MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #420 : 21 Października 2011, 19:56:31 » |
0
|
We wszystkich lokomotywach spalinowych jakie znam wyłącznik bezpieczeństwa ( na turbinach parowych nazywany wytrzaskiem) działa tylko na pompy wtryskowe niezależnie od regulatora obrotów. Zwykle polega to na tym że wytrzask odblokowuje sprężynę która ściąga listwy pomp w położenie STOP. Oczywiście wyłącznik bezpieczeństwa można uruchomić ręcznie lub uruchamia się sam przy za wysokich obrotach.
A co do tego o turbosprężarce to miałem na myśli sytuację gdzie olej nie cieknie do wydechu lecz do dolotu i zapala się w taki sam sposób jak olej napędowy. Wtedy może być problem ze zgaszeniem silnika. Przynajmniej tak mi się wydaje.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #421 : 21 Października 2011, 20:04:55 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Janusz
SGKW

Długość toru:: 181 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #422 : 21 Października 2011, 20:59:45 » |
0
|
A co do tego o turbosprężarce to miałem na myśli sytuację gdzie olej nie cieknie do wydechu lecz do dolotu i zapala się w taki sam sposób jak olej napędowy. Wtedy może być problem ze zgaszeniem silnika. Przypuszczam, że właśnie przed taką sytuacją miały zabezpieczać przesłony o których wspominałem wcześniej. Po odcięciu powietrza silnik powinien się zatrzymać.
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #423 : 23 Października 2011, 20:39:01 » |
+1
|
Google Street View na wąskim torze, na razie jednak tylko za granicą - Kolej Retycka w Szwajcarii:
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #424 : 23 Października 2011, 20:56:13 » |
0
|
Zanim skończą Szwajcarię to w Polsce znikną ze 2 kolejki...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #425 : 24 Października 2011, 22:19:00 » |
0
|
Niezła jakość jak na TSR. Przewińcie od razu do 0:40

|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #426 : 25 Października 2011, 10:25:20 » |
0
|
Nowy wpis na moim wąskotorowym blogu. Tym razem na temat projektów unijnych. Zapraszam do czytania i komentowania. http://rynekwaskotorowy.wordpress.com/2011/10/25/unijne-projekty/
|
|
« Ostatnia zmiana: 25 Października 2011, 10:27:56 wysłane przez kalito »
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
Heinz Ketchup
Nowicjusz

Długość toru:: 18 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #427 : 28 Października 2011, 17:14:25 » |
0
|
Film jest jak najbardziej o tematyce wąsko... ... umysłowej:
Jaki idiota to projektował, jaki idiota to zatwierdził i jaki idiota nadzorował budowę?
|
|
|
Zapisane
|
Domagam się stanowczo przywrócenia działu download w tym forum.
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #428 : 28 Października 2011, 21:29:50 » |
-2
|
Widać tak dziś kształcą na wyższych uczelniach 
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
agneskate
|
 |
« Odpowiedz #429 : 28 Października 2011, 22:22:19 » |
0
|
O, qurcze!!! Ciekawe kto za to kasę do kieszeni wziął?
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Aga
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #430 : 29 Października 2011, 08:47:25 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #431 : 29 Października 2011, 19:40:58 » |
+2
|
Axel... Ale Ty to byś sposób na ten feler znalazł, co? Cofnij, rozpędź do Vmax i "się dostosują", a nie jakieś tam bieganie z miareczką, itp... Na tramwaj czasem papierów nie masz, hę?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #432 : 30 Października 2011, 01:51:16 » |
0
|
Po co im te lusterka w ogóle, nie wiem. Znam takiego jednego "tramwajarza" z Wrocławia. Razem ramy dade  Te, zajezdniowy, do tablicy !!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #433 : 30 Października 2011, 06:33:01 » |
0
|
Po co im te lusterka w ogóle, nie wiem.
Spieszę z wyjaśnieniami: po to żeby zobaczyć czy wymiana pasażerów na przystanku się zakończyła. Bez lusterka musiałby wyglądać na każdym przystanku z drzwi...
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #434 : 30 Października 2011, 10:29:22 » |
0
|
...albo zatrudniać kiertrama* - 20 na Boernerowo prawa gotów! Beee! Psss...!
*Kierownik tramwaju.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #435 : 30 Października 2011, 10:43:35 » |
0
|
Kucyk zonk  prawa gotów jest tylko dla dwustronnych pojazdów  z tego co pamiętam 105 nie ma drzwi z obu stron  Dlatego powinno być: "13 na kawęczyńską gotów do odjazdu" "błeeeeee" "pssssssssssss"
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
|
dino
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.
|
 |
« Odpowiedz #437 : 31 Października 2011, 14:23:12 » |
0
|
Po co im te lusterka w ogóle, nie wiem. Znam takiego jednego "tramwajarza" z Wrocławia. Razem ramy dade  Te, zajezdniowy, do tablicy !!! Nie wiem o kim mowa hehe, ale nie takie rzeczy ze szwagrem po pijaku się robiło. Przyjedź rafał do Wro to pośmigamy po zajezdni 102Na mamy nową przetwornicę i trzeba ją potestować ;-) PS. ...od sierpnia przenieśli nas z zajezdni do biur w centrali :-(
|
|
« Ostatnia zmiana: 31 Października 2011, 15:02:38 wysłane przez kalito »
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #438 : 03 Listopada 2011, 21:11:49 » |
0
|
A takie są skutki nie wyłączenia napięcia w sieci trakcyjnej podczas akcji ratowniczo-gaśniczej 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
 |
« Odpowiedz #439 : 04 Listopada 2011, 19:14:01 » |
0
|
Ja bym powiedział raczej braku dostatecznej informacji... Dobrze że, gość z prądownicą miał refleks i sporo szczęścia.
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
|