Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #40 : 29 Marca 2008, 20:17:09 » |
0
|
Chłodnica robi się powolutku, mam już nawet ocynk w spray'u. Tymczasem montujemy osprzęt silnika, oto oba filtry: I kilka elementów paliwowych: A tu moja duma: nowa (!) orginalna (!) rura łącząca pompę wodną z chłodnicą, nabiera obowiązującego koloru  Udało się dostać orginalną skrzynkę bezpiecznikową I zamontować na miejscu Oraz pomalować , uzbroić w nowe przewody najbardziej kłopotliwy do malowania element lokomotywy.... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #41 : 29 Marca 2008, 22:36:28 » |
0
|
A tu moja duma: nowa (!) orginalna (!) rura łącząca pompę wodną z chłodnicą, nabiera obowiązującego koloru  Hmm, czy ona pochodzi z tego miejsca o którym myślę :?: :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #42 : 30 Marca 2008, 00:00:42 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 10:25:56 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #43 : 30 Marca 2008, 08:35:28 » |
0
|
Kamicz, hmmm, jakby to powiedzieć, no tak, dobrze myślisz :cool:
Phinek - kolorystyka robiona jest "pod Hel" a tam:
:arrow: wodna - niebieski :arrow: paliwowa - czerwony :arrow: olejowa - żółty
Co do elektryki - nie ma reguły, więc pomalowałem tym, czego mam najwięcej :lol:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #44 : 03 Maja 2008, 20:39:19 » |
0
|
No to co, idziemy dalej? Rozebrana chłodnica - jak wspominałem wcześniej, nieco pokorodowana.  Dałem radę - nie cieknie. Boki potraktowane cynkiem w spray'u, reszta tradycyjnie.   Kolejne etapy przygotowania podstawy (nowy filc)    Przygotowujemy więc lokomotywkę ze skrzydełkami...  I montujemy chłodnicę  I drugą chłodnicę  A także osprzęt do niej  No i przy okazji trochę detali  Jutro bawimy się w montaż elektryki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #45 : 04 Maja 2008, 18:57:13 » |
0
|
A do dziś rana myślałem, że to będzie najłatwiejszy etap.... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #46 : 11 Maja 2008, 12:24:25 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #47 : 12 Maja 2008, 21:26:21 » |
0
|
A może diody "ciepłe" :?: Prawie jak barwa żarówki
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #48 : 16 Maja 2008, 02:05:50 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:32:37 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #49 : 16 Maja 2008, 07:28:39 » |
0
|
Za małe dziurki nawierciłem, a nie chcę zepsuć bardziej wskaźników... Będą mini-żaróweczki od Makieciarza - jak mi tylko podeśle.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #50 : 26 Maja 2008, 21:56:25 » |
0
|
Za małe dziurki nawierciłem, a nie chcę zepsuć bardziej wskaźników... Będą mini-żaróweczki od Makieciarza - jak mi tylko podeśle. Ja bym nieco przyciemnił te diody, będą strasznie dawać po oczach (znane z doświadczenia - patrz dioda niebieska w wagonach 13N). Moze jakiś malutki rezystor, to nie ma oswietlac kabiny tylko lekko bździć. Interesi mni jesczcze gdzie wkręciłes się z czujnikiem temp. oleju? ja kiedyś myślałem o filtrze bocznikowym no i prosiłbym o jakieś bardziej poglądowe zdjęcie pulpitu przy świetle dziennym... No i widzę, że nie zastosowałeś się do mojej rady dotyczącej manometru ciśnienia oleju 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #51 : 06 Września 2008, 14:27:38 » |
0
|
Jak wyglądają postępy w naprawie Wueleski? Czy przez wakacje posunęły się do przodu? :smile:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #52 : 11 Września 2008, 22:34:15 » |
0
|
U mnie wakacje nie równają się już niestety urlopowi. A urlop spędzam dopiero teraz, we wrześniu, na Helu przy innych Wls'kach. Prościej: nie posunęły się niestety ani krok naprzód...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mike Russ
|
 |
« Odpowiedz #53 : 17 Września 2008, 11:53:15 » |
0
|
W takim razie czekam na kolejną relację. Śledzę wątek, i podziwiam  Naprawdę pięknie 
|
|
|
Zapisane
|
Modelarstwo komputerowe - nowe technologie w popularyzacji kolei wąskotorowych
|
|
|
Silgrin4D
|
 |
« Odpowiedz #54 : 04 Grudnia 2008, 16:23:16 » |
0
|
filc wszedł w symbiozę z obudową, wytworzył nie spotykaną gdzie indziej wykładzinę filcowo - żelazną. Jeszcze trochę a narodziłaby się z tego jakaś nowa forma życia To się nazywa materiał kompozytowy :mrgreen: A co do Wls-ki: - Jaki to model, bo jakoś nie zauważyłem: 40, czy 50? Czy różniły się czymś "na zewnątrz"? - Gdzie ma jeździć? Na tym etapie chyba już możesz powiedzieć?! - Kiedy masz nadzieję dalej podziałać? - Dzięki za fantastyczne "rozbierane" zdjęcia, tego mi brakowało...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #55 : 04 Grudnia 2008, 16:55:55 » |
0
|
Jaki to model, bo jakoś nie zauważyłem: 40, czy 50? Czy różniły się czymś "na zewnątrz"? Tak. Silnik S324 jest ciut wyższy więc zaistniała potrzeba nieznacznego podwyższenia przedziału maszynowego (ta skrzyneczka na wierzchu) żeby filtry powietrza mogły wejść w miarę spokojnie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #56 : 04 Grudnia 2008, 17:25:10 » |
0
|
Aczkolwiek ma na tabliczce Wls-40  Jak każda chyba? Jeździć będzie na 99% na Helu, na kolejce muzealnej Muzeum Obrony Wybrzeża - jako 3 egzemplarz, jeśli zajdzie potrzeba. Wojsko nazywa taki stan "zeten" - Zapas Nienaruszalny. Około lutego 2009 mam nadzieję odpalić silnik. Do końca wakacji 2009 lokomotywka jako w 100% sprawna MUSI pojechać na Hel (wyprowadzam się z obecnego miejsca zamieszkania)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #57 : 05 Grudnia 2008, 00:08:30 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 03:32:32 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Silgrin4D
|
 |
« Odpowiedz #58 : 05 Grudnia 2008, 11:44:38 » |
0
|
Silnik S324 jest ciut wyższy więc zaistniała potrzeba nieznacznego podwyższenia przedziału maszynowego (ta skrzyneczka na wierzchu) żeby filtry powietrza mogły wejść w miarę spokojnie. Hmmm... No, to by wskazywało, że mamy "oryginalnie" Wls50... Zresztą i 40 i 50 na zdjęciach mają tę skrzynkę. Jesteś pewien?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #59 : 05 Grudnia 2008, 21:21:41 » |
0
|
Zresztą i 40 i 50 na zdjęciach mają tę skrzynkę. Jesteś pewien? Cały myk polega na tym że silniki S324 zakładano na WLs40 w trakcie napraw. I wtedy pojawiała się skrzyneczka. Nasza rogowska 2WLs40-940 też ją ma. A w środku również drzemie S324HL... Podany sposób służy do określenia jaki silnik siedzi w lokomotywie a nie co jest na tabliczce znamionowej :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|