AXEL
|
|
« Odpowiedz #60 : 17 Luty 2012, 22:48:03 » |
0
|
Rozbrajające są wasze domysły. Zastanawiałem się czy skomentować czy odpuścić. Ale żeby uciąć jakiekolwiek bzdury typu zapis w przetargu czy oświadczenie o prowadzeniu działalności czy różne inne powiem wprost. Lokomotywy kupiłem ja, zostały wysłane na naprawę główną częściowo do PL a częściowo do RO. Wrócą i pójdą do nowego pana. Jakieś pytania czy może więcej głupich domysłów o pocięciu czy sprzedaży części? Scyzoryk się w kieszeni otwiera ... Jak MiKole normalnie.
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Luty 2012, 00:54:28 wysłane przez AXEL »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #61 : 17 Luty 2012, 22:52:23 » |
+8
|
Taki OT o nożycach, stole, impulsie kinetycznym - rzeczach o których nie było tu mowy. Cytując za księdzem Natankiem: Jeśli AXEL się na 750 denerwuje, to wiedz, że coś się dzieje...
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #62 : 17 Luty 2012, 22:57:26 » |
0
|
Żaden nóż, żaden stół i żadne nożyce. Po prostu wyjaśniłem sytuację żeby nie robić głupich domysłów. A Natanek niezły, Kucu normalnie mnie rozbawiłeś, chyba trza będzie opróżnić coś wspólnie...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #63 : 17 Luty 2012, 23:15:11 » |
0
|
O tych zapisach o (nie)złomowaniu taboru pisałem w aromacie (mających rzekomo chronić przed unicestwieniem) kadzideł zabezpieczeń gminy Śmigiel poprzez okazanie przed przystąpieniem do przetargu Świadectwa Bezpieczeństwa dla przewoźnika kolejowego w rozumieniu ustawy o transporcie kolejowym. Skończyło się tak, że możemy się obecnie, w najlepszym razie, pochlastać tymi nożami co będą z tych transporterów kute. A co do stołu krawieckiego, to do tej pory pojęcia nie miałem że stoisz za tym. Choć po przeczytaniu zamkniętego wątku w którym wyraziłeś jawne niezadowolenie, że Twoje zdjęcie wyszło poza Internet, mogłem się jednak spodziewać że na forum siarką zapachnie. Lecz niczego się nie bójcie...
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #64 : 17 Luty 2012, 23:31:50 » |
0
|
Przetarg na lokomotywy był tak przygotowany przez urząd Śmigla że nikt nie mógł tego pociąć, sprzedać na złom a wręcz musiała byc to firma prowadząca obrót taborem kolejowym i oświadczająca, że lokomotywy nie zostaną zezłomowane a przywrócone do eksploatacji. Takie oświadczenie napisałem i podpisałem. Lokomotywy będą jeździły po modernizacji. EDYTA: ... i będą żółte. Też ładne nie ??
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Luty 2012, 23:35:57 wysłane przez AXEL »
|
Zapisane
|
|
|
|
px48
|
|
« Odpowiedz #65 : 17 Luty 2012, 23:52:20 » |
0
|
@ AXEL: Moim zdaniem niepotrzebnie się tłumaczysz. To gmina Śmigiel powinna dbać o maksymalizację profitów dla kolejki. Tymczasem jest zupełnie odwrotnie. Nie rozumiem nawet po co trzymają Lxd2, skoro w chwili obecnej nie ma żadnej możliwości przeprowadzenia pociągu tą lokomotywą do Starego Bojanowa. Wielki burmistrz, a zwłaszcza Pani wiceburmistrz nie zadbali nawet o możliwość oblotu składu w Starym Bojanowie, co automatycznie wprowadza możliwość ruchu na trasie Śmigiel-Stare Bojanowo -Śmigiel tylko przy użyciu MBxd2.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #66 : 18 Luty 2012, 00:03:49 » |
+1
|
Nie wnikam w inwestycje na kolejce. Wg moich informacji mają być za kasę z rumunów poczynione inwestycje w kolejkę. Jest kilka pomysłow i chętnie w nich będę uczestniczył. Nie mam się co tłumaczyć. Ja nie złomiarz co kupił transportery. Lokomotywy będą jeździły i jak tylko zrobimy połowę przewidzianych prac obiecuję wrzucić zdjęcia. Powiem tylko że będą przekute na 1000 mm.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #67 : 18 Luty 2012, 00:14:40 » |
+2
|
@Axel To w takim razie po kiego grzyba robisz zamieszanie? Nie prościej od razu wyjaśnić sprawę? To usunięte zdjęcie to był lok z twojego stadka?
Cieszę się, że lokomotywy poszły do remontu - życzę powodzenia.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #68 : 18 Luty 2012, 00:18:49 » |
0
|
@2xm
Tak, z mojego stadka ale to zupełnie inna bajka, ta ze zdjęcia nie dotarła do klienta, nie zapłacił za nią. Stąd moja prośba o ciszę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #69 : 18 Luty 2012, 00:29:24 » |
0
|
No, gdyby to była jedna ze śmigielskich to znaczyłoby, że jesteś cudotwórcą, który potrafi zakrzywić czsoprzestrzeń .
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #70 : 18 Luty 2012, 00:35:56 » |
0
|
To czuję się już Bogiem bo obie ze śmigielskich będa wyglądały tak samo. Ta ze zdjęcia to Korsykanka 258 Zakrzywilimy czasoprzestrzeń, o mamo... Będę chodził po wodzie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Szymek
|
|
« Odpowiedz #71 : 18 Luty 2012, 10:27:42 » |
0
|
To czuję się już Bogiem bo obie ze śmigielskich będa wyglądały tak samo. Ta ze zdjęcia to Korsykanka 258 Uśmiech Zakrzywilimy czasoprzestrzeń, o mamo... Będę chodził po wodzie? Chyba o 285 chodzi, bo 258'' (ex. 275) to w Jędrzejowie śmiga, a 258 była skasowana w 1995
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #72 : 18 Luty 2012, 10:46:49 » |
0
|
No tak, masz rację. Chodziło o 285 z cukrowni Tuczno.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łowca
Młotkowy
Długość toru:: 134 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #73 : 18 Luty 2012, 22:35:13 » |
+1
|
pracownicy samorządowych kolejek mają mają naturę prądu elektrycznego. Napięcie zastępuje kasa, nie lubi się oporów, tylko jedynym celem jest święty spokój i docelowo emeryturka. Model kolei samorządowej tam, gdzie funkcjonuje często się nie sprawdza. Tam gdzie mógłby przynieść ratunek nie istnieje. Na takich samorządowych kolejkach mamy w większości postpekapowski beton, który starym zwyczajem patrzy jakby wyssać na lewo trochę świeżej gotówki. Mianowanie byłego naczelnika bożyszczem kolei nierzadko kończy się klęską. Często są to ludzie pozbawieni jakiegokolwiek honoru i nie mają żadnych ambicji rozwojowych. Chciałbym tylko zaznaczyć, że docelowe "samorządowe ramiona" nie zawsze oznaczają sukces i receptę na szczęście.
Z większoscią tych argumentów choć nie w Środzie ale osobiście zetknełem się i to jest prawda oczywiście niestety potwierdzam z wielkim bolącym własny tyłek żalem... Pół biedy jak pracownik ma naturę prądu - gorzej gdy pracuje tak jak wygląda strajk po włosku ( pomimo prądu to jest pewnej wypłaty ) - czyli jak mi każesz wyiwercić dziurkę tu to zrobie tu, jak każesz tutaj to tutaj a jak nic nie każesz to nic nie wywierce tylko se posiedze - a 1500 i tak im się należy za samo przyjście do pracy... Można jednak inaczej... nie wszddzie musi być tak źle... np taki Rewal - ale tam nie rządzi beton tylko rynkowo i biznesowo myśląca osoba - mająca beton jako ciało doradcze tudzież wykonawcze. Najzdroweij jednak wypadają Rudy gdzie "managerem" jest miłośnik z kasą i klasą... Ja bym tego Śmigla tak od razu nie skreślał - początki zawsze są trudne zwłaszcza jak ktoś g wie o kolei. Jeszcze będą te rumuny z powrotem odkupowali tylko z dodatkowym zerem przy cenie - jak wagony trzeba będzie przstawiać Ursusem C-330. I tego może lepiej wszyscy życzmy.
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Luty 2012, 22:39:46 wysłane przez Łowca »
|
Zapisane
|
|
|
|
obserwator
|
|
« Odpowiedz #74 : 19 Luty 2012, 09:49:02 » |
0
|
Z innej beczki - Swiadectwo typu na transporter ma od jakiegos czasu SKPL
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #75 : 19 Luty 2012, 11:42:25 » |
+3
|
Najzdroweij jednak wypadają Rudy gdzie "managerem" jest miłośnik z kasą i klasą...
Z tą klasą to się zagalopowałeś kolego. Ale to temat na inny wątek...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #76 : 19 Luty 2012, 11:44:51 » |
0
|
Jeszcze będą te rumuny z powrotem odkupowali tylko z dodatkowym zerem przy cenie - jak wagony trzeba będzie przstawiać Ursusem C-330. I tego może lepiej wszyscy życzmy.
ET22 z Maroka wracają, to w czym problem kiedyś tam przywieźć Lxd2?...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kabzik
Młotkowy
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #77 : 21 Luty 2012, 12:04:53 » |
0
|
trafią gdzieś do PL czy zagramanicę ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mikołaj
|
|
« Odpowiedz #78 : 21 Luty 2012, 12:56:10 » |
+3
|
Ciekawe co czeka odcinek Śmigiel – Wielichowo. Zapewne niebawem usłyszymy, że był zbędny i pieniądze pozyskane z jego rozbiórki pozwolą na inwestycje w ruch turystyczny. Paranoja co ta gmina wyprawia. Przecież tam nikt nie ma pojęcia o prowadzeniu kolejki i skutecznych sposobach jej promowania. Sam z przyjemnością zajął bym się wspomnianym wyżej odcinkiem. Z moich obliczeń wynika, że utrzymanie przejezdności szlaku nie jest wielkim obciążeniem dla budżetu gminy. Mam nawet takową ofertę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
obserwator
|
|
« Odpowiedz #79 : 21 Luty 2012, 14:49:05 » |
0
|
Gmina zaplaci !!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|