Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #440 : 06 Listopada 2011, 18:47:36 » |
0
|
Struzik i Brudna Łapa.  Nie wspomnę o reszcie wnętrza budki maszynisty.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #441 : 06 Listopada 2011, 20:14:22 » |
0
|
Czyżby to wnętrze Pięknie brudnej Heleny???
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #442 : 06 Listopada 2011, 20:30:21 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #443 : 07 Listopada 2011, 23:04:21 » |
0
|
Taki karabin to ja rozumiem
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #445 : 08 Listopada 2011, 08:43:45 » |
0
|
Taki karabin to ja rozumiem Skądś znam takie zabawy ze ślepą amunicją  Prawda kolego Marcinie P ? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #446 : 10 Listopada 2011, 10:44:22 » |
0
|
Aj tam, aj tam, to była profesjonalna, kolejowa utylizacja amunicji  W przyszłym roku będzie konkretniej - na trasie B2-B3 stanie (moja osobista!!) armata ppanc, nie ma ktoś na zbyciu amunicji 85mm?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #448 : 13 Listopada 2011, 09:01:38 » |
+1
|
Za to podkłady na pewno są stalowe! To jest tzw. negatyw torowy.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
WIĆUŚ
|
 |
« Odpowiedz #449 : 14 Listopada 2011, 19:56:20 » |
0
|
Prawdopodobnie, szyny są pokryte rozwalcowanym zielskiem, dlatego trudno je odróżnić od surowego drewna. Poza tym, trudno jest zdobyć tak proste i równe drewno, które mogłoby stanowić dobry substytut szyn 
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Listopada 2011, 20:00:11 wysłane przez WIĆUŚ »
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #450 : 15 Listopada 2011, 13:31:12 » |
0
|
A jednak drewniane -polecam podpis pod zdjęciem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #451 : 15 Listopada 2011, 13:53:34 » |
0
|
W Polsce też swego czasu stosowano drewniane szyny: linia Pruszcz Gdański - Kartuzy, rok 2006 źródło zdjęcia
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #452 : 15 Listopada 2011, 14:33:54 » |
0
|
W Polsce też swego czasu stosowano drewniane szyny: linia Pruszcz Gdański - Kartuzy, rok 2006  Czyli biodegradowalne! Jak siatki z tesco ;-) Pozdrawiam, FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #453 : 16 Listopada 2011, 16:14:01 » |
0
|
Szybki i stosunkowo tani sposób na ubytki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
tadek14nfs
Młotkowy
 
Długość toru:: 54 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #454 : 16 Listopada 2011, 20:21:06 » |
0
|
Tylko trudno na żyletki przetopić...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #455 : 16 Listopada 2011, 20:31:35 » |
0
|
Łatwiej na brykiet drzewny, aby zrobić porządnego grila kolejowego:)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #456 : 08 Grudnia 2011, 17:38:13 » |
0
|
Onegdaj przez wątek przewaliła się zażarta dyskusja odnośnie nowej aranżacji dworca Warszawa Centralna. Obecnie w tej kwestii Pikusiem wydaje się być "oprawa artystyczna" ścian peronowych. Otóż pomiędzy zarządem PKP a "autorami projektu remontu Dworca Centralnego" - firmą Towarzystwo Projektowe TePe wybuchła wojenka. TePe zarzuca PKP że "owinęla dworzec ogromną reklamą" przez co dusza artysty cierpi, PKP nie pozostaje dłużna i zarzuca TePe stanowiącej "znak rozpoznawczy polskiego wzornictwa przemysłowego – fakt, bez doświadczeń w projektowaniu wielkoformatowych dworców – że podsunęła i zrealizowała na Dworcu Centralnym tak mizerną koncepcję hali głównej, z tak słabowitym sposobem oznakowania i z tyloma błędami w nadzorze autorskim (...) Czy nie mamy do czynienia ze swoistym rodzajem wandalizmu w przestrzeni publicznego dworca, dokonanym w białych rękawiczkach za niepubliczne, kolejowe pieniądze?"Sprawa jakich wiele - wojna na krowie placki. Jednak pragnę zwrócić uwagę na jeden szczegół, mianowicie na nowoczesne metody badania standardów bezpieczeństwa na jakie powołał się przedstawiciel PKP: O jednym warto jednak poinformować już dziś – o zagrożeniu, jakie stwarza dla życia i zdrowia podróżnych konstrukcja balustrad ze szklanym wypełnieniem, których pełno na dworcu. Konstrukcja jest nie tylko niezgodna z projektem i SIWZ (szkło grubości 8 zamiast 10 mm – gdzie był nadzór projektowy?), ale także z polskimi normami (Dziennik Ustaw nr 75 z 2002 roku, art. 298, poz. 690), które mówią, że szkło z balustrad musi mieć specjalne mocowania (na Centralnym ich brak), a także musi rozpadać się – jak szyba samochodowa – na tysiące bardzo drobnych, nieszkodliwych dla ciała kawałków. Szkło z barierek, co udowodnili kibole 11 listopada, rozpada się na wielkie, ostre kawały (mamy zdjęcia), a z mocowań można je wypchnąć byle kopniakiem. Co, jeśli spadnie na głowy schodzących po schodach pasażerów?Dla ciekawskich: Zdanie TePeZdanie PKP
|
|
« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2011, 17:45:15 wysłane przez Kucyk »
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #457 : 08 Grudnia 2011, 20:12:50 » |
0
|
NO to aby badania były miarodajne, trzeba usystematyzować jednostki miary - proponuję Ksz = kibol sześcienny, bo jak wiadomo u tego bydła liczy się masa. Wytrzymałość - minimum 5 Ksz/m2 tafli szkła. PS - kto uciszył Buczka?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #458 : 09 Grudnia 2011, 18:45:43 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #459 : 10 Grudnia 2011, 18:21:52 » |
0
|
Skoro lato minęło... Piękny, klimatyczny film z jednej z ostatnich prawdziwych kolei wąskotorowych (nie mam pojęcia co to za kolej, ale jedno jest pewne - działa(ła) po to, do czego ją stworzono:
I jeszcze jeden:
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|