andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #60 : 09 Lipca 2009, 12:28:04 » |
0
|
Mówisz masz: no to może i reszta taboru??? :roll:
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #61 : 09 Lipca 2009, 12:30:40 » |
0
|
Te małe miały oznaczenie na PKP "Dm" oraz "Doc", wiem że zachowały się co najmniej 4 w Sochaczewie (z czego co najmniej jedna na 1000mm ex. Piaseczno), jedna w Krośniewicach i jedna na kolejce Nałęczowskiej. Były napędzane silnikami motocyklowymi, Junak i WFM to dwa o których wiem. Ta duża mnie interesuje gdyż nie widziałem wcześniej żadnej takiej, natomiast kształtem przypomina normalnotorową WM5. Czy jest taka możliwość żeby ktoś sprawdził jaki tam silnik jest w środku?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #62 : 09 Lipca 2009, 15:31:44 » |
-1
|
No,z tym się muszę zgodzić,że wygląda jak miniaturka Wmc-tylko ,że ta ma zaokrąglony dach(!)
Chętnie bym się tam wybrał,tylko,że nie mam aparatu;/
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #63 : 09 Lipca 2009, 23:04:26 » |
0
|
wagon osobowy - typ ZNTK Ostrów (przebudowa w latach 60-tych) - poprawcie mnie jak to był inny ZNTK co robił takie "obłe" pudła - ex Jarocińska KD ZNTK Opole - I o ile wiem, to stamtąd ten wagon jest.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #64 : 10 Lipca 2009, 00:26:51 » |
0
|
Oto kilka fotek, które zrobiłem w grudniu 2007 roku. Stan wagonów i drezyn zapewne się wiele nie zmienił, może jedynie bardziej korozja sobie podjadła. :arrow: http://piotrek-w.fotosik.pl/albumy/659201.htmlOd czasu do czasu wpadam na malte zobaczyć co ciekawego, ale ten tabor zawsze wygląda tak samo. Jak stał tak stoi. Jak chcesz to możemy się kiedyś umówić na wejście razem.
Jeśli Koledze to nie zrobi różnicy, to ja chętnie bym się spotkał choćby po to, żeby sobie pogadać i pooglądać tabor, a przy okazji zrobić trochę nowych fotek. :mrgreen: P.S. Jak wygląda wdrożenie do ruchu zakupionej w zeszłym roku przez MPK lokomotywy? Czy jej remont się zakończył?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
posener
Młotkowy
 
Długość toru:: 54 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #65 : 10 Lipca 2009, 18:59:14 » |
0
|
P.S. Jak wygląda wdrożenie do ruchu zakupionej w zeszłym roku przez MPK lokomotywy? Czy jej remont się zakończył? Z tego co wiem nie zakończył się, na razie nie słyszałem o jakiejś konkretnej dacie jej uruchomienia. Muszę zadzwonić do Kierownika Wydziału S-3 - zajezdnia Forteczna - wówczas przekaże aktualne informacje na jej temat. Spotkanie jest możliwe tylko na razie u mnie czasu brak 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
rafaelsantee
Nowicjusz

Długość toru:: 43 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #66 : 27 Listopada 2009, 22:40:57 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #68 : 15 Grudnia 2009, 19:19:52 » |
0
|
Czy ten wagon jest na chodzie? Niesamowicie klimatyczne jest wnętrze z ławami drewnianymi...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #69 : 15 Grudnia 2009, 19:31:33 » |
0
|
Czy ten wagon jest na chodzie? Niesamowicie klimatyczne jest wnętrze z ławami drewnianymi... Nie wiem czy jest na chodzie, ale od kilku ładnych lat stoi nie używany na terenie zajezdni tramwajowej na prowizorycznie położonym kawałku toru. Wnętrze jest niesamowicie klimatyczne wygląd i taki specyficzny zapach... Oj chciało by się przejechać tym wozem... :roll:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #70 : 15 Grudnia 2009, 21:10:27 » |
0
|
Oooo to mi chodziło!  Ja wyobrażałem sobie ten zapach wnętrza!!! :mrgreen: Czyli na razie się nim nie przejedziemy. A jeszcze taki podobny wagon gdzieś w byłym ZeteNTeKu stoi. Czy to prawda?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #71 : 15 Grudnia 2009, 21:37:31 » |
0
|
Ta duża drezyna Wmc kiedyś była używana przez Poznański KMK w Białośliwiu do przygotowania przejazdów Borsigiem w 2000/2001r i zapewne ma silnik benzynowy podobny do Żuka. Białośliwska Wmc 207 też miała taki silnik, przed wymianą na diesla. Ta mniejsza drezynka z Opalenicy obecnie ma silnik malucha i zestawy kołowe na 600mm.
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
|
|
Adam W
|
 |
« Odpowiedz #74 : 12 Kwietnia 2010, 22:05:28 » |
0
|
Zbudowano także od podstaw repliki 2 wagoników - letniaków. Repliki? Na czym się wzorowano? S pozdravem Adam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
posener
Młotkowy
 
Długość toru:: 54 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #75 : 13 Kwietnia 2010, 10:30:42 » |
0
|
Repliki? Na czym się wzorowano?
Wzorowano się na istniejących już 6 wagonach - 3 z nich pamiętają jeszcze czasy harcerskiej kolejki na Dębinie (lata 50/60).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #76 : 05 Grudnia 2010, 18:00:24 » |
0
|
Natknąłem się w necie na film z 30-lecia kolejki na którym jest mi. parada pojazdów z "Ryjkiem" i resztą taboru.
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Grudnia 2010, 20:04:19 wysłane przez Szymek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #77 : 05 Grudnia 2010, 21:21:57 » |
0
|
Zupełnie jakby wczoraj,a tyle już czasu upłynęło, Ryjek na chodzie, Wm-ka na chodzie... Ech..
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
posener
Młotkowy
 
Długość toru:: 54 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #78 : 11 Stycznia 2011, 14:16:36 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RomekL
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #79 : 13 Stycznia 2011, 10:08:29 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|