gajos
|
 |
« Odpowiedz #100 : 18 Sierpnia 2014, 23:28:40 » |
+3
|
Na stronie http://www.eisenbahnstiftung.de/bildergalerie/Privatbahnen znalazłem takie oto zdjęcie podpisane Ein Personenzug der Breslau–Trebnitz–Prausnitzer Kleinbahn AG in Breslau Kleinbahn Personenbahnhof. Die in 750 mm Schmalspur angelegte Kleinbahn begann zunächst am 1. Juli 1898 in dem nördlich der Alten Oder gelegenen Ort Karlowitz, der 1924 nach Breslau eingemeindet wurde. Sie führte in nördlicher Richtung bis zu der im Katzengebirge liegenden Stadt Trebnitz. (1942)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #101 : 19 Sierpnia 2014, 07:43:30 » |
+1
|
Zdjęcie jest znane, pojawiało się już w różnych publikacjach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andipop
Czytelnik
Długość toru:: 4 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #102 : 08 Lutego 2015, 19:56:04 » |
0
|
Witam Zbieram bilety kartonikowe, i poszukuję biletów z Wrocławskiej Kolei Wąskotorowej. Bilet może być z każdego odcinka tej Kolei, gdyż nie posiadam żadnego biletu z tej kolejki w zbiorze. Wiem też że były nie tylko kartonikowe, ale i też blankietowe( widziałem fotki w książce Wrocławska Kolej Wąskotorowa). Jeśli ktoś ma proszę o kontakt na andimich@poczta.onet.pl
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #103 : 13 Lutego 2015, 20:13:56 » |
0
|
Odwiedziłem ekspozycję taboru na przystanku Milicz Zamek. Wrażenia pozytywne - stanowisko jest rozbudowywane, jest zachowana estetyka, czysto. Obawiałem się stanu taboru - kiedy byłem ostatnio farba zaczynała się łuszczyć. Całość taboru jest jednak dobrze i całościowo odmalowana.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #104 : 13 Lutego 2015, 20:15:56 » |
0
|
Przystanek Milicz Zamek w lutym 2015
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #105 : 13 Lutego 2015, 20:16:22 » |
0
|
Przystanek Milicz Zamek w lutym 2015
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #106 : 13 Lutego 2015, 21:03:58 » |
0
|
O, i rewizję zrobili! A właściwie zrobią 30 listopada. 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Wojtek_SZN
|
 |
« Odpowiedz #107 : 24 Lutego 2015, 23:06:29 » |
0
|
Dzięki Darku za tę sesję. Słupek hektometrowy i cyfry na nim nijak nie trzymają się historii ale nie wymagajmy za wiele. Służą teraz ścieżce rowerowej stąd i wskazania całkiem inne. Masz może aktualne foty z Milicza Wąskiego ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #108 : 25 Lutego 2015, 04:22:22 » |
0
|
 Trzebnica też ma już swój kawałek toru
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #109 : 25 Lutego 2015, 08:14:29 » |
0
|
Masz może aktualne foty z Milicza Wąskiego ?
Niestety, tym razem byłem tylko przelotem. Z innych - na dawnej stacji Trzebnica Gaj usadowił się supermarket.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pleszewianin
|
 |
« Odpowiedz #110 : 05 Marca 2015, 22:00:26 » |
0
|
Swojego czasu gdy świetlności nabierał Milicz sprowadzano tabor odwiedziłem miejscówkę z Lyd1 oraz doczepami i wspomniane miejsce mbxd1 z 1aw oraz 3aw w sułowie. Z zdjęć widzę że zmiany z latami idą do przodu w pozytywnym znaczeniu dla oka turysty. Jednak co to za to za tabor który stoi pod chmurką ..
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #111 : 05 Marca 2015, 23:04:43 » |
0
|
Jednak co to za to za tabor który stoi pod chmurką ..
Wiesz, na większości kolejek w PL tabor stacjonuje pod chmurką...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #112 : 06 Marca 2015, 12:38:55 » |
+6
|
Nie prawda  w Jędrzejowie jest gustowna wiatka.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #113 : 06 Marca 2015, 13:02:32 » |
+5
|
Riposta trafna w połowie - końce wagonów z pod tej wiatki wystają 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #114 : 06 Marca 2015, 18:34:21 » |
+1
|
Właśnie taka miała być 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #115 : 06 Marca 2015, 20:54:51 » |
0
|
Dzięki temu zachowany jest, chyba tradycyjny już, styl aranżacji przestrzeni tej stacji 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Bogdan_KRK
|
 |
« Odpowiedz #116 : 06 Marca 2015, 21:48:57 » |
0
|
Witam! Drodzy Koledzy. Czemu na TZF,zawsze tak jest,że jak się pojawi jakaś nowinka,to odrazu jest "podpinana" pod inny wątek. Stacja Jędrzejów istnieje,a Wrocławska KD już nie. A tu ni z tego ni z owego dowiaduję się,że "komuś koniec wystaje z pod wiaty,etc" Wagony w Jędrzejowie,zawsze stały "pod chmurką" ,więc nie dyskutujmy o długości(wiaty). I aż mnie korci do zadania pytania,ale to już w wątku Jędrzejowskiej. Pozdrawiam.Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #117 : 06 Marca 2015, 22:21:10 » |
+2
|
jak się pojawi jakaś nowinka,to odrazu jest "podpinana" pod inny wątek Heh, bo niestety zwycięska pieśń tego zacnego już dawno jest jedynie echem pieśni która była dawniej. Stąd rozluźnienie merytoryczne i logistyczne. Po prostu hasło Ordnung muss sein nie ma miejsca w obecnej rzeczywistości, stąd takie luźne gatki, znaczy gadki.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Tomcio
Nowicjusz

Długość toru:: 14 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #118 : 14 Marca 2015, 12:11:08 » |
+2
|
Cześć, Opis przystanku + kilka nowych fotografii z Prusic Wschodnich - dostępny na: www.kleinbahn.plZapraszam. Pozdrawiam, Tomcio 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marcin sds
|
 |
« Odpowiedz #119 : 28 Marca 2015, 14:31:51 » |
-5
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|