Świat kolejek wąskotorowych SMF
30 Październik 2020, 05:26:11 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Relacje z prac na GKW  (Przeczytany 113247 razy)
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #60 : 02 Październik 2011, 16:20:56 »
0

...sie macie ludzie...
JO próboja z powietrzem ja uruchomic!
numer na kabinie jest 292/700.
Przepraszam za błedne informacje!
JO tylko próbuja ją przywrócić do zycia!,pod zglendem powietrza.
Zapisane
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 520 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #61 : 02 Październik 2011, 20:53:04 »
0

hehhehe "NZ Katowice 292/700"
czyli Lxd2-375
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #62 : 07 Październik 2011, 22:42:51 »
0

...sie macie ludzie...
montaż i doszczelnianie Lxd2 375


*  (228.61 KB, 800x600 - wyświetlony 463 razy.)
Zapisane
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 520 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #63 : 10 Październik 2011, 14:20:30 »
0

8.10.2011 Lxd2-375 po raz pierwszy od 1995 roku pojechała o własnych siłach!

Próbny przejazd technologiczny zakończył się sukcesem; 450-konny silnik Maybacha dał radę rozpędzić maszynę do prędkości 40 km/h. Do naprawy w lokomotywie pozostała jeszcze m.in. instalacja elektryczna, układ pneumatyczny.

kilka obrazków:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=238749209508269&set=a.174293289287195.34380.137533839629807&type=3&permPage=1
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=238747459508444&set=a.174293289287195.34380.137533839629807&type=3&permPage=1
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=238747542841769&set=a.174293289287195.34380.137533839629807&type=3&permPage=1
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=238747542841769&set=a.174293289287195.34380.137533839629807&type=3&permPage=1
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #64 : 10 Październik 2011, 23:32:45 »
0

Dobrze powiedziane!
na powietrzu jeszcze masaaaaaaa doszcelniania.
to co lufciorze lubia najbardziej.
Kiedy można zaczać? do wiosny chyba się uporam
z pomocą moich kochanych synów!!!
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #65 : 31 Październik 2011, 19:05:21 »
+2

Dnia 29 sekcja automatyki przy pomocy Szocia, Czopiego i Michal pracowala przy odbudowie pedni do Tarczy zaporowej i rozjazdow od 17 w zwyz. Dnia 31 pazdziernika sekcja automatyki dzialala, przy czyszczeniu, uzupelnianiu i naprawaniu trasy pedniowej dla Tarczy Zaporowej. Stan prac zakonczono w 70 procentach . Planowany termin oddania Tzta to 12 listopada .
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1724 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #66 : 02 Listopad 2011, 01:21:00 »
0

No to fantastycznie. Uprzejmie proszę o wrzucenie na jutuba prezentacji efektów pracy. I to z obu stron - tj. działającej tarczy, jak i działającej dźwigni sygnałowej w nastawnicy
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #67 : 13 Listopad 2011, 22:20:37 »
0

Z wielkim zadowoleniem pragnę poinformować, ze Tarcza Zaporowa została podłączona . Pozostaje jeszcze kwestia regulacji długości pędni, ale myślę ze w ciągu najbliższych dwóch tygodni nasz efekt prac będzie zaprezentowany na joutube . Ponadto sekcja automatyki wzbogaciła się o kolejnego montera . W związku z nadchodzącymi ciężkimi warunkami pogodowymi, prace sekcji zabezpieczenia w terenie zostają zawieszone do wiosny.
 Z dniem 15 listopada następuje okres pogotowia zimowego.
Przypominam, że przed przełożeniem rozjazdu mechanicznego należny go odśnieżyć
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 520 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #68 : 14 Listopad 2011, 16:18:28 »
+1

Przepraszam za (byle)jakość komórkową, ale inaczej sie nie dało całego składu ogarnąć 

Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #69 : 15 Listopad 2011, 21:02:55 »
0

Przypominam o BEZWZGLĘDNYM ZAKAZIE przekładania Tarczy Zaporowej, do czasu wyregulowania długości pędni!
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #70 : 23 Grudzień 2011, 14:55:09 »
0

...sie macie ludzie...
w nowym roku jakieś prace warsztatowe się szykują? WIEKSZE!!!
bo na forum "ani słychu ani dychu"
Zapisane
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #71 : 05 Luty 2012, 15:31:45 »
0

Dnia 02.02.2012 roku automatycy (Amz01, Amz02, Amz03, Amz04) z Sekcji Zabezpieczenia Bytom karb Wąskotorowy przeprowadzili przegląd skrzyni zależności. Stwierdzone usterki i niepotrzebne zależności zostały w większości usunięte.
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #72 : 07 Luty 2012, 19:04:11 »
0

Dnia dzisiejszego Sekcja Zabezpieczenia działała przy skrzyni zależności. Zdemontowano 3 niepotrzebne dźwignie zwrotnicowe wraz z poprzeczkami zalezności. Zdjecia w najblizszym czasie
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
ICkonduktor
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #73 : 26 Marzec 2012, 19:35:45 »
0

A w ostatnią niedziele, Sekcja Zabezpieczenia naprawiła Rz5, zabezpieczyła zwrotnie grupowa, oraz rozpoczeła przygotowania do malowania nastawnicy
Zapisane

PKP INTERCITY S. A.
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #74 : 03 Kwiecień 2012, 21:22:34 »
0

Regeneracja kran Knorr ST60


*  (113.68 KB, 450x600 - wyświetlony 642 razy.)
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4062 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #75 : 03 Kwiecień 2012, 21:28:06 »
0

Solidna średnia ftalowa!
Zapisane

Gdy przejeżdżasz przez tory
Nie rób tego nieudolnie.
Pociąg nie zna litości -
Z wielką siłą Cię pierdolnie.
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #76 : 23 Kwiecień 2012, 21:46:59 »
0

Lufciosz zrobił swoje
wymiana zaworu maszynisty ST60-071-10-71 na Lxd2 352.


*  (137.75 KB, 540x720 - wyświetlony 546 razy.)

*  (156.42 KB, 600x800 - wyświetlony 604 razy.)
« Ostatnia zmiana: 23 Kwiecień 2012, 21:52:24 wysłane przez RezerwA » Zapisane
Senda
Moderator
*****
Długość toru:: 178 m

W terenie W terenie

Mariusz Senderowski


« Odpowiedz #77 : 26 Kwiecień 2012, 20:41:48 »
+13

Dzisiaj odbyły się próby obciążeniowe wiaduktu nad budowaną autostradą A1 które zakończyły się pozytywnym wynikiem. Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych wystawiło do prób trzy lokomotywy serii Lxd2 - 352, 364 i 375. Lyd1-309 przyjechała jako doprzęg, a w drodze powrotnej ciągnęła cały skład. Niestety tor przed i na wiadukcie nie jest jeszcze podbity, natomiast za wiaduktem na odcinku kilkudziesięciu metrów nie ma go jeszcze wcale (jutro ponoć mają go położyć).











Jak widać, na GKW posiadamy elektryczną wersję Lxd2 ( Exd2  Co? ) zasilaną z górnej sieci trakcyjnej.








Pozdr.
Mariusz
Zapisane
Fisz
Młotkowy
**
Długość toru:: 99 m

W terenie W terenie


Drunken Engineer


« Odpowiedz #78 : 26 Kwiecień 2012, 21:06:32 »
0

Ten elektryczny Faur wygląda genialnie

Cholernie żałuję, że nie dane było mi tego zobaczyć na własne oczy - wczoraj wymigałem się z zajęć żeby dotrzeć, a tu termin dzień później.. dzisiaj dwa kolokwia były, oblałem co trzeba, jutro po południu stawiam się na miejsce Tylko jeszcze nie wiem o której, mam resztę do odrobienia...
Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #79 : 26 Kwiecień 2012, 21:20:52 »
0

...sie macie ludzie...
a "rozrzadu"zaworu nie straciliscie? w "Lidce"?
a te Faury były sprzegiem zespolonym podpiente?
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!