Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 09:41:12 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 117   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Znalezione w necie.  (Przeczytany 1272821 razy)
Janusz
SGKW
*
Długość toru:: 181 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #540 : 06 Marca 2012, 20:56:45 »
0

Małe | Duże

Prądy mocno błądzące.
Zapisane

785mm
Ogoniasty
Dyrektor
*****
Długość toru:: 631 m

W terenie W terenie


Toromistrz wąskotorowy


« Odpowiedz #541 : 07 Marca 2012, 19:31:18 »
0

Faktycznie prąd zabłądził Pewnie szukał swego domu czyli podstacji transformatorowej którą złomiarze wynieśli  Chichot
 Z taką sytuacją miałem już kontakt, ale sprawa została zgłoszona sieciowym i problem znikł
Ale czy tam nie powinna być od strony zewnętrznej przyspawana linka łącząca styk?
Zapisane

POZDRAWIAM !!!
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #542 : 07 Marca 2012, 20:01:07 »
0

Film błądził po forum dawno temu.
Zapisane
kabzik
Młotkowy
**
Długość toru:: 90 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #543 : 07 Marca 2012, 20:02:21 »
0

a po co linka, będzie większy prąd to się samo zaspawa ;]
Zapisane
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #544 : 07 Marca 2012, 21:31:35 »
0

Linka jest w celu zmniejszenia rezystancji przejścia...
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #545 : 07 Marca 2012, 22:17:11 »
0

...a tu wyraźnie widać że pękł głupek.

przebicie prądu w torze kolejowym (1) Małe | Duże
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #546 : 08 Marca 2012, 19:53:50 »
0

Z Kolegą Buczkiem zastanawiamy się czemu miał służyć ten cały manewr? Odpalanie na pych?

2ТЭ10М-0881 Małe | Duże
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #547 : 08 Marca 2012, 20:50:45 »
0

W opisie jest ze to badanie oporów toczenia. Rozepchali 2TE10M do 100km/h i patrzyli kiedy się zatrzyma. Badania w ośrodku doświadczalnym RZD .

PS takie pytanie zagadka do tego filmu. Sokoro mają sprzęgi samoczynne to jak rozczepili je podczas jazdy ? I nie chodzi tu o żadne zdalne rozsprzeganie guzikiem z pulpitu bo akurat te lokomotywy czegoś takiego nie mają .
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #548 : 08 Marca 2012, 20:57:09 »
0

Kwestia ustawienia dźwigni sprzęgu. Pięści Breżniewa maja opcję odrzutu i wtedy pracują jak zderzak.
Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #549 : 09 Marca 2012, 07:00:41 »
0

Widzę zagadka nie była trudna.
http://pomogala.ru/konstrukt_images/page_1_hopper.jpg
Na pręcie sterującym sprzęgiem mamy płaskie miejsce. Podnosimy dźwignię obracamy i pociągamy w naszą stronę a następnie opuszczamy tak żeby zablokować pręt na półce. Wtedy sprzęg jest zablokowany w pozycji rozszczepienia czyli ma schowany rygiel i z niczym się już nie szczepi. Po rusku jest to "pozycja na bufor"
Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #550 : 11 Marca 2012, 06:50:55 »
0

Wie ktoś może co robią w Polsce takie węglarki ?
http://intl.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=173776&LNG=RU
Zapisane
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #551 : 11 Marca 2012, 08:28:26 »
0

Ztcp to do Braniewa dochodzi szeroki tor, więc po prostu ktoś coś nimi z Калининградскoй областьи przywiózł Ale zdjęcie rzeczywiście ciekawe, ładny traf.
« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2012, 08:35:41 wysłane przez Brood.K » Zapisane

MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #552 : 11 Marca 2012, 17:59:43 »
0

Tak rozumiem tylko ta węglarka ma sprzęg Amerykański a po logu na burcie to wygląda coś jak koleje chińskie. więc moje pytanie brzmi w jaki sposób to przyjechało ?
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #553 : 11 Marca 2012, 18:28:49 »
0

wygląda coś jak koleje chińskie


Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #554 : 11 Marca 2012, 19:02:56 »
0

Inaczej zadam pytanie. W jaki sposób sprzęgnięto te węglarki z innymi wagonami skoro te sprzęgi w żaden sposób nie są kompatybilne z SA-3 ?
Zapisane
Szymek
Mechanik
***
Długość toru:: 235 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #555 : 11 Marca 2012, 21:54:48 »
0

Na terminalu w Braniewie znaleźć można też polskiego rodzynka - 410D-001 (w dodatku ze sprzęgiem samoczynnym):

http://intl.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=173851

Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #556 : 11 Marca 2012, 22:08:38 »
0

A wg. "Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej" nie zachowała się ani jedna z tych maszyn, typowe dla Bogdana. Swoją drogą dziwnie wygląda z jednym zderzakiem...
Zapisane

Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #557 : 11 Marca 2012, 22:17:16 »
0

Komentarz autora zdjęcia: Wagony są polskiej produkcji, ale coś z nimi jest nie tak i nie zostały odebrane przez zamawiającego - niemożna ich używać więc sobie stoją.
Zapisane

To jest przekaz.
Szymek
Mechanik
***
Długość toru:: 235 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #558 : 11 Marca 2012, 23:32:56 »
0

A wg. "Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej" nie zachowała się ani jedna z tych maszyn, typowe dla Bogdana. Swoją drogą dziwnie wygląda z jednym zderzakiem...

W ostatnich "Stalowych szlakach" też pisano że Ls75 i 410D to jedyne Polskie powojenne lokomotywy spalinowe niezachowane do celów muzealnych, ale nie jest tak źle - 410D zachowało się jeszcze kilka
(w tym "muzealne" w Jaworzynie Śląskiej i Jarocinie).
W 2010 można było nawet na Allegro kupić (za 29 900 zł) takiego "białego kruka"  :

http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pid=56058
« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2012, 23:37:45 wysłane przez Szymek » Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #559 : 12 Marca 2012, 07:06:36 »
0

A ja znowu zadam pytanie jak wredne dziecko neo. Ta 410D ma układ napędowy z fadromy może ?

Skoro te węglarki są z polski to dopiero ciekawie musiał wyglądać ich transport. No chyba że nie przyjechały na szynach.
A tak szukając znalazłem jakieś przejściówki SA-3/ARR
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=188446&LNG=RU#picture
http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=189141&LNG=RU#picture
Zapisane
Strony: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 117   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!