Ptr
|
|
« Odpowiedz #80 : 27 Kwiecień 2012, 00:47:27 » |
0
|
Fajny widoczek - trakcja czterokrotna Jak widać, na GKW posiadamy elektryczną wersję Lxd2 ( Exd2 ) zasilaną z górnej sieci trakcyjnej.
Chyba wychodzi że powinno być Lxe4 (choć e niema jeszcze w przepisach)
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
kamicz
SGKW
Długość toru:: 298 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #81 : 21 Maj 2012, 18:11:50 » |
+3
|
Ale tu cisza.... Od próby na wiadukcie chwila już minęła. Ubytki na szlaku uzupełnione, rozpoczęła się już wycinka "traw drzewiastych" Tor nad autostradą wygląda jak autostrada, prędkość projektowa 50 km/h, teraz musimy tam pojechać Lxd2. W ostatni weekend prowadzono prace przy wagonie 304, który w przyszły weekend nabierze ortodoksyjne i jedynie słusznej barwy. Część ekipy bawiła się w ogrodników, a w ramach przerwy pojechaliśmy na A1 załadować 200 podkładów Od jutra prac ciąg dalszy, także maturzystów zapraszamy!!!
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
ICkonduktor
|
|
« Odpowiedz #82 : 27 Maj 2012, 12:09:43 » |
+1
|
Wczoraj sekcja Automatyki zakończyła malowanie ławy dźwigniowej i podstawy blokowej, oraz ramy i bocznych blach skrzyni zależności. Przy następnych pracach, zamierzamy zmontować całą skrzynie zależności i przykryć ją folia bąbelkową w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzenia farby, odtłuszczenie pozostałych poprzeczek zależności i ich montarz, oraz jak wszystko pojdzie zgodnie z planem to przygotowanie i malowanie dzwigni zwrotnichowcyh albo drążków przebiegowych. POZDRAWIAM
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
Janusz
SGKW
Długość toru:: 181 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #83 : 03 Czerwiec 2012, 18:20:11 » |
0
|
Trwają prace związane z renowację letniaka 304 i malatury salonki. Automatycy kontynuują prace związane z konserwacją nastawni.
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
dimekk
Młotkowy
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
|
« Odpowiedz #84 : 11 Czerwiec 2012, 17:37:53 » |
0
|
malowanie (...) drążków przebiegowych Jak prace przy automatyce? Mam nadzieję, że nie malujecie samych rękojeści drążków przebiegowych, a zostaną tylko ładnie przyozdobione papierem ściernym wzorem tych z BK? Poza tym poza urządzeniami, jak przebiega front robót? Udało się już coś "scentralizować"? Jest na nastawni jakieś inne wyposażenie? No i nie potrzebujecie dyżurnego?
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #85 : 12 Czerwiec 2012, 11:39:41 » |
+4
|
Sobota była dla Lidki tragiczna! Lufciosz przyszoł i rozebroł układ pneumatyczny i nie ma!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #86 : 12 Czerwiec 2012, 14:24:03 » |
-6
|
Małe ot: Z racji że stowarzyszenie nie zarządza już kolejką parkowo proponuje zamknąć ten temat i utworzyć nowy dotyczący tylko GKW.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Janusz
SGKW
Długość toru:: 181 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #87 : 12 Czerwiec 2012, 15:36:30 » |
0
|
Sobota była dla Lidki tragiczna! Lufciosz przyszoł i rozebroł układ pneumatyczny i nie ma! Tragicznie to będzie, jak nie poskłada
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #88 : 12 Czerwiec 2012, 19:39:21 » |
0
|
Tytuł wątku zmieniono. Małe ot: Z racji że stowarzyszenie nie zarządza już kolejką parkowo proponuje zamknąć ten temat i utworzyć nowy dotyczący tylko GKW.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
|
« Odpowiedz #89 : 13 Czerwiec 2012, 17:33:31 » |
0
|
malowanie (...) drążków przebiegowych Jak prace przy automatyce? Mam nadzieję, że nie malujecie samych rękojeści drążków przebiegowych, a zostaną tylko ładnie przyozdobione papierem ściernym wzorem tych z BK? Poza tym poza urządzeniami, jak przebiega front robót? Udało się już coś "scentralizować"? Jest na nastawni jakieś inne wyposażenie? No i nie potrzebujecie dyżurnego? drążki przebiegowe zostały całkowicie zdemontowane i pomalowane na szaro zielono. Rękojeści będą szlifowane papierem po skończeniu malowania wszystkich USRK. Front robót stoi w miejscu. Na industriade scentralizowane będą zwrotnice 5 i 10 do których drogi są kompletniej ale wypięte z dźwigni na czas malowania a same rozjazdy obecnie zasponowane. Z wyposażenia nie ma nic, może w sobotę pojawi się biurko. Przy obecnej ilości zwrotnic i znaczeniu nastawni w prowadzeniu ruchu dyżurny niepotrzebny ;pp
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
dimekk
Młotkowy
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
|
« Odpowiedz #90 : 13 Czerwiec 2012, 18:54:04 » |
0
|
Hmm, moja znajomość urządzeń mechanicznych scentralizowanych ogranicza się do tego co usłyszałem w technikum, na kursie i przeczytałem w Ie-8, jednakże jeśli chcecie, chętnie pomogę.
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most
|
|
|
Janusz
SGKW
Długość toru:: 181 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #91 : 14 Czerwiec 2012, 07:03:15 » |
0
|
Z wyposażenia nie ma nic, może w sobotę pojawi się biurko.
Niestety przy okazji remontu wycięto w pień sporą część wewnętrznych instalacji nastawni. Przy okazji chciałbym zapytać o układ sterowania semaforem. Ktoś kiedyś miał mi podrzucić schemat. Dimekk - każda para rąk w jest cenna, choć może w tej chwili mniej przy nastawni. Najlepiej omówić to na miejscu.
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
mastif
SGKW
Długość toru:: 83 m
W terenie
coś tam z elektryką
|
|
« Odpowiedz #92 : 14 Czerwiec 2012, 16:42:35 » |
0
|
Z wyposażenia nie ma nic, może w sobotę pojawi się biurko.
Niestety przy okazji remontu wycięto w pień sporą część wewnętrznych instalacji nastawni. Przy okazji chciałbym zapytać o układ sterowania semaforem. Ktoś kiedyś miał mi podrzucić schemat. Dimekk - każda para rąk w jest cenna, choć może w tej chwili mniej przy nastawni. Najlepiej omówić to na miejscu. ja bym wręcz powiedział że wszystkie dobrze, że komin dymowy zostawili , czy to byłem ja tym podrzucającym?? A Dimkka zapraszam na sobotnio niedzielne spotkanie z szlifierką bądź innym urządzeniem mechanicznym przy odnawianiu malatury salonki bądź z pędzlem przy odnawianiu siedzeń w bx304 bądź przy likwidacji nadmiernie rozrośniętej zieleni pozdrawiam mastif
|
|
|
Zapisane
|
Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
|
|
|
dimekk
Młotkowy
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
|
« Odpowiedz #93 : 14 Czerwiec 2012, 18:22:06 » |
0
|
W dni powszednie jest ktoś, kto może udostępnić urządzenia do odkrzaczania? Chętnie bym zrobił pustynię bytomską ;-)
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #94 : 14 Czerwiec 2012, 20:17:31 » |
0
|
Co do urządzeń nastawni, to w kącie między kominem a wejściem do byłej toalety (za podstawą blokową, czy jak to się nazywa), znajdowała się szafka z trafo zasilającym semafory oraz powtarzacze semaforów. Te rzeczy zginęły podczas włamania do nastawni - złodzieje weszli przez obecnie zamurowaną obecnie kotłownię (która znajduje się pod 1/3 nastawni skierowaną w stronę Miasteczka Ślaskiego), wyłamali deski pod podstawą blokową i wdarli się do pomieszczenia. Zginęło trafo oraz radiostacja stacjonarna. Szafkę po trafo (zdemolowaną i tak przez złodziei) zlikwidowano ostatecznie podczas remontu. Zlikwidowano wtedy też przedwojenne siemensowskie elementy stacyjnej instalacji telefonicznej, które znajdowały się w rogu między oknami wychodzącymi na głowicę rozjazdową, a tymi wychodzącymi na garaż drezyn. Zlikwidowano też wtedy lampę szczelinową zawieszoną nad nastawnicą. Plan stacji, który też nad nią kiedyś wisiał, nie dotrwał do naszych czasów.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Janusz
SGKW
Długość toru:: 181 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #95 : 15 Czerwiec 2012, 15:07:47 » |
0
|
czy to byłem ja tym podrzucającym??
Raczej ktoś z automatyków.
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
ICkonduktor
|
|
« Odpowiedz #96 : 16 Czerwiec 2012, 21:34:32 » |
0
|
Dnia 23 czerwca zamierzamy zakonczyc malowanie urządzeń na nastawni BKw
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #97 : 27 Czerwiec 2012, 22:20:05 » |
0
|
.sie macie ludzie... Lidka regeneracja hamulca, zawory maszynisty,wymiana zaworów odcinających,wymiana rurek na 1/2" ,nowa koncepcja podłączenia zaworu rozrządczego i pomocników Najważniejsze doszczelnianie lokomotywki! edit: orty (kalito)
|
|
« Ostatnia zmiana: 28 Czerwiec 2012, 09:12:35 wysłane przez kalito »
|
Zapisane
|
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #98 : 11 Lipiec 2012, 22:02:56 » |
+1
|
regeneracja zaworków odluzniacza,i towarowo-osobowy na Lidka! Tyle razy już proszono Cię o zwracanie uwagi na ortografię i ogólnie - na styl. Twoje posty często są po prostu niezrozumiałe. Zastanawiam się, w jaki sposób do Ciebie pisać, żebyś w końcu załapał, o co nam chodzi.... //PN
|
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #99 : 11 Lipiec 2012, 22:05:15 » |
0
|
regeneracja zaworu rozrządczego z Lidki!
|
|
|
|
|