pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #1120 : 07 Czerwca 2014, 22:41:50 » |
+3
|
Cześć wam. Spokojnie koledzy, podstawa tego semafora była dokładnie sprawdzona pod względem stabilności całej konstrukcji, inaczej nikt by na niego nie wszedł. Po ponad 10 latach niedziałania znów pokazał sygnały i z tego należy się cieszyć że się udało się go uruchomić. Co do reszty to zostanie on oczyszczony w wolnym czasie i pomalowany zgodnie z instrukcją.  I oto z takiego ,,trupa,, mamy żywe urządzenie SRK.  Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #1121 : 14 Czerwca 2014, 09:05:28 » |
+6
|
Katalogowe zdjęcie Lyd2: 
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #1122 : 14 Czerwca 2014, 10:35:34 » |
0
|
Kilka lat temu, rewizja EU07, dach zdjęty, rama z oporami rozruchowymi wyjęta, kapa nad wentylatorami też, wentylator odkręcony od podstawy, suwnica nadjeżdża, hak z zawiesiami w dół. Silnik wentylatora ma dwoje uszu, dwa haki za te uszy i do góry. I w tym momencie czujemy że razem z wentylatorem rusza w górę całe pudło maszyny z nami razem.. Wentylator przyrdzewiał do podstawy.. No to na dół. Z góry z suwnicy usłyszeliśmy: "- Czekajcie, szarpnę." No i szarpnął. W momencie oderwania się wentylatora od podstawy pozostałe dwa swobodnie wiszące zawiesia z takimi samym hakami na końcach zatoczyły szybki łuk w lewo i w prawo, trochę na zasadzie strzału z bata, trochę jak takie poplątane rączki marionetki teatralnej, łatwo sobie wyobrazić.. No i gdyby nie kask, to drugi kolega raczej tej akcji by nie przeżył. Cios był konkretny, prosto w kask właśnie. Co nie zmienia faktu że buczek ma sporo racji. Przy pracach w podwoziu rzeczywiście lepsza jest zwykła czapka i zdwojona uwaga. Tyle z autopsji i obserwacji uczestniczących 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #1123 : 15 Czerwca 2014, 08:54:14 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bart
Młotkowy
 
Długość toru:: 132 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1124 : 16 Czerwca 2014, 21:37:31 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Maciek JKD
|
 |
« Odpowiedz #1125 : 23 Czerwca 2014, 14:10:18 » |
+2
|
Witam! Nie wiem czy było już takowe cosik:
- Gryficka 2001
- Stargardzka 2000 Jeśli nie - uważam, że warto; jeśli tak - sorki za śmieci, ale taki mamy klimat  Pozdrawiam Maciek
|
|
|
Zapisane
|
Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #1126 : 01 Lipca 2014, 22:55:51 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Maciek JKD
|
 |
« Odpowiedz #1127 : 02 Lipca 2014, 15:53:17 » |
0
|
Jest i ciąg dalszy filmów: Gryfice 2000:
Koszalin 2000:
Miłego odbioru  Pozdrawiam Maciek
|
|
|
Zapisane
|
Śpieszmy się jeździć koleją, tak szybko odchodzi...
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #1128 : 02 Lipca 2014, 18:21:54 » |
+2
|
Replika Rakiety w akcji z Besterem Ketonem:
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1129 : 02 Lipca 2014, 19:42:52 » |
0
|
Dobre to 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #1130 : 02 Lipca 2014, 20:28:57 » |
0
|
Mnie najbardziej podobają się wyboiste tory. Scena z osiołkiem (elastyczne szyny) i portal z wcięciem na komin.
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #1131 : 02 Lipca 2014, 20:37:11 » |
0
|
Dzięki, zdecydowanie poprawiłeś mi humor 
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #1132 : 08 Lipca 2014, 01:43:12 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #1133 : 08 Lipca 2014, 09:52:14 » |
0
|
Największy minimalizm jest w układzie hamulcowym.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fisz
Młotkowy
 
Długość toru:: 99 m
W terenie
Drunken Engineer
|
 |
« Odpowiedz #1134 : 08 Lipca 2014, 11:02:33 » |
0
|
Znalazłem to z godzinę temu, zabiło mi klina - chyba rozważę taką zabawkę  Tylko na naszych śląskich torach czarno widzę utrzymanie tego w jednym kawałku. Regulatorka na Chebziu chyba by zmarła ze śmiechu widząc mnie wjeżdżającego na palecie na pętlę... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
 |
« Odpowiedz #1135 : 08 Lipca 2014, 13:33:54 » |
0
|
Cóż... Masz łeb i... Najtrudniejsze są najprostsze rozwiązania 
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #1136 : 09 Lipca 2014, 18:00:41 » |
0
|
U nas od razu Straż Miejska wykazałaby swoją przydatność.
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #1137 : 09 Lipca 2014, 18:51:56 » |
+3
|
A czy straż miejska ma uprawnienia do zatrzymywania pojazdów szynowych?
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
olomar
Młotkowy
 
Długość toru:: 128 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1138 : 11 Lipca 2014, 23:57:41 » |
0
|
Jedno małe ale europaleta ma 80x110cm, to zostają tory tramwajowe w Łodzi, Toruniu, Grudziądzu (chyba, bo nie jestem pewien), więcej nie wiem 
|
|
|
Zapisane
|
Gdyby to ode mnie zależało, to w Polsce parowozy nie stałyby po krzakach, tylko sobie jeździły po torach 
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #1139 : 14 Lipca 2014, 12:24:55 » |
0
|
europaleta z przedłużką 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|