Myślę że w dzisiejszych czasach można zaryzykować jazdę z jednym wagonem (najlepiej węglarką - one mają niżej środek ciężkości) przynajmniej do Witkowa. Dalej już bym nie ryzykował (...) Ciekawym akcentem - chociaż trudniejszym do realizacji, byłoby zamówienie węglarki 2-osiowej. Chyba jednak łatwiej skombinować 4-osiówkę, których zapewne trochę w Gnieźnie się przetacza.
Pomysł z zamówieniem węglarki 2-osiowej na wiosenną imprezę do Gniezna też uważam za strzał w dziesiątkę

Gdyby do tego namówić jeszcze Klub Sympatyków Kolei we Wrocławiu, który posiada w swojej kolekcji kilka 2-osiowych węglarek, do wynajęcia na wiosenną imprezę do Gniezna któregoś z ich wagonów, to Panowie fotostopy gwarantowane
1) Wagon typu 9W:
http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/galeria/9W/394383_Wddo_15.jpg -
2) Wagon typu 4W:
http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/galeria/wddo/438746_Wddo_c5.jpghttp://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/galeria/wddo/438746_Wddo_c6.jpg3) Wagon typu Villach:
http://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/galeria/villach/346578_Wddo_14.jpghttp://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/galeria/villach/346578_Wddo_18.jpghttp://wolf.ict.pwr.wroc.pl/ksk/galeria/villach/346578_Wddo_13.jpg4) Wagon typu 11W:
http://ksk.wroclaw.pl/I jeszcze na koniec pytanie, czy uważacie, że wagon węglarka powinien jechać w skłazie pusty, czy może lepiej wyglądałby na zdjęciach, jak byłby czymś załadowany ?