Świat kolejek wąskotorowych SMF
18 Październik 2019, 15:54:13 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jest cudownie !!! - Gmina "pozyskuje" środki  (Przeczytany 56701 razy)
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #60 : 17 Luty 2012, 22:48:03 »
0

Rozbrajające są wasze domysły. Zastanawiałem się czy skomentować czy odpuścić. Ale żeby uciąć jakiekolwiek bzdury typu zapis w przetargu czy oświadczenie o prowadzeniu działalności czy różne inne powiem wprost. Lokomotywy kupiłem ja, zostały wysłane na naprawę główną częściowo do PL a częściowo do RO. Wrócą i pójdą do nowego pana. Jakieś pytania czy może więcej głupich domysłów o pocięciu czy sprzedaży części? Scyzoryk się w kieszeni otwiera ... Jak MiKole normalnie.
« Ostatnia zmiana: 18 Luty 2012, 00:54:28 wysłane przez AXEL » Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3890 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #61 : 17 Luty 2012, 22:52:23 »
+8

Taki OT o nożycach, stole, impulsie kinetycznym - rzeczach o których nie było tu mowy.
Cytując za księdzem Natankiem: Jeśli AXEL się na 750 denerwuje, to wiedz, że coś się dzieje...
Zapisane

Naprawa będzie droga, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy.
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #62 : 17 Luty 2012, 22:57:26 »
0

Żaden nóż, żaden stół i żadne nożyce. Po prostu wyjaśniłem sytuację żeby nie robić głupich domysłów. A Natanek niezły, Kucu normalnie mnie rozbawiłeś, chyba trza będzie opróżnić coś wspólnie... Chichot
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3890 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #63 : 17 Luty 2012, 23:15:11 »
0

O tych zapisach o (nie)złomowaniu taboru pisałem w aromacie (mających rzekomo chronić przed unicestwieniem) kadzideł zabezpieczeń gminy Śmigiel poprzez okazanie przed przystąpieniem do przetargu Świadectwa Bezpieczeństwa dla przewoźnika kolejowego w rozumieniu ustawy o transporcie kolejowym. Skończyło się tak, że możemy się obecnie, w najlepszym razie, pochlastać tymi nożami co będą z tych transporterów kute.

A co do stołu krawieckiego, to do tej pory pojęcia nie miałem że stoisz za tym. Choć po przeczytaniu zamkniętego wątku w którym wyraziłeś jawne niezadowolenie, że Twoje zdjęcie wyszło poza Internet, mogłem się jednak spodziewać że na forum siarką zapachnie. Lecz niczego się nie bójcie...
Zapisane

Naprawa będzie droga, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy.
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #64 : 17 Luty 2012, 23:31:50 »
0

Przetarg na lokomotywy był tak przygotowany przez urząd Śmigla że nikt nie mógł tego pociąć, sprzedać na złom a wręcz musiała byc to firma prowadząca obrót taborem kolejowym i oświadczająca, że lokomotywy nie zostaną zezłomowane a przywrócone do eksploatacji. Takie oświadczenie napisałem i podpisałem. Lokomotywy będą jeździły po modernizacji.

EDYTA: ... i będą żółte. Też ładne nie ??    Chichot  Język
« Ostatnia zmiana: 17 Luty 2012, 23:35:57 wysłane przez AXEL » Zapisane
px48
Zawiadowca
****
Długość toru:: 335 m

W terenie W terenie


Prezes TPKŚ


« Odpowiedz #65 : 17 Luty 2012, 23:52:20 »
0

@ AXEL: Moim zdaniem niepotrzebnie się tłumaczysz. To gmina Śmigiel powinna dbać o maksymalizację profitów dla kolejki. Tymczasem jest zupełnie odwrotnie. Nie rozumiem nawet po co trzymają Lxd2, skoro w chwili obecnej nie ma żadnej możliwości  przeprowadzenia pociągu tą lokomotywą do Starego Bojanowa. Wielki burmistrz, a zwłaszcza Pani wiceburmistrz nie zadbali nawet o możliwość oblotu składu w Starym Bojanowie, co  automatycznie wprowadza możliwość ruchu na trasie Śmigiel-Stare Bojanowo -Śmigiel tylko przy użyciu MBxd2.
Zapisane

AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #66 : 18 Luty 2012, 00:03:49 »
+1

Nie wnikam w inwestycje na kolejce. Wg moich informacji mają być za kasę z rumunów poczynione inwestycje w kolejkę. Jest kilka pomysłow i chętnie w nich będę uczestniczył. Nie mam się co tłumaczyć. Ja nie złomiarz co kupił transportery. Lokomotywy będą jeździły i jak tylko zrobimy połowę przewidzianych prac obiecuję wrzucić zdjęcia. Powiem tylko że będą przekute na 1000 mm.
Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1511 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #67 : 18 Luty 2012, 00:14:40 »
+2

@Axel
To w takim razie po kiego grzyba robisz zamieszanie? Nie prościej od razu wyjaśnić sprawę?
To usunięte zdjęcie to był lok z twojego stadka?

Cieszę się, że lokomotywy poszły do remontu - życzę powodzenia.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #68 : 18 Luty 2012, 00:18:49 »
0

@2xm

Tak, z mojego stadka ale to zupełnie inna bajka, ta ze zdjęcia nie dotarła do klienta, nie zapłacił za nią. Stąd moja prośba o ciszę.
Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1511 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #69 : 18 Luty 2012, 00:29:24 »
0

No, gdyby to była jedna ze śmigielskich to znaczyłoby, że jesteś cudotwórcą, który potrafi zakrzywić czsoprzestrzeń Mrugnięcie.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #70 : 18 Luty 2012, 00:35:56 »
0

To czuję się już Bogiem bo obie ze śmigielskich będa wyglądały tak samo. Ta ze zdjęcia to Korsykanka 258 Uśmiech Zakrzywilimy czasoprzestrzeń, o mamo... Będę chodził po wodzie?
Zapisane
Szymek
Mechanik
***
Długość toru:: 227 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #71 : 18 Luty 2012, 10:27:42 »
0

Cytuj
To czuję się już Bogiem bo obie ze śmigielskich będa wyglądały tak samo. Ta ze zdjęcia to Korsykanka 258 Uśmiech Zakrzywilimy czasoprzestrzeń, o mamo... Będę chodził po wodzie?

Chyba o 285 chodzi, bo 258'' (ex. 275) to w Jędrzejowie śmiga, a 258 była skasowana w 1995 Mrugnięcie
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #72 : 18 Luty 2012, 10:46:49 »
0

No tak, masz rację. Chodziło o 285 z cukrowni Tuczno.
Zapisane
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #73 : 18 Luty 2012, 22:35:13 »
+1

pracownicy samorządowych kolejek mają mają naturę prądu elektrycznego. Napięcie zastępuje kasa, nie lubi się oporów, tylko jedynym celem jest święty spokój i docelowo emeryturka.
Model kolei samorządowej tam, gdzie funkcjonuje często się nie sprawdza. Tam gdzie mógłby przynieść ratunek nie istnieje. Na takich samorządowych kolejkach mamy w większości postpekapowski beton, który starym zwyczajem patrzy jakby wyssać na lewo trochę świeżej gotówki. Mianowanie byłego naczelnika bożyszczem kolei nierzadko kończy się klęską. Często są to ludzie pozbawieni jakiegokolwiek honoru i nie mają żadnych ambicji rozwojowych.  Chciałbym tylko zaznaczyć, że docelowe "samorządowe ramiona" nie zawsze oznaczają sukces i receptę na szczęście.

Z większoscią tych argumentów choć nie w Środzie ale osobiście zetknełem się i to jest prawda oczywiście niestety potwierdzam z wielkim bolącym własny tyłek żalem...
Pół biedy jak pracownik ma naturę prądu - gorzej gdy pracuje tak jak wygląda strajk po włosku ( pomimo prądu to jest pewnej wypłaty ) - czyli jak mi każesz wyiwercić dziurkę tu to zrobie tu, jak każesz tutaj to tutaj a jak nic nie każesz to nic nie wywierce tylko se posiedze - a 1500 i tak im się należy za samo przyjście do pracy...
Można jednak inaczej... nie wszddzie musi być tak źle... np taki Rewal - ale tam nie rządzi beton tylko rynkowo i biznesowo myśląca osoba - mająca beton jako ciało doradcze tudzież wykonawcze.
Najzdroweij jednak wypadają Rudy gdzie "managerem" jest miłośnik z kasą i klasą...

Ja bym tego Śmigla tak od razu nie skreślał - początki zawsze są trudne zwłaszcza jak ktoś g wie o kolei. Jeszcze będą te rumuny z powrotem odkupowali tylko z dodatkowym zerem przy cenie - jak wagony trzeba będzie przstawiać Ursusem C-330. I tego może lepiej wszyscy życzmy.
« Ostatnia zmiana: 18 Luty 2012, 22:39:46 wysłane przez Łowca » Zapisane
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #74 : 19 Luty 2012, 09:49:02 »
0

Z innej beczki - Swiadectwo typu na transporter ma od jakiegos czasu SKPL
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #75 : 19 Luty 2012, 11:42:25 »
+3

Cytat: Łowca
Najzdroweij jednak wypadają Rudy gdzie "managerem" jest miłośnik z kasą i klasą...

Z tą klasą to się zagalopowałeś kolego. Ale to temat na inny wątek...
Zapisane
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #76 : 19 Luty 2012, 11:44:51 »
0

Cytat: Łowca
Jeszcze będą te rumuny z powrotem odkupowali tylko z dodatkowym zerem przy cenie - jak wagony trzeba będzie przstawiać Ursusem C-330. I tego może lepiej wszyscy życzmy.

ET22 z Maroka wracają, to w czym problem kiedyś tam przywieźć Lxd2?... Mrugnięcie
Zapisane

kabzik
Młotkowy
**
Długość toru:: 90 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #77 : 21 Luty 2012, 12:04:53 »
0

trafią gdzieś do PL czy zagramanicę ?
Zapisane
Mikołaj
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #78 : 21 Luty 2012, 12:56:10 »
+3

Ciekawe co czeka odcinek Śmigiel – Wielichowo. Zapewne niebawem usłyszymy, że był zbędny i pieniądze pozyskane z jego rozbiórki pozwolą na inwestycje w ruch turystyczny. Paranoja co ta gmina wyprawia. Przecież tam nikt nie ma pojęcia o prowadzeniu kolejki i skutecznych sposobach jej promowania.
Sam z przyjemnością zajął bym się wspomnianym wyżej odcinkiem. Z moich obliczeń wynika, że utrzymanie przejezdności szlaku nie jest wielkim obciążeniem dla budżetu gminy. Mam nawet takową ofertę.
Zapisane

obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #79 : 21 Luty 2012, 14:49:05 »
0

Gmina zaplaci Co?!!! Duży uśmiech
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!