Część 4 Bxhpi 3AW.doc z dnia 23.08.2010 ( 54.5 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Część 5 Bxhpi A208P 3 sztuki.doc z dnia 23.08.2010 ( 160.4 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Część 6 Brankard FTdxh.doc z dnia 23.08.2010 ( 53.5 KB )
    * Umowa.doc z dnia 23.08.2010 ( 107.0 KB )
    * załączniki do - SIWZ.doc z dnia 23.08.2010 ( 119.0 KB )


# Renowacja taboru na cele ekspozycyjne – ustawienie torowiska

    * SIWZ - Ustawienie torowiska.doc z dnia 23.08.2010 ( 184.0 KB )
    * Specyfikacja techniczna - Ustawienie torowiska.doc z dnia 23.08.2010 ( 36.5 KB )
    * Umowa.doc z dnia 23.08.2010 ( 107.5 KB )
    * załączniki do - SIWZ.doc z dnia 23.08.2010 ( 120.0 KB
- pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 11 Października 2010, 21:29:20 wysłane przez adam » Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Phinek
Gość
« Odpowiedz #3 : 12 Października 2010, 01:25:38 »
0

Witam  - wracając do ekspozycji taboru kolejowego...

Jako, że zacytowane zostały słowa, które z mojej "winy" znalazły się w SIWZ, toteż śpieszę z wyjaśnieniem.

1 - tak jak onegdaj pisałem... Starostwo powiatowe w Miliczu ma temat gruntownie przemyślany i w związku z tym nie porywają się od razu z projektem odbudowy i uruchomienia kolei wąskotorowej. Wpierw jest ścieżka rowerowa, czyli porządek w sprawach gruntowych oraz "remont podtorza", przy jednoczesnym zgromadzeniu taboru, który w dalszej przyszłości będzie mógł stanowić trzon "floty" przyszłej reaktywowanej kolei.

2 - W związku z tym co stoi w punkcie "1" oraz biorąc pod uwagę wymóg unijny, zachowania 5 letniego okresu "trwałości efektu", toteż wiadomym jest, ze wedle procedur unijnych tabor podobnie jak i reszta ścieżki winna przez owe minimum 5 lat służyć bez większych zmian... stąd tabor jest "skazany" na minimum 5 lat stania.

3 - W związku z 5 letnim planowanym postojem taboru "po chmurką" nie ma sensu wymagać, aby przewody hamulcowe były nowe i atestowane... tak samo zbiorniki powietrza przez okres "ekspozycyjny" by straciły dopuszczenie TDT, zaś obtoczone zestawy kołowe, zaszły by korozją... sworznie w mechanizmie układu hamulcowego by się zastały... zawory rozrządcze rozregulują... itp... w związku z tym tabor jest szykowany tak, aby spełniał walor ekspozycyjno-wystawienniczy.

4 - I tu następuje zasadniczy "podział taboru" wedle bliższej i dalszej przyszłości:

4a - Tabor do "szybkiego uruchomienia" czyli:
- Wagony A208P
- Brankard
4b - Tabor do "większego remontu" czyli:
- MBxd1
- Lyd1
- 3Aw

Celem dokładniejszego wyjaśnienia, należy każdą "sztukę" taborową opisać oddzielnie...

Brankard, czyli FTdxh 358-3... wagon x lat stał w Nasielsku i wrastał w okoliczne krzaki. Stan wagonu z każdym rokiem się pogarszał, a teraz już jak większość taboru jest już w trakcie remontu. Ze względu na pkt. 3 i 4a wagon jest robiony prawie do ruchu... jak to rozumieć? A no tak, że całe pudło wagonu i wszystkie elementy z nim związane są robione teraz i to w pełni solidnie. Wycinane są wszystkie przekorodowane kształtowniki, spawane wstawki, czyszczona konstrukcja. Wymieniony zostanie przewód hamulcowy. Zastosowane nowe deskowanie. Odtworzone wnętrze (przedział kierpocia, przedział WC)... czyli robota ma być wykonana tak, że za te magiczne 5 lat będzie można tylko wytoczyć wózki do regeneracji i wio.

3xA208P - czyli wagony:
Bxhpi 00-450024 133-8 - Ełk
Bxhpi 00-450024 142-9 - Ełk
Bxhpi 00-450024 135-4 - Przasnysz
Były w stanie... no może ten Przasnyski mniej, ale te Ełckie i tak miały iść pod palnik w ramach robienia porządków na stacji... a były to straszne parchy. Podobnie wagon Przasnyski, który niestety ale był coraz bardziej niszczony przez okolicznych miłośników trunków... można więc śmiało stwierdzić, że wagony te zostały uratowane przed dalszą degradacją.
Wagony te nie są pierwszej nowości i nie są w pełni kompletne, stąd pomysł, aby z części pozyskanych z 3 wagonów odtworzyć 2 najlepiej zachowane sztuki (do stanu maksymalnie oryginalnego), zaś trzeci wagon (ten, który po piaskowaniu okaże się najgorszym parchem) zostanie zewnętrznie wyremontowany do stanu maksymalnie zbliżonego do oryginalnego. Jednak we wnętrzu tego ostatniego urządzona zostanie przestrzeń ekspozycyjna.
Wagony te podobnie jak Brankard maja zakres remontu pt. pudło + bezpośrednie przyległości, tak aby później tylko wózki rzucić na regenerację, wstawić nowe zbiorniki powietrzne i jazda... oczywiście dotyczy to całego składu 3 wagonów, który będzie mógł łączyć funkcje przewozu osób (90 msc siedzących) oraz wystawienniczą (jeżdżąca ekspozycja w środkowym wagonie).

MBxd1-168... no cóż najlepszy ze względów historycznych byłby MBxd1-203, który to prowadził ostatni pożegnalny kurs, jednak to dostępność wagonu 168 spowodowała, że to on został pozyskany na cele ekspozycyjne. Czemu zatem:
"Ponieważ gruntowny remont wagonu do stanu czynnego nie jest uzasadniony ani organizacyjnie, ani technicznie, ani tym bardziej finansowo, toteż należy przeprowadzić zewnętrzny remont zachowawczy.
Remont powinien polegać na usunięciu największych ognisk korozji. Zabezpieczeniu wszelkich otworów. Poprawie mocowania ścian do konstrukcji nośnej oraz na zapewnieniu odpowiedniej kolorystyki wagonu."
A no chyba już wyjaśniłem w punkcie 3... czemu jednak jesteśmy przy 4b a nie 4a?... temat prosty... a kto bez pełnej dokumentacji konstrukcyjne tego unikatu zaryzykuje jego szybki remont co stanu czynnego? Prawda jest taka, że wagon ten powinien przejść NG z wymianą 90% układu napędowego, całej elektryki, całej pneumatyki.... itd... jest to czasowo niewykonalne, zaś organizacyjnie też słabe. Po prostu, aby wymienić poszycie, trzeba zregenerować kratownicę, czyli najpierw zdemontować całe wnętrze... wnętrze oraz układ napędowy... po co zaś montować nowy układ napędowy na 5 lat ekspozycji? A może zamontować stary... po co? skoro będzie musiał być później i tak wymontowany?
Jak widać.. niestety z bólem serca musiałem zaproponować takie właśnie konserwacyjno-kosmetyczne posunięcie, które i tak będzie prowadziło do tego, że za te magiczne  5 lat wagon będzie musiał pójść na NG.

Lyd1... a właściwie Wls150-7223
Też niestety tylko drobna kosmetyka... czemu? a no temu, że 99% Lydek wymaga NG. Zaś ta dodatkowo wymaga "odprzemysłowienia" czyli m.in. zamontowania hamulca zespolonego. Lydka ta zostanie więc zachowana w stanie czynnym (tak jak to zostało zadeklarowane przy dostawie) z wyposażeniem jej w zewnętrze elementy charakterystyczne dla Lydek... w tym również w fikcyjne oznaczenie Lyd1-228 (czyli pierwsze wolne).

3Aw czyli Bxhpi 00-380024 400-0
Ten także trafił na 4b (zamiast na 4a) ze względu na krzywą ostoję... to albo dyskwalifikuje go z ruchu, albo oznacza konieczność wykonania naprawy NG, której przygotowanie i wykonanie trwało by dłużej niż czas prowadzenia projektu... stad - konserwacja + kosmetyka, zaz w przyszłości - zobaczymy.

Czemu nie ma nic o 1Aw?... a no już było w innym temacie, że 1Aw z Praszki w Praszce zostaje, więc trwają prace nad znalezieniem innego wagonu w to miejsce, podobnie jak i trwają poszukiwania parowozu Px48.

Kto dotrwał do końca... chylę czoła przed wytrwałością 
Zapisane
Szymek
Mechanik
***
Długość toru:: 235 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #4 : 12 Października 2010, 20:07:24 »
0

Cytuj
... podobnie jak i trwają poszukiwania parowozu Px48.

Tak sobie myślę o Px48-1723 ze Zduńskiej Woli - stoi sobie i niszczeje, a w dodatku obecnie obok niego trwają prace przy budowie wiaduktu drogowego i sprawia on wrażenie bardziej "przeszkadzajki" niż pomnika.
Zdjęcia tej lokomotywy z 01.10.2010:
http://bocznice.eu/cpg1410/displayimage-10662.html
http://bocznice.eu/cpg1410/displayimage-10661.html

Co prawda tego nie było w zamówieniu, ale warto zaznaczyć, że w Piotrkowie w hali przed palnikiem zachowała się jeszcze Lxd2-322 (czerwona) i pług jednokierunkowy oraz stojący obok stacji brankard, po reszcie taboru ani śladu (może te jednostki przeznaczono na sprzedaż ?).
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #5 : 12 Października 2010, 22:58:14 »
0

"Babcia" wyjechała w Krośniewic i na razie wyjechała z wątku "Milickiego". Dyskusje na temat tego kto do kogo ma żale, że był później za nastawnikiem przerzuciłem do :
http://750mm.pl/index.php?topic=2800.new#new
Zapisane
brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 423 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #6 : 14 Października 2010, 09:55:25 »
0

To jeszcze dorzucę swoje 5 groszy do tematu:
Na forum były już poruszane kontrowersyjne kwestie związane z zakupem taboru dla Milicza, nikt natomiast nie pochwalił samej bardzo ciekawej inicjatywy, która być może otworzy drogę do odbudowy odcinka zlikwidowanej kolejki. Przy okazji uda się uratować kilka wąskotorowych wagonów skazanych na fizyczną likwidację (z Nasielska, czy Ełku).
Przykład ten  pokazuje również, że gdy lokalne władze samorządowe chcą, to mogą zrobić coś więcej po za podpisanie listu intencyjnego, czy też składania obietnic bez pokrycia.  A warto podkreślić, że w Miliczu zaczynają praktycznie od zera.
Co do sprawy poszukiwań parowozu, Muzeum Kolejnictwa zabrało bodaj w zeszłym roku swój Px49 z Piotrkowa. Na ekspozycji w Sochaczewie tego typu maszyn raczej nie brakuje, może on mógłby stanowić depozyt (?) Ale to już sprawa dla osób bezpośrednio związanych z projektem.
Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1483 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #7 : 14 Października 2010, 12:20:50 »
0

Peiks ze Zduńskiej nadaje się raczej tylko na pomnik...
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Stratocaster
Nowicjusz
*
Długość toru:: 13 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 14 Października 2010, 13:46:02 »
0

Z tym Peiksem ze Zduńskiej to przeca skandal jakiś 
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #9 : 14 Października 2010, 14:10:58 »
-1

Peiks ze Zduńskiej nadaje się raczej tylko na pomnik...

Skąd takie stwierdzenie?
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1483 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #10 : 17 Października 2010, 15:10:32 »
0

Bo znam go od dzieciństwa  Co?... Obawiam się że koszt odtworzenia tego co tam brakuje... Ojoj jak mawia Czesio... Offtopicznie się zrobiło
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #11 : 17 Października 2010, 15:45:55 »
-1

To porównaj Sobie niekompletną ograbioną i zdewastowaną maszynę ze zdrowym kotłem

http://www.holdys.pl/tomi/index.php?desc=on&par=ty42-24

z tym co dzieje się z nią teraz.

http://tozk.internetdsl.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=33

http://www.wpyskowicach.pl/news.php?readmore=335

Albo porównaj Sobie wygląd Pt47-50 przed podjęciem decyzji o naprawie konkretnego parowozu z rzeczonym Ty42-24. Wizualnie to Pt47 była kompletniejsza, ładna zadbana... Co z tego jak bez dokumentów które posiada pewien łódzki hobbysta i przez którego maszyna nadal stoi w stanie zimnym.

Taki mały OFFTOP w sprawie parowozów.

Zapisane
dino
Młotkowy
**
Długość toru:: 100 m

W terenie W terenie

M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.


« Odpowiedz #12 : 29 Października 2010, 08:21:29 »
0

MBxd1- 168 jes już po szorskowaniu pudła i wnętrza, obraz jaki odsłoniła powłoka lakiernicza nie napawa optymizmem :-(
Wieloletnie zaniedbania w utrzymaniu (w zasadzie brak jakiego kolwiek utrzymania) typowy dla polskich kolejek sprawił, że pojazd nadaje się jedynie (narazie) na pomnik. Swoją drogą po tzw. "aferze" wywozu babci z Krośniewic nasunęło mi się pytanie, mianowicie...  Jaki los czekał babcię w macierzystej jednostce Co?? kolejne malowanie Co?? i tzw. przypudrowanie tupa Co?? nie wierzę w to że znalazły by się środki na NG, zatem los jaki ją spotkał nie jest w moim odczuciu dla niej samej krzywdą (oczywiście pominąłem całkowicie aspekt prawno- własnościowy). 
 
Zapisane
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #13 : 29 Października 2010, 18:06:39 »
+1

[...] po tzw. "aferze" wywozu babci z Krośniewic
To znaczy po jakiej aferze??  Co? Przykuł się ktoś do tego wagonu i nie pozwolił na jego wytoczenie z hali montowni w Krośniewicach?? Pytam bo może o czymś nie wiem i przeoczyłem coś ciekawego...  Szok

Jaki los czekał babcię w macierzystej jednostce Co?? kolejne malowanie Co??
No a jaki los czeka ją teraz?? Malowanie i ustawienie w charakterze pomnika, super (!), nawet mogę stwierdzić że jestem za, no a co dalej??
Czy jesteś w stanie mnie zapewnić że za te pięć lat władza, która będzie sprawowała swoje rządy w Miliczu, przywróci wagon do stanu czynnego i będzie nim wozić turystów??
Na razie takie plany są, a i owszem, ale za te pięć lat urzędasom może się znudzić pomysł odbudowy ciufy tak jak się to znudziło ostatnio władzom w Pionkach.
Odpowiem Ci na to pytanie: nie jesteś w stanie mnie zapewnić, tak samo jak ja nie jestem w stanie zapewnić Ciebie, że krośniewicka kolejka wogóle kiedykolwiek jeszcze ruszy i że będzie... fajnie

tzw. przypudrowanie tupa Co??
Czyli to samo co na razie zamierzacie Wy... Czyż nie??  Z politowaniem

nie jest w moim odczuciu dla niej samej krzywdą
Może nie, a może tak. Nie wiem, nic nie mówię, nic nie sugeruję... A jak ona rzeczywiście zacznie jeździć w tym Miliczu to naprawdę macie moje uznanie.
W moim odczuciu jednak, tak jak już pisałem była to krzywda, może nie dla samego wagonu, który pracował na kolejce krośniewickiej "od nowości", lecz dla samej kolejki, która moim (i nie tylko moim) zdaniem straciła niezwykle cenny okaz.
Ot i tyle
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2010, 18:10:11 wysłane przez Kamil » Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #14 : 29 Października 2010, 18:31:59 »
0

Jest jedna różnica. W Krośniewicach wagon stał pod dachem. Teraz trafi pod chmurkę.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
grzegorz_sykut
Global Moderator
*****
Długość toru:: 846 m

W terenie W terenie


waskotorowka
« Odpowiedz #15 : 29 Października 2010, 19:02:21 »
-1

To ja zapytam inaczej co czekało ten wagon w Krośniewicach?
Tylko pytam o konkretne rozwiązania a nie pobożne życzenia miłośników. Co dla zachowania tego wagonu zrobił samorząd, co zrobili miłośnicy aby tabor został w Krośniewicach?
Nie pytam w kategorii "ja chcę" tylko co "ja zrobiłem i co się udało"

I może warto pomyśleć o tym taborze nieco bardziej ogólnie niż tylko w perspektywie krośniewickiego podwórka.
uprzedzając kolejne pytania i skojarzenia - nie jestem przeciwnikiem krośniewickich miłośników, nie mam też udziałów w milickim projekcie. Patrzę na to zupełnie z boku.


Zapisane

Pozdrawiam

Grzegorz Sykut
Stowarzyszenie
Na Rzecz Rozwoju
Nadwiślańskiej KW
dino
Młotkowy
**
Długość toru:: 100 m

W terenie W terenie

M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.


« Odpowiedz #16 : 29 Października 2010, 21:11:06 »
0

Czyli to samo co na razie zamierzacie Wy... Czyż nie??  Z politowaniem


.........my, wy, oni ....układ  itp.

Ja mam tylko babcię wyremontować zgodnie zespecyfikacją i dostarczyć we wskazaną przez zamawiającego (Powiat Milicz) loklizację.

nie jest w moim odczuciu dla niej samej krzywdą
Może nie, a może tak. Nie wiem, nic nie mówię, nic nie sugeruję... A jak ona rzeczywiście zacznie jeździć w tym Miliczu to naprawdę macie moje uznanie.

nigdy nie miałem i raczej nie będę miał na to wpływu, co powrotu do stanu czynnego, to sam bym sobie tego życzył

W moim odczuciu jednak, tak jak już pisałem była to krzywda, może nie dla samego wagonu, który pracował na kolejce krośniewickiej "od nowości", lecz dla samej kolejki, która moim (i nie tylko moim) zdaniem straciła niezwykle cenny okaz.
Ot i tyle
...tyle, że z miłości do MBx-a (tak cennego i emocjonalnie związanego z WMD Krośniewice) przez 2lata gmina  nie kwnęła palcem w sprawie babci :-(
Zapisane
SMG
Młotkowy
**
Długość toru:: 90 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #17 : 29 Października 2010, 22:25:49 »
0

A czy Milicz planuje budowę jakiegoś garażu dla przyszłej kolejki ? Bo to w sumie dałoby się zrobić jeszcze przed rozpoczęciem odbudowy szlaku, i trochę mniej konserwacji by było (tabor nie niszczałby tak szybko) .
Zapisane
Bogdan_KRK
Zawiadowca
****
Długość toru:: 435 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #18 : 30 Października 2010, 00:39:20 »
0

Witam!  Nigdy nie wtrącałem się w sprawy innych. Ale czasami (nawet znając temat) ,jestem po prostu zbulwersowany! Co? . I aby napisać w tonie nadchodzących dni...." BABCIA" ODESZŁA ALE JESZCZE NIE UMARŁA !!! A w Krośniewicach... parafrazując piosenkę Wojciecha Młynarskiego: Nie ma jak to Babci, ciepły piec, cichy złom....   Panowie! Coś , co stoi jako pomnik jest nie do ruszenia. Z drobnymi wyjątkami; Krzyż, parowóz w Praszce http://www.youtube.com/watch?v=53R7LzPx8Cw , Wawel, Łazienki(szczególnie moja Chichot) itd , itp. Pozdrawiam Bogdan.
Zapisane

"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #19 : 30 Października 2010, 10:24:57 »
+1

Dino, bardzo dobrze że czuwasz nad remontem tego wagonu w Pleszewie i chwała Ci za to. Ja jednak odpisałem Ci, gdyż po pierwsze pisząc że w Krośniewicach była jakaś afera przy wywozie Mbx-a sprawiasz, że zaczynam po raz kolejny zastanawiać się o co chodzi i co nam znowu próbuje się przypisać...
A po drugie piszesz o swoich przemyśleniach (które oczywiście szanuję), że wagon w Krośniewicach byłby jedynie przypudrowany. Na co ja odpisuję, że nie jest powiedziane że w Krośniewicach ten wagon zapewne zamieniłby się w kupę złomu, podobnie jak nie jest powiedziane że na 100% w Miliczu zostanie on przywrócony do stanu czynnego.
I nie odbieraj mojego poprzedniego postu jako atak na Ciebie, ja po prostu odbijam piłeczkę co by znowu co poniektórzy na tym forum nie zaczęli nakręcać się, a bo Krośniewice i tamtejsza ekipa to najgorsze zło etc...

Do Grzegorza:

To ja zapytam inaczej co czekało ten wagon w Krośniewicach?
Nie chce mi się po raz kolejny bić piany i wypisywać co by było gdyby było, ale skoro pytasz to Ci odpowiem:
Co zrobiła gmina w sprawie wagonu?? Odpowiadam że NIC.
Co zrobiliśmy my w sprawie tego wagonu?? Nie będę tego pisał na forum bo raz że nie chcę opisywać publicznie naszych działań bowiem zaraz wybuchnie kolejna niepotrzebna i burzliwa dyskusja, a dwa nie chcę stawiać nas (SKKW) na piedestale bo na to generalnie nie zasługujemy.
Ale wiedz że stawaliśmy na głowie żeby ten wagon właśnie w Krośniewicach zachować. I bynajmniej nie były to nieczyste zagrania, żeby tylko powstrzymać Milicz, a już na pewno nie mamy nic wspólnego z tajemniczym zniknięciem niektórych elementów wyposażenia spornego pojazdu.

I może warto pomyśleć o tym taborze nieco bardziej ogólnie niż tylko w perspektywie krośniewickiego podwórka.
Zgadza się, zatem proponuję nie pisać już dalej postów w stylu "W Krośniewicach ten wagon na pewno by zgnił a w Miliczu na bank będzie jeździł", zejść już z tych Krośniewic i zacząć trzymać kciuki za to aby w Miliczu się powiodło.
Chyba się ze mną zgodzisz.
Pozdrawiam
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!