buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #760 : 26 Stycznia 2013, 17:27:34 » |
-5
|
Jak patrze na mordę tego Karnowskiego to już wiem czemu mamy taki rozpiździaj na kolei... Co to jest za edzio pedzio?? Masakra jakaś...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #761 : 26 Stycznia 2013, 19:54:18 » |
+5
|
Jak patrze na mordę tego Karnowskiego to już wiem czemu mamy taki rozpiździaj na kolei... Co to jest za edzio pedzio?? Masakra jakaś...
Z jednej strony często w Twoich wypowiedziach czytam mądre słowa o potrzebie zarządzania koleją przez fachowców a tu tymczasem piszesz że Karnowski jest be tylko dlatego, że nie wygląda wg.Ciebie zbyt pięknie. Jak się ma jedno do drugiego? PS. Też człowieka i jego ekipki nie trawię-tak dla jasności.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
projectps
Nowicjusz

Długość toru:: 46 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #762 : 27 Stycznia 2013, 14:27:50 » |
+2
|
... Co to jest za edzio pedzio?? Masakra jakaś... Boszsz, ale ciemnogród !  Kolego to się do posłów dopasowuje czy co?
|
|
|
Zapisane
|
Myślenie nie boli...
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #763 : 27 Stycznia 2013, 15:38:53 » |
0
|
Kolega buczek (prawdopodobnie i zapewne tymczasowo  ) obniża poziom rozmowy do poziomu tych o których mówi 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #764 : 27 Stycznia 2013, 17:20:08 » |
+5
|
Tak, mają to być fachowcy, ale nie ludzie, którzy są takimi kolejarzami jak z krowiego tyłka worek na śmieci... Niech chociaż pokażą trochę zainterseowania i swojej wiedzy; nie tylko z robienia pieniędzy( chodź to im wychodzi jak wychodzi), ale i z wiedzy czysto kolejowej. Wszak żeby zarządzać taką instytucją jak PKP trzeba mieć jakąś wiedzę z zakresu jej funkcjonowania. No ale jeżeli u nas nawet trzeba uczyć sygnalizacji i zasad prowadzenia ruchu państwową komisje badania wypadków kolejowych, a najmądrzejszymi kolejarzami i specjalistami w Polsce są ludzie z biura doratcwa TOR, to jak tak dalej będzie, to kolej całkowicie padnie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
projectps
Nowicjusz

Długość toru:: 46 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #765 : 27 Stycznia 2013, 17:44:58 » |
+3
|
Tak, mają to być fachowcy, ale nie ludzie, którzy są takimi kolejarzami jak z krowiego tyłka worek na śmieci... Masz rację i jej nie masz - to taki dualizm. Dla zarządzania taką organizacją potrzebny jest sprawny organizator, człowiek który potrafi wykorzystać fachową wiedzę podwładnych (i tu muszą być prawdziwi, obiektywni fachowcy) ale przede wszystkim zarządzać tym mega-organizmem. Oczekiwanie, że dobry kolejarz sprawnie będzie zarządzał dużą spółką kolejową jest nierozsądne. Przypadki się zdarzają, ale reguła jest inna - fachowiec branżysta nie ogarnia najczęściej wszystkich pól działalności, patrzy przez pryzmat techniki a to jest niebezpieczne. Wiem to po sobie (choć nie chodzi o kolej...) 
|
|
|
Zapisane
|
Myślenie nie boli...
|
|
|
kalito
|
 |
« Odpowiedz #766 : 27 Stycznia 2013, 17:47:13 » |
+2
|
Szpitalami zarządzają lekarze, szkołami nauczyciele - jak to w praktyce wygląda każdy widzi...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #767 : 27 Stycznia 2013, 17:58:42 » |
0
|
Panowie, tak, ale już marszałek Piłsudski w 1920-tymktórymśtam powiedział że potrzebuje ludzi którzy mają kolej we krwi, a nie w d...
A tu i teraz należy myśleć marketingowo, działać operatywnie, a kolej ma się przekształcać, restrukturyzować i prywatyzować. A przewóz ludzi i towarów to tak niejako przy okazji tych przemian, jakże ważnych dla współczesnego wizerunku nowoczesnej firmy. (itd itd.) I jeżeli padnie, będzie to wynikiem wyłącznie trudnych czasów przejściowych i niewydolności systemu w którym zaszłości sięgające jeszcze czasów PKP, a będące skutkiem myślenia rodem z poprzedniej epoki skutecznie uniemożliwiły fachowemu kierownictwu przeprowadzenie do końca przemian które miały zapewnić... (itd itd.) W podziękowaniu za zasługi i wysiłek przy wdrażaniu tychże procesów zarząd przyzna sobie premię w wysokości nie mniejszej niż... I tak się to państwo w państwie wkoło Macieju kręci ... A generalnie chodzi o to,żeby ukręcić na tym jak najwięcej do swojej kieszeni, a dobrem firmy mało kto się przejmuje. Byle tylko odwalić dobrze swoją działkę (kierując się głównie tym, żeby nikt z przełożonych się nie przyczepił) i cało wrócić do domu. Stety niestety - fakty..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #768 : 03 Lutego 2013, 20:02:55 » |
+5
|
Coś takiego znalazłem. Uwaga - nie palić nic przed oglądaniem - niezła psychodela.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
bastionn
|
 |
« Odpowiedz #769 : 04 Lutego 2013, 09:24:44 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #770 : 05 Lutego 2013, 16:56:48 » |
0
|
Właśnie przestałem się dziwić że w tamtych rejonach w każdej katastrofie ginie minimum 50 osób...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
olomar
Młotkowy
 
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #771 : 06 Lutego 2013, 15:30:31 » |
0
|
@ Kucyk A ja zwróciłem uwagę na to, że autorzy rysunków mieli pojęcie o tym, jak wygląda parowóz, w przeciwieństwie do dzisiejszych produkcji, w których żaden parowóz by nie ruszył ze względu na "poplątane" wiązary, o innych rzeczach nie wspominając  A ci z Bombaju to chyba najarani 
|
|
|
Zapisane
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach 
|
|
|
skansen
Nowicjusz

Długość toru:: 28 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #772 : 06 Lutego 2013, 20:59:00 » |
0
|
@ Kucyk A ja zwróciłem uwagę na to, że autorzy rysunków mieli pojęcie o tym, jak wygląda parowóz, w przeciwieństwie do dzisiejszych produkcji, w których żaden parowóz by nie ruszył ze względu na "poplątane" wiązary, o innych rzeczach nie wspominając  Animacja pochodzi z filmu dla dzieci z 1936, oryginalnie była inna muzyka. Stąd też większy realizm w odwzorowaniu parowozów.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Miłosz P. Mazurek
|
|
|
OnlyBreslau
|
 |
« Odpowiedz #773 : 07 Lutego 2013, 23:21:57 » |
+1
|
Tiry na tory po Hamrykańsku
|
|
|
Zapisane
|
Ar kas jums patinka, o ne tai, ką jūs pasiūlymas
|
|
|
olomar
Młotkowy
 
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #774 : 08 Lutego 2013, 08:22:09 » |
+1
|
A jak un tam wloz?
a tu bardziej hardcorowo:
|
|
« Ostatnia zmiana: 08 Lutego 2013, 10:21:36 wysłane przez olomar »
|
Zapisane
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach 
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #775 : 08 Lutego 2013, 12:22:00 » |
0
|
Audi jako lokomotywa, przyczepy kempingowe jako wagony w Top Gear:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #776 : 09 Lutego 2013, 23:45:32 » |
0
|
Ja narzekam na stan szczelności polskich parowozów. Ale to już jest bez-szczelność: http://youtu.be/17-wMgfeKaU
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #777 : 10 Lutego 2013, 01:00:17 » |
0
|
Ale to chyba właśnie polski parowóz 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #778 : 10 Lutego 2013, 02:41:36 » |
0
|
Px29-1710 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #779 : 10 Lutego 2013, 10:02:08 » |
0
|
Końkurs: znajdź 4 wspólne cechy parowozów widocznych na filmiku poprzednimi tym:
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|