RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #60 : 02 Października 2011, 16:20:56 » |
0
|
...sie macie ludzie... JO próboja z powietrzem ja uruchomic! numer na kabinie jest 292/700. Przepraszam za błedne informacje! JO tylko próbuja ją przywrócić do zycia!,pod zglendem powietrza.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #61 : 02 Października 2011, 20:53:04 » |
0
|
hehhehe "NZ Katowice 292/700" czyli Lxd2-375 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #62 : 07 Października 2011, 22:42:51 » |
0
|
...sie macie ludzie... montaż i doszczelnianie Lxd2 375
|
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #63 : 10 Października 2011, 14:20:30 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #64 : 10 Października 2011, 23:32:45 » |
0
|
Dobrze powiedziane! na powietrzu jeszcze masaaaaaaa doszcelniania. to co lufciorze lubia najbardziej. Kiedy można zaczać? do wiosny chyba się uporam  z pomocą moich kochanych synów!!! 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #65 : 31 Października 2011, 19:05:21 » |
+2
|
Dnia 29 sekcja automatyki przy pomocy Szocia, Czopiego i Michal pracowala przy odbudowie pedni do Tarczy zaporowej i rozjazdow od 17 w zwyz. Dnia 31 pazdziernika sekcja automatyki dzialala, przy czyszczeniu, uzupelnianiu i naprawaniu trasy pedniowej dla Tarczy Zaporowej. Stan prac zakonczono w 70 procentach  . Planowany termin oddania Tzta to 12 listopada  .
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #66 : 02 Listopada 2011, 01:21:00 » |
0
|
No to fantastycznie. Uprzejmie proszę o wrzucenie na jutuba prezentacji efektów pracy. I to z obu stron - tj. działającej tarczy, jak i działającej dźwigni sygnałowej w nastawnicy 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #67 : 13 Listopada 2011, 22:20:37 » |
0
|
Z wielkim zadowoleniem pragnę poinformować, ze Tarcza Zaporowa została podłączona  . Pozostaje jeszcze kwestia regulacji długości pędni, ale myślę ze w ciągu najbliższych dwóch tygodni nasz efekt prac będzie zaprezentowany na joutube  . Ponadto sekcja automatyki wzbogaciła się o kolejnego montera  . W związku z nadchodzącymi ciężkimi warunkami pogodowymi, prace sekcji zabezpieczenia w terenie zostają zawieszone do wiosny. Z dniem 15 listopada następuje okres pogotowia zimowego. Przypominam, że przed przełożeniem rozjazdu mechanicznego należny go odśnieżyć
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #68 : 14 Listopada 2011, 16:18:28 » |
+1
|
Przepraszam za (byle)jakość komórkową, ale inaczej sie nie dało całego składu ogarnąć  
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #69 : 15 Listopada 2011, 21:02:55 » |
0
|
Przypominam o BEZWZGLĘDNYM ZAKAZIE przekładania Tarczy Zaporowej, do czasu wyregulowania długości pędni!
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #70 : 23 Grudnia 2011, 14:55:09 » |
0
|
...sie macie ludzie... w nowym roku jakieś prace warsztatowe się szykują? WIEKSZE!!! bo na forum "ani słychu ani dychu"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #71 : 05 Lutego 2012, 15:31:45 » |
0
|
Dnia 02.02.2012 roku automatycy (Amz01, Amz02, Amz03, Amz04) z Sekcji Zabezpieczenia Bytom karb Wąskotorowy przeprowadzili przegląd skrzyni zależności. Stwierdzone usterki i niepotrzebne zależności zostały w większości usunięte.
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #72 : 07 Lutego 2012, 19:04:11 » |
0
|
Dnia dzisiejszego Sekcja Zabezpieczenia działała przy skrzyni zależności. Zdemontowano 3 niepotrzebne dźwignie zwrotnicowe wraz z poprzeczkami zalezności. Zdjecia w najblizszym czasie 
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
ICkonduktor
|
 |
« Odpowiedz #73 : 26 Marca 2012, 19:35:45 » |
0
|
A w ostatnią niedziele, Sekcja Zabezpieczenia naprawiła Rz5, zabezpieczyła zwrotnie grupowa, oraz rozpoczeła przygotowania do malowania nastawnicy 
|
|
|
Zapisane
|
PKP INTERCITY S. A.
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #74 : 03 Kwietnia 2012, 21:22:34 » |
0
|
Regeneracja kran Knorr ST60
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #75 : 03 Kwietnia 2012, 21:28:06 » |
0
|
Solidna średnia ftalowa!
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #76 : 23 Kwietnia 2012, 21:46:59 » |
0
|
Lufciosz zrobił swoje  wymiana zaworu maszynisty ST60-071-10-71 na Lxd2 352.
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Kwietnia 2012, 21:52:24 wysłane przez RezerwA »
|
Zapisane
|
|
|
|
Senda
|
 |
« Odpowiedz #77 : 26 Kwietnia 2012, 20:41:48 » |
+13
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Fisz
Młotkowy
 
Długość toru:: 99 m
W terenie
Drunken Engineer
|
 |
« Odpowiedz #78 : 26 Kwietnia 2012, 21:06:32 » |
0
|
Ten elektryczny Faur wygląda genialnie  Cholernie żałuję, że nie dane było mi tego zobaczyć na własne oczy - wczoraj wymigałem się z zajęć żeby dotrzeć, a tu termin dzień później.. dzisiaj dwa kolokwia były, oblałem co trzeba, jutro po południu stawiam się na miejsce  Tylko jeszcze nie wiem o której, mam resztę do odrobienia...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RezerwA
Młotkowy
 
Długość toru:: 108 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #79 : 26 Kwietnia 2012, 21:20:52 » |
0
|
...sie macie ludzie... a "rozrzadu"zaworu nie straciliscie? w "Lidce"? a te Faury były sprzegiem zespolonym podpiente?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|