Świat kolejek wąskotorowych SMF
09 Października 2024, 02:23:28 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 38   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gmina Rewal - Rewitalizacja kolejki  (Przeczytany 577092 razy)
Skruczaly
Młotkowy
**
Długość toru:: 90 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #200 : 23 Marca 2012, 20:58:15 »
0

Hehe Kucyk w Łodzi rożne technologie są stosowane a najczęściej można znaleść złącza partyzanckie czyli brak złącza a prąd przepływa po między szynami dzięki przyspawanemu kabelkowi!!!
Już kiedyś omawialiśmy przy browarze Łódzkie wariacje torowe;)
Zapisane
E583.002
Dyrektor
*****
Długość toru:: 541 m

W terenie W terenie

M-sta tr. elektr.


« Odpowiedz #201 : 24 Marca 2012, 05:04:28 »
+1

Cytat: AXEL
Chyba się trochę przejechali z tego co dziś usłyszałem na tej transakcji.

Pewnie mieli słabych pośredników.
Zapisane

Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
zyga11121
Ostrzeżony
Nowicjusz
*
Długość toru:: 16 m

W terenie W terenie


Nadmorska Kolej Wąskotorowa


Kacper Hajdas
« Odpowiedz #202 : 24 Marca 2012, 12:07:02 »
0

Px48-3913 powrócił do Gryfic po 21 latach Gryficka kolej wąskotorowa rozkwita 24.03.2012 Małe | Duże
   Px48-3913 już w Gryficach  czarna perła jest już na szopie w Gryficach
Zapisane

ZyGa
kaziuwask1
Nowicjusz
*
Długość toru:: 27 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #203 : 24 Marca 2012, 12:17:35 »
0

Dziś wstałem o 7 rano aby pojechać na wąskotorówkę zobaczyć nowy parowóz. Wyglądał dosyć dobrze ale np nie ma sprzęgów, lampy dali ale żeby je przykręcić płomieniówki są jak papier, ale za to wszystko się obraca i lekko chodzi (ma nawet prędkościomierz) brak klocków, trąbki i gwizdka. Mógłbym jeszcze wymieniać ale nie mam czasu.dziś w tvp info  (pewnie w kronice) będzie reportaż. Ja postaram się nagrać reportaż.
« Ostatnia zmiana: 24 Marca 2012, 12:21:27 wysłane przez kaziuwask1 » Zapisane
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #204 : 25 Marca 2012, 20:52:44 »
+3

Pewnie mieli słabych pośredników.


 
Z pewnością... z pewnością...

3913 wyjechał w roku 1990 najprawdopodobniej z Gryfic - na 90% - ale tego do końca pewien nie jestem.
Parowóz wyremontował i sprzedał Interlok a jazda próbna parowozu odbyła się na szlaku Stargard - Ińsko.
http://www.interlok.info/PomBahnen.htm
Zdjęcie drugie od góry parowóz ciągnie towarowy Trąbki-Ińsko w 1989 w trakcie prób po naprawie.

Jeździł też kiedyś w Koszalinie ( początek służby 1974 ) i napewno w Białogardzie ( napewno tam był w 1979 i w 1984 roku - i napewno po 84 roku już go tam nie było w ruchu). Dyponuje niewieloma skanami kwitów tego parowozu i nie wiem co pomiędzy tymi datami się z nim działo. Ostatnio natrafiłem na ślad, że gdzieś w drugiej połowie lat 70tych parowóz mógł też jeździć w Ińsku.
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2012, 21:31:48 wysłane przez Łowca » Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #205 : 25 Marca 2012, 23:32:51 »
+1

Parowóz wyremontował i sprzedał Interlok a jazda próbna parowozu odbyła się na szlaku Stargard - Ińsko.
http://www.interlok.info/PomBahnen.htm
Zdjęcie drugie od góry parowóz ciągnie towarowy Trąbki-Ińsko w 1989 w trakcie prób po naprawie.

Filmy z tych jazd zamieszczono w ostatnim wydaniu magazynu KOLEJWIZJA.
Zapisane

Mateusz
Młotkowy
**
Długość toru:: 65 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #206 : 26 Marca 2012, 09:57:38 »
0

Cytuj
3913 wyjechał w roku 1990 najprawdopodobniej z Gryfic - na 90% - ale tego do końca pewien nie jestem.
Parowóz wyremontował i sprzedał Interlok a jazda próbna parowozu odbyła się na szlaku Stargard - Ińsko.
http://www.interlok.info/PomBahnen.htm
Zdjęcie drugie od góry parowóz ciągnie towarowy Trąbki-Ińsko w 1989 w trakcie prób po naprawie.

Jeździł też kiedyś w Koszalinie ( początek służby 1974 ) i napewno w Białogardzie ( napewno tam był w 1979 i w 1984 roku - i napewno po 84 roku już go tam nie było w ruchu). Dyponuje niewieloma skanami kwitów tego parowozu i nie wiem co pomiędzy tymi datami się z nim działo. Ostatnio natrafiłem na ślad, że gdzieś w drugiej połowie lat 70tych parowóz mógł też jeździć w Ińsku.


Tu jest informacja, że służył w  Koszalinie od 1974 do 1990 a potem wyjechał.
http://kolej.mkm.szczecin.pl/news/1332427469,Px48-3913-do-naprawy-glownej
Zapisane
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #207 : 26 Marca 2012, 15:25:17 »
+1

Więc ta informacja jest niezgodna ze stanem faktycznym jeżeli chodzi o przebieg służby parowozu.
Kwestia wywozu z Polski teoretycznie otwarta - ale stawiam na Gryfice na 94% - ewentualnie Ińsko 5%... z Koszalina raczej nie wyjechał - aczkolwiek 100% pewności będzie po ustaleniu do końca numerów parowozów jakie były od roku 1986 do końca lat 80tych odstawione na terenie stacji w Koszalinie.
Kto posiada spis proszony o kontakt - parowozy pochodziły z Białogardu gdzie wycofano je po otrzymaniu rumunów z Koszalina i Gryfic.
Zapisane
kaziuwask1
Nowicjusz
*
Długość toru:: 27 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #208 : 05 Kwietnia 2012, 18:26:16 »
+2

POWRÓT PAROWOZU Z Niemiec do Gryfic marzec 2012 Małe | Duże

Gryficka Kolej Wąskotorowa-inwestycja.wmv Małe | Duże
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2012, 18:33:33 wysłane przez kaziuwask1 » Zapisane
Mateusz
Młotkowy
**
Długość toru:: 65 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #209 : 07 Kwietnia 2012, 18:48:05 »
0

Uruchomienie przejazdów w tym sezonie coraz mniej prawdopodobne.
Przetarg na modernizację taboru został właśnie unieważniony. Jedyny wykonawca zażądał za dużo jak na możliwości gminy.

http://www.bip.rewal.pl/pobierz/4349

Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #210 : 07 Kwietnia 2012, 21:21:31 »
0

Ahahahahahahaha nie mogę. Karpa w takie przedsięwzięcie? Z racji dotychczasowych doświadczeń z pseudo doradcą merytorycznym i jego firmą sponsorującą powstrzymam się od komentarza.
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #211 : 07 Kwietnia 2012, 23:52:21 »
0

Przetarg na modernizację taboru został właśnie unieważniony.

Jaki przetarg taka oferta. Projekt za gigantyczne wręcz pieniądze a zamawiający nie potrafi napisać chociażby dopuszczającej(nie dostatecznej, nie dobrej, nie bardzo dobrej tylko DOPUSZCZAJĄCEJ!) dokumentacji przetargowej, zresztą co tu dużo pisać, skoro nawet nie potrafili nazwać tego co zamawiają to strach pytać o szczegóły. Tak więc drodzy urzędnicy z Rewala proponuję usiąść na tyłku i napisać porządną dokumentację do przetargu a jak nie potraficie to ogłosić konkurs na doradcę merytorycznego.
Zapisane

pyzacz
Nowicjusz
*
Długość toru:: 44 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #212 : 12 Kwietnia 2012, 23:29:19 »
+1

wracając z pracy - kilka zdjęć przy wąskotorówce
https://picasaweb.google.com/pyzacz/Rewal12042012?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOOKip3X-Oj5PA&feat=directlink
Zapisane
Mateusz
Młotkowy
**
Długość toru:: 65 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #213 : 13 Kwietnia 2012, 07:34:17 »
0


To widzę, że od grudnia w Pogorzelicy zupełnie nic się nie wydarzyło, w Niechorzu też. Faktycznie tak jak pod jednym z opisów: chłopaki niespecjalnie się spieszą....
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4304 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #214 : 23 Kwietnia 2012, 21:35:30 »
+1

I znów jedziemy z taborem: http://www.bip.rewal.pl/zamowienia/pokaz/4239

Opis widać poprawiony, lecz jeszcze da radę znaleźć silnik 16H12A o mocy 450 kM a w załącznikach jest bramkart i lokomotywa spalinowa Mbxd 2.
Zapisane

Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach.
(Edmund Burke)
mastif
SGKW
*
Długość toru:: 83 m

W terenie W terenie

coś tam z elektryką


« Odpowiedz #215 : 24 Kwietnia 2012, 17:56:29 »
0

HM>... oraz ogrzewanie WEBASCO 
a może ktoś mnie oświecić w jakim programie zrobione są wizualizacje wnętrza wagonów 
oraz czy takie kasowniki w pojazdach mają możliwość komunikacji w sieci , czy są całkowicie autonomicznymi urządzeniami bez możliwości podpięcia pod sieć,
pozdrawiam 
Zapisane

Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #216 : 24 Kwietnia 2012, 18:28:58 »
+2

Cytuj
HM>... oraz ogrzewanie WEBASCO  Duży uśmiech
Bo miało być TABASCO - też pali rurę a sporo tańsze i wytwarza mniej CO2 Chichot.
« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2012, 18:32:28 wysłane przez 2xm » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #217 : 26 Kwietnia 2012, 21:35:54 »
0

HM>... oraz ogrzewanie WEBASCO 
a może ktoś mnie oświecić w jakim programie zrobione są wizualizacje wnętrza wagonów 
oraz czy takie kasowniki w pojazdach mają możliwość komunikacji w sieci , czy są całkowicie autonomicznymi urządzeniami bez możliwości podpięcia pod sieć,
pozdrawiam 


Miałem znów napisać coś zgryźliwego ale dziś Dzień Transportowca, wiec będzie na pozytywnie:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//000%20ZAMOWIENIA%20PUBLICZNE/0%20CENTRALA/04.01.2012%20Modernizacja%2010%20wagonow%20111A/SIWZ%2080%20%20modernizacja%2010%20wagonow%20www.pdf

Wułala, tak to się profesjonalnie robi. Bierzcie i naśladujcie z Tego wszyscy.
Zapisane

kamlox
Mechanik
***
Długość toru:: 219 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #218 : 04 Maja 2012, 18:35:55 »
0

Na oględziny z dnia dzisiejszego mało prawdopodobne jest, żeby w tym sezonie kolejka ruszyła. Torowiska nie ma nawet przy latarni morskiej  Co?
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #219 : 04 Maja 2012, 18:38:31 »
0

Ale robią coś?
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 38   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!