Przemko
Czytelnik
Długość toru:: 8 m
W terenie
|
|
« : 06 Luty 2005, 13:15:40 » |
0
|
Czy prawdą jest że Bieszczadzka Kolej Leśna zakupiła od J.Gieruckiego parowóz Kp4-3772 ? Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
|
« Odpowiedz #1 : 06 Luty 2005, 14:13:10 » |
0
|
Tak jak z rowerami na placu czerwonym: prawdą jest, że zakupiła, ale nie od Gieruckiego, tylko od właściciela parowozu, któremu Gierucki nigdzy się nie spłacił.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #2 : 06 Luty 2005, 20:44:24 » |
0
|
z tego co sie dowiedzialem dzis to podobno parowóz jest mocno niekompletny , tzn. podobno nie wiadomo gdzie sa osie ktore pojechaly do przekucia od Gliwickiej Huty ale to tez niesprawdzone informacje jutro wykonam tlefon to ise moze czegos konkretnetgo dowiem
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Krzysztof
Czytelnik
Długość toru:: 9 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #3 : 17 Marzec 2007, 20:39:31 » |
0
|
Witam ,jak obecnie wyglada sprawa Kp4,z racji wykonywanej pracy czesto bywam w Przezchlebiu i czesci z parowozu walaja sie po całym zakładzie,pracownicy pytani o ten parowóz mówia ze nie zaplacono wiec nic sie tam nie robi w tym temacie
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Krzysiek
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #4 : 17 Marzec 2007, 22:17:54 » |
0
|
Narazie pewnei nie ma z czego zpałcić bo kolejka ma sen zimowy. Poczekajmy do wiosny.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #5 : 17 Marzec 2007, 22:24:43 » |
0
|
no bo nic nie zrobili .... jak zrobią to sie płaci ? w sklepie płacisz za gotową bułkę , a nie żyto na polu i po pół roku odbiór bułki w sklepie....
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Krzysztof
Czytelnik
Długość toru:: 9 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #6 : 18 Marzec 2007, 09:07:56 » |
0
|
Witam w 1996 roku Kp4 przywieziono z Olesnicy do Przezchlebia w stanie kompletnym jego fotke mozna zobaczyć tutaj. www.sarkom.wroc.pl/oferta.htm . po jakims czasie postoju w Przezchlebiu parowozem tym zainteresował sie pan Popiel który zamierzał naprawic go i przewiezc do Rud.Rozpoczeto naprawe kotła wymieniono rury kocioł poddano próbie wodnej,reszte czesci parowozu przewieziono do Rud,zestawy kołowe zobowiazała sie przekuc na tor 785 Huta 1 Maja w Gliwicach.sytuacje w Rudach oraz brak nadzoru nad parowozem sprawiły ze przerwano jego naprawe,a jego czesci krazyły pomiedzy Przezchlebiem a Rudami,dlatego dzis mówi sie o jego niekompletnoci.w Przezchlebiu jest zrobiona skrzynia tendra jest tez kocioł podwozie i budka.Jezeli parowóz nalezy do Bieszczadzkiej kolei lesniej a w Przezchlebiu prowadzone sa oficjalnie jakies prace to powinien ktos je nadzorowac,lub parowóz zabrac na kolej Bieszczadzką bo taki stan jak jest na dzień dzisiejszy nie wyjdzie na zdrowie tej maszynie
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Krzysiek
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #7 : 18 Marzec 2007, 10:31:09 » |
0
|
Zgadzam się z tym nadzorem ale nie ma kto tego nadzorować a kierownik powiedział że drugiego remontu na stacji nie przeżyje . Też się nie moge doczekac kiedy ten parówz bedzie pod para w Bieszczadach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ok333
|
|
« Odpowiedz #8 : 18 Marzec 2007, 12:19:55 » |
0
|
Jest jeszcze inne wyjscie ! Skoro kierownik sobie nie radzi , albo jest slabego zdrowia , to trzeba sie rozejrzec za nowym . Nie musi byc z PiSu :wink: . Nadzor nadzorem - jest niezbedny , ale za tym musi isc k a s a .
|
|
|
Zapisane
|
Ratujmy Koleje Waskotorowe !!! ----------------------------------------------- ,, Najlatwiej niszczyc . Trudno zachowac to , co warte zachowania.'' Wislawa Szymborska
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #9 : 18 Marzec 2007, 12:40:49 » |
0
|
Chcesz kolejne ostrzeżenie? Kierownik jest Bardzo dobrego zdrowia i radzi sobie tak że wszystkie kolejki zazdroszczą takiego kierownika. Nie masz o czymś pojęcia to sie niewypowiadaj.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
|
« Odpowiedz #10 : 18 Marzec 2007, 18:48:04 » |
0
|
Przemku wyluzuj, trochę poczucia humoru, proszę. Sam sprowokowałeś tę uwagę ok333 - przeczytaj uważnie swój poprzedni post. I bez demagogii - nie Tobie decydować za co komu ostrzeżenia, właśnie ledwie zeszło z Twego konta podobne :mrgreen: No, to PAX, panowie :wink: mp
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #11 : 18 Marzec 2007, 20:07:14 » |
0
|
na BKL nie ma żadnych warunków do jakichkolwiek remontów , to jest koniec świata i dziura większa niż Pcim . Po byle śrubkę jak chcesz kupić trzeba jechać 40 km... do Sanoka lub Krosna , że poważnieszych sprawach nie wspomnę.
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
ok333
|
|
« Odpowiedz #12 : 19 Marzec 2007, 12:28:33 » |
0
|
Polo napisal : ...to jest koniec swiata...
Nie jest tak zle Polo . To jest koniec Polski , zreszta bardzo ladny :wink: . Ja juz ten ,,koniec'' przeszedlem wzdluz i w szerz oraz pierwszy raz ,,bieszczadka'' jechalem w lipcu 1963 roku . Jak ten czas leci Polo kontynuowal : Po byle srobke trzeba jechac 40 km. Czyli nic sie nie zmienilo , albo prawie nic . Wtedy tez musialem chleb ,,tachac'' w plecaku i jesc go przesiaknietego denaturatem do kochera :smile: . A wiesz dlaczego ? Bo do sklepu bylo ca 40 kilosow!!! I za to kocham Bieszczady !Pozdrawiam z Wielkopolski Wschodniej ok333
|
|
|
Zapisane
|
Ratujmy Koleje Waskotorowe !!! ----------------------------------------------- ,, Najlatwiej niszczyc . Trudno zachowac to , co warte zachowania.'' Wislawa Szymborska
|
|
|
A.Podleski
Nowicjusz
Długość toru:: 21 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #13 : 27 Czerwiec 2011, 23:23:07 » |
0
|
Witam! Chciałbym się dowiedzieć na jakim etapie są prace czynione przy Kp4?? Niedawno w sieci znalazłem zdjęcie tendra do Kp4,które znajduję się już na terenie kolejki,zabezpieczony farbą antykorozyjną,czekający na dalszą naprawe. Zdjęcie: http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=33556 .A.Podleski
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
|
« Odpowiedz #14 : 03 Lipiec 2011, 01:23:22 » |
0
|
ZTCW tender został do takiego stanu doprowadzony jeszcze w Przezchlebiu. W Dzierżnie nie zrobiono nic bo kolejka nie miała pieniędzy. Na zdjęciu widać jak czas zniszczył farbę zabezpieczającą. Parowóz w Przezchlebiu został zniszczony i rozkradziony. W Dzierżnie oficjalnie czekano na skompletowanie skradzionych części. W rzeczywistości czekano na pieniądze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
|
« Odpowiedz #15 : 11 Lipiec 2011, 00:15:00 » |
0
|
A ja potwierdzam z natury, że tender od Kp4 w Majdanie stoi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
A.Podleski
Nowicjusz
Długość toru:: 21 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #17 : 29 Sierpień 2011, 19:43:57 » |
0
|
Hmmm to ciekawe gdzie teraz przebywa druga część tego parowozu. W Majdanie jej nie ma ,bo ostatnio kolega się pytał o niego pracownika BKL,natomiast nie uzyskał odp. gdzie ewentualnie ona by się znajdowała.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #18 : 29 Sierpień 2011, 20:08:08 » |
0
|
W Gnieźnie.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #19 : 29 Sierpień 2011, 20:39:47 » |
0
|
Czyli Gniezno będzie poprawiało te nieudolne próby naprawy kotła panów z firmy na T ??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|