Trabant
|
 |
« Odpowiedz #1240 : 24 Listopada 2014, 20:21:05 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #1241 : 25 Listopada 2014, 19:24:45 » |
0
|
to może w ten sposób :]
kwestia napędu też chyba najprostsza z możliwych 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #1243 : 03 Grudnia 2014, 07:04:07 » |
+1
|
Żeby było skutecznie, drony powinny mieć obok kamer rakiety Hellfire
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #1244 : 04 Grudnia 2014, 08:24:52 » |
0
|
gdyby ktoś, mnie, laikowi, mógł wyjaśnić po co umieszczano podkłady w autoklawie (pierwsza druga minuta filmu) nasączano je? wypalano powierzchnię w warunkach beztlenowych? czy może jakaś forma pompy próżniowej w wyniku działania której usuwano wilgoć? czy wręcz przeciwnie, pod wysokim ciśnieniem czymś nasączano podkłady? teraz jak nasącza się podkłady krezotem?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1245 : 04 Grudnia 2014, 10:15:33 » |
0
|
Pod wysokim ciśnieniem nasączano podkłady kreozotem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #1246 : 04 Grudnia 2014, 12:32:52 » |
+1
|
gdyby ktoś, mnie, laikowi, mógł wyjaśnić po co umieszczano podkłady w autoklawie (pierwsza druga minuta filmu) nasączano je? wypalano powierzchnię w warunkach beztlenowych? czy może jakaś forma pompy próżniowej w wyniku działania której usuwano wilgoć? czy wręcz przeciwnie, pod wysokim ciśnieniem czymś nasączano podkłady? teraz jak nasącza się podkłady krezotem?
Nasycalnia w Czeremsze w dalszym ciągu nasyca kreozotem, ale proces nasycania jest wieloetapowy i nie polega tylko na zwiększaniu ciśnienia w autoklawie. Sam proces zależy także od gatunku drewna i jego stopnia wilgotności. A przy okazji polecam: http://youtu.be/zk0sp7gMEXc
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #1247 : 04 Grudnia 2014, 13:50:32 » |
0
|
Nasycalnia w Czeremsze w dalszym ciągu nasyca kreozotem, ale proces nasycania jest wieloetapowy i nie polega tylko na zwiększaniu ciśnienia w autoklawie. Sam proces zależy także od gatunku drewna i jego stopnia wilgotności.
A propos Czeremchy - na przyszłość sugeruję weryfikowanie dzieł BP - 410D w zbiorach muzealnych jest dwie, a kilka-kilkanaście innych wciąż pracuje lub grzeje boczne tory na bocznicach ;-).
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #1248 : 04 Grudnia 2014, 14:20:29 » |
0
|
A propos Czeremchy - na przyszłość sugeruję weryfikowanie dzieł BP - 410D w zbiorach muzealnych jest dwie, a kilka-kilkanaście innych wciąż pracuje lub grzeje boczne tory na bocznicach ;-).
Co do przyszłości, to polecam lekturę następnego numeru ŚK. Pewne rzeczy się wyjaśnią.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #1249 : 10 Grudnia 2014, 23:18:46 » |
+7
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #1250 : 11 Grudnia 2014, 16:25:31 » |
+1
|
1. Tory, jako droga publiczna. 2. Idealne są te hulajnogi szynowe. 3. Most.
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1251 : 11 Grudnia 2014, 17:32:26 » |
+7
|
Jasno widać że na Filipinach stowarzyszenia hobbystów drezynowych żyją w komitywie i wzajemnym zrozumieniu, a także mają nieporównywalnie więcej aktywnie działających członków niż w Polsce. Z drugiej strony nie sposób nie wspomnieć że Koledzy z Manilskiej KD odrobili lekcje wykorzystując polskie doświadczenia z kolei Krośniewickiej i nie montują silników w swoich wózkach, stąd nikt nie może ich podp... na Policję że jeżdżą bez uprawnień, zatem hulają aż miło, co jest z pewnością bardzo dobrą formą zachęcającą nowych adeptów drezynowania do budowy i eksploatacji własnych lekkich pojazdów kolejowych.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
arti281
|
 |
« Odpowiedz #1252 : 11 Grudnia 2014, 18:38:52 » |
0
|
Ciekawe jak tam skrajnie wyliczają 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #1253 : 11 Grudnia 2014, 18:50:30 » |
+1
|
Sama się wylicza każdorazowo przy przejeździe pociągu 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #1254 : 18 Grudnia 2014, 20:47:48 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kamil P
Nowicjusz

Długość toru:: 12 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1256 : 30 Grudnia 2014, 17:51:21 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
"Mechanik rdzewieje szybciej niż maszyny którymi się zajmuje"
|
|
|
CX MANIAK
|
 |
« Odpowiedz #1257 : 31 Grudnia 2014, 15:41:38 » |
+2
|
To nie ciekawostka, tylko przysłowiowy gwoźdź do trumny dla kolei wąskotorowych i nie tylko. W tej chwili ubezpieczenie oscyluje w granicach 40.000 zł rocznie. A nie tak dawno było to 4000 zł... Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Adam W
|
 |
« Odpowiedz #1258 : 01 Stycznia 2015, 18:09:15 » |
+2
|
To nie ciekawostka, tylko przysłowiowy gwoźdź do trumny dla kolei wąskotorowych i nie tylko. W tej chwili ubezpieczenie oscyluje w granicach 40.000 zł rocznie. A nie tak dawno było to 4000 zł... Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.
Piszesz o koszcie polisy czy kwocie ubezpieczenia? Skąd te wartości?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
CX MANIAK
|
 |
« Odpowiedz #1259 : 02 Stycznia 2015, 12:38:14 » |
0
|
Piszesz o koszcie polisy czy kwocie ubezpieczenia? Skąd te wartości?
To oczywiście przybliżony koszt polisy. Żeby prowadzić przewozy turystyczne i spać spokojnie, ubezpieczenie jest niestety konieczne. Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|