Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 00:15:03 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spis taboru  (Przeczytany 79269 razy)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« : 27 Września 2009, 12:07:20 »
0

Czy ktoś mógłby wypisać wszystek tabor jaki się obecnie znajduje w Rogowie o raz podać jego stan?? Na wask.pl nie ma całego spisu.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #1 : 27 Września 2009, 12:29:13 »
0

http://kolejrogowska.pl/?page_id=10
Zapisane

andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2 : 27 Września 2009, 12:35:23 »
+1

Ale nie ma tam wypisane ile sztuk jest konkretnych modeli wagonów. Ile jest sprawnych, ile odstawionych. Mam na myśłi spiś mniej wiecej taki:

Wagony osobowe:
A20DP sztuk XX sprawnych XX
1AW    sztuk XX sprawnych XX
...


Wagony towarowe:

Lokomotywy:

Pozostały tabor:
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #3 : 27 Września 2009, 14:44:20 »
0

Hmm...

Odpowiem pytaniem, które często w czasach PRL stanowiło nagłówek ciekawej rubryki - CZY WIESZ ŻE:
- W Rogowie jest druga co wielkości kolekcja w Polsce (Po Sochaczewie)
- Jest to m. in. największy zbiór wagonów cukrowniczych
...
- Po prostu można kolokwialnie powiedzieć, że sami nie wiemy co mamy  :wink:

A tak bardziej na serio. Po prostu wiadomo ile sztuk. Wiadomo, ze dokumentacja numeryczno-fotograficzna jest prowadzona... ale np. Pełen spis z uwzględnieniem opisów każdego wagonu jest dopiero w trakcie realizacji (został w tym roku zainicjowany przez Agnieszkę).
Czasami jakiś wagon jest i sami zastanawiamy się co to było... tzn. Czy to jest platforma przebudowana na węglarkę, czy to krytu po ścięciu dachu, czy też inne niewiadomo co.
Wiele ciekawych szczegółów wychodzi dopiero podczas NG wagonu, gdzie pod warstwami brudu i farb znajdujemy  fabryczne oznaczenia, bądź inne cechy, które pozwalają na odtworzenie histori tego konkretnego wagonu...

Więc na dzień dzisiejszy to właśnie źródło podane przez Marcina117 jest najbardziej celne.

Tam znajdziesz:
* osobowe:
1Aw - 5 szt. - sprawne 1-2 (zależy od definicji ...)
3Aw - 1 szt. - sprawne 0
A20DP - 4 szt. - sprawne 3

*Towarowe:
jak w opisie wyżej... dużo...

*Lokomotywy
Lxd2 - 6 szt. - sprawny 1 (2 sztuki ZN oczekują kasacji)
Lyd1 - 3 szt. - sprawna 1-2 (2 jest zimną rezerwą)
Wls75 - 1 szt. - sprawna 0
2Wls40 - 1 szt. - sprawna 1
...

*Pozostały tabor...
tyb bardziej... oraz ...
np. wózek torowy, który zapewne był przedwojenną kolebą.  :wink:
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #4 : 27 Września 2009, 14:52:08 »
0

Cytat: "Phinek"
- W Rogowie jest druga co wielkości kolekcja w Polsce (Po Sochaczewie)

Wiem i właśnie dlatego pytam o spis  Chichot Tu jest co spisywać Chichot
Są jeszcze chyba 2 parowozy??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #5 : 27 Września 2009, 14:53:45 »
0

3 w porywach do 4...

2 szt. Px48
1 O&K
(1 szt Riesa - 600 mm w częściach)
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #6 : 27 Września 2009, 14:58:30 »
0

A transporterów dużo się zachowało?? Są wasze czy nadal PKP??

PS: na stronie jest napisane ze w Rawie zbudowano drugą ładownie transporterową bo brakowało transporterów i tam wyładowywano wagony normalnotorowe. Istnieje ona nadal??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #7 : 27 Września 2009, 15:03:23 »
0

Istnieje czoło tej rampy - tor normalny jest niestety rozebrany

Transporterów było zaś gdzieś ok. 60 szt. z zzego naszych jest ok. 30 - piszę było, bo PKP swoje (prawie wszystkie pociął - zostało chyba 6).

Dokładny spis transporterów z uwzględnieniem podtypów itp... jest również w trakcie opracowywania - znany z tego forum NTP-13 wgryza się w temat od ponad pół roku.
Zapisane
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 28 Września 2009, 08:54:28 »
+1

Cytat: "andrzej2110"
Czy ktoś mógłby wypisać wszystek tabor jaki się obecnie znajduje w Rogowie

Ktoś mógłby...

Lxd2-249      ZN PKP
Lxd2-264      
Lxd2-265      sprawny
Lxd2-309      
Lxd2-316      ZN PKP
Lxd2-340      

Lyd1-205      ex cukr. Dobre, PKP Pleszew
Lyd1-211      ex cukr. Dobre, PKP Pleszew
Lyd1-215      ex c. Nw. Staw, PKP Nw. Dwór

WLs75-94   ex cukr. Leśmierz
2WLs40-940   ex cukr. Dobre

MBd1-133   (Dkd 606) Warsztaty WMD Lisewo 1966
MBd1-138   ex c.Kruszwica
MBxd1-203   Konstal 3/1965   
PKS M1      ex Cisna, podwozie

Px48-1911
Px48-1783   ex ośr. kolonijny Sadek
10   (Bn2t)    O&K 7900/1922 r. ex Star.
tender 2-os.   ex cukr. Dobre
Bn2t Riesa   ex Spała (600 mm)   

SM03-134   (1435 mm)

Wmc-009      ex Sompolno
Wmc-014      + doczepka

Bxhpi 00-450024...
   123-9
   124-7    do rem.
   138-7
   140-3

Bxhpi    1627   1Aw ex Piotrków
   1628   1Aw ex Piotrków „bufet”
   1685   1Aw ex ośr. kolonijny Sadek
   1698   1Aw ex cukr. Kruszwica
   1908   3Aw ex Gniezno   

Bx 1351      (BTx 00-240024 752-0) bez ham. „M1”
Bx 1352      (BTx 00-240024 757-9) bez ham. „Łódzkie”
Bxhi 1355    ex c.Kruszwica, ex Kddxh 33101 (9500-9)

Fxh 4080      (00-000024 625-6) Z. Ostr. 1542/1930 r., z przedz. pocztowym
Fxh 4088      (00-000024 630-6) Z. Ostr., 1929, zielony, ex Kdxh 21057
Fxh 4634      (00-000024 645-4) Chorzów 1950, przeb. z Kdxh 1966 r.
Ftdxh      (00-0024 0305-4) Z. Ostr. 1929, z wyst. oknami ex Ftxh 75312

K 20211   Warszt. Opalenica 1941r., ex Opalenica
Kddxz   17 9042-2    ex 9047-1 ex 33213, Świdnica 1960
   17 9044-8   ex 33215 wag. gosp., Świdnica 1960
   17 9059-6   ex 33230, Świdnica 1960
   17 9060-4   ex 33231, Świdnica 1960

Swddx   16 4703-4    ex 29309, Chorz.35010/54, przeb.1962, ob. węgl.
Swddxh   15 4505-4   ex 29312, Chorz.85134/54, przeb.1962, ob. węgl.

 
W 22992   Hofmann 1901, ex Opalenica
Wddx   17 8650-4   ex 36331, Świdnica 1960
Wddxh   17 9182-7   ex 36083, Świdnica 1959, odmalowany
   17 9283-3   ex 36523, Świdnica 1960
   17 9285-8   ex 36525, Świdnica 1960

Ph27034   Paulus 1914, ex Opalenica
Pddxh   17 6531-3   ex 37072, Świdnica 1960
   17 6532-1   ex 37073, Świdnica 1960

Rdx   00-00924 5154-1 ex S 77636, 1928 r., polewaczka
R 71001   A. Koppel W-wa ok. 1905?, zb. B. Szwede

S   1311-1 kryty – towos, ex S 77586
S   1352-5 1Aw ex Bxhpi 1647
S   3016-8 (faktycznie 3005-1) pług 2-os ex c.Kruszw. ex KD Wieluń, ex 77588,1905 r.   
S   3502-3 pług 802S
?   pług saski   
?   podwozie krytego z osiami skręt.

Wagony towarowe cukrowni Dobre:
00-05 0522 095-4   Z. Ostr. ok.1925, klapy wysokie
00-05 0522 135-8   Z. Ostr. 1929, klapy niskie
16   ex 257, „samosyp” ex cukr. Pustków, Huta Pokój,
maźnice A.Wollny Breslau u. Ohlau
112   wag. kryty 4-os., maźnice Parowóz W-wa?
114   wag. kryty 2-os. Hofmann Wrocław 1901 r., ex Opalenica K 20121
115   wagon kryty 2-osiowy   
?   koleba   

Wagony towarowe cukrowni Kruszwica:
46   Z. Ostr. 1923-24   11.12.2002
254   prod. własna cukr. Kruszwica 1920/30 z części z Zakł. Ostr. - blaszany
294   typ „Kruszwica”, z ham. 1923-24, Wolski-Wiśniewski?, dop. PKP
333   prod. Poznań 1943 r.
362   ex cukr. Mątwy, Krupp 1899 r.   
405    ex cukr. Mątwy, Krupp 1900 r.   
862   Z. Ostr 873/1928 ex PKP 23498 Somp   
533   typ „Brześć” (prod. O&K przed I w.ś.), ex PKP 28614
900   Hoffman 1903 ?, z ham. ex PKP 22680, ex Pleszew?
914   typ „szafa”, z ham. ex PKP 22522
927   Hoffman 1903 ?, z ham.
959   4-os. typ „Krośniewice” , ex Mareza
975   4-os. prod. Stocznia Gd. ok. 1920r. ex Wx 25143, maźnice Krawczyk&Ska w Zawierciu   
1019   ex Gdańska KD,
1022   ex Gdańska KD   
1034   ex Gd. KD W 23366 ?, WKAG 653
1037   1914 r. ex Gdańska KD W 23194   
1041   1914 r. ex Gdańska KD W 23344   
1045   1914 r. ex Gd. KD Wh 05 0228-5, ex 23383
1047   4-os. ex c.Pelplin, Ferrostal 1928?
1055 4-os. ex c.Pelplin, Ferrostal 1928? (ob. nr 1063)
1056   4-os. ex c.Pelplin, A. Koppel Dortmund 1896?
1061   4-os. ex c.Pelplin, Ferrostal 1928?
?   4-os. platf., ex węgl.cukr. Pelplin?
?   4-os. platforma,

Tddyyhp 00-38 426...
6002-3
6032-0
6033-8
6034-6
6139-3
6142-7
6193-0
6211-0
6229-2
7002-2
7003-0
7004-8
7007-1
7025-3
7213-5
7214-3
7215-0
7290-3
7332-3

Tddyyhp 00-40 426...  
9001-8
9002-6
9011-7
9043-0
9059-6
9060-4

ponadto są jeszcze bodaj 3-4 szt. transporterów ZN PKP, których jeszcze nie pocięto...
pozdr M
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #9 : 28 Września 2009, 09:11:05 »
0

Cytat: "Michał Z"
Cytat: "andrzej2110"
...wszystek ...

Ktoś mógłby...


To w takim razie należy jeszcze dodać:

Drezyna KLANU P
3 szt. wózka wahadłowego DF7 (kiwajka)
2 wózki torowe lekkie
2 wózek torowy ciężki - ex. koleba

oraz trochę wózków technologicznych 435 mm
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #10 : 28 Września 2009, 09:50:43 »
0

O jaki ładny spis o to mi chodziło:) dzięki
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #11 : 28 Września 2009, 09:59:21 »
0

Jeszcze są 2 wózki torowe 600mm z kołami dwurantowymi.
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #12 : 28 Września 2009, 10:06:20 »
0

Oraz coś co miało być drezyną.. czyli efekt przebudowy złomowej drezyny przez WKMK
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #13 : 28 Września 2009, 10:16:42 »
0

Macie fotki?? Bo smaku się narobią Chichot
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #14 : 28 Września 2009, 10:45:40 »
0

Cytat: "Marcin117"
Jeszcze są 2 wózki torowe 600mm z kołami dwurantowymi.

To nie są wózki torowe, tylko wózki od czteroosiowego wagonu do przewozu okopowizny. Konstrukcja oczywiście drewniana

Cytat: "andrzej2110"
cie fotki?? Bo smaku się narobią Chichot

www.kolejrogowska.pl - dział TABOR. Jeżeli tam nie ma fotki, to znaczy że jeszcze jej nie zrobiliśmy. Nawał innych bieżących prac związanych z utrzymaniem linii i taboru sprawia że inwentaryzacja naszych eksponatów nie jest zadaniem priorytetowym.


S pozdravem Adam
Zapisane

Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #15 : 28 Września 2009, 11:20:15 »
0

Cytat: "andrzej2110"
Macie fotki?? Bo smaku się narobią

Jeżeli interesuje cię (wzorem Michała Z) :

Drezyna silnikowa otwarta, ex WKMK

To tutaj: http://picasaweb.google.pl/martin.tucker.pl/2008071920080720RogW#5225212387460675394 możesz zobaczyć jak to coś wygląda. Ja + Phinek zaraz po jej rozładunku w Rogowie.
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #16 : 28 Września 2009, 11:45:45 »
0

Cytat: "Adam W"
Jeżeli tam nie ma fotki, to znaczy że jeszcze jej nie zrobiliśmy...


albo jest, ale nie wiemy u kogo i na którym dysku  :wink: (czytaj pilniejsze porządki na hali niż w cyfrowych zbiorach)
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #17 : 12 Listopada 2009, 22:34:50 »
0

Do spisu taboru można od dziś dopisać:
Ls60 - 036
Ls06 - 281

Obie lokomotywki są własnością osoby prywatnej, która sfinansowała dzisiejszy ich transport do Rogowa. Natomiast nasi wolontariusze ogarniali temat organizacyjnie oraz czynnie udzieleli się przy pracach ładunkowych i rozładunkowych.
Jutro lokomotywki zostaną zabezpieczone przed zimą (oraz wandalami) zaś od wiosny zaczniemy się im dokłaniej przyglądać...
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #18 : 13 Listopada 2009, 20:33:09 »
0

Skandal panie Jacek, nie dalej jak 3 tygodnie temu mówiłeś że temat zdechł ...
Ich kompletność znacznie odbiega od stanu z naszej letniej wizyty ?
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #19 : 14 Listopada 2009, 00:18:42 »
0

3 tygodnie temu... kiedy to było pane Havranek...
2 tygodnie temu właściciel tych lokomotywek zadzwonił do mnie, przeprosił, że długo się nie odzywał i prosił o szybkie zorganizowanie transportu.
Kilka szybkich telefonów, parę godzin na stolarni (kliny), nocleg u Adasia, poranny spacer do Budohurtu i voi la... oczywiście nie było tak łatwo... prace trwały od 7:30 do godziny 14 z groszem.
Zaś stan... no to jest właśnie widok od tej strony która była przez nas mniej oglądana. Inna inszość, że tak po prawdzie to ta druga to pewnie niestety będzie jedynie dawcą. Nie mnie decydować, nie fundacja jest właścicielem obu lokomotywek. Fundacja będzie jedynie pilnować merytoryki remontu - zgodności historycznej oraz technologii napraw.
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!