Świat kolejek wąskotorowych SMF
31 Październik 2020, 22:51:38 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Relacje z prac na GKW  (Przeczytany 113315 razy)
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1083 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #80 : 27 Kwiecień 2012, 00:47:27 »
0

Fajny widoczek - trakcja czterokrotna

Jak widać, na GKW posiadamy elektryczną wersję Lxd2 ( Exd2   ) zasilaną z górnej sieci trakcyjnej.

Chyba wychodzi że powinno być Lxe4 (choć e niema jeszcze w przepisach)
Zapisane

To jest przekaz.
kamicz
SGKW
*
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #81 : 21 Maj 2012, 18:11:50 »
+3

Ale tu cisza....

Od próby na wiadukcie chwila już minęła. Ubytki na szlaku uzupełnione, rozpoczęła się już wycinka "traw drzewiastych"

Tor nad autostradą wygląda jak autostrada, prędkość projektowa 50 km/h, teraz musimy tam pojechać Lxd2.

W ostatni weekend prowadzono prace przy wagonie 304, który w przyszły weekend nabierze ortodoksyjne i jedynie słusznej barwy. Część ekipy bawiła się w ogrodników, a w ramach przerwy pojechaliśmy na A1 załadować 200 podkładów 

Od jutra prac ciąg dalszy, także maturzystów zapraszamy!!!
Zapisane

Pozdrawiam, Kamil
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
www.sgkw.eu
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #82 : 27 Maj 2012, 12:09:43 »
+1

Wczoraj sekcja Automatyki zakończyła malowanie ławy dźwigniowej i podstawy blokowej, oraz ramy i bocznych blach skrzyni zależności. Przy następnych pracach, zamierzamy zmontować całą skrzynie zależności i przykryć ją folia bąbelkową w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia farby, odtłuszczenie pozostałych poprzeczek zależności i ich montarz, oraz jak wszystko pojdzie zgodnie z planem to przygotowanie i malowanie dzwigni zwrotnichowcyh albo drążków przebiegowych.
POZDRAWIAM
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
Janusz
SGKW
*
Długość toru:: 181 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #83 : 03 Czerwiec 2012, 18:20:11 »
0

Trwają prace związane z renowację letniaka 304 i malatury salonki. Automatycy kontynuują prace związane z konserwacją nastawni.
Zapisane

785mm
dimekk
Młotkowy
**
Długość toru:: 137 m

W terenie W terenie


Dyżurny ruchu


« Odpowiedz #84 : 11 Czerwiec 2012, 17:37:53 »
0

malowanie (...) drążków przebiegowych
Jak prace przy automatyce? Mam nadzieję, że nie malujecie samych rękojeści drążków przebiegowych, a zostaną tylko ładnie przyozdobione papierem ściernym wzorem tych z BK? Poza tym poza urządzeniami, jak przebiega front robót? Udało się już coś "scentralizować"? Jest na nastawni jakieś inne wyposażenie? No i nie potrzebujecie dyżurnego?
Zapisane

Panta rhei a nad tym most
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #85 : 12 Czerwiec 2012, 11:39:41 »
+4

Sobota była dla Lidki tragiczna!
Lufciosz przyszoł i rozebroł układ pneumatyczny i nie ma!
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2638 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #86 : 12 Czerwiec 2012, 14:24:03 »
-6

Małe ot:
Z racji że stowarzyszenie nie zarządza już kolejką parkowo proponuje zamknąć ten temat i utworzyć nowy dotyczący tylko GKW.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Janusz
SGKW
*
Długość toru:: 181 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #87 : 12 Czerwiec 2012, 15:36:30 »
0

Sobota była dla Lidki tragiczna!
Lufciosz przyszoł i rozebroł układ pneumatyczny i nie ma!

Tragicznie to będzie, jak nie poskłada 
Zapisane

785mm
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1724 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #88 : 12 Czerwiec 2012, 19:39:21 »
0

Tytuł wątku zmieniono.

Małe ot:
Z racji że stowarzyszenie nie zarządza już kolejką parkowo proponuje zamknąć ten temat i utworzyć nowy dotyczący tylko GKW.
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #89 : 13 Czerwiec 2012, 17:33:31 »
0

malowanie (...) drążków przebiegowych
Jak prace przy automatyce? Mam nadzieję, że nie malujecie samych rękojeści drążków przebiegowych, a zostaną tylko ładnie przyozdobione papierem ściernym wzorem tych z BK? Poza tym poza urządzeniami, jak przebiega front robót? Udało się już coś "scentralizować"? Jest na nastawni jakieś inne wyposażenie? No i nie potrzebujecie dyżurnego?
drążki przebiegowe zostały całkowicie zdemontowane i pomalowane na szaro zielono. Rękojeści będą szlifowane papierem po skończeniu malowania wszystkich USRK. Front robót stoi w miejscu. Na industriade scentralizowane będą zwrotnice 5 i 10 do których drogi są kompletniej ale wypięte z dźwigni na czas malowania a same rozjazdy obecnie zasponowane. Z wyposażenia nie ma nic, może w sobotę pojawi się biurko. Przy obecnej ilości zwrotnic i znaczeniu nastawni w prowadzeniu ruchu dyżurny niepotrzebny ;pp
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
dimekk
Młotkowy
**
Długość toru:: 137 m

W terenie W terenie


Dyżurny ruchu


« Odpowiedz #90 : 13 Czerwiec 2012, 18:54:04 »
0

Hmm, moja znajomość urządzeń mechanicznych scentralizowanych ogranicza się do tego co usłyszałem w technikum, na kursie i przeczytałem w Ie-8, jednakże jeśli chcecie, chętnie pomogę.
Zapisane

Panta rhei a nad tym most
Janusz
SGKW
*
Długość toru:: 181 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #91 : 14 Czerwiec 2012, 07:03:15 »
0

Z wyposażenia nie ma nic, może w sobotę pojawi się biurko.
Niestety przy okazji remontu wycięto w pień sporą część wewnętrznych instalacji nastawni. Przy okazji chciałbym zapytać o układ sterowania semaforem. Ktoś kiedyś miał mi podrzucić schemat.

Dimekk - każda para rąk w jest cenna, choć może w tej chwili mniej przy nastawni. Najlepiej omówić to na miejscu.
Zapisane

785mm
mastif
SGKW
*
Długość toru:: 83 m

W terenie W terenie

coś tam z elektryką


« Odpowiedz #92 : 14 Czerwiec 2012, 16:42:35 »
0

Z wyposażenia nie ma nic, może w sobotę pojawi się biurko.
Niestety przy okazji remontu wycięto w pień sporą część wewnętrznych instalacji nastawni. Przy okazji chciałbym zapytać o układ sterowania semaforem. Ktoś kiedyś miał mi podrzucić schemat.

Dimekk - każda para rąk w jest cenna, choć może w tej chwili mniej przy nastawni. Najlepiej omówić to na miejscu.
ja bym wręcz powiedział że wszystkie dobrze, że komin dymowy zostawili ,
czy to byłem ja tym podrzucającym??
A Dimkka zapraszam na sobotnio niedzielne spotkanie z szlifierką bądź innym urządzeniem mechanicznym przy odnawianiu malatury salonki bądź z pędzlem przy odnawianiu siedzeń w bx304
 bądź przy likwidacji nadmiernie rozrośniętej zieleni
pozdrawiam
mastif
Zapisane

Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
dimekk
Młotkowy
**
Długość toru:: 137 m

W terenie W terenie


Dyżurny ruchu


« Odpowiedz #93 : 14 Czerwiec 2012, 18:22:06 »
0

W dni powszednie jest ktoś, kto może udostępnić urządzenia do odkrzaczania? Chętnie bym zrobił pustynię bytomską ;-)
Zapisane

Panta rhei a nad tym most
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1724 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #94 : 14 Czerwiec 2012, 20:17:31 »
0

Co do urządzeń nastawni, to w kącie między kominem a wejściem do byłej toalety (za podstawą blokową, czy jak to się nazywa), znajdowała się szafka z trafo zasilającym semafory oraz powtarzacze semaforów. Te rzeczy zginęły podczas włamania do nastawni - złodzieje weszli przez obecnie zamurowaną obecnie kotłownię (która znajduje się pod 1/3 nastawni skierowaną w stronę Miasteczka Ślaskiego), wyłamali deski pod podstawą blokową i wdarli się do pomieszczenia. Zginęło trafo oraz radiostacja stacjonarna. Szafkę po trafo (zdemolowaną i tak przez złodziei) zlikwidowano ostatecznie podczas remontu. Zlikwidowano wtedy też przedwojenne siemensowskie elementy stacyjnej instalacji telefonicznej, które znajdowały się w rogu między oknami wychodzącymi na głowicę rozjazdową, a tymi wychodzącymi na garaż drezyn. Zlikwidowano też wtedy lampę szczelinową zawieszoną nad nastawnicą. Plan stacji, który też nad nią kiedyś wisiał, nie dotrwał do naszych czasów.
Zapisane
Janusz
SGKW
*
Długość toru:: 181 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #95 : 15 Czerwiec 2012, 15:07:47 »
0

czy to byłem ja tym podrzucającym??
Raczej ktoś z automatyków.
Zapisane

785mm
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #96 : 16 Czerwiec 2012, 21:34:32 »
0

Dnia 23 czerwca zamierzamy zakonczyc malowanie urządzeń na nastawni BKw  Spoko
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #97 : 27 Czerwiec 2012, 22:20:05 »
0

.sie macie ludzie...
Lidka regeneracja hamulca, zawory maszynisty,wymiana zaworów odcinających,wymiana rurek na 1/2" ,nowa koncepcja podłączenia
zaworu rozrządczego i pomocników
Najważniejsze doszczelnianie lokomotywki!


edit: orty (kalito)
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwiec 2012, 09:12:35 wysłane przez kalito » Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #98 : 11 Lipiec 2012, 22:02:56 »
+1

regeneracja zaworków odluzniacza,i towarowo-osobowy na Lidka!
 Tyle razy już proszono Cię o zwracanie uwagi na ortografię i ogólnie - na styl. Twoje posty często są po prostu niezrozumiałe. Zastanawiam się, w jaki sposób do Ciebie pisać, żebyś w końcu załapał, o co nam chodzi.... //PN


*  (219.82 KB, 800x600 - wyświetlony 496 razy.)
Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #99 : 11 Lipiec 2012, 22:05:15 »
0

regeneracja zaworu rozrządczego z Lidki!


*  (199.22 KB, 600x800 - wyświetlony 546 razy.)
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!